3 haftalık S&T Kanunimin başına gelenler...
Reklamlar
-
17 Haziran 2009, 12:36
#341
kanka alıntı yapma birazdan silicem yav...ikiside kardeşimizdir...3 kuruşluk konular için birbirimizi kırmaya değmez...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
-
17 Haziran 2009, 12:41
#342
mete_han adlı üyeden alıntı
kanka alıntı yapma birazdan silicem yav...ikiside kardeşimizdir...3 kuruşluk konular için birbirimizi kırmaya değmez...
ya ben bişi demedim ki adamı bizi sokak çocuğu olmak la suçluyo....canım benim demek ten ne anlaşılıyo bunu çozemedim......
ben kullanmadığım mal hakkında yorum yapmayı sevmem yapanları hiç sevmem.....
sadece dedim ki arkadaşımıza ismini hakedi yo...altını çiziyorum....ismini hakediyo...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:41 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 AM ----------
nankör adlı üyeden alıntı
Kullanmama ne gerek var ,
kullananları görüyorum burada ....
Umarım ileride ki günlerde senin motosikletinle ilgili üzüntülerini sıkıntılarını burda paylaşmayız ........
paylaşırsakta hiç şaşırmam..........
Topiklerdeki konuşma ve hitap tarzına dair de genel bir yorum yapmak istiyorum.
Bu site ve ilgili topikler herkese açık ve bu sitelere konuşması düzgün ,sokak ağzı ile konuşmayan uyarıldığında ise bir düşünen insanlar katıldığı gibi malesef tam tersi kişilikte insanlar da katılabiliyor ve değişik tarz da yazılar yazabiliyorlar.
Bu tip insanlar dikkat edip tahriklerine kapılmamak lazım....
bi şarkı var ya sana armağan ediyorum.....
ALLAHINDAN BUL....... beni karıştırma......bidahada yorum yapmayalım..uzamasın...
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
17 Haziran 2009, 15:08
#343
YBR250'nin tartışmalarına başlamayalım.Bu motoru kullanan ortada , beygir gücü ortada , yapacağı hız ortada , fiyatı ortada.Alan almış , kullanan memnundur değildir , beni ilgilendiren bir motor değil.Sürekli buraya ybr250 tartışmalarını getirip durmayın.Çok kafam atarsa gider 4.000 liraya cbf250 alırım daha iyi.Hatta YBR250 fiyatına gider sıfır km 3 tane TVS apachi alırım.13.5 beygir YBR250'den 6 beygir daha zayıf.6 beygirin yapacağı hız farkıda 10 km gibi bir hızdır.Yamaha firmasının da en kısa sürede 250 cc'lik çift silindirli 30 beygirlik bir motor üretip boşluğu doldurmasını bekliyoruz.Böyle bir motor uygun fiyata gelirse türkiye'nin ideali olur.Ancak fiyat faktörü de öneml.Belki honda japonyada satılan 30 beygirlik 250'liliğini türkiyede satışa sunar.Bence Türkiye için en ideal motor 30 beygirliktir.
-
17 Haziran 2009, 15:19
#344
Kangren olmuş tüm kollara adanmıştır.
Eğer bir yıl sonrasını düşünüyorsan, bir tohum ek. Eğer on yıl sonrasını düşünüyorsan, bir ağaç ek. Eğer yüz yıl sonrasını düşünüyorsan, insanları eğit.
-
17 Haziran 2009, 15:42
#345
yaşadığım il de emniyet ve diğer kamu kuruluşlarının kullandığı motosikletleri araştırdım,
asayiş ekipleri ,
varadero 1000 ...gs 1150 -gs 1200 .....gs 650.......fazer 650 ...
trafik ekipleri
honda ...ybr 250....gs 650
belediye ekipleri
kawa er-5 honda cbf 500 .......
Jandarma ekipleri .....
varadero 1000 ........
orman ekipleri ........
honda xl 200 cross ...mz....kanuni 250 cc cros
ptt ekipleri ...
mondinin 125 lik scooter ( vespaya benzer modeli ...)
itfaiye ekipleri
honda vfr nin modifiyeli bir versiyonu ..
Kamu kuruluşlarında henüz hyo veya altı hyo üstü s&t kanuni nin herhangi bir modelini göremedim ....
Kamu kuruluşları büyük ihtimalle bu kaliteli motosikletin farkında değiller ....
selamlar.
-
17 Haziran 2009, 15:46
#346
nankör adlı üyeden alıntı
yaşadığım il de emniyet ve diğer kamu kuruluşlarının kullandığı motosikletleri araştırdım,
asayiş ekipleri ,
varadero 1000 ...gs 1150 -gs 1200 .....gs 650.......fazer 650 ...
trafik ekipleri
honda ve ybr 250
belediye ekipleri
kawa er-5 honda cbf 500 .......
Jandarma ekipleri .....
varadero 1000 ........
orman ekipleri ........
honda xl 200 cross ...mz....kanuni 250 cc cros
ptt ekipleri ...
mondinin 125 lik scooter ( vespaya benzer modeli ...)
itfaiye ekipleri
honda .....
Kamu kuruluşlarında henüz hyo veya altı hyo üstü s&t kanuni nin herhangi bir modelini göremedim ....
Kamu kuruluşları büyük ihtimalle bu kaliteli motosikletin farkında değiller ....
selamlar.
Yahu nankör bırak yahu herkes ben değil bindiği motorun kötü özelliklerini söylesin
Millet sadece övmeye kötü yönlerini söyleyen çıkmaz
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
17 Haziran 2009, 15:51
#347
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
17 Haziran 2009, 21:49
#348
kamu kuruluslarının kullandığı motorlar genelde vergi karşılığı verilmiş motorlardır.bunu unutmayın.yaptığın arastırmada gördüğüm kadarıyla hyodan kaliteli makinler fazlaca var ama tuttupta bana kanuniyi mondiyi hyodan kaliteli görüp aldıklarını soyleme.saçma sapan yorumlar yapıyorsunuz ya
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:49 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:46 PM ----------
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Yahu nankör bırak yahu herkes ben değil bindiği motorun kötü özelliklerini söylesin
Millet sadece övmeye kötü yönlerini söyleyen çıkmaz
söylemye gerek kalmadı artık.en alakasız adam bile biliyo merak etme.
-
17 Haziran 2009, 22:17
#349
malın iyiliği-kötülüğünü kamu kuruluşları satın alarak mı onaylıyor? bu listede suzuki ve yamaha'yı da göremedim. eyvah suzuki ve yamaha sahipleri de hapı yuttu desenize...
-
17 Haziran 2009, 22:25
#350
-
18 Haziran 2009, 10:20
#351
aya adlı üyeden alıntı
malın iyiliği-kötülüğünü kamu kuruluşları satın alarak mı onaylıyor? bu listede suzuki ve yamaha'yı da göremedim. eyvah suzuki ve yamaha sahipleri de hapı yuttu desenize...
yamaha fazer...........
siz , fazer 650 nin yamaha üretimi bir model olduğunu bilmiyorsanız söylenecek bir söz yok tabii ki.
ayrıca ,
polisin sivil huzur timleri suzuki 125 cc scoter kullanıyor onu unutmuşum .
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:13 AM ----------
nankör adlı üyeden alıntı
yaşadığım il de emniyet ve diğer kamu kuruluşlarının kullandığı motosikletleri araştırdım,
asayiş ekipleri ,
varadero 1000 ...gs 1150 -gs 1200 .....gs 650.......fazer 650 ...
trafik ekipleri
honda ...ybr 250....gs 650
belediye ekipleri
kawa er-5 honda cbf 500 .......
Jandarma ekipleri .....
varadero 1000 ........
orman ekipleri ........
honda xl 200 cross ...mz....kanuni 250 cc cros
ptt ekipleri ...
mondinin 125 lik scooter ( vespaya benzer modeli ...)
itfaiye ekipleri
honda vfr nin modifiyeli bir versiyonu ..
Kamu kuruluşlarında henüz hyo veya altı hyo üstü s&t kanuni nin herhangi bir modelini göremedim ....
Kamu kuruluşları büyük ihtimalle bu kaliteli motosikletin farkında değiller ....
selamlar.
Bu bir genel bir çalışma idi ...
niye bu kadar tepki aldı anlamadım ....
-
18 Haziran 2009, 10:22
#352
Bu adam buraya bi sorununu yazmış siz başladınız onu belediye kullanıyor kaliteli polis kullanıyor kaliteli diye saçmalamaya.Bu adamın(kingman30)un motoru ne durumda teslim edil di mi on soracağınıza tutmuş o daha kaliteli bu daha dandik diye polemiğe girmişsiniz.
[B]DERDİM KADAR OLSA KUVVETİM BENİMLE BAŞ EDEMEZDİ KASVETİM.EL YUMRUĞUNU YEMEYEN YUMRUĞUNU BALYOZ SANAR ARLANMAZ...
[/B]
-
18 Haziran 2009, 10:47
#353
kingman30 adlı üyeden alıntı
YBR250'nin tartışmalarına başlamayalım.Bu motoru kullanan ortada , beygir gücü ortada , yapacağı hız ortada , fiyatı ortada.Alan almış , kullanan memnundur değildir , beni ilgilendiren bir motor değil.Sürekli buraya ybr250 tartışmalarını getirip durmayın.Çok kafam atarsa gider 4.000 liraya cbf250 alırım daha iyi.Hatta YBR250 fiyatına gider sıfır km 3 tane TVS apachi alırım.13.5 beygir YBR250'den 6 beygir daha zayıf.6 beygirin yapacağı hız farkıda 10 km gibi bir hızdır.Yamaha firmasının da en kısa sürede 250 cc'lik çift silindirli 30 beygirlik bir motor üretip boşluğu doldurmasını bekliyoruz.Böyle bir motor uygun fiyata gelirse türkiye'nin ideali olur.Ancak fiyat faktörü de öneml.Belki honda japonyada satılan 30 beygirlik 250'liliğini türkiyede satışa sunar.Bence Türkiye için en ideal motor 30 beygirliktir.
Seni tanıyanlar çok iyi bilirki tartışmaları açan sensindir. Burda dile getirdiğim konu bizim motorumuzu her konuda eleştirdin ve yerlere vurdun, kıyasladığın motoru aldın, aldın da ne oldu gördün mü? Çift silindir, lastik cüsse kalınlığıi beygir vs vs sana ne getirdi, huzur mu? Bunları görmelisin ve hak vermelisin, ben başına geleni kınamıyorum, kınamam da hepimiz insanız. Lakin birileri alın teri ile bişeyler almışsa eleştirmek yerden yere vurmakdan ziyade hayırlı olsun demekde fayda görürüm. İnsanlığın temeli budur.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
18 Haziran 2009, 11:05
#354
ÖnceLikle Geçmiş olsun.. Biraz Önce ST Kanuni Forum BaşLıgınada Yazmıştım. Burda ST Kanuni Magduru Birini Daha Gorunce aynı Şeyleri Burayada yazayım.. Gerci Ben Hyosung iLe St Arasındaki Farkı Dile Getirmiştim.
Son 3 Yılda 2 tane Hyosung GT 250 R'ım oLdu. Şu anda Cok yakın bir Arkadasımda 2008 ST Kanuni Var Onuda kullanıyorum bazen. Ben SöyLiyim o zaman Aradaki FarkLarı.
Öncelikle St Kanuninin Geliştirilmiş versiyon oldugu Koskoca Bir YALAN...!
Devir Kesici Koyduk Bu MotorLara Fiyasko..! ST Kanunide Aşırı vibrasyon Hissettim. Ve Motor rolantide Cok Titriyor Ve İlGinç SesLer Cıkarıyor.
Ve Hiçbir Sekilde Bakımları Aksatılmayan Zorlanmayan Bir Motorun Egzantirik mili Kesilirmi?? ST Kanuni Kesti. KEsmekLe Kalmadı, Süpab ları eydi, Gergi Zarar Gördü, Sente Ayarı Kaçtı ( Bi Kactımı ayarlaması BiLe yapıLmıyor) KURALKAN Denen Firmada maLının Arkasında Durmuyor.. KURALKAN'ı Arayıp Magduriyetimizi Dile Getirdigimizde Şuursuz Yetkililerin Alaycı Kücük Düşürücü ve Lakayt Davranışlarınada Maruz Kaldık. Sevisleri Beş Para Etmez.. Havadan Civadan Sebeblerle Garantiye DahiL Edilmiyor.. Buyur Hyosungla Çakma ST Kanuninin Arasındaki FarkLardan Bazıları Bunlar.. ALMAYIN.. ALIPTA BAŞINIZI AGRITMAYIN DERİM....
Elazığ Motosiklet ve Motor sporları Kulübü Derneği-Motosiklet23/Moto23
-
18 Haziran 2009, 11:26
#355
Moderatör
MT Site yönetimi uyarı mesajı. |
|
Uyarı Sebebi: Bu başlık altında kişisel tartışmalar,konu dışı mesaj,Hakaret,argo mesaj,aşalayıcı ve küçük düşürücü yazışmalar devam ettiği sürece konu kilitlenecek ve mesaj atan üyelere gereken yaptırımlar uygulanacaktır.Bilginize.. |
|
|
YÜRÜYEN BİR APTAL OTURAN İKİ AKILLIDAN DAHA ÇOK YOL ALIR
-
18 Haziran 2009, 11:35
#356
Teşekkürler Teror.Sonuç ne oldu?Varmı bir gelişme motosiklette?
-
18 Haziran 2009, 12:05
#357
Allahtan boyle forumlar varda anlıyoruz neye para verılıp neye verılmıycegını allah razı olsun bu sekılde uyaranlardan yoksa aynı durumlarla ilerde ben yada bır baskasıda karsılasabılırdi bir firmaya bu kadar cok camur atılabılecegını zannetmıyorum buraya uye oldugumdan berı Hyosung gt 250r ıle ılgılı herhangi bi olayı okumadıgım bir hafta gecmedı daha.Verilen paralara harcanan emege yazık yani ne diyim..Umarım en kısa zamanda motorunu tamamlayıp gerı verırler sende kurtulmus olursun.
İmzamı, ben imzamı burlara değil yollara atarım...
-
18 Haziran 2009, 15:41
#358
kirpi_e adlı üyeden alıntı
Sorun şu, Kingman30 , bir ustadan duyduğu şekilde "rodajda yavaş devirsiz gitme bağırta bağırta git, yoksa motorun sağır kalır ilerde hız yapmaz" cümlesine inanıyor.
Rodajda bağırta bağırta motorunu kullanıyor ve üçüncü hafta sonunda (ki bence iyi dayanmış motosiklet) ön silindirde AGD oluyor.
Rodaj konusunda değisik fikirler var. Yurtdışında bir çok kişi tarif ettiğin gibi bağırta bağırta gitme taraftarı. Bir sürü yarı-bilimsel açıklamasını da yapıyorlar ve mantıklı yönleri var.
Örneğin bir kullanım tarzında motorun ilk birkaç yüz km'de devirli ve devir değiştirerek kullanılmasını ve bundan dolayı oluşacak olan ilk metal çapaklarının motora zarar vermeden hemen temizlenmesi için kısa zamanda yağ değiştirilmesi öneriliyor.
Küresel ısınma, domuz gribi gibi birşey rodaj. Her duyduğunuza inanmayın
-
18 Haziran 2009, 15:49
#359
oktay adlı üyeden alıntı
Rodaj konusunda değisik fikirler var. Yurtdışında bir çok kişi tarif ettiğin gibi bağırta bağırta gitme taraftarı. Bir sürü yarı-bilimsel açıklamasını da yapıyorlar ve mantıklı yönleri var.
Örneğin bir kullanım tarzında motorun ilk birkaç yüz km'de devirli ve devir değiştirerek kullanılmasını ve bundan dolayı oluşacak olan ilk metal çapaklarının motora zarar vermeden hemen temizlenmesi için kısa zamanda yağ değiştirilmesi öneriliyor.
Küresel ısınma, domuz gribi gibi birşey rodaj. Her duyduğunuza inanmayın
Motosikletleri otomobilleri mühendislik grupları tasarlıyor ve üretime sokuyor. Milyonlarca dolar para bu sektöre tasarıma ve üretime yatırılıyor.
Bu insanlar içten yanmalı motor bulunduran bu araçları satarken ilk kullanım esnasında belirli bir kilometre tamamlanana kadar yüksek devirli kullanmayın diyor, satarken size verilen kullanma klavuzuna RODAJ'a dikkat diye yazıyor.
Rodaj a dikkat etmek herşeyden önce size verilen garanti koşullarını sağlamanız için önemli. Ayrıca bu makineyi yapan adamlar da bunu önemle belirtmişler. Ha ben kullanma klavuzunu dinlemem, basar kökler kullanırım derseniz sizin bileceğiniz iş.
Motosikletinizin motoru bozulunca , motosikletsiz kalınca ya da makineniz garanti dışı kalınca da söz söylemeye hakkınız olmaz bence..
-
18 Haziran 2009, 16:34
#360
kingman30 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım cbf150 30.000 km'den sonra yağ eksiltir , kontak anahtarı sürekli arıza çıkarır.CBF250 20.000 km'de ekzantirik zincirdi , ön arka dişli takımı değiştirir , suzuki burgman kavramadan sorunlu motordur , 600rr lerin bile yağ eksilttiği söyleniyo .......
Bu liste böyle uzar gider.Kronik sorunlu motor çok.Ancak benim bundan sonra sütten ağzım yandı yoğurdu üfleyerek yicem.Suzuki dl 650 ya da fazer hakkında hiçbir kronik arıza şikayeti duymadım.Transalp te aynı şekilde.İnşallah bundan sonraki durağımız sorunsuz motor olur.
2008 1000rr larda yağ yakıyo...
I gOt a GaMe To Win...:bounce:
eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
[B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler