3 haftalık S&T Kanunimin başına gelenler...
Reklamlar
-
02 Haziran 2009, 00:53
#141
reflexiv adlı üyeden alıntı
ya iyi güzel soyluyorsunda biz de aynı motoru kullanıyoruz yeri geldiğinide bizde sıkıyoruz dip gaz yapıyoruz.bizde niye olmuyo.şu makineyi kötülemeyi bırakın artık bıktım yav.
Kardeşim okuman var değilmi o zaman iyi bak ben sana servisteki arkadaşın söylediklerini yazıyorum . Yazımdada belirttim.Tamam Senin motosiklet bozulmamış o zaman herkez st kanuni alsın japon markalarıda neymiş en kral motosiklet St kanuni.Siz bunları duymak istiyorsunuz sanırım tamam böyle söyleyelim ama ne değişecek.....Çok sağlam makinada hala bugün niye tartışılıyor.Kırank keser kullanıcı hatası ,siboplar vurur kullanıcı hatası,egzantirik zincirinden ses gelir kullanıcı hatası vb..
İnşallah bozulmaz kardeşim motosikletin bu dileklerimde samimiyim...Çünki mt den birisinin böyle durumlara düşmesini sindiremiyorum canım sıkılılyor. Saygılarımla.
K
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
Reklamlar
-
02 Haziran 2009, 00:53
#142
uzun araştırmalar sonucunda bir motora (GV250) karar olarak bu kadar yaklaşmışken caymak istemediğimden midir nedir yorumum şöyle: Bir motora ait problemi tüm hyosunglara mal etmemek lazım. markanın bütün motorlarında görünen kronik bir sorunsa eyvallah. ancak diğer türlü her alet bozulabilir.
Bu arada benim kafam biraz karıştı.
Hyosung kore malıydı. Bunu kanuni alınca ne oldu? Türkiye'de yada Çin'de üretilmiyor ya. sadece servis hizmeti kötü olabilir. o da ustadan ustaya değişir.
-
02 Haziran 2009, 00:56
#143
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
02 Haziran 2009, 00:57
#144
Abzah ve Huceyn'e katılıyorum. Olay tam Nasreddin Hoca fıkrasına dönmüş. Forumdaki bazı arkadaşlar motoru korumak adına hırsız değil ev sahibine kesmişler faturayı.
Bir de daha önce de yazdığım gibi "her türlü mekanik alette olabilir böyle sorunlar" yorumuna kesinlikle katılmıyorum. Kaliteli markalarda 1000'de 1, 10.000'de 1 böyle sorunlar çıkabilir evet. Ancak bu motorlarda kabul edilebilir seviyeden çok daha fazla arıza oranları. Ne yapalım markayı suçlamayalım mı? Hep kullanıcılar mı hatalı? "Kullanıcılar hiç hata yapmıyor" demiyorum. Hyosung'lar da sorunluydu. S&T kanuniler daha iyi olması gerekirken daha da sorunlu oldular. El insaf.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
02 Haziran 2009, 01:00
#145
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Yapmayın allah aşkına ya
o kadar çin malı motoru kullananların hepsimi bilinçliydi?
Neden bu krank v.s. sorunları sadece gtr larda duyuyoruz
Hepsi kullanıcı hatasıdır eminim
Biraz yabancı forumlardaki hyosung kullanıcılarına bakın bakalım onlar neler diyorlar
Gerçi türkiye dışında hyonun bu kadar tutulduğu bir ülke yok ama neyse..
İşte bütün dertleri açan o malum parçada burda
krank altına yağlama deliği bile açmamış adamlar...
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
02 Haziran 2009, 01:03
#146
ya bu motor ilk defa krank kırdığında beridir hangi forma girsem hangi yazıyı okusam hyo boyle hyo soyle bende benim motoruma soylenenleri kaldıramıyorum arkadasım.emekle alınmıs alın teriyle kazanılmıs.tabiki hiçkimsenin motoruna zarar gelmesin. bizde bi motor tutkunu olarak istemeyiz hertürlü yardımcı olmya çalısırz yapabileceğimiz birsey varsa. bizimde canımızı sıkıyor arkadaslarımızın basına boyle seyler gelmesi.ama bu konuyu bastan sonra okusan birazcık anlarsn benide.ben kingman arkadasıma kızmıyorum adamın sıfır makinesi patlamıs.benim lafım baska marka kullanıp bilmeden sadece formdan bikaç bişe okuyup ha bu motor kronik hasta malzeme kalitesi düşük diyenlere.
-
02 Haziran 2009, 01:08
#147
reflexiv adlı üyeden alıntı
ya bu motor ilk defa krank kırdığında beridir hangi forma girsem hangi yazıyı okusam hyo boyle hyo soyle bende benim motoruma soylenenleri kaldıramıyorum arkadasım.emekle alınmıs alın teriyle kazanılmıs.tabiki hiçkimsenin motoruna zarar gelmesin. bizde bi motor tutkunu olarak istemeyiz hertürlü yardımcı olmya çalısırz yapabileceğimiz birsey varsa. bizimde canımızı sıkıyor arkadaslarımızın basına boyle seyler gelmesi.ama bu konuyu bastan sonra okusan birazcık anlarsn benide.ben kingman arkadasıma kızmıyorum adamın sıfır makinesi patlamıs.benim lafım bilmeden sadece formdan bikaç bişe okuyup ha bu motor kronik hasta malzeme kalitesi düşük diyenlere.
Benim yazımda belirttim ben serviste çalışan arkadaşımın söyledikleri diye .Ama hocam şöyle bir düşün bu topicler niye açıldı...Cbf250 leri kullananlar,Ybr 250yi kullananlar,Kawasaki 250rr kullananların hepsi bilinçli kullanıcılarmı ? Bunlarda dip gaz giden yokmu .E ozaman bunlara niye bir şey olmuyor ,niye krank kesmiyorlar...
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
02 Haziran 2009, 01:17
#148
güzel kardesim ben zaten benim motorum harika hiç bi sorun vermiyor demiyorumki.motorum 2006 model.kesin okumussundur 2006 larda kronik krank sorunu var die.bende bunu okuduktan, arkadaslar eline krankları ellerine aldıktan sonra red line a ya bi kez ya da iki kez girdim.5 vites 10000 devir bana yetiyor arkadasım.kabul ediyorum belki benimde elimde patlayacak eğer zorlarsam.biraz basınca gitsin istedim gidiyor görüntü olsun istedim süper görüntü az yaksın dedim az yakıyo.ve en onemliside fiyatı.eğer param olsa bi japona tercih etmezdim hyoyu.ama gücüm yok işte.alanların çoğuda benim gibi düşünüp almıstır.ben altımdaki makinenin japon olmadığını 600 lük olmadığını bilerek kullanıyorum sorun yasamıyorum.bundan sonra da yasamam insallah..düşündüklerimi anlamıssındır ins
-
02 Haziran 2009, 01:20
#149
Çok okuyanmı bilir,çok gezenmi????...açık konuşayım benim bulunduğum yerde 4 hyo kullanıcısı var,bu motosiklerin hepside 10.000 km'yi devirmiş makineler,en basiti yusuf arkadaşımın motosikletidir,yağ değişiminden başka hiç bir şey yapmadık o'kadar zorlamamıza rağmen ben burada arkadaşımı kayırmıyorum yanlış anlamayın,sadece bildiğim,tanıdığım motosiklet..
kullanıcı hatası demiyorsunuz,biliyorum bende bu makine bir yamaha değil,bir kawasaki hiç değil ama!!!anlamsızca kötülemeler hiç hoş değil,unutmayın burada hyo kullanıcıları bir hayli fazla,kaç kişide krank kesme oldu??? veya diğer problemler!!!binen arkadaşlarrımız vardır elbet hyo'ya makine 6000 devirden sonra açılıyor ve sınır yapmıyor yani devir saatini sonluyor,buna hangi krank dayanır,kullanıcı hatası demeyen arkadaşlara duyurulur..ama fabrikanın bir hatası var devirin bir yerde kesilmesi lazım kesilmiyor!!bence bütün sorun bu...saygılarımla...
-
02 Haziran 2009, 01:23
#150
ferhat_se adlı üyeden alıntı
Çok okuyanmı bilir,çok gezenmi????...açık konuşayım benim bulunduğum yerde 4 hyo kullanıcısı var,bu motosiklerin hepside 10.000 km'yi devirmiş makineler,en basiti yusuf arkadaşımın motosikletidir,yağ değişiminden başka hiç bir şey yapmadık o'kadar zorlamamıza rağmen
ben burada arkadaşımı kayırmıyorum yanlış anlamayın,sadece bildiğim,tanıdığım motosiklet..
kullanıcı hatası demiyorsunuz,biliyorum bende bu makine bir yamaha değil,bir kawasaki hiç değil ama!!!anlamsızca kötülemeler hiç hoş değil,unutmayın burada hyo kullanıcıları bir hayli fazla,kaç kişide krank kesme oldu??? veya diğer problemler!!!binen arkadaşlarrımız vardır elbet hyo'ya makine 6000 devirden sonra açılıyor ve sınır yapmıyor yani devir saatini sonluyor,buna hangi krank dayanır,kullanıcı hatası demeyen arkadaşlara duyurulur..ama fabrikanın bir hatası var devirin bir yerde kesilmesi lazım kesilmiyor!!bence bütün sorun bu...saygılarımla...
abi buji balata hava filtresi yağ filtresi ni unutuyn
-
02 Haziran 2009, 01:23
#151
Kim ne derse desin kingman arkadaşıma sonuna kadar katılıyor ve hak veriyorum.
İnsanın para verip aldığı sıfır bi malın arızalanması ve tamire girmesi gerçekten çok ama çok can sıkıcı bunu çok iyi biliyorum.
Mesela en basitinden bi örnek vereyim bundan 2 ay önce aldığım casper notebook aldığım yerde çalışmış evde 1 sat içerisinde arızalanmıştı ve ertesi gün notebook u götürüp servise bırakıldığımda bana yenisiyle değişeceğini söylenmişti.
Eyw diyip bekledim ve 10-15 gün sonra bi telefon ürününüz hazır gelin alın diye çağırdılar.
Bide gittim ne göreyim eski notebook tamir etmişler,bana verecekler,mağaza müdürüne çıktım durumu anlattım aldığım cevap üzgünüz birşey yapamayız,işte o an ipler koptu yıktım mağazayı ist. merkeze tel ettim tüm gerekli kişileri şikayet ettim.
Tüketici mahkemesine dava açtım ve daha dava bitmeden istanbuldan bi telefon ''Anıl bey yaşanan sorun için özür dileriz.notebook'unuzun iade işlemleri derhal yapılarak adresinize yeni notebook bugün kargoya verilecektir''
işte arkadaşım bi notebookta bile bu kadar uğraştım ama sonunda amacıma vardım.
Sana diyeceğim şu türkiyede esnaf bi ürünü sattınmı işi bitiyo,iade,değişim gibi ibareler türkiyede pek geçerli değil neyse baya uzatmışım sana diyeceğim şu kesinlikle bu işin peşini bırakma gidebildiğin kadar git hakkını ara
ben sıfır motor alıcam bozulacak motorunu açtıracam var mı böyle bişi ya 1cm bi çizikte insanın canı gidiyo heleki motoru açtırmak ne diyeyim
geçmiş olsun
-
02 Haziran 2009, 01:24
#152
reflexiv adlı üyeden alıntı
abi buji balata hava filtresi yağ filtresi ni unutuyn
yaww onlar peryotik bakım karıştırma orasını
-
02 Haziran 2009, 01:33
#153
ferhat_se adlı üyeden alıntı
yaww onlar peryotik bakım karıştırma orasını
usta sensin:D
-
02 Haziran 2009, 01:46
#154
reflexiv adlı üyeden alıntı
usta sensin:D
Evet tatlı ustası olduğum kesin :D
-
02 Haziran 2009, 01:51
#155
:D hadi abi yatıyorm ben herkse ii geceler..
-
02 Haziran 2009, 03:16
#156
Moderatör
mete_han adlı üyeden alıntı
aynen bende comet 250 lere bayılıyorum...
ve bir cometin böyle sorun yaşadığını ne gördüm ne duydum...aynı motor yokmu...sırf grenaj var diyemi 165 lere çıkabiliyor bu makina şimdi...mesela gt 250 rcılar maksimum 150 de sabitleseler olmazmı...kafa olarak maksimum 150 deseler olmazmı...çözümü budur...
Comet'lere bende bayılıyorum
2006 alma sorunlu dediler, krank kırar dediler, dedilerde dediler. 8000 km'de aldım 12000'i geçtim, henüz kırank kıramadım, 5 kuruş masrafta etmedim..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 AM ----------
kingman30 Nickli Üyeden Alıntı
Ben bu motorun derdini biliyorum.Bu motor yeterince yağlama ve soğutma yapamıyo.Hiç başka yerlerden sebep aramaya gerek yok.Mühendislerin üretirken düşünmediklerini biz burda aylarca tartışsak çözemeyiz.Zaten bu motorun çıkardığı sorunlar istatiksel olarak ortada.Piyasada en çok şikayet edilen , en çok şüpheyle bakılan motor.İnsanlar boşuna sakın almayın bu motoru diye bas bas bağırmıyo.Tamamen üretim hatası bu motorlar.
Lucas adlı üyeden alıntı
Peki o zaman soru şu;
Biliyordun bu sorunları neden aldın?
Diye sormuştum hala yanıt gelmedi...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 AM ----------
kingman30 adlı üyeden alıntı
Sen şimdi agresif kullanırım derken otobana çıkıp en fazla kaç km hız yapıyosun.Uzun süre 140 gibi hızlarda kalıyo musun onu söyle bize.Ben eğer 110 km hız yeterli olsaydı cbf150'yi hiç satmazdım.Bu motordan da 150 km hızı beklemem gayet doğal.Sen 150 ile gidiyo musun dürüstçe söyle de bilelim.Yoksa biz bu motoru şehir içinde hava atmak için almadık.300 km uzaklıkta yazlığımız var.Arasıra haftasonu gideriz diye aldık.
3 ayda 4500 Km yol yapmışım. 2 defa Tekirdağ/Çorlu'ya 2 defa Adapazarı/Geyve'ye gittim, ortalama hızım 140 (eşimle beraber) Otobana girdiğimde 150 civarıydı. Zorlasam 160'da yapardı ama 150 km hızla gitmek, heleki arkanızda eşiniz de varsa büyük bir sorumluluk gerektirir bence. Kısaca 140-150 Km hızlarla çok yol yaptım. Ayrıca 2006 model , hani şu kırankları problemli olanlardan Ha GTR değil Comet bunu da belirteyim.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
02 Haziran 2009, 03:20
#157
geçmiş olsun , yaraya tuz basmak istememde geçen gün ybr 250 alan bir abimizin açtığı topicte bu makinayı öve öve bitirememiştiniz.hızından, kalitesinden bahsediyordunuz.demek ki kötü bir yaklaşımmış.
insanın canı yandımı anlarmış gerçekleri.
tekrar geçmiş olsun diyorum ... motosiklet kolayla alınmaz çok üzüldüm , hakkınızı sonuna kadar arayınız.
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
-
02 Haziran 2009, 07:55
#158
reflexiv adlı üyeden alıntı
güzel kardesim ben zaten benim motorum harika hiç bi sorun vermiyor demiyorumki.motorum 2006 model.kesin okumussundur 2006 larda kronik krank sorunu var die.bende bunu okuduktan, arkadaslar eline krankları ellerine aldıktan sonra red line a ya bi kez ya da iki kez girdim.5 vites 10000 devir bana yetiyor arkadasım.kabul ediyorum belki benimde elimde patlayacak eğer zorlarsam.biraz basınca gitsin istedim gidiyor görüntü olsun istedim süper görüntü az yaksın dedim az yakıyo.ve en onemliside fiyatı.eğer param olsa bi japona tercih etmezdim hyoyu.ama gücüm yok işte.alanların çoğuda benim gibi düşünüp almıstır.ben altımdaki makinenin japon olmadığını 600 lük olmadığını bilerek kullanıyorum sorun yasamıyorum.bundan sonra da yasamam insallah..düşündüklerimi anlamıssındır ins
Ben seni anlıyorum Ama zorlamaya gelmeyecek bir motosikletse sadece görüntü için ise 150 km yi geçince devir kesici koysunlar o zaman hiç kimsede sorun yaşamasın.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
02 Haziran 2009, 12:52
#159
korkut 250 adlı üyeden alıntı
Ben seni anlıyorum
Ama zorlamaya gelmeyecek bir motosikletse sadece görüntü için ise 150 km yi geçince devir kesici koysunlar o zaman hiç kimsede sorun yaşamasın.
evet haklısın devir kesici koysunlar.ama koymamıslar işte zaten devir göstergesi senin gözünün önünde.sen kesici olmadığını bilerek aldıysan bunu arada bir bakacaksın devir göstergesine illa basmak istiyorsan 10000 deviri geçme.bitti bu kadar.
-
02 Haziran 2009, 13:10
#160
ali.demir adlı üyeden alıntı
ben iki motoruda inceledim.s&t nin kaynakları punto şeklinde atılmış.hyo balık sırtı kaynak yapılmış şasiye.Sesleride daha değişik sanki.
hocam şu kanuni adam gibi teknik servis verse iyi firma aslında ama bir sürü servisi var bi işe yaramıyor.parayı veren kanuni servisi oluyor herhalde.
Mesela bu kanuni deer 152 var bende .Motor güzel motor hakikaten.115-120 yapıyor.titreşim pek yok ama servis yüzünden çekmediğim kalmadı.Adam yağını bile değiştirmemiş 3000 bakımda götürmüştüm. ben kendim değiştirttim başka yerde. bunların malezyada hastaları var "cpi gtr 150" diye geçiyor motoru ingilizler yapıyor.youtube de falan incelerseniz görürsünüz.Ama kanuni montaj yapmaktan bile aciz olduğu için çoğu serisi arıza verdi benimki şansa iyi çıktı.motorun ününü zedelediler valla :D
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
hyolar kesinlikle st lere göre kaliteli.hyo'nun gt 250 r ile st'nin gt 250 r'yi karşılaştırın ve kullanılan malzeme kalitesi öncelikle kendini belli edecektir.bu yorumum da tarafsızdır bu arada..
Lucas adlı üyeden alıntı
Comet'lere bende bayılıyorum
2006 alma sorunlu dediler, krank kırar dediler, dedilerde dediler. 8000 km'de aldım 12000'i geçtim, henüz kırank kıramadım, 5 kuruş masrafta etmedim..[.
valla arkadaşlar benim eski mesajlarımı inceleseniz şu kelimeleri bulabilirsiniz...(11.000 mesajı nah incelersiniz bu arada sıkıysa bakın) Hyo motor değil...traş makinası traktör...hep .ok atar dururdum...özellikle BBRR abimle çok kapışmışızdır...ama gönlümdeki aslandı diyebilirim...yani birde bu gerçek var...
şu an bu topiği okuyup makinası hakkında bilip bilmeden ileri geri konuşan ben ve benim gibi ön yargılı forum üyelerinin sadece kulaktan dolma bilgi ve şahit oldukları şeylerle bir markayı yerme modeli toprağın altına gömme...veya tam tersi aynı kulaktan dolma bilgilerle MIŞ MUŞ larla yüceltme gibi çok hatalar yaptık yapmayada devam edeceğiz...görünen köy bu...şimdi ateş hep düştüğü yeri yakar ve bu sorunun kimin başına geleceği belli olmaz...
ayrıca bu topiği okuyup bu markayı beğenip tereddüt edip almaya cesaret edemeyen veya gönlünde yatan aslan yerine yatmayan kediyi seçmek zorunda kalanda çok kişiler olacaktır...olaylara bakış açımız hep duygusal ve teknik bilimsel gerçeklerden uzak...ne konuyu açana saygımız var ne de bu markayı getiren kuruluşa...veya bu makina hakkında teşhisi koyup reçeteyi uygulayacak servise...
son yazdığım detaya ek olarak Kanuni bu yaftayı kendisi çabalamadan almıştır...AR GE den bihaber bu kuruluş markayı amiral gemisi hesabı sırf vitrine koymak için SİVASSPOR gibi gönüllerin şampiyonu olmadan tamamen kağıt üzerinde simsiyah kararmış MONTAJCI imajını cilalamak suretiyle ELE GEÇİRMİŞ...zaten 3 kuruş biriktirip 5 köfte almaya çalışan biz motor aşıklarına devletin vergileriyle hançerlenen camiaya bir darbe daha vurmuştur...
benim halen içim cız eder...HYOSUNG un bu ülkede bir geleceği vardı...ama artık yok...ismine bile tahammül edilemedi...Kanuni gerekçelerle aciz serbest piyasa ekonomisinin ağır çarkları altında bu memleket sınırları içinde ezildi gitti...halbuki ben ileride bir Hyosung Comet 250 sahibi olma hayalleri bile kurarken asla bir ST Kanuni sahibi olmayacağım gerçeğini çoktan kabullendim...
Global Motorda bir amatör ruh vardı en azından...işi kotarmaya çalışıyordu...ama Kanunı uzay üssü üretim tesislerinde yakın zamanda ST leride üretip montajlar yakındır...maliyet marka değeri kalite aşağı fiyatlar yukarı politikası güttüğü sürece Kanunı Stıckerı neyin üzerinde olursa olsun bir önyargı oluşturur..
Eğer Kanuni bu ST işinde samimi olsaydı bence motoru birebir aynı getirirdi ne dersiniz...vidasına kadar aynı getirirdi ve bizi şüphede bırakmazdı...
ama Globalın isim ve model tescili nedeniyle getiremedi bu detayıda yeni hatırladım...hatta fuara geliriz canınızı yakarız diye Kanunıyle az papaz olmamışlardı...noldu güçlü olan kazandı...Kanunı boruyu öttürdü...HYO nun yeni sahipleri memleketin her mahallesinde bayisi ve servisi olan Kanuniyi tercih etti...iyi mi etti kötü mü etti zaman gösterecek...yani olay iki ucu .oklu değnekti...ben yinede Hyo marka ve modellerini arıyorum...
ve ısrarla söylüyorum bir Allahın kulu şu ana kadar ST ve HYO yu söküp ne nedir nesi farklıdır diye inceleyip aradaki farkları anlatmadı fotolarla...daha ne bekliyorsunuz...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler