kanuni storm motor kulanıorm xenon far taktrmayı düşünorum trafik cezası vs. warmı + ne kadara mal olr + aküü giderii nasıl olr
kanuni storm motor kulanıorm xenon far taktrmayı düşünorum trafik cezası vs. warmı + ne kadara mal olr + aküü giderii nasıl olr
xenonlar normal lambalardan daha az akım çekiyorlar diye biliyorum..dolayısı ile aküne zarar vermez..eğer motosikletine uygun xenon lambayı bulursan hemen taktırabilirsin..sadece biraz pahalıdır xenonlar..en ucuzu 250 TL bulabilmiştim zamanında..
polisler durdurunca yasak genç bu farlar diyor xenon için. sen bu soruya orjinalinde vardı abi diye yanıt vereceksin
teknik olarak anlatması uzun sürer ama çift fara sahip olduğun için iksine birden xenon takmanı önermem tekine (kısa) takarsan yetecektir zenonlar 35w ve 55w olarak iki çeşit güce sahipler 6000k 8000k diye beyazdan maviye doğru renk ısıları vardır ben 6000k olanını tavsiye ederim ki senin motorunda projektör olmadığı için 6000k daha iyi netice veriri ve sisli ve yağmurlu havalarda daha iyi görüş sağlar (6000k 8000k ya göre daha beyaz 8000k daha mavi) fiyatları 150tl den başlar (çifti) tek 35w xenon aküne zarar vermez takıcak olan ustanın ustalığı önemli baştan sağma olmaması lazım ayrıca senin far ampul diplerin H serisi (halogen H4 -H1- H3 gibi) olmadığı için ampul dibi uyumluluğunda sorun yaşarsın ama problem değil daha önce 35/35 traktör ampulüne xenon takmış takmayı bilen usta bağlayacaktır istanbuldaysan istersen seni yönlendirebilrim
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
trafik cezası vs. warmı + ne kadara mal olr + aküü giderii nasıl olr
var + ne kadar paran varsa o kadara +çok olur...
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
ama avrupa yakasında ayrıca sanırım H7 ler 150 olması lazım H4 biraz daha pahalı uzun kısa istersen iki çeşit var birisi
1.kısa xenon uzun H1 olanı; kısa farda xenon uzun yapınca xenon kapatıp yanındaki H1 açıyor
2.motorlu denilen xenonu aynalama yaparak (ileri geri) uzun kısa yapan o biraz daha pahalı birinci seçeneğe göre
çift alırsan uygun oluyor ama takımı bozup tek alırsan tabi %10 pahalı veriyorlar haklı olarak benim arkadaş öyle yapıyor
ucuz olsun dersen uzunlardan vaz geç derim zaten çift H7 kısa yanında uzuna gerek aklmıyor
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
xenon iyi güzel çalışırken az elektrik harcıyorda
ilk açılışışı elektrik aksamına zarar verebiliyor yeni araçların çoğuna baktığınızda farların gereksiz açılıp kapanmaması için ışık sensörleri dışında ufuk sensörleri var
çünkü xenon'un açılması için başlangıçta çok şiddetli bir güçle tetiklemek gerekiyor buda zamanla birşeyleri bozabiliyor
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
peki bu zenonların çeşitleri neye göre ayrılıyor??
h1, h4, h7, 6k,8k vs.....
xenon uzaktan kumandalı motor start ile 1 yıldır kullanan tanıdığım var valla zart diye açılıyor ama ilk açılışta ciddi elektrik çekiyor o nedenle önce motoru çalıştırıp sonra ışığı açmak gerek..tabii mümkün olan motorlarda..
haa xenon alacaksam da h4 alırım kesinlikle aynalı dediği gibi..ama en mantıklısı..ben zaten hep uzun açık gidiyorum gündüz..gece de pek çıkmıyorum motorla.
xenonlar normal halojen ampullerin yani H1 H3 H4 H7.. uyum çeşidine göre isim alır eğer aracınız da H4 ampul kullanıyorsa xenon dönüşümü uyumu için H4 uyumlu xenon takabilirsiniz onun için adına H4 xenon denir H4 ün diğerlerinden farkı çift işlevlidir (uzun ve kısa) H7 ampul duyuna H4 ampul yada xenon takamazsınız
6000k 8000k denilen değer ise renk ısılarının değeridir "k" harfi kelvin değeridir rakam yükseldikçe ışık sarıdan mora doğru gider 6000k daha beyaz 8000k daha mavidir 6000 den aşşağı indikçe ışık sarı renk alır
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
benim motora hangisi uyuyor baktım da pek bilgi bulamadım h1 mi h4 mü nereden ögrenirim motor asya as125 t-21 modeli
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)