tam bir facia... ama Türklerin menşurr bir sözü vardır...
emeğe saygı...
tam bir facia... ama Türklerin menşurr bir sözü vardır...
emeğe saygı...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Bence ön tekerleğe bi tane pedal koy. Aynı benim 2 yaşındaki yeiğinimin 3 teke bisikletine benzemiş :D. Kusura bakma şakayla karışık biraz abarttım galiba. Ama gerçekler acıdır :D:D
Şaka bir yana nence çok meşagatli bir iş ben uğraşsaydım yapamazdım. Valla yinede helal olsun. İlk çalışman sanırım. Az masraf harcıyarak imkanlar dahilinde hemde cross makinadan bişeyler çıkarbilmişssin zamanla eksiklikleri tammalarsın. Kolay gelsin.
şimdi motorun bi şu haline bakın
birde şu haline
tabi herkesin zevkine saygım var ama ne yaptın arkadaşım sen dön bak aynaya
radikal olmuş. Ama arkaya triportörlerden çıkma bir diferansiyel ayarlarsan dönüşlerin daha iyi olur. Sonuçta Bobber yapıyorsun bobber da eldeki malzemeyi kulanıp değerlendirmek esastır
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
güzelim motoru ne hale getirmişsin...
geri al tuşu yokmu bunun..geri alsan
valla şahsi fikrim yazık olmuş..
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
Bakma sen eleştirisel yorumlara Sen beğendiysen Sorun yok
Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...
ben ankette bi sonuç alamaz dağıttığıyla kalır demiştm fakat insanın kendi yaptığı şey kadar değerli ve güzeli olmuyor hiç birşey devam et ortaya bişeyler çıkıcak sanırım kolay gelsin bakalım bu alet bittiğinde nasıl bişey olucak inan çok merak ediyorum
güzelim motoru bence değer etmiycek bir death race aracına çevirmişsin terminatör 2 gibi duruyor hiç bir albenisi yok diyorum şimdilik ama bizi şaşırttt ve ağzımızı açık bırak hadii görelim seniii..umudu kesmek yok.. arkaya iki ofsetli çelik jant takk ilk adımm
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
hazeytürkler var onları bir incele derim halis muhlis türk malı
[B][COLOR="Green"]1908 Üsküdar İnfaz 1908[/COLOR][/B]
İSTANBULU İZLİYORUM ÇAMLICADAN
bu arkadaşa ulaşabileceğimiz bir numara var mı acaba??
motosikleti ile ilgili sorularım vardı da, özel mesaj yolladım fakat görmedi galiba.
[B][I]ErDeM[/I][/B]::whip:: ::xrock::
bireysel caba ve maddi olanaklar dogrultusunda yapılabılecek guzel bır calısma,eksıklerını kısa zamanda tamamlıyacagını dusunuyorum
saygılar
O arkadaş bu aralar akademik yılın başlamasıyla internetten uzak bir dünyaya taşındı. EN yakın zamanda internet bağlatıp geri dönecek sanal aleme. Özel mesaja da şimdi bakıyorum. Ama şöyle de bir numara var çevirince benim telefonum çalıyor, hala nedendir anlayamadım; 053 777 0 1904
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
Şoklardayım Nasıl bişey yapmışsın öyle. Emek vermiş, kafa yormuşsun. Saygı duyarım...
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Arkadaş bu mesajdan uzun süredir yaptıklarını izliyorum,
kendi düşünceni kendi elinle hayata geçirmek kadar güzel bir şey yok,
denemeyenler bunu anlayamazlar yorullma boşuna
Bi de bu işi hazır parçaları alıp yapmayı önermeyin arkadaşlar yoksa gidip hazırını almak daha ucuza gelir, biliyorsunuzki parça parça toplamak 2 katını bulur,
eldeki imkanlarla bulup bulışturmak daha uygun, zevkli ve aynı zamanda güzel,
yapan içinde oldukça anlamlı.
Öneri olarak ise;
1 arka dingili uzatabilir misin? 1 teker genişliği falan dışa açabilir misin?
tabiki geniş olunca yoldaki yerin de geniş oluyor, arkada defransiyel sistemi olmadığı için de dingil arası açıldıkça dönüşün de zorlaşır ama, düz giderken daha dengeli olur. Ayrıca gövde ile dingil arasına imkanın olduğunda kromaj ayak padleri koyarsın arkadaki ve öndekinin birlikte kullanabileceği hem kullanışlı hem de havalı durur.
2 jantlar için, jantların iç kısımlarını fırça/zımpara vb ile temizleyip kromaya yakın (krom görüntüsü vermiyorsa gövde rengi daha iyi olur) sprey ile boyarsan maliyeti uygun ve güzel bir şey olur, selen 2 kişiyi alsın, arkadaki için sırtlık falan da yapabilirsen (otomobil kafalıklarından falan) oldukça güzel durur, malum bitince arkada gezmek isteyen(ler) olacak ;)
kolaylıklar diliyorum,
selamlar
Trafikte bir yanlış bütün doğrularınızı götürebilir...
bence sen o aynaya donup bi bak .. insanları rencide eden düşüncesiz boş bi surat goreceksın....
moglı kardes helal olsun dıyorum oncelıkle ,yorum yazan arkadasların ellerıne bır cıvı bırde cekıc versen emınım bır kısmı o civiyi bıle cakamayacaktır .... maddi imkan olmadan daha iyisini kimse cıkartamaz zaten dizayn ve düşünce farkı olur ama görünüm olarak daha ıyı durmaz cunku lastıkler jantlar ve paslı kısımlar kötü gösteriyor .. benım sana tavsiyem ilk iş cıkma jant ve lastık ayarla parlak jant ve ınce yanak lastık bambaska bı gorunum kazandıracaktır.. 2.si güvenlıgın acısından arka teker aralıgını genıslet bı arkadas triportor dıfransıyelı tak demıs ama bıldıgım kadar onlar şaft aktarmalı onu oraya uyduramazsın ... cın malı krom bı egzoz ıkı teker arasına ıyı olur cift yapabılırsen daha ıyı olur.. phpotoshop calısması yapan arkadas guzel yapmıs ama egzoz o sekılde yken surucünün kıçına başına bacagına deger ... far olarakta yanyana 2 kucuk yuvarlak far cok delı olur ..
Masaüstüme duvarkağıdı yaptım baktıkça gülüyorum harika olmuş elinize sağlık. Arka sağ ve sol tekerin boyutlarıda desenleride farklı olunca x10 oluyo süpersiniz.
yes, i'm falling... how much longer till i hit the ground? i can't tell you why i'm breaking down.do you wonder why i prefer to be alone? have i really lost control? i'm coming to an end.
herkezin elinden böyle işler gelmez, sanırlarki konuşmak kadar kolay bu işler,
beğenmediğin , piyasası olmayan bi ürün bile hayali ile başlayıp banddan çıkıncaya kadar
ne kadar zahmetli zordur, yıpratıcıdır.
Ama sonuç el koyanın emeği gözünün bebeğidir,
CANIM KIZIM HERŞEYİM
Belki pek estetik olmasa da sonuçta yapmış adam. Tornavida tutmayı bilmeyip burda sallayanlara selam olsun.
Hocam şimdi buna biraz da görsellik katmalısın. İşin biraz sanatçılık yönüdür ki en az ustalığı kadar zordur.
Herkese teşekkürler. Uzun zamandır girmiyordum bu başlığa, evet artık işin görsellik kısmı kaldı sadece ama o da esas para gerektiren kısmı. Öncelikle bir ER6 almayı planlıyorum onu aldıktan sonra bununla zevk için uğraşacağım. Yoksa bunu toplayayım desem masrafı bitmez ama biriktirdiğim para biter.
Ha bu arada sağ ve sol lastiklerin ebatları desenleri jantarı aynı. Ve 2000 km kullanılmış o lastikler sıfır ayarında, o yüzden dönerken sorun yaratıyor fazla iyi tutuyor yolu.
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)