eger arkadasın dedıgı madem dogruysa motorun ıc cıvataları gevsek ise bunu onaylatsın servise, mahkemeye versın trılyonlar alır...ama ben dogru olduguna ınanmıyorumçç
eger arkadasın dedıgı madem dogruysa motorun ıc cıvataları gevsek ise bunu onaylatsın servise, mahkemeye versın trılyonlar alır...ama ben dogru olduguna ınanmıyorumçç
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Abi iç vidalar gevşek olayı hikayedir
Adamlar tork anahtarları ile sıkıyorlar..
Bu motorlar toplanırken fabrikada hiç mi bakılmıyor ki
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Pazartesi sabahı elemanın afyonu patlamadan işe koyulmuştur belki .Banada masal gibi geliyor ama meydan boş,her türlü sallayabilirler
krank kolu yanlıs kullanımdan !!!!!! sıyırır sarar ne olursa olur ama motorun ıc vıdaları gevsektır dıye bır sey ortaya atmak cok buyuk bır lekedır marka ıcın ,arkadas bunu servısten belgeletsın belgeletemıyorsada bu kdar insanı etkilicek markaya zarar vercek sekilde atıp tutulmasın her seyin bir dozajı vardır diye düsünüyorum...
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
güncel...son durum raporu isterim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Beyler servise gittiğimde üst kapak açılmıştı.Üstte zincirli bir mekanizma vardı.Teknik olarak bilgim olmadığı için bişey diyemicem.Gt250r de üstten ekzantirikli vtwin motor var diye biliyorum.Üst kapak açıldığında da ortaya çıkan bu zincirli mekanizmaya ait civatalar vardı.Aşşağıdaki resimleri internetten buldum.Sanırım dediğim kısmı anlamanıza yardımcı olur :
En son gittiğimde ise o üstteki zincirli bölüm sökülmüş ve daha silindire kadar inilmemiş.Yani sadece üst kapak açılmış ve oradaki üstten ekzantirik dalgası mıdır nedir orası sökülmüş.Ustanın söylediği civataları(ya da somun , her ne ise) eliyle söktüğüydü.Bu derece gevşeklermiş.Koskoca ustanın yalan uyduracak olduğunu hiç sanmıyorum.Ki zaten daha önce de sıfır motorunu teslim aldıktan sonra eve gidene kadar 2-3 tane civatasını yolda düşüren bir kaç kişiyi duymuştuk.Hadi diyelim bu servisin hatası.Adamlar kontrol etmeden verdiler.Ancak sıfır motorun üst kapağını açıp kontrol yapmakta saçmalık.
Motorun önceden çalışırken kompresör e bıraktığında yan, gaz kestiğinde purrkkk diye bir ses geliyormuydu???
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
O ses ilk aldığım günden beri 3 ncü ve 4 ncü viteste geliyodu.Gaz kestiğimde rahatsız edici bir ses oluşuyodu.Ancak en son kullandığım gün vuruntu sesi gelmeye başladıktan sonra motoru kompresöre bıraktığımda o vuruntu sesi kısa süreliğine kayboluyodu.
Bugün servise uğradım.Motor komple sökülmüş.Silindir piston sekman değişecek.Hararetten dolayı hasar görmüş.Ben cbf150 ve cbf250 ile de aynı yollarda gezmiştim.Hondalar ısındıkça daha iyi gidiyo.Ancak anlaşılan bu motor biraz kibar bir motor.2 satte bir en az yarım saat dinlendirmekte fayda var.Cometlerde soğutma sorunu olmazken gt250r'de grenaj yapısından mıdır nedir.Hararet sorunu varmış demekki.Bugün gerekli parçaların siparişleri verildi.Bakalım servis yedek parça konusunda ne kadar hızlı onu da önümüzdeki günlerde görücez.Servise göre 1 hafta içinde motorumu teslim alabilcem.Eğer öyle olursa 3 hafta gibi bir sürede motorum tamir edilmiş olacak ve bu süre çok iyi bir süre bence.Benim merak ettiğim bütün gerekli parçalar değiştikten sonra sıfır motor gibi performans elde edebilecekmiyim acaba?
motora bi nebze reflektiye yapılmış olacak yani herşey ilk aldıgın gunki gibi olacak moto aksamı içi.. düşük viteslerde yüksek devirlerde gezmiycen.
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Bi daha rodaj yapacaz o zaman.Bu sefer çıkacam uzun yola 90-100 km hızla rodajı bitiricem.5-6 bin deviri geçmeden sessiz sakin yapıcam rodajı.Boşver parçalar alışmasın birbirine.
abi yağını kontrol ettinmi hiç?
Orgazma Dudak Büktürür
Yaklaşık bir hafta önce açmıştım.Ama geyik olmadığı için o gün güncel olmaktan çıktı. Bu arada keçeler geldi osmaniyeli.Senin adres sağlam
Sütten ağzımız yandı bi kere.Bundan sonra dinlenmeden gitmek ne mümkün.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:15 PM ----------
Artık her gün motora binmeden önce ilk işim yağı kontrol etmek olur heralde.
[COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
[IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]
Kafam iyice karıştı.Şimdi piston sekman yenilendikten sonra motor ilk günkü gibi olur mu?Usta motorun herşeyine kefil olduğunu gerekli tüm parçalarını değiştirip teslim edeceğini söyledi.Zaten gevşek civataların da sıkılmasıyla motor komple elden geçecek ve iyi olacak.Ancak diğer taraftan da bir kaç motor takas teklifi var.3 tane motora takas teklif edildi.Biri 2008 model 10.000 km yamaha xmax250 , diğeri 400 km'de sıfır ayarında sym joyride 200 , bir başka seçenek de sıfır km sym gts 250 almak.Artık pazarlığa göre üzerine biraz ödeme yapabilirim belki.Bu scooterlar kızımı da gezdirebilmek için aklımı çelmiyo değil.Özellikle xmax 250 japon olması nedeniyle çok cazip geliyo.Hem de 140 km hızların üzerine çıkabiliyomuş.300 km uzaktaki yazlığa gidip gelebilmek için yamaha daha cazip geliyo.Japon olmayan motorlardan korkuyorum artık.Siz ne dersiniz?Kafam çok karışık.Takasa gireyim mi?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)