Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu
Reklamlar
-
10 Temmuz 2009, 18:10
#81
çok hassas testler yapmadım ancak en az 4.9, en fazla 5.6 lt gördüm. yukarıdaki tabloya paralel görünüyor.
220 km civarında ana depoyu bitirdim geçenlerde. rezervin devreye girmediği ile ilgili şüphelerim vardı, doğruymuş : ) neden çalışmadığı ile ilgili bir fikrim yok. göstermem gerekecek sanırım.
şu winshieldlardan bir tane edinmem gerekecek. resimdekini tekrar takmaya çalışırken çatlak kısmından kırdım. öksürüyorum, bol bol böcek ve toz yiyorum.
Reklamlar
-
10 Temmuz 2009, 18:37
#82
Baiihan, senin cihaz şu resimdeki mi?
Egzozları farklı ama backrest/rack aynı galiba.
-
10 Temmuz 2009, 18:46
#83
daha net foto yok sanıyordum.. karıştırınca buldum...
hayır, farklı. givi marka.
-
10 Temmuz 2009, 19:38
#84
BAIIHAN adlı üyeden alıntı
220 km civarında ana depoyu bitirdim geçenlerde. rezervin devreye girmediği ile ilgili şüphelerim vardı, doğruymuş : ) neden çalışmadığı ile ilgili bir fikrim yok. göstermem gerekecek sanırım.
Yolda kalmak ha? Çok fenaymış. Ben en dusuk tuketimi yaptigimda 228 km de doldurmusum depoyu. Rezervi de yesem 250 km filan olurmuş herhalde. O rezerve geçiren dalga da elektronik sanırım. Bu yukarıda linkini verdigim viragotech sitesinde birisi anlatıyordu nasıl çalıştığını. Yamulmuyorsam iki ayrı hazne yok da belirli seviyenin altına düşünce benzin beslemesini engelleyen, dugmeyi rezerve getirince tekrar müsaade eden bir sistem olacak. Elektronik iyi pratik filan ama tamire gelince de kapak oluyor yahu.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 PM ----------
Asagidaki linklerde 1100 ve 750 nin rezerv mekanizmasi anlatiliyor. Yakıt kesme valfine bagli iki farkli seviyede filtre tubu var. Dugme 'ON' dayken yakıt uzun olandan geciyor, yakıt seviyesi asagi dusunce dugmeyi 'RES'e gecirerek daha asagidaki tupu aktiflestirmek gerekiyor. Muş. 750 için böyle anlatmışlar. Bu tupler birbirinden ayrılırsa RES i kaybediyorsun diyor anlatan abimiz. RES i calismayan birisi de temizlemek icin depoyu sokmus, icinde yuvarlaniyormus kucuk tup. Adam yerine takinca yedegi calismaya baslamis. Yani gercekte rezerv depo diye bir sey yok. Bir tek depo ve az benzin kaldığını haber vermek için konmuş bir sistem var. Eger boyleyse tamiri de pahaliya cikmaz herhalde.
750 rezerv depo
1100 rezerv depo
-
10 Temmuz 2009, 21:40
#85
-
11 Temmuz 2009, 01:48
#86
bir de su aksesuardan satın almayı dusunuyorum benden oncekı sahıbı motoru yatırmıs ve bu parcanın orjınal olanını epeyce çizmiş, hem bu daha guzel gozukecektır orjınalınden zaten...
Highway Hawk Fren Kapağı
-
11 Temmuz 2009, 21:42
#87
bugun arka amortısor ve yayların degısımı ıcın bır usta ıle daha konustum bana tahmın ettıgım tepkılerı verdı, "olur mu", "mahfedersin", "tehlikeli", "şaftı kazana vurursun" vs vs...
bunları engellemek ıcın kısa yayların yanı sıra sert amortısorler de bulmam gerektıgını bılıyorum fakat dırek vırago ıcın ozel yapılmıs sert amortısorlu kısa helezonlu setlerın fıyatı 400 dolar cıvarı para...
yanı anlayacagınız bu ıslem ya uzunca bır sure askıda kalacak yada ebediyen unutalacak gıbı gorunuyor
3 farklı motorcuda motorun şarj işlemini başarı ıle yaptıgını soyluyor, konjektör sorunumun olmama ıhtımalı dogdu bıraz, onumuzdekı hafta akuyu sokup baska bır aku ıle motoru denemeyı planlıyoruz
-
12 Temmuz 2009, 00:35
#88
hayırlı olsun kazsız belasız şürüşler dilerim.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
-
12 Temmuz 2009, 01:26
#89
motopirate adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun kazsız belasız şürüşler dilerim.
Eyvallah çok teşekkür ederim
-
12 Temmuz 2009, 02:45
#90
iyi gidiyor arkadaşım, emeğine sağlık. dün ben de bir xv250 buldum 93 model, 59000 km'de. başlık açıp sordum foruma mantıklı olur mu bunu almak diye, 1-2 kişi dışında (ki onların yorumu da çok mantıklı aslında) nerdeyse herkes bulaşma dedi, enim de içime sinmedi . zaten senin kadar azimli ve becerikli olmayan birinin bu işin altından kalkması zor bayaa.
neyse sana kolay gelsin...
-
12 Temmuz 2009, 03:02
#91
baklawah adlı üyeden alıntı
iyi gidiyor arkadaşım, emeğine sağlık. dün ben de bir xv250 buldum 93 model, 59000 km'de. başlık açıp sordum foruma mantıklı olur mu bunu almak diye, 1-2 kişi dışında (ki onların yorumu da çok mantıklı aslında) nerdeyse herkes bulaşma dedi, enim de içime sinmedi . zaten senin kadar azimli ve becerikli olmayan birinin bu işin altından kalkması zor bayaa.
neyse sana kolay gelsin...
sizler takip ettikçe devam edecek...
ben her ne kadar sana bulas desem de fıkrın degısmeyecek bılıyorum ama bır japon un tarıhını bır kenara bırakıp motorun şasi,yuruyen,motor aksamını tıtızlıkle ıncelersen o motorun alınıp alınamayacagına zaten kendın karar verırsın, ben hep yaşı ne olursa olsun alman,amerikan,japon,rus motorlarını tercıh ederım çin motorlarına karşılık çunku sadıktırlar...
mesela keeway landcruiser250 harika bir fatboy taklidi bence dusunebılırsınız, ama hyosung ve regal ın 1-2 modelı ve bu keeway markası dısında çinle uzaktan yakından bır akrabalıgı olan hıc bır motor bana sıcak gelmıyor artık cogu japon alman vs fırmaların motorlarıda cınde uretılıyor bu cok normal ama benım demek ıstedıgım farklı, anlamıssınızdır sanıyorum...
istisnalar dısında her hangı bır japon motor kullanıcısına itaatsizlik etmez normal sartlarda hıc bır zaman, bu 93 model motoru almanızda da basınıza acılacak ıslerı muhtemelen bılıyorsunuzdur motorunun ne durumda oldugunu bılmıyorsunuz motor rektefıyesı ıhtıyacınız olabılır elektrık aksamında sorun cıkabılır konjektor, marş, sarj şu bu...
önemli olan ıstedıgınız "motorun kalıtelı bır gecmıse sahıp olup fıyatının uygun olması"dır benım ıcın oncelık hep... su an bu bahsettıgınız motoru tanımıyorsanız uzak durmanız bu anlamda mantıklı, ben gecmısını bıldıgım bır vıragoyu aldım bu yuzden yaşı benı hıc dusundurtmedı,satarken de dusundurtmeyecek...
ben fakultem acılasıya kadar sanayide lastik dukkanımızda olacagım, yanı ozetle ıstedıgım zaman tornacı,motor ustası,nıkelajcı,dosemecı,hırdavat,egsozcu,parcacı ,kaynakcı sucu bucu gıbı alternatıflerım var bu yuzden motorla suan ugrasırken bana tek engel nakit sıkıntısı ve gunesın sıcagı hepsı bu...
tabıkı motora ayıracak vaktı olmayan benım gıbı 40 kere ugrasıp 1 kere bınecek bırı degılsenız bunları cok ıyı dusunmelısınız
-
12 Temmuz 2009, 04:05
#92
o motorun geçmişini bilmiyorum, 3. sahibi olacağım alırsam. ama 59000 km az değil, gözüme eksik gelen bişeyler vardı ama nedir bilmiyorum. büyük ihtimalle kısa sürede acemiliğimden bir arıza çıkaracaktır zaten.
daha önce de yazdığım gibi senin teknik bilgi ve becerilerine sahip değilim maalesef, öyle olsam hiç düşünmezdim. hatta o motorla uğraşmak keyif veriridi bana. birçok kez yazdım farklı başlıklarda hep bir custom chopper sahibi olmak isterim (avatarımdaki gibi). ama çok zor hatta imkansız (basit bir 2. el motor alana kadar neler çekiyorum, bir de custom'dan bahsediyoruz).
bir problem henüz motorla yeni tanışacak olmam (geçen yıla kadar motor tutkum yoktu-harley chopper hayranlığı dışında) sonra ne olduysa birden motorcu kesildim. bu süre zarfında öğrenilebilecek birçok şeyi öğrenmeye çalıştım, hala da çok eksiğim olduğunu biliyorum. bunların yanında birşey var ki o daha önemli: eski de olsa bir motor alıp onu kendi ellerimle adam etmeyi çok isterdim ama hiç anlamam bu işlerden, yani bilgisayar toplarım/tamir ederim ama motor değil! insann sınırını bilmesi lazım, şu zor zamanlarda (maaşımın da yarıya inmesi nedeniyle) eldeki 3 kuruşu çöpe atmak istemiyorum; motosiklete ve motorcu hayatıma çok fazla şey yükledim çünkü. bu benim için yeniden doğuş gibi olacak ama onunla başa çıkamazsam, yarı yolda kalırsam benim için kötü olur. belki abarttığmı düşüneceksin ama dedim ya bu yeni bir hayat olacak benim için, hataya yer olmayan bir süreç. imkanlarım ve bilgim kısıtlı.
uzatmayayım; sen örnek aldığım biri olacaksın, belki bir gün kendime daha çok güvenirsem yolunu izlerim, ama şimdi değil.
-
12 Temmuz 2009, 04:18
#93
Güzel yazın ıcın cok tesekkur ederım hıc abarttıgını dusunmuyorum motosıklet benım yasantımda da cok onemlı ve cıddı bır yere sahıp oldu hep, asık oldugum kısının artık yanımda olmamasında da,hıc bır zaman gerı gelmeyeceklerın arkasından da,aıleyle catıstıgımda da,her hangı bır dersten kotu bır not aldıgımda da,kendımı gercekten yalnız hıssettıgımde de hep motosıklet oldu hayatımda... sabah saat 3-4 sularında cok gezdım genıs bos caddelerde turuncu sokak ısıklarının altında... kımı zaman altındakı aletın ne oldugu pek onemlı olmuyor sadece Antalya da o denız kokusunu ve turuncu sokak ısıklarını yasamak ıcın motora bınıyordum sabaha dogru, demek ıstedıklerını ıcındekı kadar canlandıramasamda cıddıyet konusunda aynı fıkırde oldugumuzu dusunuyorum,eksıklerını bılmek kadar guzel bır sey yok, eksıgın oldugunu kabul ettıgın surece cok kısıye fark atarsın yasını bılmıyorum bunları soylemek belkı haddım bıle degıl ama eksıklerının oldugunu bılerek kendını gelıstırmeye calısmak hep oncelıklı hedefım oldu bu yuzden bılgısayar toplayacak kadar ozverınız varsa motoru bır yere cekıp yavas yavas onu ıstedıgınız hale getırmekte de cok zorluk yasamazsınız yasasasınız da hosunuza gıder...
sız alın gonlunuzden gecen cruiserı, ben tasarım konusunda ve teknık konularda elımden gelen yardımı yapacagıma söz veriyorum
-
12 Temmuz 2009, 04:47
#94
ben de sana teşekkür ederim. kimse bir başkasının ne düşündüğünü/hisettiğini bilemez belki ama ortak tutkular ortak hedefler belirler; birbirine yakın idealler hislerde de yakındır. ben de aşkı gömdüm artık canlı birini sevmek çok büyük eziyet; asla karşılığını vermiyor onca çaba/iyi niyet. ama bilgisayarlar öyle değil, onlarla çok şey yapabilirsin,istediğin hale getirebilirsin (bu da parayla ilgili ama alternatif çok fazla ve hepsinin sonuçlarını tahmin edebilirsin). şimdi motor da öyle olacak benim için. aynı senin gibi gecenin yalnızlığında yollara vuracağım kendimi. önce ufak ufak sonra mesafeyi/hedefi büyüteceğim. kendime inanıyorum ama güven sorunum var bir süredir (motor konusunda değil sadece, hayatım altüst oldu her konuda yaşıyorum bu sorunu). ve güvenimi geri kazanmakta motor bana yardım edecek (inşallah). tekrar eskisi gibi başarılı, kararlı, gözükara ve pes etmeyen biri olmak için tek araç bu artık. yanlış anlaşılmasın, motoru şov yapmaya cesaret denemesi yapmaya falan almıyorum (zaten motor almaya karar vermek biraz delilik değil mi?). canım ne zaman isterse, nereye isterse ve nasıl isterse... geriye bakıp sadece "eyvallah" diyeceğim. ne zaman döneceğim belli olmaz beni beklemeyin! belki ailem yada dostlarım ben uzaklaşınca değerimi anlarlar kimbilir... ama ben şimdiden gerçek özgürlüğün kokusunu alıyorum; bu müthiş birşey dostum....
aslında biz birbirimizi çok iyi anlıyoruz değil mi? senin tecrübelerinden faydalanacağım gün gelecek, hatırlatırım merak etme. ama basit bir cruiser'den daha fazlası için olabilir bu.
yine çok uzattım, görüşmek üzere....[COLOR="Silver"][COLOR="Silver"]
-
12 Temmuz 2009, 05:26
#95
Eyvallah abi,
mesaj kutunu kontrol et
gorusmek uzere
---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:49 AM ----------
Springer ön maşayı satın alasıya kadar yada satın almak yerıne ondekı camurlugumu sokup 19 ınch olan jantımı 21 lık bır enduro tel jantı ıle degıstırebılırım bu konu ıle ılgılı olan arastırmalarım suruyor 535 vıragolar şaftlı olduklarından oturu arka jantı genıs takma gıbı bır sansımız ımkansızlıga dogru yol alıyor...
arka jant olarak da keeway land cruiser 250 ve kymco venox 250 lının arka jantlarını dusunuyorum onların olculerı ıle benım motorumun olculerını kıyaslamam gerek ogrenınce buraya yazacagım...
bu on - arka ıkı jantın degısımını yapabılırsem eger motorumu "sportster low" a donusturmek ıcın bı plakalık ıptalı, bı alcak arka helezonlar kalıyor desem yerıdır kabaca...
kadınlar gibi bizde motorcular arasında gun yapsak ıyı olur cıdden bu ne ya elım kolum baglandı para kalmayınca cebınde, motor sana bakıyor sen ona...
guzelce bakışıyoruz bı kac gundur
-
12 Temmuz 2009, 11:51
#96
draggy adlı üyeden alıntı
Barış merhaba benim adımda Devrim
Aksesuar da ben biraz abarttım herşeyi aldım hatta neyse yedek parçada bile fazlası ile stoğum var. Ebay.de ve Ebay.co.uk bu konuda çok uygun... ama benim tek bir sorunum var motorumu modlayacak atölye veya atölyemsi bir ortamım yok, yağ değişimini bile kaldırımlarda hallediyorum, hele bi de yeni evlendim dün ankara'da ilk düğünü yaptım çok boşladım karakızımı; yıkamaya bile fırsatım yok, şarjlı polisaj makinası aldım onu bile deneyemedim daha... Birde otopark derdi de oluncada mecburen işyerinde yatıyor
Merhaba Devrim abi
Hayırlı olur evliliğin umarım, sen atolyem yok su yok bu yok derken benım aklıma tek bısey geldı o da dugun ve eş sebebıyle motoru satmamışsın bence bu tum olumsuzlukları saf dısı bırakıyor...
Ankara da olsan gel bizim dükkana ne yapmak ıstıyosan yap dıcem ama Istanbuldasın sanırım
-
12 Temmuz 2009, 12:04
#97
istediğin motora geçte olsa kavuşmak güzel bir duygu olması gerek. hayırlı uğurlu olsun. darısı geride bekleyenlere
BUGÜN GEÇTİ, BEKLE YARINA GELİYORUM, YA NİCE YOLARA AŞACAK YADA KARA TOPRAK BAĞRINDA AŞTIĞIMIZ YOLLARI HATIRLATACAK.
-
12 Temmuz 2009, 12:09
#98
BreakerRuz adlı üyeden alıntı
depo üstü cantası ıle motorunuzun bır resmını koyabılırsenız sevınırım en azından benım ıcın cozum olabılecek bır seyse ben de tercıh ederım ılerıde...
Depo ustu cantasi ile cektim bir fotograf. Telefon ile cektigim icin pek iyi degil ama ne oldugu anlasiliyor. Cantanin alt tarafindaki ve o kanat gibi deponun etrafini saran dalgalarinin altindaki miknatislar sayesinde depoya tutunuyor. Siddetli ruzgar altinda otoyolda bir saat boyunca yardirdigimda bile yerinden kipirdamadi. Ayrica on koltugun altindan baglamak da mumkun ama ben hic kullanmadim henuz. Bavullardaki gibi fermuarli korugu de var, acinca hacmi yaklasik 1.5 katina cikiyor. Sirt cantasi olarak da gayet şık.
Daha ziyade enduro gibi, touring gibi motosikletlere yakıştığını, cruiserda tuhaf durdugunu dusunenler de var ama cok pratik. Yarma cruiser lara yakışmayabilir ama bizim viragolar nihayet sportster a benzeyen görece ufak tefek cihazlar, guzel de duruyor bence o yuzden.
Bir canta icin su kadar cene yordum ya, pes dogrusu
-
12 Temmuz 2009, 12:21
#99
bestamik19 adlı üyeden alıntı
istediğin motora geçte olsa kavuşmak güzel bir duygu olması gerek. hayırlı uğurlu olsun. darısı geride bekleyenlere
umarım herkes ıstedıgı motora kavusur, ben bılgımın ve tecrubelerımın kaldırabılecegı bu seviyedeki bir kaç motordan birine kavuştum, motor mekanik anlamda çok sorun cıkartmazsa eger degısıklıklerıme motorun orjınal cızgısını bozmadan devam edecegım, işin komık kısmı ne amerıka - avrupa da ne de turkıyede Virago 535 ile ugrasan pek fazla olmamıs bır dragstar kadar bır shadow kadar...
"Gerçekten değişime uğramış" sayılı virago 535 var yani motora yapabıleceklerım konusunda alternatıflerım, uygulamadan once fıkır alabılecegım cogu parcalar hep baska marka ve model motorlarda... bu yuzden uygulamalarımda yaptıgım seyın ıstedıgım gıbı olmama ıhtımalı daha yuksek oluyor bundan oturu de 40 kere dusunup 1 kere hareket etmek gerekiyor, yapacagım uygulamaları eskiz yapıp çizip tasarlamam gerekiyor uzun uzun...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:16 AM ----------
Aydın abı ılgıne tesekkurler,
cok da estetik durmadığı gercek ama kullanılabılırlık olarak epey işe yarar bir şeye benziyor, depoyu cızmez bu ıs ıcın uretılmıs bır malzeme ama ben yıne de sorayım var mı ustunde cızmesıne sebep olabılecek her hangı bır sey? muhtemelen yapısmaz ama onuda soralım, Arka camurluga yapısır mı bu alet? Ne kadara maal oldu sana bu çanta
-
12 Temmuz 2009, 12:23
#100
BreakerRuz adlı üyeden alıntı
işin komık kısmı ne amerıka - avrupa da ne de turkıyede Virago 535 ile ugrasan pek fazla olmamıs bır dragstar kadar bır shadow kadar...
Daha önce eksik yazmışım galiba adresi, aşağıya doğrusunu yazıyorum:
http://viragotechforum.com/phpBB/portal.php
Burada viragosunu kurcalayan tiplerin sayısı yüksek. Simdiye kadar denk gelmediysen hosuna gidecektir cok. Sitede gezerken saate dikkat et, akşama kadar takılıp da sonra 'naptim lan ben kocca pazar gunu' demeyesin...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler