Bir kaç gün içinde akümü hayata döndürüp motosikletimi tekrardan yollara çıkartacağım
Hatta kalın, yapacak işlerimiz var
Bir kaç gün içinde akümü hayata döndürüp motosikletimi tekrardan yollara çıkartacağım
Hatta kalın, yapacak işlerimiz var
Evet arkadaşlar,güneş yüzünü ara ara göstermeye başladı ve bu sebeple kanımda da adrenalin hareketlenmesi olmaya başladı
Ancak ne yazıkki motorum halen serviste,bende acelem olmadığı için ve para yönünden benim için daha müsait olduğu için sıkıştırmadım servisi.Fuarda Yamaha yetkilileri ilede konuştum.1 mart itibari ile parça gereksinimi durumlarında Tükiye'nin her tarafına 1 hafta,eğer burda yoksa Avrupa Yamaha dan max.3 hafta içinde dağıtım yapılacağını ilettiler.Bende aksesuar araştırmaya devam ediiyorum bir taraftan.Fuardanda kaskımı yeniledim.
Motorla ilgili birkaç rutuş işlemim vardı Harley'in 2010 modellerinde şuna rastladım ve çok hoşuma gitti.Abartısız bir airbrush ve donanımı çok şık nedersiniz alete?Buna nekadar benzetebiliriz benim motoru
http://www.harley-davidson.com/en_US...el=&size=w1280
http://www.harley-davidson.com/en_US...el=&size=w1280
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
Harleylerden kendine modellemek istediğin olursa Sportster grubuna yapılan modifikasyonları örnek almanı öneririm çünkü şasi tasarımımız oldukça benzer.
Bu fotoğraflarda görünen airbrush uygulamasının birebir aynısını yaptırabilirsin ancak senin kaporta yüzeylerin bu kadar büyük olmadığından ötürü bu fotoğraflardaki gibi durmasını istediğin dizaynı biraz daha büyük uygulayabilirsin ama bu seferde çirkin görünme ihtimali var. Buradaki espri
"nostaljik yakıt tankı şeritlerini çok hafif geniş tutarak içine desen eklemek..."
Viragodan Harley çıkmayacağı kesin.Ben yapıcam diye değil fikir olsun diye ekledim bunları ama niye olmasın belkide yaparımNasıl olsa rütşluk yerler var onunla uğraşıcağıma buda aradan çıkmış olur .birde şu renk model var.buda harika
http://www.airbrushistanbul.com/galeri.asp?id=124
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
Virago'dan Harley çıkmaz derken şöyle bir şey var:
Bu paylaşılan fotoğraflardaki Harley'ler de orjinal değiller, işin sırrı tamamen harcanan bütçeyle ilgili. Kimse bir Virago'ya 5-10 milyar harcamanın mantıklı olduğunu düşünmediği için custom Virago görmekte zorlanıyoruz TR'de.
Bunun dışında Harley'lerde müthiş bir parça alternatifi ve custom uygulamalar için tüm parçalarının aftermarket ürünler ile uyumluluğu hat safhada.
Yani bir Virago'nun arka teker milini ve tekerini genişletmek için uzun bir zaman harcayabilirsiniz ama Harley için direk gider bunun kitini alırsınız, gibi...
Harleylere uygulanan her şey bir Virago'ya da uygulanır ama bunun size getirisi ne olur, o makina ne kadar dikkat çeker, yapılan işlemler ne kadar verimli olur bunlar tartışılır. Her işin ehli olan kişiler ile çalışarak Virago 535 lerden çok ciddi bobber ve chopper lar yapılabilir diye düşünüyorum ancak maddi durumum beni zora sokuyor. Cebimdeki 200-300 lira ile bu tarz projelere girmek istemiyorum yoksa 3-4 bin nakitim olsa herkese ispatlardım "en az" bir Harley kadar öfkeli ve takdire şayan bir makina nasıl yapılır diye...
Harley ve Indian'a çok büyük bir saygı duyuyorum (özellikle Indian) ancak bu motorları ilah yapıp diğer motorları daima onların altı seviyesinde tutmak biraz benim mantığıma aykırı. Şöyle ki: Bir Indian Chief sahibi olsam bile yine gider bir Norton, bir Triumph, bir BMW falan alırım ondan da bir bobber yaparım. Belki Indian'ımdan çok daha değerli ve dönemini yansıtan bir obje olur...
Bakın hep söylerim, Türkiye'ye gönderilen Crusier lar içerisinde Virago 535 gibi V motoru izleyicisinin gözüne gözüne sokan çok az motosiklet vardır. Bu ukela ve gösterişli motorun görüntüsü kimi Harleylerde bile bu kadar belirgin olamayabiliyor. Bu yüzden bu motosikletin motoru başka motorların şasileri ile birleştirilip çok güzel doğaçlama tasarımlar da ortaya konabilir diye düşünmekteyim.
Gereksiz değil ama acelesi olan birşey değildir bence. Lakin bir önceki motorum olan cbr 125 te bu düğme yoktu. İnsan uzun lambalar düğmesine hızla bas-çek yapmaya alışıyor kısa zamanda
Öte yandan bu tip şeyleri açıp yapmak zor değildir hem motora ısınırsınız hem de teknik anlamda bilginiz artar. Bir yandan da motoru tanırsınız ve farketmediğinz eksiklerini saptarsınız. Yine de vaktiniz yoksa ya da uğraşmayı sevmiyorsanız bir ustaya hallettirmenizi tavsiye ederim.
Arkadaşlar merhaba;
Böyle konunun ortasından dalıyorum,öncelikle kusura bakmayın.Forumu hızlıca okudum.Atladığım yerler olmuştur.Uzun zamandır siteye giremiyordum.
Ankaralı bir viragocuyum.Orjinal ve km si düşük bir makinaya sahibim(Onun için almıştım zaten)535 ime egsoz arıyorum bu konudaki çalışmalarınızdan faydalanmak için görüşmek isterim.
saygılar
en yakışan egsoz vance hines short shots, viragolu resmini bulamadım ama ince ve hoş duruyorlar:
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Tekrar selamlar;
pass düğmesinin sorununu çözdüm. teşekkürler..
Motosiklet fuarına gittim ve orada kask için denemelerde bulundum. bizim motorlara yakışan ve fiyat olarak da uygun bir kask bulamadım açıkçası. Elimde 30 TL ya aldığım nazi kaskı mevcut. Sanırım şimdilik onunla idare edeceğim gibi gözüküyor.
Barış senin LS2 Cruiser tipli kaskı beğendim ancak renk olarak beyaz ve kırmızı var. Benim motor siyah olduğundan parlak siyah bir kask düşünüyorum. Fakat kafam epeyce karıştı. Kimisi full-face kask kullan diyor, kimisi yüzün gözüksün diyor. Önerilerinizi ve kullandığınız kask modellerini yazarsanız çok memnun olurum.
Bu arada ehliyet sınavını kazanmışım ki yazılı sınavı geçemeyen yoktur sanırım
20 Martta pratik sınav var ve inş bir sorun çıkmazsa ehliyetim 22 Martta. Havalar gene
soğudu umarım o zamana kadar düzelir.
Herkese kazasız günler diliyorum
Selamlar
HONDA SHADOW 2007- (TURUNCU SİYAH) SAHİBİ:bounce:
kimse kask kullanmıyor galiba
HONDA SHADOW 2007- (TURUNCU SİYAH) SAHİBİ:bounce:
Kazaların "büyük" olarak değerlendirilebilecek olanlarının çoğunda zeminlere öncelikle avuçlarımız ve çenemiz temas ediyor, avuç neyse de çenedeki sinirler yüzünden bu bahsettiğim darbe olayı direk kişinin komaya girmesine yardımcı oluyor, bu yüzden her yerde bağrıyorlar (full face) tam kapalı kask takın diye, olayın özü bu işte...
Öte yandan ben motoruma şöyle bir ayarlama ve bakım işleminden sonra binerken hiç kask takmam, sokak aralarında motorumun sesini dinleyip geri dükkana çekiyorum sonra temizlemeye devam....
Bunun dışında caddelere çıkacak olursam da konunun önceki sayfalarında görmüş olduğunuz kaskım var işte onu tercih ediyorum benim için hayatta kalmaktan çok kullandığım araçla aramdaki uyum önemli, bu motorun tasarım çizgileri taa Harleylere, Indianlara ,Nazi almanyasının motorlarına kadar dayanır ve o dönemde insanların kafalarını nasıl korudugunu araştırıyorum, çok hoş deri kasklar var onlardan da edinmeyi düşünüyorum yakın zamanda, sizlere bir örnek göstereyim:
Che Guevara ve arkadaşı Alberto Granada'nın da tüm Latin Amerikayı motosikletleri ile keşfederlerken kafalarında sadece deri kasklar vardı...
Ben çok daha korumacıyım onların yanında...
Bu yukarıda koyduklarım onların sahip olduklarından çok daha güvenilirler...
Ama o eski dönemlerden kalma kasklara bakacak olursak şu tarz şeyler görmemiz mümkün:
Tüm bunların dışında full face siyah vizörlü siyah bir kaskta alacağım her ne kadar yukarıda bir sokak serserisi konuşması yapmış olsamda...
Bunu fuardan alım,Geçen sene 350 civarıydı bu sene 220 ye aldım bence çok iyi fiyat
http://www.z-moto.net/images/objects/object_65.jpg
http://sharp.direct.gov.uk/search/details/?id=110
Aynı kasak cox adıylada çıkıyor ve aynı fabrikada üretiliyor.
Orj İtalyan önceki sene kataloğundan
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
Arkadaşlar full face kask alın mutlaka,açık kask rahattır ama yeterli değil.Sonra E-5 te 90 la giderken suratınıza sinek çarpıp morarttığı zaman öğrenmek durumunda kalmayın.
Hız yapmadığım gezilerde ls2 cruiser kask kullanıyorum.Görüntüsü ve malzeme kalitesi momo,airoh cruiser kasklarıyla aynı,çok olmadığından da acayip dikkat çekiyor.Yalnız üzerinde kısa vizör var,yüksek hızlarda kapayayım diyorum rüzgar altından daha beter giriyor,benim tahminim sert nesnelere karşı gözü korumak amacı.Yoksa rüzgara karşı tamamen etkisiz,ağlaya ağlaya geziyorsunuz.
Kolpa Adamları
Arabama uyguladığım beyaz yanakları motosikletim için de düşünüyorum, hatırlarsınız Metzeler, Pirelli gibi markalara bakıyordum ön tekerimi değiştirmem gerekiyordu ancak sipariş verdiğimiz yer imal tarihinin üzerinden uzun zaman geçmiş lastikleri yollayınca bize, almamıştık...
Şu sıralar kafamda çok daha ucuz ama taze lastik alma düşüncesi var. 14 yıllık ön tekerimi de yıkayıp yanak kısımlarını beyaza boyayıp odamın duvarına asacağım...
Otomobilime yaptığım beyaz yanak uygulamasını hemen aşağıda verdiğim linkten görüntüleyebilirsiniz...
http://forum.hondam.com/index.php?topic=1510.0
Haklısın Barış...Lastik hayati önem taşıyor...
Bugün direksiyon sınavına girdim ancak Viragomla giremedim. Sebebi de servise bıraktım çünkü tek motor çalışmıyormuş
neyseki yeni buji almıştım ngk 10 TL ye. saolsun birol abi diye biriyle tanıştım çok kaliteli bir insan. Benim hava filtremi ve 2 bujiyi değiştirdi, karburatör ayarını yaptı, sübap ayarlarını yaptı...toplam 50 TL verdim.
Motorların ikiside çalışmaya başlayınca esas farkı gördüm. Ve bugün resmen yollara indim. İlk kez motora biniyorum hayatımda ama virago 535 ile başlamak çok keyifli oldu.
Umarım havalar hep böyle iyi gider.
Sağlıcakla kalın.
HONDA SHADOW 2007- (TURUNCU SİYAH) SAHİBİ:bounce:
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
Aslında ben bu motoru sahibinden.com da bulmuştum. Ertesi gün motoru gördüm ve hemen almaya karar verdim. O zamanlar iki silindir de çalışıyordu. Ocak ayında aldım ve kapalı garajda beklettim. bu esnada yaptığım bir hata aküsü bitmesin diye çalıştırmaya çalışıyordum. çalıştırma esnasında bujiyi yağlamışım. Ben motoru boğdum zannediyordum ama servise gittiğimde farkettim.
Motoru hediye eden olmadı
ehliyetimi de bugün aldım bu arada. ancak havalar gene kötüleşmeye başladı.
Ehliyetimn veriliş tarihihini polis 24.03.2010 yazarken yanlışlıkla 23.04.2010 yazmış. dolayısıyla polis durdurduğunda incelerse sorun yaşar mıyım bilmiyorum. bu detayı da malsef eve geldiğimde öğrenmiş bulundum.
herkese selamlar
HONDA SHADOW 2007- (TURUNCU SİYAH) SAHİBİ:bounce:
merhaba arkadaşlar,
ne alalım diye bakınırken elemeler ve zevkler beni doğrudan Virago'ya götürdü. Özellikle Barış'ın albenili fotografları da bu tercihi perçinleyip, sıfır keeway-oldgoodvirago seçimini netleştirdi.
Kısmetse yarın sabah kırmızı-krem bir virago 250 sahibi olacağım. ilanındakinin aksine ilkgünkü temizliğinde muhafaza edilmiş bir delikanlı. Eşim bile beğendi o derece
abi-kardeş olmaları sebebiyle virago'mun hikayesini ve gelecekte yaşayacaklarını da -Barış'ın izniyle- bu 535 topiğinde paylaşabilirim diye düşünüyorum.
yaş 37, 2 senedir sigara içmiyorum, 1 senedir evliyim, inşaat mühendisiyim ve artık bir motorumuz var!
Görüşürüz.
OO ucanlaz merhaba, acaba mı dedim ama emin olamadım.
Twingo'yu sattım, şimdi akıllı uslu bir 206 Look var, 4 tekerlekte bütün heveslerim geçti. Sıra geldi iki tekere.
Umarım virago bahanesi ile de görüşürüz ileride.
Selamlar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)