Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Motor Gitmiyor

    REKLAM ALANI
  1. #1
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    kayışı bugün değiştirdim fakat bi sorun var aynı kayıştan aldım bando 835/20/30 motor gitmiyor gaza basıyorum balıkçı motoru gibi pat pat pat ediyor sonra stop ediyor acaba çok mu sert kayış





    resimde göründüğü gibi bağladım motor hiç gitmiyor isterseniz video da atabilirim sanki
    3.viteste araba kaldırmak gibi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    kayışı çok sıkmış olmayasın
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  3. #3
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    Alıntı barrokas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kayışı çok sıkmış olmayasın
    ayarı varmı nasıl olduğunu bilmiyorum sadece taktım olduğu gibi

  4. #4
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Kayışı sök
    Krank başının oradaki yerde birtane mil gibi bişey olcak onu yanlış yere takmışsın sanırım..
    Bu şekilde motor yerinden kalkamaz
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  5. #5
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kayışı sök
    Krank başının oradaki yerde birtane mil gibi bişey olcak onu yanlış yere takmışsın sanırım..
    Bu şekilde motor yerinden kalkamaz
    nasıl yani orada bunlardan başka bişi yokki hem soldaki yuvarlak da açılması gerekmiyomu biraz bol olması gerek kayışın

  6. #6
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı mstf_gnc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl yani orada bunlardan başka bişi yokki hem soldaki yuvarlak da açılması gerekmiyomu biraz bol olması gerek kayışın
    Tamam işte soldaki yuvarlak yeri açıcaksın
    onun içinde misket gibi şeylerde olacak onları doğru diziceksin.
    Sorun orda gözüküyor fotolardan
    Tabi açmadanda neyin yanlıs oldugunu bilemeyiz buradan
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  7. #7
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    eywh işimiz zor ozaman biraz uğraşım sağolasın

  8. #8

    Üyelik
    22 Mayıs 2009
    Şehir
    dünya xD
    Motosikleti
    ı love Honda&yamaha
    kardeş burda geyik çok dönerde teknik konularda fayda görmen biraz zor.senin ilk başlığında motorumun kayışı koptu diye bilgi paylaşımında bulunduğunda şöyle bi içeriğine bakmıştımda herkez değiştir demiş fakat nasıl yapılıcağını yazmamış.burda çok msj atmak için caba sarf ediyorlar mesela bu konu hakkında bir bilgim olmadığından ben orda yazmamıştım yardımcı olamazdım.şuanda yazmamın tek sebebi bilgine dostum bunu anlatmak istedim.kolay gelsin

  9. #9
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı mstf_gnc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eywh işimiz zor ozaman biraz uğraşım sağolasın
    Keşke sökerken daha dikkatli sökseydin..
    Ama bu ders olur sanırım birdahakine asla unutmazsın
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  10. #10

    Üyelik
    01 Temmuz 2009
    Şehir
    Almanya
    http://img200.imageshack.us/i/bild000h.jpg/


    http://img7.imageshack.us/i/bild001coy.jpg/

    http://img21.imageshack.us/i/bild009dza.jpg/


    slm dostum...
    ben motoruu komple sökmüstüm birkere...
    yanlisi nerede yapmissin görüyorsun sanirim...
    ön tarafta kayisin cok daha iceride olmasi gerekir..
    arka taraftada disarida..

    extrema nin dedigi gibi.. ön tarafta arkada kapagin altinda bilyalar var onlari dogru yerlerine dizmen gerek.. onlar yerinde oldugu zaman kayis otomatikman iceri kayacak..

  11. #11
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke sökerken daha dikkatli sökseydin..
    Ama bu ders olur sanırım birdahakine asla unutmazsın
    ben soldaki yuvarlak olanı sökemedim ki hatta hiç sökmeden taktım gerdirerek :D
    ozaman oranın içinde parçalanmış eski kayış olabilir oda sıkışma yapıyodur

  12. #12

    Üyelik
    01 Temmuz 2009
    Şehir
    Almanya
    o soldaki civatayi sökemessin elle... ona darbeli makina gerek.. takarkende yapiskan sürmen gerek yoksa yolda cikar...
    sen kayisi öyle elle taktigin icin bilyalar yerlerinden oynamis.. olay bu..

    http://img39.imageshack.us/i/aufzeichnenp.png/

    bilyalar bunlar... daha büyük resim bulamadim özür

  13. #13
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    İst/Kozyatağı
    Motosikleti
    Salcano 150-T4
    Trakyalı kardeşin resimlerindeki gibi durması gerek kayışın.Bir levye yardımıyla
    on kasnağın yanaklarının iki yana açılıp açılmadığına bak.Motor tarafına bakanın arkasını kontrol et.Eski kayış parçası sıkışmış hareketini engelliyor olabilir.Yanaklar iki yana hareket edip açılmıyorsa sökmek zorundasın.Yakınında bir oto lastik tamircisi varsa onun hava tabancasından faydalanmayı dene.
    Yanaklar açılıyor ise kayışı mile doğru bastır.Senin resimdeki durum son hız yani en büyük vites konumunda duruyor.Küçük vites ön küçük arka büyük şeklindedir.
    Kolay gelsin.

  14. #14

    Üyelik
    01 Temmuz 2009
    Şehir
    Almanya
    Alıntı marmaris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş burda geyik çok dönerde teknik konularda fayda görmen biraz zor.senin ilk başlığında motorumun kayışı koptu diye bilgi paylaşımında bulunduğunda şöyle bi içeriğine bakmıştımda herkez değiştir demiş fakat nasıl yapılıcağını yazmamış.burda çok msj atmak için caba sarf ediyorlar mesela bu konu hakkında bir bilgim olmadığından ben orda yazmamıştım yardımcı olamazdım.şuanda yazmamın tek sebebi bilgine dostum bunu anlatmak istedim.kolay gelsin
    sana hak veriyorum dostum. burada daha yeniyim ama sunun farkina vardim.. geyik oldumu hicbirseyden haberi olmayan yaziyorda yaziyor.. konu simdiki gibi azicik ciddiye binince kimseden ses yok..

  15. #15
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    yoğun ilgiden dolayı hepinize sonsuz teşekkürler
    yarın denerim olmazsa orayı açıcaz başka yolu yok

  16. #16
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    kayış numarası doğruysa ve kalan kayış artıkları tam olarak temizlendiyse eğer!
    sök varyatörü (ön taraftaki aktarma düzeneği) içinde silndir şeklinde dışı plastik 6 tane varyatör bilyası olucak, onları kotrol et, aşınma varsa değiştir, mutlaka orjinalini, muadil bulabiliyosan bi şarküteride falan hassas kantarda birebir ağırlıkta olanlarını al, aynı şekilde diz, ayışı takarken önce ön tarafı tak, otuttur, arka taraf daha bol ve dışarıda kalacak, daha soora motor çalışıp gaz verince kendi yerini bulaccak..

    diyelimki sorun deva metti, arka tarafı sök bu sefer, debriyaj balatalarını kontrol et, muhtemelen temiz çıkıcak, debriyay balatalarıın arkasındaki iki yanak var, kayışın ortasına oturduğu yanalar, bunlardan öndeki oynak yanak arkadaki sabit yanaktır, aralarında kuvvetli ve sert bir yay vardır, en üstten ince bi somunla birbirlerine bağlıdırlar, ayaklarınla üstüne basarak (birden fırlamasın die) balatayı üzerinden almak maksatlı yanakları birbirinden ayır ve oynar yanağın hareket verip vemediğine bak. muhtemelen yukarıda anlatılarımda sorunu çözemessen burda ağrıza vardır, tam hareketini alamıyodur.
    GKN MOTORS

  17. #17

    Üyelik
    01 Temmuz 2009
    Şehir
    Almanya
    bak buda sana belki biraz yardimci olabilir...

    http://www.si-zweirad.de/shop/index....1337_1338_1349
    [B]Unutmayinki, trafikte motorunuz bir araba kadar genistir !!!![/B]

  18. #18
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Senin varyötörün yayı takılı kalmış
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  19. #19
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    geçmiş olsun.fazla ugraşmadan bir lastikçiye gidiyorsunuz,havalı tabancayla somunu söküyorsun.kayışı çıkart,varyötörü sök içinde silindir şeklinde varyatör bilyaları var.onları bir güzel temizle takmadan önce hafif gres ile yaglayıver.sonra dagıtmadan tutarak yerine tak.normalde kayışın mil üzerinde olmalı yani kayış gevşek olucak,gaz verdikçe gerilecek.bu arada somunu iyi sıkın.kolay gelsin.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  20. #20
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı marmaris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş burda geyik çok dönerde teknik konularda fayda görmen biraz zor.senin ilk başlığında motorumun kayışı koptu diye bilgi paylaşımında bulunduğunda şöyle bi içeriğine bakmıştımda herkez değiştir demiş fakat nasıl yapılıcağını yazmamış.burda çok msj atmak için caba sarf ediyorlar mesela bu konu hakkında bir bilgim olmadığından ben orda yazmamıştım yardımcı olamazdım.şuanda yazmamın tek sebebi bilgine dostum bunu anlatmak istedim.kolay gelsin
    nedense bu başlıktaki tek geyik mesaj sizinki olmuş.?!?


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler