Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

cup a daha geniş lastik !

    REKLAM ALANI
  1. #1
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    öne 2 50 yerine 2 75 arkaya 2 75 yerine 90 90 17 koyarsak nolur ?

    hız 90km den 80 km ye düşer yol tutuşu inanamayacahınız şekilde artar stabilize (çakıllı) yolda ip gibi gider dağa önce önü ayrı arkası ayrı oynuyordu virajlara dağa güvenli girilir çin malı lastikleri çıkardım yarine alaşım cant ve dubleks lastik taktım güzel oldu yalnız yağmurlu havada daha denemedim motorum 97cc truva çalışmasıve performans 10 puan 3 yaşında daha tek civata ellenmedi ikialaşım jant 210tl+ön last.40tl+arka last.60tl+ arka kampana40tl=350tl (eski kampana alaşım janta uymadı)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    kardeş hala forumu kullanıyorsan şunun resimleri koyda bende gaza gelirim belki

  3. #3
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    arkadaşım dublek lastik bir soru kısmında resim attım çok bilen bir arkadaş!!!! olmaz diye diretiyordu 3 aydır kullanıyorum memnunum
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dubleks lastik resimleri burada


    http://img141.imageshack.us/gal.php?...motorum009.jpg
    http://img404.imageshack.us/img404/1...motorum011.jpg
    http://img11.imageshack.us/img11/379...motorum012.jpg


    arkadaşımın yardımıyla resimleri attım ikinci resimde orjinal sibop ve tubalees yazısı silik bir şekilde belli oluyor

  4. #4

    Üyelik
    02 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir/BG
    İnnova topiğine bakın nonsleep(ben) bastığım bi innova resmi vardı ona bir göz atın derim....

  5. #5
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    rks jaguar 100 cub um var arka lastigi dublex yaprırdım gayette güzel oldu irc taktırdım 2.75 17 jant 80 tl ya daha uzerindeki balmum gitmedi ama özellikle mıcıra soktum yol tutusunda daha önce almadıgıma kendime cok kızdım az daha kullanayım paylasıcam ayrıca ön lastigi 2.50 yerine 2.75 atalım dediler karar veremedim ama bidahaki bakımda onuda değiştircem paylasırım

  6. #6

    Üyelik
    30 Ocak 2011
    Motosikleti
    yuki paşa
    s.a cup hızlandıran parça var mı biliyomusuz

  7. #7
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    arka dişliyi küçült veya ön dişliyi büyüt. rampada işin zorlaşır. düzde hızın artar. ama hızlanman azalır.. kafan kadar bir karbüratör tak .. egzos borusunu komple sök. daha güçlü ateşleme bobinleri tak... yedek benzin deposu taşı. kaliteli buji kullan. aynaları sökme. güvenlik için gerekli ayna sinyal vb. şeyler hariç motordan sökebileceklerini sök. lastik hava basınçlarının lastik üzerindeki değerlere uygun olduğundan emin ol. kaliteli lastik kullan. kaliteli bir motor yağı kullan. castrol, motul, ipone vs...

    Motorda modifikasyon pek akıl karı değil. motoru dağıtma ihtimalin yüksek. ama piyasadaki bir çok 100'lük 125'lik motorların silindirleri ve pistonları ile 125 - 150 lik motorların silindir pistonları birbirine uyuyor diye biliyorum ( çin malları için geçerli dediğim ).. daha yüksek kapasiteli bir silindir taktırabilirsin.

    eğer mümkün değilse, motorun silindirini sök ve bi rektefe ustasına git. silindiri maksimum ne kadar genişletebileceğini öğren. bu ebada uyan ve senin motora uyacak benzer bir piston var mı onu bul. eğer varsa, pistonla beraberi silindiri rektefeciye götür. adama de ki, bu silindirde bu pistonları kullanmak istiyorum.

    mesela orjinal pistonun 50mm çapında ise, yeni piston 54 mm çapında ise, silindir 4mm kalınlığında yontulacak ( pay varsa... ) dolayısı ile fazladan gelen bu 4 mm çapındaki genişlik epey bir ekstra hacim sağlayacaktır. bu da sana ekstra motor gücü olarak geri döner...

    Ama bu kadar masrafa daha güçlü motoru olan bir motosiklet alabilirsin

  8. #8
    derdertu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2013
    on lastiği 2.50 17 den 2.75 17 ile değiştirdim mükemmel oldu mukemmellik neden peki dönülşlerdeki o dengesizlik kayacak kaygısı tamamen gitti 60 km yı gecince rüzgarı yedigimizdeki motorun kendini saga sola savurması tamamen gitti benzin nemi oldu ufak bır artış oda bana göre kattıklarının yanında hiçbirsey

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

    on lastiği 2.50 17 den 2.75 17 ile değiştirdim mükemmel oldu mukemmellik neden peki dönülşlerdeki o dengesizlik kayacak kaygısı tamamen gitti 60 km yı gecince rüzgarı yedigimizdeki motorun kendini saga sola savurması tamamen gitti benzin nemi oldu ufak bır artış oda bana göre kattıklarının yanında hiçbirsey


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler