Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

3 haftalık S&T Kanunimin başına gelenler...

    REKLAM ALANI
  1. #201

    Üyelik
    06 Aralık 2006
    Motosikleti
    YAMAHA fz6fazer 2007 - SACHS- cbf150
    Gercekten üzüldüm durmunuza fakat elden bisey gelmez olan olmus.
    Keske kelimesini hic sevmem ama kawasakinin 250lik modelinide secebilirdiniz sonucda ayni para.
    Ve bu motor hakkinda cok sikayetler yazildi cizildi, eminim sizde derin bi arastirma yapmissinizdir biliyorsunuzdur bunlari, mesela kronik yaglama problemi (ispatlanmisdir) , ve güvenip almissinizdir yinede. Kanuni modellerinde o sorun yok deniyor ama ben yinede güvenip almazdim.
    http://difm :cat:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı tubejh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun içindeki vidaları sıkmama, bu kadarda şaçma bir hata yapılamaz. Bence bu tamir işi baya uzun sürecek gibi tüketici haklarını okuyup karar vermelisin( 2 ay tamir edilmek isteyen motor varsa seninkide açılması nerdeyse 1 hafta oldu bunun gelecek malzemesi 3 hafta kadar sürer.)
    kafama takılan bir soruda hyosung suzuki v stron dl 650 motor üretiyor nasıl böyle kendi motoruna ilgisiz.
    Krank resmini görünce çok şaşırdım sıralılarda hepsine ayid bir yuva var ama bunda tek yuva iki piston yanyana nasıl başarmış ama bir bildikleri vardır.
    ducatinin crank shaftına bak internetten ducati diye aratıp bulamazsan herhangi bir modelinide yaz kesin bulursun bir resmini
    hatta sana bazı resimler






    sorun şeklin böyle olması değil sorun bence kullanılan alaşımın kalitesiz oluşu ya da yeterli işlemlere tabi tutulmadığı dayanıklılık için...



    ayrıca extrama yağ kanalı yok demş ducatinin bu modellerinedede göremiyoruz o yağ kanallarını o zaman bunlardamı dandik demek içimden geçenler...
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  3. #203
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ducatinin crank shaftına bak internetten ducati diye aratıp bulamazsan herhangi bir modelinide yaz kesin bulursun bir resmini
    hatta sana bazı resimler






    sorun şeklin böyle olması değil sorun bence kullanılan alaşımın kalitesiz oluşu ya da yeterli işlemlere tabi tutulmadığı dayanıklılık için...



    ayrıca extrama yağ kanalı yok demş ducatinin bu modellerinedede göremiyoruz o yağ kanallarını o zaman bunlardamı dandik demek içimden geçenler...
    Şu resimdeki krankı gördün dimi kollar krankı ayırmadan alttan sökülüyor yani içinde ketler var birnevi kol yatağı

    Birde hyonun koluna bak bakalım alttan sökülemez çünkü kollar tek parça
    He bu durumda içinde rulman varsa yağ deliği olmalı yoksa çok çabuk kilitler
    rulman yoksada alttan sökülür yapılmalıydı ki yataklar değişsin vede daha iyi yağlansın
    İlkay aslında dediğin kalitesiz alaşım kısmı tamamı ile doğru
    En başından beri diyodum parça kalitesi diye
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  4. #204
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu resimdeki krankı gördün dimi kollar krankı ayırmadan alttan sökülüyor yani içinde ketler var birnevi kol yatağı

    Birde hyonun koluna bak bakalım alttan sökülemez çünkü kollar tek parça
    He bu durumda içinde rulman varsa yağ deliği olmalı yoksa çok çabuk kilitler
    rulman yoksada alttan sökülür yapılmalıydı ki yataklar değişsin vede daha iyi yağlansın
    İlkay aslında dediğin kalitesiz alaşım kısmı tamamı ile doğru
    En başından beri diyodum parça kalitesi diye
    zaten tatlı bi tartışma çıkartmak için buldum ve öyle yazdım kardeşimki sende farkına varmışsın
    alaşım iyi olsa sonuç böyle olmaz seninde dediin gibi mal meydanda dandik
    bu motorun ihtiyacı olan şey sadece 2005 kasalarda krankın gerçekten alaşımının çok dandik olduğunu ve fabrikanın 2006 ve sonrasında bunu revize edip değiştirdiğini biliyoruz (bknz. 2005 modellerin şasesi gridir diğerleri siyah) ama bence bu revize edilme olayıda o kadar kaliteli olmamış yani benim evimin arka garajında yaptığım iş gibi bişe olmuş ama 2006dan beri motor aynı motor ve artık bişeler yapmaları gerekiyor gerçektende....
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  5. #205
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten tatlı bi tartışma çıkartmak için buldum ve öyle yazdım kardeşimki sende farkına varmışsın
    alaşım iyi olsa sonuç böyle olmaz seninde dediin gibi mal meydanda dandik
    bu motorun ihtiyacı olan şey sadece 2005 kasalarda krankın gerçekten alaşımının çok dandik olduğunu ve fabrikanın 2006 ve sonrasında bunu revize edip değiştirdiğini biliyoruz (bknz. 2005 modellerin şasesi gridir diğerleri siyah) ama bence bu revize edilme olayıda o kadar kaliteli olmamış yani benim evimin arka garajında yaptığım iş gibi bişe olmuş ama 2006dan beri motor aynı motor ve artık bişeler yapmaları gerekiyor gerçektende....
    Biliyorum öyle olduğunu lınkı yolladıktan sonra krankın ayrılmış halini araştırdım nette ama yoktu
    Merak ediyorum acaba içerde sarma bilya mı var diye
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  6. #206
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı ExTReMa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biliyorum öyle olduğunu lınkı yolladıktan sonra krankın ayrılmış halini araştırdım nette ama yoktu
    Merak ediyorum acaba içerde sarma bilya mı var diye
    yurt dışında felan olsak gider alır bi tanesini parçalardık ne var ne yok bakardıkta malum türkiyemizde ucuz olan bişe yok gibi
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  7. #207
    reflexiv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2008
    Şehir
    Kayseri
    kingman arkadas motorun niye oyle yaptığını açıklamıs.bkz..vidalar gevşek.başka bi sorun aramaya gerek varmı.sayenizde motorla en alakası olmayan bi adam bu makinenin krank kırdığını biliyo.arkadasımızın basına gelenler bazılarının dediği gibi dandik malzemeden mi yoksa dandik servisten mi?dandik diyen arkadaslar bi cevap versin lütfen.burda tartısılanlan kingman ın basına gelenler.hyonun sorunları değil.daldan dala atlamayın lütfen

  8. #208
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Alıntı reflexiv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kingman arkadas motorun niye oyle yaptığını açıklamıs.bkz..vidalar gevşek.başka bi sorun aramaya gerek varmı.sayenizde motorla en alakası olmayan bi adam bu makinenin krank kırdığını biliyo.arkadasımızın basına gelenler bazılarının dediği gibi dandik malzemeden mi yoksa dandik servisten mi?dandik diyen arkadaslar bi cevap versin lütfen.burda tartısılanlan kingman ın basına gelenler.hyonun sorunları değil.daldan dala atlamayın lütfen
    Dandik servisle ne alakası var anlamadım.Yani servis bana motoru teslim etmeden önce motoru komple söküp bütün civataları sıkması mı gerekiyodu.Benim bildiğim servis motoru kutusundan çıkarır lastiklerini takar , aküsünü şarj eder.Sonra teslim eder.Bütün sıfır motorlarda yapılan bu değil midir?

  9. #209
    reflexiv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2008
    Şehir
    Kayseri
    benim bulunduğum yerdeki servise bakan arkadaslarım kontrol ettikten sonra teslim ediyorlar ben oyle gördüm burda.

  10. #210
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı reflexiv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kingman arkadas motorun niye oyle yaptığını açıklamıs.bkz..vidalar gevşek.başka bi sorun aramaya gerek varmı.sayenizde motorla en alakası olmayan bi adam bu makinenin krank kırdığını biliyo.arkadasımızın basına gelenler bazılarının dediği gibi dandik malzemeden mi yoksa dandik servisten mi?dandik diyen arkadaslar bi cevap versin lütfen.burda tartısılanlan kingman ın basına gelenler.hyonun sorunları değil.daldan dala atlamayın lütfen
    Ya niye sinirleniyosun ki?
    Sonuçta bikaç hyoda krank kırdı ve kronik sorun olarak gösteriliyor
    Hiç bir makinaya bir sorunu olmadak dandik dediğimiz falan yok..
    Ben kendi motorumun sorunlarını yazayım isterseniz size..
    Hatta resimlerle açıklama bile yapabilirim isteyen olursa
    En basiti turbo bıçakları fazla zorlanmada kırılıp pistona yapışabiliyor
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  11. #211
    reflexiv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2008
    Şehir
    Kayseri
    sinirlenmemek elde değil.yani vidaların gevsek olması bi sorundur ne soyleseniz haklısınız ama genellenince sinirleniyorum.bu kadar hyo ya binen adamların hepsi mi kafasız ki gidp dandik motor alıp biniyorlar?

  12. #212
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Alıntı reflexiv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim bulunduğum yerdeki servise bakan arkadaslarım kontrol ettikten sonra teslim ediyorlar ben oyle gördüm burda.
    Arkadaşım bizim bahsettiğimiz motorun içindeki civatalar.Dış kısımdaki civatalar değil.Sizin ordaki servis motoru indirip içini açıp kontrol mü yapıyo teslim etmeden önce?Motorda bir problem çıkmadıktan sonra hiçbir servis içini açmaz.Ayrıca ben kafasız mıyım bu motoru almışım?Kafasız olan varsa bu motoru bana gevşek civatalarla teslim eden kore'deki firmadır.Burda kanuninin servisinin de bir suçu yok.O zaman servise talimat versinler.Gönderdiğimiz motorları söküp kontrol yapın diye.

  13. #213
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı reflexiv adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sinirlenmemek elde değil.yani vidaların gevsek olması bi sorundur ne soyleseniz haklısınız ama genellenince sinirleniyorum.bu kadar hyo ya binen adamların hepsi mi kafasız ki gidp dandik motor alıp biniyorlar?
    abicim zaten sorunu herkes 2006 senesinde tümüyle öğrendi ve kabullendi bak açık konuşayım bende bu motoru kullanıyorum çoğunlukla benim için yakıt tasarfufunun olmasından dolayı çok makul uygun lastiklerlede virajlardada motoru istediğim kadar yatırıp kendimi tatmin edebiliyorum gittiğim hızında benim için pek bir önemi yok her zaman
    ama ben olaya herşeye rağmen objektif bakarım subjektif bakmak doğru bişe değil bence
    he şuda var motorun krankı için dandik diyoruz ama bu krankın bozulmasında dandikliğinden kaynaklanmıyor çoğunlukla başka şeylerde oluyor mesela bakımlarının tam ve düzgün bir şekilde yapılmaması (motoru servise bırakıp gitmekte çözüm değildir buna başında bekleyip ne işlemler yapılıyor ne sökülüyor çıkartılıyor yerine nasıl bişeler takılıyor kendi gözünüzle görün mümkünse kendiniz yapın) gibi ya da servis km'si gelir göz ardı edilir kaliteli yağ koydurulmaz cepte para yoktur vs gibi konularda var....
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  14. #214
    reflexiv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2008
    Şehir
    Kayseri
    bende bunu anlatmaya çalısıyorum tebrik ederim valla ilkay arkadasm.bakarsan bağ bakmazsan dağ olur mantığı.ben bu topiğin basından beridir senin dediğini soyluyorum.subjektif bakmıyorum olaya.evet motor bi japon gib kaliteli bi makine değil bunu bütün hyocuların kabul etmesi gerek.bunu kabul edince ne krank kırar ne de baska bişe.

  15. #215
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Hyosung markası ve Türkiye pazarı Hikayesi

    Bu marka ile tanışmam 2002 yazına rastlar. 2002 yazı aylardan temmuz croscu ruhum depreşmiş harıl harıl cros arıyorum. 350cc bi suzuki buluyorum önce 3-4 yaşında ama blok çatlak kaynak yapılmış azda olsa yağ kaçırıyor o zamanın parası 3000 tl istiyolar. ı ıh diyorum olmaz.

    bi dtr 125 var ama hor kullanılmş onada sıcak bakmıyorum. 1750 tl istiyolar onada .. Tam bu motoru 1500 e ver el sıkışalım diyecem sahibine bi telefon geliyo abi sıfır ayarında 1200 km de bi 125 rx hyo var diyolar.. hönk oluyorum marka çok yabancı..

    şimdiki gibi netle yapışık yaşamıyoz o yıllarda (yontma taş devri) ne malıdır diyom . abi diyolar g kore al üzmez seni .. neyse gidiyorum motoru görmeye daha faturası kesilmemiş yani kanunen ilk sahibi ben olacam pırıl pırıl bi alet.. hyoların genel özelliği olan iri kıyım yapısıda beni cezbediyo

    1500$ a el sıkışıyoz ötv yide ortak ödeyip motorun faturasını alıyoz. ithalatçı firma METRO motor başındada Mahmut ÇAPA var. motor 2004 yılına kadar tık demeden çalışıyo ve süper birperformans gösteriyo .

    İlk alırken aklımda ne kadar soru işareti varsa ortadan kalkıyo. 2004 yılında yağ soğutma radyötörü çatlıyo ve yağ eksiltiyo eme ve eksoz pionalar gidiyo eksantirik çiziliyo. motor açılmışken piston sekman gömlekde değişelim diyom .

    ama o neemme pianosu var eksoz pianosu yok 0.25 piston var senkman yok. motor tam 4 ay yatıyo bu arada ben başka bi motor arayışına girip MT ile tanışıyorum. ama malesef METRO motor işin maddi ağırlığının altından kalkamıyo. Bu yıllarda Soğutma sanayinde isim apmışköklü bir şirket olan Turan gurup global motoru kuruyo ve HYOSUNG markasının distürübütörlüğünü alıyo.

    Şirkete eş yetkilerle satışa Cengiz ÖZKUL satış sonrasına aynen METRO motorun eski personelini Mahmut ÇAPA başta olmak üzere alıyolar. Bu arada marka tanınmadığı için ve Metro motorun bıraktığı kötü imajında etkisiyle motor her yerde kötüleniyo.

    Globalin işi zor ama Satışın başına gelen kişi Cengiz Özkul aynı zamanda KOÇ holding otomotiv bölümünde yöneticilik yapmış back raundu olan vizyonu geniş biri. Markaya güveniyor ve satış sonrası müşteri memnuniyetine çok önem veriyor.

    Bu arada sorun yaşanan motorlar gaantiden apılırken sürücüler motorsuz kamasın diye test motorları bu sürücüere veriliyor. Hatta MT yönetimine cep telefonu verilip bizim ulaşamadığımız kullanıcıların olura bi şikayeti olursa bizi aayın sürücüile birebir konuşalım deniyo ..Rahmetli Ertuğrul gtr sinde sorun yaşamış ben birebir Cengiz beyle görüştürmüştüm ve sorun halledilmişti..bu arada global en önemli sorun olan yedek parça için kafadan 1.200.000$ yatırıyor.

    İşin içinde olanlar bilirler ilk yıllar hep zarar yazar defter .. çünki her parça garantiden değişir. İşte bu aşamada havlu atmamak için anaparanın çoğu yedek parçaya yatırılıyo.

    Kötü imaj yavaşyavaş dağılıyo ve bi hyo binici kitlesi oluşuyo bu arada . Hatta HFC adında bir fan sitesi açılıyo. Global motorun memnun olmadığıyerlerini g koreye yazıyo g kore gerekli değişimleri yapıyo.

    bu arada ben 2. hyomu da alıyorum gt 250 .. Komtan gtr . Eyong gt alıyo. (bu arada yöneticilere beleşe motor veriyolar gibi söylentilerde çıkıyo babamızın oğluya Cengiz Özkul Dağıtıyo motorları bill gates in servetini dağıttığı gibi )

    komtan bu motorla azın sıcağında hemde artçılı marmarise festivale geliyo.. ben aynı motorla kışın yağmur hatta kar yağdığı bir zaman İstanbula gidiyorum toplamda 2000-300 kmlik geziler bunlar. motorlar tık demiyor..ben 6600 kmde iken maddi sıkışıklığımdan satıyorum motoru..komtan ve eyong ne kadar bindi bilemiyom ama Eyong hızını alamayıp gt650r alıyo arkasına kometin ..ha bu arada rx 125 toplanıyo çünki artık her parça mevcut.

    125rx hala bende halada gidiyo inatla bende inatla biniyom

    neyse bi isim hakkı krizi sonunda maka 3. defa el değişiyo yeni distrübütör kanuni .. ben baştan bu iş yürümez diye düşünüyom ama bi bakalım nolcek diyom.. nolduğu ortada

    kötü marka yok bu forum bana bunu öğretti. beceriksiz basiretsiz yönetim var .. motor işi vizyona bakıyo.. bu gün sağlam bi firma X marka çin malını alsın işi bilen Cengiz Özkul gibi biriniişin başına getirsin 4 yıl sonra o marka Türkiye motosiklet pazarını domine eder. Mükemmel motor yoktur. Ama mükemel yönetim vardır. Sattığın malın arkasında dur. satışsonrası müşteri memnuniyetine önem ver. Her şeyden önce maddi olarak kuvetli ol. MZ ler neden efsane oldu. iyi yönetildi yedek parçası bol ve ucuzdu alanın başı ağrımadı..

    Kanuni mtosiklet sektöründe eski bir firma . Bu işe asılmalıydılar. ama olmadı hazır pazarda vardı. marka globali aldığı günlerdeki gibi tanınmayan veya kötü isim yapmış değildi .. 250 kategorisini domine ediyodu aldıklarında. Bence bir çuvalincir heba edilmiştir .

    Uzun oldu ama hikaye aynen böle ..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  16. #216
    reflexiv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2008
    Şehir
    Kayseri
    Alıntı kingman30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım bizim bahsettiğimiz motorun içindeki civatalar.Dış kısımdaki civatalar değil.Sizin ordaki servis motoru indirip içini açıp kontrol mü yapıyo teslim etmeden önce?Motorda bir problem çıkmadıktan sonra hiçbir servis içini açmaz.Ayrıca ben kafasız mıyım bu motoru almışım?Kafasız olan varsa bu motoru bana gevşek civatalarla teslim eden kore'deki firmadır.Burda kanuninin servisinin de bir suçu yok.O zaman servise talimat versinler.Gönderdiğimiz motorları söküp kontrol yapın diye.

    tamam bu konuda haklısın.bu motorun kalitesizliğni göstermez sadece firmannın kalitesizliğini gösterir.

  17. #217

    Üyelik
    17 Nisan 2008
    Şehir
    edirne
    Motosikleti
    ybr 125 gitti cb 125e geldi
    Geçmiş olsun.Gerçekten üzücü bi durum.ne diyebiliz tamamen şans.daha motora alışamadan sorun.
    abi sen bu olayı servisle değilde fabrikayla görüştünmü,teknik hata veya üretim hatası olabilirmi. servis tabiki üzerine düşen görevi yapacak hatayı bulup onaracak ama sonuç önemli. aynı arızayı bidaha yapmaması ne malüm.bence direk fabrikaya yaz.

  18. #218
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Modaratörüm çok güzel açıklayıcı bir yazı olmuş.Ancak benim durumumda ben servisi suçlayamıyorum.Zaten ilk aldığımda da serviste koreden geldiği şekilde sadece lastiklerini takıp teslim edeceklerini söylemişlerdi.Ki benim bildiğim diğer japon motorlarında da aynı şekilde yapılıyo.Zaten servis tüm parçaları kontrol edeceklerini , değişmeyi gerektirecek her parçayı değiştireceklerini söylüyolar.Tabi 10 günde bu aşamaya gelinmesi servisin suçu.Belki 2-3 günde olay netliğe kavuşabilirdi.Ancak olsun 1 hafta da biz fazladan bekleyelim.Yeter ki temiz olsun.

  19. #219
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Yazdıklarına bakılırsa üretim bandındaki bir eleman senin makinayı toplarken uyuyup vidaları sıkmadan bitirmiş.Geçmiş olsun,kilitlemediğine dua et.Peki sonuç? Ne dağılmış makinada?Üst kapaktamıymış olay?

  20. #220
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    ducati crankıda aynısı resimdekilerle, hep sıralı crank görünce biraz şaşırdım, v tipi motorlar farklıymış, saten bir yerde okumuştum ''v tipi motorlar yerden tasaruf sağlıyormuş'' o da bu şekilde oluyor demekki. Paylaştığın için teşekür ederim.


11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler