3 haftalık S&T Kanunimin başına gelenler...
Reklamlar
-
03 Haziran 2009, 23:13
#201
Gercekten üzüldüm durmunuza fakat elden bisey gelmez olan olmus.
Keske kelimesini hic sevmem ama kawasakinin 250lik modelinide secebilirdiniz sonucda ayni para.
Ve bu motor hakkinda cok sikayetler yazildi cizildi, eminim sizde derin bi arastirma yapmissinizdir biliyorsunuzdur bunlari, mesela kronik yaglama problemi (ispatlanmisdir) , ve güvenip almissinizdir yinede. Kanuni modellerinde o sorun yok deniyor ama ben yinede güvenip almazdim.
Reklamlar
-
03 Haziran 2009, 23:14
#202
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
03 Haziran 2009, 23:54
#203
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
ducatinin crank shaftına bak internetten ducati diye aratıp bulamazsan herhangi bir modelinide yaz kesin bulursun bir resmini
hatta sana bazı resimler
sorun şeklin böyle olması değil sorun bence kullanılan alaşımın kalitesiz oluşu ya da yeterli işlemlere tabi tutulmadığı dayanıklılık için...
ayrıca extrama yağ kanalı yok demş ducatinin bu modellerinedede göremiyoruz o yağ kanallarını o zaman bunlardamı dandik demek içimden geçenler...
Şu resimdeki krankı gördün dimi kollar krankı ayırmadan alttan sökülüyor yani içinde ketler var birnevi kol yatağı
Birde hyonun koluna bak bakalım alttan sökülemez çünkü kollar tek parça
He bu durumda içinde rulman varsa yağ deliği olmalı yoksa çok çabuk kilitler
rulman yoksada alttan sökülür yapılmalıydı ki yataklar değişsin vede daha iyi yağlansın
İlkay aslında dediğin kalitesiz alaşım kısmı tamamı ile doğru
En başından beri diyodum parça kalitesi diye
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
04 Haziran 2009, 00:00
#204
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Şu resimdeki krankı gördün dimi kollar krankı ayırmadan alttan sökülüyor yani içinde ketler var birnevi kol yatağı
Birde hyonun koluna bak bakalım alttan sökülemez çünkü kollar tek parça
He bu durumda içinde rulman varsa yağ deliği olmalı yoksa çok çabuk kilitler
rulman yoksada alttan sökülür yapılmalıydı ki yataklar değişsin vede daha iyi yağlansın
İlkay aslında dediğin kalitesiz alaşım kısmı tamamı ile doğru
En başından beri diyodum parça kalitesi diye
zaten tatlı bi tartışma çıkartmak için buldum ve öyle yazdım kardeşimki sende farkına varmışsın
alaşım iyi olsa sonuç böyle olmaz seninde dediin gibi mal meydanda dandik
bu motorun ihtiyacı olan şey sadece 2005 kasalarda krankın gerçekten alaşımının çok dandik olduğunu ve fabrikanın 2006 ve sonrasında bunu revize edip değiştirdiğini biliyoruz (bknz. 2005 modellerin şasesi gridir diğerleri siyah) ama bence bu revize edilme olayıda o kadar kaliteli olmamış yani benim evimin arka garajında yaptığım iş gibi bişe olmuş ama 2006dan beri motor aynı motor ve artık bişeler yapmaları gerekiyor gerçektende....
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
04 Haziran 2009, 00:01
#205
< iLk@yy > adlı üyeden alıntı
zaten tatlı bi tartışma çıkartmak için buldum ve öyle yazdım kardeşimki sende farkına varmışsın
alaşım iyi olsa sonuç böyle olmaz seninde dediin gibi mal meydanda dandik
bu motorun ihtiyacı olan şey sadece 2005 kasalarda krankın gerçekten alaşımının çok dandik olduğunu ve fabrikanın 2006 ve sonrasında bunu revize edip değiştirdiğini biliyoruz (bknz. 2005 modellerin şasesi gridir diğerleri siyah) ama bence bu revize edilme olayıda o kadar kaliteli olmamış yani benim evimin arka garajında yaptığım iş gibi bişe olmuş ama 2006dan beri motor aynı motor ve artık bişeler yapmaları gerekiyor gerçektende....
Biliyorum öyle olduğunu lınkı yolladıktan sonra krankın ayrılmış halini araştırdım nette ama yoktu
Merak ediyorum acaba içerde sarma bilya mı var diye
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
04 Haziran 2009, 00:09
#206
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Biliyorum öyle olduğunu lınkı yolladıktan sonra krankın ayrılmış halini araştırdım nette ama yoktu
Merak ediyorum acaba içerde sarma bilya mı var diye
yurt dışında felan olsak gider alır bi tanesini parçalardık ne var ne yok bakardıkta malum türkiyemizde ucuz olan bişe yok gibi
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
04 Haziran 2009, 00:12
#207
kingman arkadas motorun niye oyle yaptığını açıklamıs.bkz..vidalar gevşek.başka bi sorun aramaya gerek varmı.sayenizde motorla en alakası olmayan bi adam bu makinenin krank kırdığını biliyo.arkadasımızın basına gelenler bazılarının dediği gibi dandik malzemeden mi yoksa dandik servisten mi?dandik diyen arkadaslar bi cevap versin lütfen.burda tartısılanlan kingman ın basına gelenler.hyonun sorunları değil.daldan dala atlamayın lütfen
-
04 Haziran 2009, 00:16
#208
reflexiv adlı üyeden alıntı
kingman arkadas motorun niye oyle yaptığını açıklamıs.bkz..vidalar gevşek.başka bi sorun aramaya gerek varmı.sayenizde motorla en alakası olmayan bi adam bu makinenin krank kırdığını biliyo.arkadasımızın basına gelenler bazılarının dediği gibi dandik malzemeden mi yoksa dandik servisten mi?dandik diyen arkadaslar bi cevap versin lütfen.burda tartısılanlan kingman ın basına gelenler.hyonun sorunları değil.daldan dala atlamayın lütfen
Dandik servisle ne alakası var anlamadım.Yani servis bana motoru teslim etmeden önce motoru komple söküp bütün civataları sıkması mı gerekiyodu.Benim bildiğim servis motoru kutusundan çıkarır lastiklerini takar , aküsünü şarj eder.Sonra teslim eder.Bütün sıfır motorlarda yapılan bu değil midir?
-
04 Haziran 2009, 00:19
#209
benim bulunduğum yerdeki servise bakan arkadaslarım kontrol ettikten sonra teslim ediyorlar ben oyle gördüm burda.
-
04 Haziran 2009, 00:19
#210
reflexiv adlı üyeden alıntı
kingman arkadas motorun niye oyle yaptığını açıklamıs.bkz..vidalar gevşek.başka bi sorun aramaya gerek varmı.sayenizde motorla en alakası olmayan bi adam bu makinenin krank kırdığını biliyo.arkadasımızın basına gelenler bazılarının dediği gibi dandik malzemeden mi yoksa dandik servisten mi?dandik diyen arkadaslar bi cevap versin lütfen.burda tartısılanlan kingman ın basına gelenler.hyonun sorunları değil.daldan dala atlamayın lütfen
Ya niye sinirleniyosun ki?
Sonuçta bikaç hyoda krank kırdı ve kronik sorun olarak gösteriliyor
Hiç bir makinaya bir sorunu olmadak dandik dediğimiz falan yok..
Ben kendi motorumun sorunlarını yazayım isterseniz size..
Hatta resimlerle açıklama bile yapabilirim isteyen olursa
En basiti turbo bıçakları fazla zorlanmada kırılıp pistona yapışabiliyor
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
04 Haziran 2009, 00:22
#211
sinirlenmemek elde değil.yani vidaların gevsek olması bi sorundur ne soyleseniz haklısınız ama genellenince sinirleniyorum.bu kadar hyo ya binen adamların hepsi mi kafasız ki gidp dandik motor alıp biniyorlar?
-
04 Haziran 2009, 00:30
#212
reflexiv adlı üyeden alıntı
benim bulunduğum yerdeki servise bakan arkadaslarım kontrol ettikten sonra teslim ediyorlar ben oyle gördüm burda.
Arkadaşım bizim bahsettiğimiz motorun içindeki civatalar.Dış kısımdaki civatalar değil.Sizin ordaki servis motoru indirip içini açıp kontrol mü yapıyo teslim etmeden önce?Motorda bir problem çıkmadıktan sonra hiçbir servis içini açmaz.Ayrıca ben kafasız mıyım bu motoru almışım?Kafasız olan varsa bu motoru bana gevşek civatalarla teslim eden kore'deki firmadır.Burda kanuninin servisinin de bir suçu yok.O zaman servise talimat versinler.Gönderdiğimiz motorları söküp kontrol yapın diye.
-
04 Haziran 2009, 00:30
#213
reflexiv adlı üyeden alıntı
sinirlenmemek elde değil.yani vidaların gevsek olması bi sorundur ne soyleseniz haklısınız ama genellenince sinirleniyorum.bu kadar hyo ya binen adamların hepsi mi kafasız ki gidp dandik motor alıp biniyorlar?
abicim zaten sorunu herkes 2006 senesinde tümüyle öğrendi ve kabullendi bak açık konuşayım bende bu motoru kullanıyorum çoğunlukla benim için yakıt tasarfufunun olmasından dolayı çok makul uygun lastiklerlede virajlardada motoru istediğim kadar yatırıp kendimi tatmin edebiliyorum gittiğim hızında benim için pek bir önemi yok her zaman
ama ben olaya herşeye rağmen objektif bakarım subjektif bakmak doğru bişe değil bence
he şuda var motorun krankı için dandik diyoruz ama bu krankın bozulmasında dandikliğinden kaynaklanmıyor çoğunlukla başka şeylerde oluyor mesela bakımlarının tam ve düzgün bir şekilde yapılmaması (motoru servise bırakıp gitmekte çözüm değildir buna başında bekleyip ne işlemler yapılıyor ne sökülüyor çıkartılıyor yerine nasıl bişeler takılıyor kendi gözünüzle görün mümkünse kendiniz yapın) gibi ya da servis km'si gelir göz ardı edilir kaliteli yağ koydurulmaz cepte para yoktur vs gibi konularda var....
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
04 Haziran 2009, 00:43
#214
bende bunu anlatmaya çalısıyorum tebrik ederim valla ilkay arkadasm.bakarsan bağ bakmazsan dağ olur mantığı.ben bu topiğin basından beridir senin dediğini soyluyorum.subjektif bakmıyorum olaya.evet motor bi japon gib kaliteli bi makine değil bunu bütün hyocuların kabul etmesi gerek.bunu kabul edince ne krank kırar ne de baska bişe.
-
04 Haziran 2009, 00:45
#215
-
04 Haziran 2009, 00:45
#216
kingman30 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım bizim bahsettiğimiz motorun içindeki civatalar.Dış kısımdaki civatalar değil.Sizin ordaki servis motoru indirip içini açıp kontrol mü yapıyo teslim etmeden önce?Motorda bir problem çıkmadıktan sonra hiçbir servis içini açmaz.Ayrıca ben kafasız mıyım bu motoru almışım?Kafasız olan varsa bu motoru bana gevşek civatalarla teslim eden kore'deki firmadır.Burda kanuninin servisinin de bir suçu yok.O zaman servise talimat versinler.Gönderdiğimiz motorları söküp kontrol yapın diye.
tamam bu konuda haklısın.bu motorun kalitesizliğni göstermez sadece firmannın kalitesizliğini gösterir.
-
04 Haziran 2009, 01:00
#217
Geçmiş olsun.Gerçekten üzücü bi durum.ne diyebiliz tamamen şans.daha motora alışamadan sorun.
abi sen bu olayı servisle değilde fabrikayla görüştünmü,teknik hata veya üretim hatası olabilirmi. servis tabiki üzerine düşen görevi yapacak hatayı bulup onaracak ama sonuç önemli. aynı arızayı bidaha yapmaması ne malüm.bence direk fabrikaya yaz.
-
04 Haziran 2009, 01:08
#218
Modaratörüm çok güzel açıklayıcı bir yazı olmuş.Ancak benim durumumda ben servisi suçlayamıyorum.Zaten ilk aldığımda da serviste koreden geldiği şekilde sadece lastiklerini takıp teslim edeceklerini söylemişlerdi.Ki benim bildiğim diğer japon motorlarında da aynı şekilde yapılıyo.Zaten servis tüm parçaları kontrol edeceklerini , değişmeyi gerektirecek her parçayı değiştireceklerini söylüyolar.Tabi 10 günde bu aşamaya gelinmesi servisin suçu.Belki 2-3 günde olay netliğe kavuşabilirdi.Ancak olsun 1 hafta da biz fazladan bekleyelim.Yeter ki temiz olsun.
-
04 Haziran 2009, 01:18
#219
Yazdıklarına bakılırsa üretim bandındaki bir eleman senin makinayı toplarken uyuyup vidaları sıkmadan bitirmiş.Geçmiş olsun,kilitlemediğine dua et.Peki sonuç? Ne dağılmış makinada?Üst kapaktamıymış olay?
-
04 Haziran 2009, 01:33
#220
ducati crankıda aynısı resimdekilerle, hep sıralı crank görünce biraz şaşırdım, v tipi motorlar farklıymış, saten bir yerde okumuştum ''v tipi motorlar yerden tasaruf sağlıyormuş'' o da bu şekilde oluyor demekki. Paylaştığın için teşekür ederim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler