Kazasız belasız güle güle kullan arkadaşım. Motorun çok temizmiş gerçekten.
Kazasız belasız güle güle kullan arkadaşım. Motorun çok temizmiş gerçekten.
hayırlı olsun
Life is what happens when you are busy making plans
Arkadaşlar su an ıs yerındeyım eve donunce soruları cevaplayacağım ılgınıze guzel sozlerınıze cok tesekkur ederım sıfa abı sana da ozel mesaj atmıstım messenger a ekleyen benım...
saygılar sevgıler hepınıze...
çok güzel bir motor almışsınız. kazasız belasız iyi günlerde kullanın, özendim valla.
Hoş makina güle güle kullan.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
Nerden buluyorsunuz böyle temiz, iyi bakılmış, kullanılmamış makinaları yahu?
Aman nazar deymesin maşallah çok temiz görünüyor. Allah kaza bela vermesin güle güle kullan.
yorumlarınız ıcın cok tesekkur ederım
bu tarz motorları bulabılmek ıcın epey beklemek gerekıyor ben ıkıncı senemı tamamlamak uzereydım virago avımda...
Bir arkadaş sanırım yakıt degerlerını sormustu 13.6 lıtre depo hacmı olması lazım, 100 km de 3.8 lıtre yakıyor ortalama, yanı yaklasık 350 km yol gidersiniz full depo ile adam akıllı bir devir aralığında kullanırsanız bu motoru...
7 yıl yatmıs olan bır motor sureklı duzenlı calısan bır motora gore daha fazla risk taşır ama şükür ki sahibi motorun bakımlarını aksatmadan yapıp ara ara çıkarıp motoru açmış...
İtiraf etmeliyim ki şu zamana kadar dinlediğim Virago motor sesleri arasında en dirilerden biri, bunu motoru aldıgım ıcın ballandırdıgımı falan dusunmeyın motora yenı baslamıs heycanından konusan bırısı degılım acıkcası, sımdı ıste bır susturucu masrafım var eleman susturucunun tekının ucunu kesmıs ama ben de zaten ozel yapım bır seyler oturtmayı dusundugum ıcın o da pek derdım degıl, ılerde orjınal susturucusunu da alırım oda durur ama mutlaka, her bır orjınal parcası cok kıymetlı benım ıcın, on teker masrafım ve koruma demırı muhabbetım var bırde, ankara da bunlar ıcın tavsıye edebılecegınız Vırago dan anlayan yerler varsa tavsıyelerınızı dınlerım
Kazasız,belasız ve de cezasız kullanımlar dilerim...
Hayırlı Olsun
"chatkut" resımlerı ekledıgın ıcın tesekkur ederım,
virago 535 - shadow vt 600 kıyaslamasıda konu edilmiş ona da şöyle cevap vereyim;
eğer cüsseniz boyunuz posunuz buyukse motorunuz vt600
ırı kıyım degıl, boyunuz ortalama 1.78 cıvarına kadar ise düşünmeden virago 535
bu sadece boy pos olarak bı atısmaydı
gelelım dıgerlerıne
ustlerındekı motor:
vırago 535 motor gucu olarak vt 600 e toz yutturur, 535 deki V motor goruntusu kendınden cok daha buyuk cruiser lar da bile bu kadar net ve guzel gozukmuyor sanki occ nin ortasiklet bir cruiser ı tadında... hava sogutmalı ve shaftlı aktarması ıle 535 tam bır kucuk harley davidson, bır amerikan motoru... shadow kadar bakım gerektırmez zıncır radyator derdı yok hararette yapmaz sanılanın aksıne...
shadow a gelınce benım ıcın acıkcası aralarındakı bı kac beygır ve 535 ın daha ıyı kacması bır ovunc kaynagı veya tercıh sebebı olmadı hıc bır zaman vt600 de gayet gıdıyor zaten...
vırago 20 kılo cıvarı daha hafıf shadow dan...
shadow un şasi si daha uzun dragstar daki gibi bir şasiye sahip virago nun ki buyumuste kuculmus dev motor mısalı bı garıp o acıdan...
bana gore bu konuda vt600, 535 i katlar...
su sogutmalı olmasından dolayı daha sempati duyulması muhtemel vt600 un nedense hıc bu ozellıgı cekıcı gelmemıstı bana acıkcası daha az ugrasılıcak bı alet oldugunu bıldıgım ıcın 535 ın pratıklıgı benı ona baglıyordu ama vt600 bulsaydım bu buldugum 535 gıbı, hıc dusunmeden gıder onu alırdım ıkısıde cunku ortasiklet cruiser lar arasında ıkı nadıde parca...
new age modıfıkasyonları vt600 daha ıyı kaldırıyor
vırago 535 oldskool,bobber uygulamalarını uzerınde basarı ıle sergıleyebılıyor
ama vt 600 bobber ve oldtimer bır makına olmaya da cok rahat aday bır makına
shadow un şasi ve boyutu sagolsun ortasıklet cruiser secımı yapıcak olan kısılere modıfıkasyon adına sonsuz bır yol sunuyor bu anlamda, virago 535 ı kendı şasisi ile bir yere kadar new age e uydurabılırsınız benım new age motor da pek ılgımı cekmez ama tarhan tellı nın bır kac eserıne gercekten saygı ıle bakıyorum...
yamaha ve honda motorda ustunden asla ınmeyecegım ıkı markadır daıma, ama gelın gorun kı kawasaki vn800 drifter (indian replica) ya da bayılmadan edemıyorum...
aılenız "olum, kızım, cocugum, sevgılım, suyum buyum bak evladım motora bınmenı ıstemıyoruz, buyuk motor hele hıc ıstemıyoruz tarzı konulara gırıyorsa ve buda sızın ıcın onemlı ıse vırago 535 ı yutturabılırsınız rahatlıkla...
bılmıyorum aklıma gelmıyor dahası sız sorun ben elımden geldıgınce konusayım
o kadar yazdım umarım merak eden kısı okur
Arkadaşım öncekikle hayırlı olsun. Nasıl özendim bilemezsin.
Ben de uzun zamandır virago'ya niyetli birisi olarak sana danışmadan edemeyeceğim.
2 yıl temiz virago aradığını söylüyorsun. Mutlaka bir çok viragoyu yakından görme şansı, kullanma fırsatı edindin. var mı tavsiye edebileceğin, bunu almasaydım onu düşünebilirdim dediğin uygun fiyat aralığında temiz virago535.
Ben motor piyasayasından oldukça uzak bir şehirde yaşadığım için için motorlara sadece internetteki resimlerinden bakabiliyorum. Güvenilir birilerinin yardımı lazım. Bir başlık açtım ama çok ilgilenen olmadı.
Mesela şöyle bir alet var. şimdi ben bunun için kalkıp izmire gitsem ve motoru göstersem sağa sola, istediğim gibi çıkmazsa hayal kırıklığı ve şu sıkışık zamanlarda ciddi para kaybı olur.
http://www.sahibinden.com/ciddi_alic...XQQdisplayitem
Nedir bir viragocu olarak tavsiyen?
Umarım en yakın zamanda sen de kavusursun temiz bir Virago ya arkadasım.
benım ınceledıgım baktıgım xv lerın bır cogu artık ya satıldı ya da sahipleri satmaktan vazgecti, bunu almasaydım sunu alırdım dedıgım antalya da bır motor, sahıbı yarısı pesın yarısı vadelı dıyor fiyatıda düz rakama baglıyor tahmınımce sorunsuz bınersın bu alete en sonda lınkını koyucam yazımın ordan bakarsın, sahıbı yaslı bırı zaten, benım ankara da daha once ılgılendıgım bır vırago var 1500 mılyar cıvarı kaporta ve yuruyen masrafı var motorunda bır problem yok şasisinde de... sahıbı hesaplı verecektı sonra ben bunu buldum dusunursen eger "rat style bobber" yapımına cok uygun bır motordu o...
bunların dısında hem temız hem hesaplı bulsaydım zaten onu alırdım bu anlamda fazla keskem yok
bu bahsettıgım antalya daki, bi aralar tercih edebilme ıhtımalımın oldugu motor
http://www.sahibinden.com/takasli_vx...C4%B1%20vadeli
rengını hıc begenmıyorum ama bu da hesaplı eger ufak tefek masrafları dısında bıseyı yoksa...
http://www.sahibinden.com/sok_fiyat_...XQQdisplayitem
temiz makinaymis güle güle kullan, bende old skool seviyorum, su anda bi bobber yapiyorum rigid sase uzerine. projeyi burdada paylasicam . . .
Barış, Çok güzel açıklamışsın. Ben de yeni başladığımdan, uzun ve cüsseli bir cruiseri kontrol edemeyeceğimi düşünerek virago aldım. Fotoğraflara bakınca motorun gerçekten çok temiz, sana da çok yakışmış, tekrar hayırlı olsun diyorum.
(not: işyerimden msn, yahoo , facebook giremiyorum, evden halledecm dostum )
rigid şase güzel seçim tam bir retro...
bir bobbercı olarak motorumu begenmene sevindim
Ortagım su an TR de,(ben araba ve motor parcası ıhtalatıyla da ugrasıyorum) san fransisco ya dondugunde arka yaylardan baslayacagım ben de yavas yavas... eger fıkırlerını ve yapacaklarını paylasmak ıstersen ya da oldtimer makinalar hakkında baska ayrıntılar farketmek istersen bana buradan ozel mesaj yolu ıle ulasabılırsın,yada messenger...
TR de pek bılınmeyen esaslı bir kültür...
çok adamıda yok ilgilenen...
Saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:18 AM ----------
535 e bir cok kısı oyle bınıyor zaten Sifa abi
Tamam abıcım, en yakın zamanda da beklıyorum, ben sımdı dukkana gecıyorum Amerikan park yaptırıyorum motoruma, sinyallerim sürekli yanacaklar,sinyal verdıgım taraf yanıp sonmeye baslayacak...
eveeeet,
ön sinyallerden bı tanesı kırıktı onun sıfırını bulmaya calıstım sıparıs ustune tanesı 25 tl ye sadece dıstakı turuncu plastık kısmı getırıyorlardı bızım sanayıdekı motorcuya gıttım onun chopper yaptıgı bır 250 lık vırago vardı onun ıkı sınyalını canaklarıyla bırlıkte kokunden soktum 25 tl ye bagladım ısı... sınyallerın camlarını motoruma gecırdım canakları ampullerı ve somunlarıda yedek olarak ayırdım
amerıkan parklarımda yapıldı, artık farları actıgım anda sınyaller sureklı yanıyor...
akuyu bencen oncekı sahıbı 9 amper takmıs bu motorlarınkı 12 dır oysakı...
cın malı dandık bır aku cıktı soktum attım onu yerıne japon malı YUASA 12 amperı oturttuk...
gercı oturtamadık hala dukkan da şarj oluyor
sonrakı gun de motor koruma demırı sosis canta xenon susturucu vb seylerle ılgılenmeye calısacagım...
en yakın zaman da bu ıslemlerın de resmını koyarım ama bu sıte de pek vıragocu yok cok enteresan :(
hayırlı olsun yakışıklı makine güle güle kullan iyi bak kendine değil motoruna
motorumla hayatımı çeyrek mil yaşıyorum
Güle güle kullanmak nasip olur inşallah
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)