Geçmiş olsun..Asla olmaması gereken bir durum..Bence kesinlikle motoru geri alma..bizler bi ton parayı makina bizi üzsün diye vermiyoruz..Garantileri batsın...
Geçmiş olsun..Asla olmaması gereken bir durum..Bence kesinlikle motoru geri alma..bizler bi ton parayı makina bizi üzsün diye vermiyoruz..Garantileri batsın...
Ah tutacak bişey yok.CBF150'yi sattıktan sonra herkes 500 cc'den gerisi yalan diyodu.Biz uygun yakıt tüketimiyle heryere gideriz dedik.Kafamızın dikine gittik.Olan oldu.Elbetteki cbf250 , ybr250'lerde uzun yolda herkesi istediği yere götürür dedik.Kamyonların arkasında kalmaz dedik.Ancak yeterli değil dedik.Daha fazlasını istedik.Bu forumda da ne denirse çıkıyo.Bir motor hakkında şöyle sorunları var deniyosa da mutlaka çıkıyo.GT250r hakkında da bir sürü şikayet vardı ancak biz temiz kullanırız bişey olmaz dedik.Bakın vstrom hakkında hiç bir şikayet var mı , ya da fazer hakkında.Ancak gt250r almadan önce de bi çok kişi beni samimiyetle uyarmıştı.Ben bu forumun tarafsızlığına güveniyorum ve bundan sonra motor alırsam bu forumdaki yorumlardan hareketle en sorunsuz motoru almaya çalışıcam.Çünkü burada insanlar özgürce görüşlerini ve izlenimlerini aktarıyolar.Öyle çamur atma olaylarına da artık inanmıyorum.Çünkü hangi motor hakkında ne söylendiyse mutlaka birilerinin başına geliyo.
motor sistemi olarak 90derece V motor teknolojisi ducatiden başka başarılı imal eden yok malsesef taklitler bir yere kadar
ayrıca benim fikrim gt250r (grenajlar) en büyük hata yağ soğutmanın o kadar devirli bir motoru aktif bir şekilde soğutamamasının büyük etkisinden kaynaklanıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 PM ----------
samimi görüşlerin için teşekkür ederim tekrar geçmiş olsun
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
bende 1 senedir kullanıyorum allah şukur bakımdan başka servise gir medim...
şimdi benim nedemem gerkiyor bu dünyanın en iyi motorumu diyim...
olmuş kardeş başına kötü bi olay gelmiş...geçmiş olsun diğer makinalarda olmuyomu...
doktor bazı ameliyatta makas unutuyo hastanın karnında yanlış tedavi uyguluyo ozaman bütün doktorlar hatalımı yanlışmı...sen bütün markayı kötuluyorsun ...olur herşeyde bi hayır vardır..tekrardan geçmiş olsun..
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
Hyosung motorlarda daha önceleri de sorun çıkıyordu ama ayrı sebeplerdendi.
Bu S&T Kanuni motorların olayıysa çok farklı. Tam da kanuni motorların adına yakışan bir kaliteye sahipler anlaşılan. Örnekte de görüldüğü gibi canınız yansın istemiyorsanız kanuniden uzak durun.
Bu arada daha S&T kanuni pazara girdikten 1-2 ay sonra kurye bir arkadaşın satın aldığı S&T kanuni gt250r'de benzer kalite sorunları olmuş ve motor kullanılamaz hale gelmişti. Arayan o başlığı da bulabilir forumda. kanuni Hyosung'a el attıktan sonra allem etti kallem etti hiç etmeyi başardı. Şimdi isimlerini kurtarmak istiyorlarsa muzdarip olan arkadaşa yeni bir motosiklet vermeli veya parasını iade etmeliler. Ama benim bildiğim kanuni bunu yapmaz. İşte kanuni bu yüzden kanuni
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
Arkadaşımın başına sanssız bir sekilde bir olay gelmiş geçmiş olsun diyorum ama bir seneyi askın suredir kullanıyorum S&T GT250R bir kere bile teklemedi, servise bakım harıcınde hiç gitmedi 500km benzin almak haricinde hiç durmadan gittim defalarca bursadan izmire gittim geldim bir sıkıntım yok motor performans olarak ama boyle sorunlar arada cıkabiliyor sansızlık cok cok gecmiş olsun inşallah en kısa zamanda kavuşursun motoruna......
bence hyolar daha kaliteli komşi...arada farklar olduğu söylendi bana...siz daha iyi bilirsiniz tabi...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
kanuni direk Kore'den getirtmesine rağmen nasıl Hyosung'lardan daha kalitesiz oluyor yapılan motorlar anlamak mümkün değil. Bu nasıl bir başarıdır...
Bazı arkadaşlar "her markada olabilir" demişler. Kesinlikle katılmıyorum. Her markada böyle genel kalite problemleri yok. Forumda S&T kanuni motorlar hakkında açılmış buna benzer en az 1 başlık olduğunu biliyorum. Bu da genel kalite problemleri olduğunu kanıtlar nitelikte.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
japonlar kalitesini ispatladıgı için biris bir japonla bu sorunu yaşarsa şansızmışım der foruma taşımaz ama st kanuni şüpheli bir marka oldugundan yaşanan sorunlar direk buraya gelir.elbette japonların sorun çıkarma ihtimali daha düşük ama servisi ve dağıtıcısını bi kenara koyarsak bu motora dandik demek gerçekten haksızlık olur
İki kişinin bindiği motor değildir.
ben satmışeeeeeeeem kurtulmuşeeeeeem sattığımın 1 hafta sonrası 160 la giderken motor istop etmiş.
şimdide egzantirik gergi zinciri değişmesi için cagırmıslar sattıgım adamı :D
ammaaaaan allah korusun :D
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Öncelikle sana içtenlikle geçmşi olsun ve umarım en kısa zamanda problemin hallolur diyorum,şuan seni en iyi anlayabiliceklerden biriyim bende daha yeni st kanuni gt250r aldım zenonun bağlanmasıyla ilgili bazı sorunlar çıktı tamam seninkinin yanında küçük şeyler ama insan hep kötü ihtimali düşünüyor içide rahat etmiyor işte.
motordan soğudum demişsin şöyle düşün bugün benim gittiğim yerde 3 tane varedaro 2 tane 600rr zenonun yalış bağlanmasından dolayı yatıyordu...
yani onlarda aynı sorunları yapabiliyor
tamam japonla illaki kıyaslanmaz o ayrı ama bu görüntüde bu performansda başka bir seçenek varmı alınabilicek...? yok..
ben motorumu benzin döküp yakamam... bu motoru uzun süre sorunsuz kullanlarda var onları düşünürüm.. elmalardan birinin çürük çıkması sepetteki bütün elmaların çürük olduğu anlamına gelmez derim,inş hallolurda bende onlar gibi binerim derim..
başına gelenleri normal karşıladığımı düşünme ama ben olumlu düşünmezsem kanser olurum düşüne düşüne...
Drift religion
arkadaşım geçmiş olsun zaten sorun var diyenler var ama şuda bir gerçekki fazer ların bazılarındada stop etme sorunu vardı bildiğim kendi fazerımdada sonradan çıkmıştı yeni honda ların 1000 lik ve cbf 150 modellerindede var yağ yakma sorunu ayrıca benim ybr dede var sıfırından beri bende daha ilk km relerinde bile stop edip duruyordu bir türlü ayar tutmadı bende kullanıyorum neyse demek istediğim her ülkede olur fabrika dan hatalı çıkar önemli olan bu hatalı araçların ülkeye bilinçlimi sokulduğudur ? yada bizleri adam yerine koymamakmıdır vede servislerin yeterince ilgilenmemesimidir böyle sorular uzar gider sadece kanuni demiyorum ama esnaf lık yapan insanların adam gibi esnaf olması lazım artık bana kalırsa mahkemeye gidicem de 1 ay içinde vermezlerse direk yeni motor alırsın şayet servis kayıt fişi aldınmı ? 1 ay içinde verirlerse ve aynı ve benzer sorunlar 3.5 kere yaşanırsa sıfır alma hakkın var yada para iadesi geçmiş olsun ama ülkemizin gerçekleri benim başıma o kadar çok olay geldiki ya katil olursun yada sabır edip kısmetine iyi araçların çıkmasına dua edersin gene geçmiş olsun
Öncelikle geçmiş olsun. Bence de her markada ortaya çıkabilecek bir problem bu, kendinizi motordan soğutmayın, tamir edilip toplandığında eskisinden bir farkı olmayacaktır. Anlattıklarınızdan servisinizin çok da iyi olmadı izlenimine kapıldım. Bir silindiri açıp, arıza bunda değilmiş diye diğerine geçmek amatörlükten başka birşey değil. O kadarını motordan hiç anlamayan biri de yapar. İkinci nokta da, rodajı tamamlamadan uzun yola çıkmış olmanız bana pek doğru gelmedi. Tabi bu kullanıcı hatası demek değildir fakat rodajı tamamlayıp daha düzgün bir yağ ile devam etmek daha doğru olurdu.
Tekrar geçmiş olsun, hallolur üzülmeyin.
ben aldım bindim ve sattım ufak tefek problem çıkarmadı değil ama,
tamamen kullanıcıyla ilgili arkadaşım bunlar...
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
Distribütör olduktan sonra fabrika size soruyor: 1. kalite bu fiyat,2.kalite isterseniz bu fiyat,hangisini isterseniz...
Eski bir hyosung bayisi olarak rodaj zamanında tabir-i caizse kimse kusra bakmasın ama hayvan gibi kullanılan hyosunglarda bile bu tarz sorunlar çıkmıyordu (hayvan yada insan gibi kullanılıp kullanılmadığını yağ değişiminde eski yağdan çıkan çapan miktarına göre ölçebiliyorduk) oysa kanuni insan gibi kullanımı bile kabul etmiyor..
Mermerciler Sanayi Sitesi, 4.cadde no:12 Kat-1 Nakipoğlu işmerkezi BEYLİKDÜZÜ - İstanbul
0212 554 64 04
tekay@suzukitekay.com
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
ramco servısten servıse degısıyor tabı dımı benım gıttıgım 2 servıs var buyukcekmece ve sılıvırı 2sıde ayakta karsılıyor ve dedıgım sorunlar dısında butun motoru elden gecırıyolar bızım burdakı bayılere laf soyletmem ama dıerlerınıde bılmem
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:50 PM ----------
katılıyorum hasan
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)