Kanuni Tiger 15'li dişli yapımı
-
İlk olarak Rulmancıdan 15 'li dişli alınır.Sağdaki orjinal 13'lü dişli, Soldaki 5 liraya alınan 15'li dişli
Orjinal dişliyi çıkartmak için; Önca muhafazayı 8 lokma anahtar ile çıkartıp ardından dişli somununu 30 lokma anahtar ile çıkarttım. ( Havalı tork tabancası ile)
Rulmancıdan alınan dişlinin arka yüzü bu şekilde. (rakamlara dikkat önemli.)
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
Reklamlar
-
elinize sağlık . hazırda satılanı var mıydı piyasada.
-
Bekleyin bitmedi daha. Hazırı 140 ytl
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:23 PM ----------
Alınan dişlinin fazlalık olan yanak kısmı orjinalinin ölçülerine göre tornalanır.
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
http://www.rialli.com/urunler/cin-gr...htitan-15t-ms/
bu sizinkine uymuyor mu frezesi mi farklı
kanuni motoru buradan kınıyorum bir dişli 140 lira olur mu insaf be cbr 600 dişlisi daha ucuz
-
böyle parçaları böyle kendi emeğimizle imal ettikçe
bu aç güzlü parça satıcılarınada kapak olacak
satış prensipleri artık bu oldu motoru 3 e yap parçayı 5 e sat
elinize sağlık
:pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
[COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]
-
bir de bu var ama bakarak anlayamadım aynısı olup olmadığını yinede çok pahalı .
sizin yaptığınız daha iyidir.metal olarak
-
İnternet kopup kopup geliyo sinirlendim. Cafeye gidip oradan yükleme yapıcam biraz sabır...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:40 PM ----------
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
bir de bu var ama bakarak anlayamadım aynısı olup olmadığını yinede çok pahalı .
sizin yaptığınız daha iyidir.metal olarak
Orta dişli uyuyor fakat 17'li olduğu için fazla büyük geliyor ve sığmıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:55 PM ----------
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
özcan1980 adlı üyeden alıntı
İnternet kopup kopup geliyo sinirlendim. Cafeye gidip oradan yükleme yapıcam biraz sabır...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:40 PM ----------
Orta dişli uyuyor fakat 17'li olduğu için fazla büyük geliyor ve sığmıyor.
anladım bu linkteki 16 lık. zaten gerek kalmamış çok güzel ve çok ucuza yapmışsınız
-
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
31 Temmuz 2009, 17:54
#10
olay budur yeterki numune olsun.
-
31 Temmuz 2009, 18:26
#11
Saol kardeşim iyi iş çıkarmışsın bende aynısını yapıcam...
-
31 Temmuz 2009, 21:38
#12
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Birşey merak ettim. Dişlinin diş sayısı artarken dış çapı da büyüyor mu, yoksa dış çap aynı kalıp sadece diş sayısı mı artıyor? Selamlar.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
01 Ağustos 2009, 00:03
#13
Aynı bakla ebatlı zincir kullanılacak ise adım mesafeleri aynı oldugundan,diş sayısı arttıgında dış cap büyüyor.Yalnız bir şey bana biraz tuhaf geldi.Ön dişli büyüdü yani motora düşen tork arttı,devir düştü yani.Daha küçük dişliyle devir çeviremeyen alet büyük dişliyle devir manyagı oldu.Motora yapılan başka işlemde var gibi geldi bana.Büyük silindir vb leri olabilirmi?
-
01 Ağustos 2009, 00:13
#14
usta eline sağlık, iyi iş çıkarmışsın ama 170 biraz zor matematiksel olarak.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
01 Ağustos 2009, 00:20
#15
Naci63 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Birşey merak ettim. Dişlinin diş sayısı artarken dış çapı da büyüyor mu, yoksa dış çap aynı kalıp sadece diş sayısı mı artıyor? Selamlar.
Diş sayısı dişlinin çapı ile doğru orantılı olarak artıyor veya azalıyor. Yani arkadaş ön dişlisini büyültmüş, motoruda kaldırıyor bu modifiyeyi ve aynı devirlerde daha yüksek hızlara ulaşabiliyor. Belki biraz kalkışı ağırlaşmış olabilir. Veya dik bayırlarda artçılı dur-kalk yapması zorlaşlmış olabilir ama, bu dişli olayı uzun yol yapanlar için biçilmiş kaftan, şehir içi kullanım için pek uygun değil. Kalkışlarda kavrama uzadığı için deb. balatasının erken bitmesi söz konusu olabiliyor ve motor kalkış yaparken orjinal dişlisine nazaran daha fazla güç kullanmak zorunda kalıyor.
-
03 Ağustos 2009, 23:45
#16
KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı
usta eline sağlık, iyi iş çıkarmışsın ama 170 biraz zor matematiksel olarak.
Ben de inanmamıştım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 PM ----------
piranha dört adlı üyeden alıntı
Aynı bakla ebatlı zincir kullanılacak ise adım mesafeleri aynı oldugundan,diş sayısı arttıgında dış cap büyüyor.Yalnız bir şey bana biraz tuhaf geldi.Ön dişli büyüdü yani motora düşen tork arttı,devir düştü yani.Daha küçük dişliyle devir çeviremeyen alet büyük dişliyle devir manyagı oldu.Motora yapılan başka işlemde var gibi geldi bana.Büyük silindir vb leri olabilirmi?
Motorun rodajı güzel yapıldı. 2. viteste dahi patinaj çekebiliyordu. 1.vites çok hassastı bu yüzden pek zorlanma olmuyor. Yinede ilk taktığım gün 1 defa düzde, 2 defa rampada stop ettirdim (elim alışana kadar.)
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
04 Ağustos 2009, 00:21
#17
hayırlı olsun emeğine sağlık,
ama aklında olsun yapılan dişliye sulama yaptırmalısın aksi taktırde 3 ay'ı bulmadan dişli aşınacaktır,
ve bu arada dişli fıyatları ön dişliler,
13,19 diş arası olanlar 15 ila 20 lira,
arka dişliler:::
36,,48 dişliler 25 30 lira arasındadır,,,
isteyene bulabılecek numaralarda verebılırım...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
04 Ağustos 2009, 00:36
#18
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun emeğine sağlık,
ama aklında olsun yapılan dişliye sulama yaptırmalısın aksi taktırde 3 ay'ı bulmadan dişli aşınacaktır,
ve bu arada dişli fıyatları ön dişliler,
13,19 diş arası olanlar 15 ila 20 lira,
arka dişliler:::
36,,48 dişliler 25 30 lira arasındadır,,,
isteyene bulabılecek numaralarda verebılırım...
ISIL işlem den geçtiği için aşınmadan korkmuyorum ama yinede sürekli kontrol ediyorum.Henüz hiç bir aşınma yok.
Verdiğin fiyatlar hazır dişli fiyatları mı? Alıp direk takıcak mıyız yani? Sıfır mı , Çıkma mı?
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
18 Ağustos 2009, 12:32
#19
özcan1980 adlı üyeden alıntı
İlk olarak Rulmancıdan 15 'li dişli alınır.Sağdaki orjinal 13'lü dişli, Soldaki 5 liraya alınan 15'li dişli
Orjinal dişliyi çıkartmak için; Önca muhafazayı 8 lokma anahtar ile çıkartıp ardından dişli somununu 30 lokma anahtar ile çıkarttım. ( Havalı tork tabancası ile)
Rulmancıdan alınan dişlinin arka yüzü bu şekilde. (rakamlara dikkat önemli.)
merhabalar.dostum bizim tigerın dişlisi bunlardan hangisi ?birsürü model var ?? bi yardımcı oluversen
-
özcen arkadaşım motorun durumu nasıl dişli ile ilgili bi sorun varmı bende yaptırcam dedim ama henüz fırsatım olmadı ...dişlidi aşınma yada ona benzer bi sorun varmı ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler