Yamaha Virago 535 için projeler ve paylaşım konusu
Reklamlar
-
26 Ağustos 2009, 13:06
#381
protdeaf adlı üyeden alıntı
Bar çok güzel durmuş Barış. Baya toparlamış arka tarafın görüntüsünü. Hatta görsel merkez de motorun ortasına kaymış gibi görünüyor o sayede. Daha oturaklı bir görünüm kazanmış. Minderin renk olayını nasıl halledecek döşemeci? Koltuklarla aynı renk mi olacak yoksa düşündüğün farklı birşey var mı?
Sağol abi, koltuklarımla aynı renk olması için uğraşacağız o ufak minderin fakat aynı renk tonundan bulmak güç biraz,kahvenin de binbir tonu var. Bu sissy bar'ın arkasına ufak bir "tool bag" takabilirim belki, bu çamurlukla iyice kaynaşmasını sağlayacaktır arkadan ve yandan bakıldığında.
Reklamlar
-
26 Ağustos 2009, 14:01
#382
BreakerRuz adlı üyeden alıntı
Sağol abi, koltuklarımla aynı renk olması için uğraşacağız o ufak minderin fakat aynı renk tonundan bulmak güç biraz,kahvenin de binbir tonu var. Bu sissy bar'ın arkasına ufak bir "tool bag" takabilirim belki, bu çamurlukla iyice kaynaşmasını sağlayacaktır arkadan ve yandan bakıldığında.
Evet ben de onu merak ettim. Aynı tonu tutturabiliyorsa helal olsun derim. Ama ton tutmasa bile zamanla güneş altında makul bir kıvama gelir diye tahmin ediyorum
Tool bag çok güzel fikir. Depodan başlayıp kuyruğa uzanan sağlam bir omurga görünümü kazanacaktır motorun üstü.
Merakla bekliyorum yeni değişiklikleri, kolay gelsin.
-
26 Ağustos 2009, 14:16
#383
Gerçi koltuğumun altındaki alet çantasını da kahve olarak yeniden kaplattım, orjinali yırtılmıştı. O çanta da koltuğumun rengini tutturamadılar ama pek gözükmediği için önemsemedim. Eğer renk tonunu kaynaştıramazlarsa Sissy bar'daki fark sürekli gözümü rahatsız edeceğinden boyayabilirim belki onu döşemeciden çıktıktan sonra.
Çoğu döşemecinin elindeki kahve, çocukluğumuzdan beri her tarafta gördüğümüz en temel tonunda
Benim koltuklarımdaki kahve ise biraz közlenmiş gibi
-
26 Ağustos 2009, 15:13
#384
-
26 Ağustos 2009, 15:32
#385
Evet bu motorun resmini paylaştım ben de bir önceki sayfa da,sağol yine de ilgilenmen yeter.
Sanırım o işe girişemeyeceğim çünkü hala arka süspansiyon sistemimin yerine gelecek kaliteli ve makul fiyatlı bir şey bulamadım
-
27 Ağustos 2009, 01:05
#386
BMW nin müşterilerine araba verirken hediye ettiği bir termos buldum, tool bag yani sosis çanta'nın içine tam oturacak boyutta. Sissy barın hemen arkasına bir tane, şafta bir tane olmak üzere belki 2 tool bag kullanabilirim motorda. Bakalım gider denerim nasıl duruyor,görüntü kirliliği yaratıyor mu?... Sizler için fotoğrafta çekerim.
Nikelajcı ile sissy bar için görüştük bugun, hafta sonu (muhtemelen cumartesi) bitecek parçanın işi dedi. Ankara'daki müzelerde bulunan amerikan otomobillerinin tüm nikelaj işlerini bu amca yapıyor, ortaya çıkarttığı işe bakın hafta sonu, dileyen olursa yönlendiririm oraya...
-
27 Ağustos 2009, 03:06
#387
Ebay'de çok fazla çanta çeşidi var fakat ben motorun üstünde denemeden bir çantayı takmak istemem ve kolay kolay da beğenemiyorum bu yüzden iş uzuyor.
Türkiye' de ne yazık kı sosis çanta alternatifleri çok sınırlı. Ülkemiz de hiç adam akıllı bir çanta bulamazsam en kötü ihtimal ebay'deki elemanlarla konuşup sattıkları çantaların en-boy-çap gibi bilgilerini alıp burada ben kendim canlandırıp öyle alacağım.
-
28 Ağustos 2009, 01:37
#388
Her şey birbirine girmeye başladı arkadaşlar
Bir yandan süreklı fren esnasında kolayca kitlenen tekerlerim...
Bir yandan tümünü toptan almak istediğim parçaları buldum...
Bir yandan onsuz geçen her günün büyük risk taşıdığı, motor koruma demiri...
Hepsinin aciliyeti var, parçaları satın almazsam başkaları alacak, tekerleri yenilemezsem trajik bir sonum olacak, koruma demirini takmazsam motor yere temas ederse büyük zararlar açacak bana...
Gerilim olsun diye söylemiyorum ama an itibari ile cüzdanımda bozuk 1 lira var sadece
-
28 Ağustos 2009, 02:20
#389
Motosiklet Eğitmeni
BreakerRuz adlı üyeden alıntı
Her şey birbirine girmeye başladı arkadaşlar
Bir yandan süreklı fren esnasında kolayca kitlenen tekerlerim...
Bir yandan tümünü toptan almak istediğim parçaları buldum...
Bir yandan onsuz geçen her günün büyük risk taşıdığı, motor koruma demiri...
Hepsinin aciliyeti var, parçaları satın almazsam başkaları alacak, tekerleri yenilemezsem trajik bir sonum olacak, koruma demirini takmazsam motor yere temas ederse büyük zararlar açacak bana...
Gerilim olsun diye söylemiyorum ama an itibari ile cüzdanımda bozuk 1 lira var sadece
Bana zarf atiyon biliyom.
Geldim ama yedim zannetme.
Ilacin burda.
evet arkadaslar.
Herkes gonlunden ne kopuyorsa atsin .
bitirelim su isi.
bana fenalik geldi artik.
pehlivan tefrikasina dondu mevzu.
.
ps: ulem siz simdi pehlivan tefrikasi ne onu da bilmezsiniz.
bosverin.iyiki de bilmezsiniz.:mrgreen:
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
28 Ağustos 2009, 02:31
#390
-
28 Ağustos 2009, 11:57
#391
Olsun Barış takma kafana. Hem aceleye gelmemiş olur bu şekilde. Planladıklarını düşünecek bol bol zamanın olur.
Fren probleminin asıl kaynağını bulabildin mi? Bulduysan düşündüğün çözüm nedir?
-
28 Ağustos 2009, 14:19
#392
protdeaf adlı üyeden alıntı
Olsun Barış takma kafana. Hem aceleye gelmemiş olur bu şekilde. Planladıklarını düşünecek bol bol zamanın olur.
Fren probleminin asıl kaynağını bulabildin mi? Bulduysan düşündüğün çözüm nedir?
Abi zaten motora yaptıklarım ve yapacaklarımı 2 yıla yakın süredir kapsamlı bir şekilde düşünüyorum ben Her şeye rağmen son anda başka bir şeyleri daha farkettiğim oluyor kabul ediyorum ancak bu yukarıda yazdığım şeylerin düşünülecek bir yanı kalmadı pek artık, dediğim gibi birinin yokluğu öldürür birinin yokluğu motorda büyük hasarlara sebep olur biri ise kaçmak üzere olan bir fırsat ve TR'de pek denk gelmeyecek bir fırsat...
Fren problemimin kaynağı önde 11 yıllık arkada 5 yıllık lastikle dolaşmam...
Bir lastiğin ömrü ortalama 4.5 yıldır. Bu süreden sonra lastik yola tutunma özelliğini yitirir ve dişleri olsa bile işlevsel bir özelliği kalmaz. İşin komik kısmı lastikçiyim gezdiğim tekerlere bakın...
-
30 Ağustos 2009, 02:32
#393
Nikelajdaki sırtlığımız hafta içi teslim edilecekmiş usta işi uzatıyor...
Ama canı sağolsun,güzel bir şey ortaya çıkartsın da kimseyi aceleye getirmeye gerek yok...
-
30 Ağustos 2009, 15:01
#394
Takipçiyim Barış Kardeşim:D
Bi kaç ay'a kadar 535 almayı düşünüyorum cebinde kalan paraları hesapladımda ne kadar gittiğini hesaplayamadım:DAlıcağım makineeyi uyumlu bi halde toparlıycam inşallah:D
Kazasız...belasız...cezasız... Sürüşler Dilerim...(Arada Katılırım Bende Aranıza:D)
[COLOR="red"][B]CcC[/B][/COLOR]_[B]Tam 30 Yıl Saatim İşlemiş Ben Durmuşum...Gökyüzünden Habersiz Uçurtma Uçurmuşum...(N.F.KISAKÜREK)[/B]._[COLOR="Red"][B]CcC[/B][/COLOR]
-
30 Ağustos 2009, 15:13
#395
Teşekkürler...
Çok para gidiyor gerçekten, ben Virago 535 aldım param buna yetiyor diye,şimdi motorumun bana patladığı toplam para çoktan temiz bir dragstar 650 parasını buldu. Bazen aklıma geliyor biraz daha beklemelımıydım dıye ama motorumu seviyorum ben, ileride dragstar,shadow,vn drifter hepsinden alır toplar satarım, her motorun sürücüsüne kattıkları farklı...
-
30 Ağustos 2009, 15:24
#396
Öyle tabi ben temiz bitane buldum 20.000km'de 97mod sorunsuz ama egzostlarıyla oynamak istiyorum gerisi zamanla gelir Senin yaptığın sistemde egzostlar motor freninde patlama yapıyormu onu merak ettim...
[COLOR="red"][B]CcC[/B][/COLOR]_[B]Tam 30 Yıl Saatim İşlemiş Ben Durmuşum...Gökyüzünden Habersiz Uçurtma Uçurmuşum...(N.F.KISAKÜREK)[/B]._[COLOR="Red"][B]CcC[/B][/COLOR]
-
30 Ağustos 2009, 15:34
#397
Yapmıyor,bendeki patlama sesleri motor komple bakıma gırınce yapılan ayarlardan sonra yok oldu. Subap ayarı, senkron ayarı vb. tüm ayarlar yapılmadan önce hem motorun gidişi farklıydı hem de sesi... Şimdi her şey istediğimiz gibi.
-
30 Ağustos 2009, 15:39
#398
-
30 Ağustos 2009, 15:55
#399
Custom_Coba adlı üyeden alıntı
Dar bir sokaktan bile geçemeyecek kadar heybetli bir motosiklet arıyorsan yanlış motorla ilgileniyorsun şu an.
Virago'nun şasisi daha önceki sayfalarda da yazdığım gibi new age tarzı modifikasyonlara pek uygun değil.
TT customs beni adam yerine koyup muhattap alsaydı ben ön-arka racing tekerleri ve jantlarına sahip bir Kawasaki EN500 yapacaktım zamanında...
Sen yine de şansını dene istersen
-
30 Ağustos 2009, 16:50
#400
Sen yanlış anladın.
Dar bi sokak düşün...
Geçerken bütün camların Hatta duvarların titrediğini düşün
Uğraşmaya gerek yok bende 2 zamanlı bi motor vardı egzostlarını komple çıkarmıştım müthiş gidiyodu öyle bi heybet lazım bana
[COLOR="red"][B]CcC[/B][/COLOR]_[B]Tam 30 Yıl Saatim İşlemiş Ben Durmuşum...Gökyüzünden Habersiz Uçurtma Uçurmuşum...(N.F.KISAKÜREK)[/B]._[COLOR="Red"][B]CcC[/B][/COLOR]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler