Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu
Reklamlar
-
29 Haziran 2009, 15:16
#61
Dostum,
Eline sağlık, çok güzel oluyor. Devamını da bekliyoruz. İşten motora bile binemiyoruz valla, geçen hafta İstanbuldaydım, pazar sabah anca fırsatını buldum, temelliye gittim geldim, karargah müzesine uğrayım demiştim, ora da kapalıymış zaten. Bir haftada yaptığım tüm motor işi bu; işte iki saatlik sürüş. Bakalım belkiyarın gene şehir dışına gidebilirim iş için.
Enerjin bitmesin. Sevgiler,
şifa
Reklamlar
-
29 Haziran 2009, 17:24
#62
Whitehair adlı üyeden alıntı
Kardeşim düzenli olarak girip okuyorum yazdıklarını sen merak etme takip ediyoruz.
Eyvallah
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:20 PM ----------
sifa adlı üyeden alıntı
Dostum,
Eline sağlık, çok güzel oluyor. Devamını da bekliyoruz. İşten motora bile binemiyoruz valla, geçen hafta İstanbuldaydım, pazar sabah anca fırsatını buldum, temelliye gittim geldim, karargah müzesine uğrayım demiştim, ora da kapalıymış zaten. Bir haftada yaptığım tüm motor işi bu; işte iki saatlik sürüş. Bakalım belkiyarın gene şehir dışına gidebilirim iş için.
Enerjin bitmesin. Sevgiler,
şifa
Sağolasın Şifa abi, sen benden cok gezıyorsun motorla, ben sadece dukkanımızın etrafında iskitlerde biniyorum motora, bunun dısında semtler arası veya ana caddeler arası yollara cıkmıyorum cunku Ankara motosiklet sürücüleri için güvenli değil, ben aldığım motorlarımın hepsını ıstedıgım hale getırdıkten sonra Antalya ya kargoladım bu da öyle olacak muhtemelen yazlıkta gıdıyorum ıstedıgım yere, Antalya'nın ınsanı motosıkletın bıraz daha farkında...
-
29 Haziran 2009, 19:38
#63
en son hayırlı olsun demiştim.Fakat ilk haline göre baya custom işine girmişsin.Eline sağlık çok güzel işler çıkarıyorsun devamını beklerim.Bu değişiklikleri Virago 535 başlığına taşırsan daha iyi olur...
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
-
29 Haziran 2009, 19:49
#64
-
29 Haziran 2009, 19:50
#65
-
29 Haziran 2009, 20:19
#66
mrock adlı üyeden alıntı
en son hayırlı olsun demiştim.Fakat ilk haline göre baya custom işine girmişsin.Eline sağlık çok güzel işler çıkarıyorsun
devamını beklerim.Bu değişiklikleri Virago 535 başlığına taşırsan daha iyi olur...
cok tesekkurler,535 baslıgına tum konudakı yapılanları tasımayı ben de dusundum ama sonra kım bakıcak dedım vaz gectım, tasırım o zaman yakın zamanda
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 PM ----------
jönysf adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun.
Sağolasın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:16 PM ----------
mirty adlı üyeden alıntı
Bendede 93 modeli siyah var 250lik sürekli uzun yola gidiyorum tık demiyor maşallah
yeni motor alcak olsam bile satmam viragomu çocuklarıma bırakmayı düşünüyorum
benda aldığımda emme manifoldu çatlakmış etrafını bantla sarmışlardı, bujilerim olması gerekenden kısaydı bikaçyerinide japonla tutturmuşlardı, ona rağmen yinde iyi gidiyodu şimdi herşeyi tamam, lavaboya bile motorumla gidiyorum
Ben güzel sanatlar tasarım öğrencisi oldugumdan sürekli motoru özelleştirmeye ve asilleştirmeye çalışıyorum çok fazla yol yapma imkanım olmuyor benim yukarıdakı bır mesaj ımda belırttıgım gıbı, motoru iş değil de zevk için kullananlardansanız Ankara...
Motoru tasarlayıp Antalya ya götüreceğim seneye
-
03 Temmuz 2009, 00:45
#67
selam arkadaşlar..aranıza şimdi katıldım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 PM ----------
bende 1 hafta kadar önce virago 535 aldım..2002..siyah..BreakerRuz arkadaşım, motorun hayırlı olsun..kazasız belasız bin inşallah..Allah nazardan saklasın..çünkü çok güzel görünüyo..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 PM ----------
ilk fırsatta resimleri ki becerebilirsem yayınlamaya çalışacağım
-
03 Temmuz 2009, 01:18
#68
-
07 Temmuz 2009, 22:24
#69
ömer altun adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar..aranıza şimdi katıldım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 PM ----------
bende 1 hafta kadar önce virago 535 aldım..2002..siyah..BreakerRuz arkadaşım, motorun hayırlı olsun..kazasız belasız bin inşallah..Allah nazardan saklasın..çünkü çok güzel görünüyo..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 PM ----------
ilk fırsatta resimleri ki becerebilirsem
yayınlamaya çalışacağım
merhabalar, güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim,size de hayırlı olsun hep birlikte kazasız belasız sürüşlere inşallah...
Ankaraya yolunuz düşerse buyrun beklerim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 PM ----------
Ömercik adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun.Yaşına göre temiz bir motosiklet.Yaptığınız değişiklikleri takip ediyoruz.Kazasız sorunsuz sürüşler.
Eyvallah değişiklikleri yayınlıyorum şimdi yine
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 PM ----------
Başım da muhtemelen konjektörden kaynaklanan bir bela var onu halletmem lazım ama hıc ıcımden gelmıyor bu sıcakta sımdı bı kac gun sonra ılgılenıcem sanırım...
amerikan stili "turn out" susturucular aldıgımı soylemıs ve bı oncekı sayfalarda resımlerını koymustum bunları taktırmak ıcın bır ton para gerektıgını soylemıstım vs vs...
sımdı tek degıstırecegım susturucu olmadıgından oturu bıraz daha bekleyıp motora komple gırısmeyı dusunuyorum boylece ıscılık ucretıde daha az vermıs olacagım, gidon,amortısorler,susturucu,ayaklıklar,koltuklar vs vs daha bır cok sey...
susturucularımı takasıya kadar sımdılık ıdare etsın dıye nıkelajla kendıme motorun susturucusunun aynısından yapıp o bozuk olan yere gecırdım , yenı susturucuları ne zaman takacagımız bellı degıl en azından bu bıraz ayıbını ortuyor motorun,ıcı bıraz daha pıslık kaplayınca daha guzel duracaktır...
ılk hali...
http://img127.imageshack.us/i/120620092660.jpg/
sımdıkı "ıdare eder" stili...
http://img199.imageshack.us/i/grnt044y.jpg/
dıger bır konuda motorun orjınal givi sırt dayamasıydı...
bu malzeme motor kucuk bır şasiye sahip oldugundan ve benım pesınde kostugum modıfıkasyon akımı sebebıyle motora uymuyordu ancak bunu sokemıyorduk cunku bunu tutan vıdalardan bı tanesı sarmıştı...
bizde matkapla o vidayı eriterek cıkarttık sırtlıgı...
sımdı yenıden o bozulan yuvaya yenı diş açılacak ve boylece arka sırt dayama ıstedıgımız zaman sokup ıstedıgımız zaman takabılecegımız hale gelecek...
motorun yanlarında derı cantalar onunde cam,motor koruma demırlerı falan olsa eyvallah ancak duru bır virago 535 de o sırt dayama goruntu kırlılıgı...
dıger bır konu ıse sele...
ben tek kısılık bır vırago yapmak ıstıyorum fakat bırı oturmak ıstedıgınde de rahatca arka koltugu gerı yerıne takıp yoluma devam edebılmelıyım bunun ıcın bır kac tasarım gelıstırıyorum su an, bunu ıstememın sebebı ıse motorun arka camurlugunu daha fazla gosterebılmek ve estetık degerlerı ortaya koyabılmek...
cunku selelerı kanepe gıbı bu motorun...
çok şişkin ve kaba
bu yuzden ondekı ve arka dakı orjınal selerı yedekleyıp daha ınce ıkı sele de yaptırmayı dusunuyorum bunun dısında ön taraf sureklı duracak arka ıstege gore takılır sekılde ayarlanacak işte...
motorun aynaları gecenlerde torna ıslemı gordu bır oncekı sayfada gormustunuz, bu benı hala tatmın etmıyor motorda suan bır cırkınlık var hala cok yuksek duruyor aynalar ancak bu sefer bunun sebebı aynaların sapı degıl gıdonun tasarımı...
gıdon degısınce bu sorunum ortadan kalacak...
arka yayları ve amortısorlerı de daha kısa ve sert olanları ile değiştireceğim böylece arka camurluk 150 lik tekerimi çok seksi kavrayacak...
evet bu bahsettıgım konularla ılgılı resımler gelıyor sımdı de...
http://img40.imageshack.us/i/asfsajdfh.jpg/
http://img48.imageshack.us/i/barsvof.jpg/
http://img107.imageshack.us/i/ckt.jpg/
http://img107.imageshack.us/i/grnt046fsfa.jpg/
http://img199.imageshack.us/i/grnt050d.jpg/
http://img31.imageshack.us/i/voff.jpg/
http://img444.imageshack.us/i/vofvof.jpg/
arka sinyallerde fazla dısarıda duruyorlar yaklasık 1cm kadar ama sanırım uğraşmayacagım bununla cunku motorda en cok sureklı yanan amerikan sinyallerime aşıgım
-
07 Temmuz 2009, 22:35
#70
örnek verebilir misin?
orjinal seleler ve onların yuvaları duracak zaten bişeye zarar vermicez sadece su arka seleyi iptal edip öndekının de bıraz daha konforsuzu ama yere yakınını yaptırayım dıyorum...
-
07 Temmuz 2009, 22:48
#71
çok tatlıymış ya ben kendım de yapabılırım o zaman bundan...
ama su an ki amacım selenın gorevını yapmaması falan degıl sadece arka seleyı cıkarttıgım zaman ortada kalan şasi demirlerini en az şişkinlikle yok gibi gösterebilmek... benim aklımda da şöyle bir şey var bu konuyla ilgili...
http://img199.imageshack.us/i/200711...cs1073715.jpg/
http://img27.imageshack.us/i/2007110...cs1073718.jpg/
http://img37.imageshack.us/i/2007110...cs1073713.jpg/
-
10 Temmuz 2009, 01:02
#72
-
10 Temmuz 2009, 11:26
#73
-
10 Temmuz 2009, 14:12
#74
Merhabalar,
aslında ben su an baglantı sorunları olan "hondam.com" sıtesınde temsılcı ve moderatordüm yanı pek yabancı degılım forumlara ancak nedense burda resımlerı dırek gosterıcek sekılde koyamadım bır turlu...
Viragonuz çok eşsiz bir renge sahip,"kırmızı-krem" in dısında "koyu yeşil-krem" ve bu renk Viragolara çok yakışıyor...
benim sırtlığımın usttekı mesajlarımın bırınde de yazmıs oldugum gıbı vıdalarından bı tanesı sarmıştı bu yuzden cıkması ımkansızdı, levye tornavida vs neyle denedıysek cıkmadı matkapla eritmek zorunda kaldık deliklerden bi tanesını, sımdı oraya yenı diş açılacak...
sırtlıgı ıstedıgım zaman takıp ıstedıgım zaman cıkartabılmelıyım...
cunku Viragoyu boğuyor
su an bu halıyle motora bırını aldıgımdakı tek sorun benı bogacaklarmıs gıbı belımden ahtapot gıbı sarılmaları.... bunun ıcın de su rack lerden takmak cok daha mantıklı arkadan tutunurlar... hatta en son koydugunuz vırago resmındekı rack ın sadece yanları olsa tutacak seklınde benım ıcın daha ıyı olurdu...
öte yandan ebay den koydugunuz rackide direk arka koltugun yerıne takmak ısterdım ben...
bızım arka koltukları soktugumuzde 2 tane vida gırış yeri var sankı bu işler için yapılmıs gıbı soktugunuzde goreceksınız... oraya ıkı vıda ıle boyle bır sey tutturmak ıstıyorum işte
bırı bınecek oldugunda hemen ıkı vıdayı sokup koltugumu takabılmelıyım
bunun dısında ayrıyetten 1940-50-60 senelerinin tekli bmw selelerinden kullanmak ıstıyorum ama cok pahalılar ben de bu yuzden muhtemelen cok ınce bır sele yaptırıp oturus pozısyonunu bıraz daha asagıya cekerek motorun küçük şasisinin üstünde bır sekılde buyuk durma ıhtımalını kaldırıcam ben ve benden sonrakı tum kullanıcıları ıcın
bu arada viragoya takılacak deri çantaların buyuklugude aynen attıgınız sonuncu resımdekı gıbı olmalı eger takılacaksa cunku motorun butunlugunu bozmayacak maksimum seviyedeler... bence siz de aynalarınıza bir el atın derim, konunun ıcınde ayna maceram da var, benım gıbı tornacı kurbanı olmayıp tek seferde onları 4 de 3 oranında kısalttırırsanız motor cok daha oturaklı gorunecektir
bir de ben şaftın oldugu boruya ufak bir sosis çanta takmayı dusunuyorum, denersem resimlerini paylaşırım, benım aslında amacım bu motoru bır an once bıtırıp antalya ya yollamaktı yazlıkta bınecektım ama yaz okuluna kaldım ankara sıcagında motorla oynuyorum, ben eskı motorumda "keeway arn125" bagaj hacmıne cok alısmıstım genelde koltugunun altında ve arka sırtdayamalı bagajında kurabie,havlu,su,yagmurluk,cekı demırı,alet cantası,yedek t shirt,gunes kremi,kitap,motosıklet kullanımında surucuye ve artcıya dusen gorevlerın oldugu kagıtlar, motorun repair manuel i... gibi seyler olurdu coğu zaman... sımdı bu motorda eger pantolonum uygun degılse ruhsat ve ehliyeti bile yanıma alamıyorum bu yuzden kendıme bir çanta almak zorunda kaldım motora takmıorum diye
aynı arka koltukta olan muhabbet gıbı cantalarıda ıstedıgım zaman cıkarıp ıstedıgım zaman takabılmelıyım ama canta tasıma aparatları cantaları soktugumde oyle yuzume bön bön bakmamalılar bı cozum ugretmem lazım bunada...
ama su son koydugunuz resımdekı viragonun cantaları cok hosuma gitti, koltuk rengıyle de uyum saglasalarmış daha fazla verim alırlarmış...
bu arada resımlerde dıkkat ettıysenız benım arka tekerim 150 lik ve camurluk ıcını dolduruyor bıraz da arka amortısor-yay lar la oynadıgımda daha da guzel kavrayacak tekerı camurluk... bence sız de sızınkıne bır mudahalede bulunmalısınız arkası cok havada duruyor camurlugun bır tarafından dıger taraf cok fazla gorunuyor motorun oturaklı gorunumu ıcın bu şart... yada ıkı yana derı canta yapmak gerekıyor bunun alternatıfı olarak...
Çok memnun oldum bir Viragocu daha ile tanıştıgıma, gorusmek uzere
Barış
-
10 Temmuz 2009, 14:56
#75
Barış Bey, arka tekerlegin orijinali 140/90 ama benimkinin eski sahibi sagolsun 130/90 takmis. Yeni oldugu icin henuz onu degistirmedim. On lastigim orijinal Dunlop markaydi ve 20.000 km nin getirdigi kabaklik kendini belli ediyordu, o yuzden once onu degistirdim. Arka lastik saglam maglam ama icime sinmiyor, bir ara onu da degistirmek istiyorum.
Son resimdeki canta gercekten ideal. Bir sey tasimaya yaramayacak kadar kucuk ama motorla uyum saglayacak ebatta. Sinyallerin sokulup arkaya takilmasi da gerekmemis. Gerci ben heybe canta/sosis/arka çanta ve benzerinden yıldım artık, o yuzden gidip Kappa marka depo üstü çanta aldım. Icine dunyayi aldigi gibi inip giderken de sirt cantasi moduna gecirip omzunuza takıp yuruyup gidiyorsunuz. Faydalı bir eser. Yakıştı da motora.
Sırtlık ancak kolay takılıp çıkarılırsa işe yarar, motoru boğuyor gerçekten.
Bu arada, bende kullanıcı kılavuzu da Clymer servis kılavuzu da pdf olarak mevcut. Sizde yoksa linklerini vereyim.
Aydın
-
10 Temmuz 2009, 15:17
#76
Bana göre çok daha iyi durumdasınız benım motorumun ön lastıgı hala orjınal dunlop 17 bınde motorum ama ustundekı catlaklar benı benden alıyor yanı... param olmadıgı ıcın bu on lastıkle yavas yavas dolanıyorum ısın komık kısmı lastıkcıyım bırde... ama oto lastiği
Servis klavuzu bende de mevcut fakat yazdırmaya karşı korumalı yapmıslar bu yuzden kıtapcık seklınde çıktı alamıyorum ne yazık kı...
depo üstü cantası ıle motorunuzun bır resmını koyabılırsenız sevınırım en azından benım ıcın cozum olabılecek bır seyse ben de tercıh ederım ılerıde...
"flyscreen" diye bir cam türü var farın ustunden baslayıp kadran kısmını 6-7 cm yukseklıkte gecıyor göğse gelen ruzgarı onluyor ve motora sportıf bır gorunum verıyor arastırmanızı tavsıye ederım...
benım motorumun ustunde hep "günü kurtarmak" ıcın yapılmıs calısmalar var oncekı sahıbı tarafından, oncekı mesajlarımda gormussunuzdur susturucum bıle hazır ama taktıramıyorum su an tum paramı motora yatırmıs durumdayım...
-
10 Temmuz 2009, 16:01
#77
süper motormus abi benimde roller var
-
10 Temmuz 2009, 16:28
#78
Cikti alinabilecek haldeki Virago XV 535 Clymer Service Manual i buradan indirebilirsiniz. Aslinda manual tum Virago lari iceriyordu ama indirmesi kolay olsun diye sadece 535 i iceren bolumunu yukledim.
Bu lastik olayini da cozemedim arkadas. Araba lastigi 90-100 lira, ufacik on lastik 105 euro. Arka lastigi dusunemiyorum.
Flyscreen dediginiz su asagidakilerden sagdaki herhalde. Soldaki biraz buyuk ama o da ise yarar:
Bu motora olsa olsa bu camlar olur zaten.
Depo üstü çanta ile fotograf cekmedim hic, yarin cekip siteye koyarim. Çanta sorununa kalıcı çözüm olarak hararetle öneriririm. Eski (ve ilk) motorum olan Regal Raptor'da yan çantalar kullanıyordum ama içinde bir şey varken motorun yanından uzaklaşmak arabanın camını açık bırakmak gibi bir şey. Tedirgin oluyor insan. Daha evvl söyledigim gibi, depo üstü çantayı alıp gidiyorsunuz.
Aydın
-
10 Temmuz 2009, 17:19
#79
flex tech adlı üyeden alıntı
süper motormus abi benimde roller var
eyvallah dostum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:05 PM ----------
innocentbystander adlı üyeden alıntı
Cikti alinabilecek haldeki Virago XV 535 Clymer Service Manual i
buradan indirebilirsiniz. Aslinda manual tum Virago lari iceriyordu ama indirmesi kolay olsun diye sadece 535 i iceren bolumunu yukledim.
Bu lastik olayini da cozemedim arkadas. Araba lastigi 90-100 lira, ufacik on lastik 105 euro. Arka lastigi dusunemiyorum.
Flyscreen dediginiz su asagidakilerden sagdaki herhalde. Soldaki biraz buyuk ama o da ise yarar:
Bu motora olsa olsa bu camlar olur zaten.
Depo üstü çanta ile fotograf cekmedim hic, yarin cekip siteye koyarim. Çanta sorununa kalıcı çözüm olarak hararetle öneriririm. Eski (ve ilk) motorum olan Regal Raptor'da yan çantalar kullanıyordum ama içinde bir şey varken motorun yanından uzaklaşmak arabanın camını açık bırakmak gibi bir şey. Tedirgin oluyor insan. Daha evvl söyledigim gibi, depo üstü çantayı alıp gidiyorsunuz.
Aydın
Aynen bahsettiğin gibi abicim motosiklet lastiklerini arabalarınkı ıle kıyasladıgında sacma bır sonuc ortaya cıkıyor bahsettıgım flyscreen bundan cok daha kucuk bır cam aslında sırf motoru makyajlamak ıcın de dıyebılırız ama cıddı sekılde göğüse gelen ruzgarıda yok edıyor su an dukkana geldım motorla ılgılenıyorum aksama sıteye koymak ıcın rotuslerın ve kartal logosunun resmını cekecegım
kıtapcık ıcınde cok tesekkurler umarım cıktı almada sorun yasamam
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:10 PM ----------
Not:
Sifa abi ortalıkta yoksun bi türlü tanışamadık bunun hesabını sorucam bak artık
-
10 Temmuz 2009, 17:39
#80
Aşağıdaki tabloda Viragoyu aldığımdan beri harcadığım yakıtın listesi var. Tamami yok tabii de epeyce var yani. Bu tuketimin çoğunda (neredeyse tamamında) motorda tek başımaydım (68-70 kg). Gunde yaptigim 50 km yolun 7-8 km si yavaş akan trafikte bir kaç ışık geçerek, kalanı şehir dışında 80-120 km/h hızla. Bazı kereler 'lan acaba ne kadar az yakabilir' konulu bir araştırma için çok temkinli kullandım, değerlerden anlaşılıyor zaten. En sagdaki sütun www.viragotech.com sitesindeki Amerikali karakterlerin tuketimiyle karsilastirmak icin hesapladigim deger olup "mile per gallon" i, yani bir US galonuyla kac mil gidebildigimi gosteriyor. Adamlarin degerleri de 40-50 arasında olduğundan benim sarfiyatın da normal olduğu sonucuna varıyorum.
Yaklaşık 170-200 km arasında rezerve geçmem gerekiyor. Rezervle ne kadar gidilebildiğini merak ediyorum ama öğrenmeye niyetim yok. Ana depoyla (yaklaşık 10 lt) 180 km civarında gidebildigime göre menzil epeyce kısa sayılır. Onceki mesajlarda BreakerRuz 350 km menzilden bahsetmiş, bende bir acaiplik mi var acaba? Kullanıcı kılavuzuna göre depo toplam 13.5 lt alıyor, bunun 2.5 litresi rezerv. Cok itinalı kullanılsa bile 13.5x20=270 km yi geçmek zor gibi anlıyorum ben. Çok da mühim değil ama merak işte. Virago sahiplerinin yakıt tüketimi değerlerini merakla bekliyorum.
Aydın
(Yahu bu sitede sönük de olsa bir Virago başlığı yok muydu?)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler