Land Cruiser 250,18bg...gv 250 28bg... ???
Reklamlar
-
Arkadaşlar;
keeway land cruiser 250cc almaya karar verdim,ancak hyosung gv 250'yide inceleyince keeway 18bg,hyosung 28bg olduğunu gördüm... cc'ler aynı ama 10 bg fark nasıl oluyor?
teknik,mekanik bilgim hiç olmadığı için bana enteresan geldi... ancak 10 bg'de az bir fark değil...
şimdiden yardımlarınız için teşekkürler...
Reklamlar
-
2,5 bin liralık fark olunca oluyor.Teknik olarak tam bilmiyorum tahminen piston silindir hareket mesafesi ile ilgilidir.
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
-
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
İkisi arasında karar vermen gerekirse bence hyosun gv 250 al derim.
-
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
-
-
bende tam yazacaktım ki....
keeway'de V motor diye biliyorum çünkü.... ama nasıl oluyorda 10 bg fark oluyor????
-
Düşün yapıldığı malzemeden tut,piston silindir aralıkları,sübap sayıları.Muhtemelen böyle şeylerden kaynaklanıyordur.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:34 PM ----------
Hyosunglardan bu aralar çok fazla iyi yorum gelmemeye başladı nedendir bilmiyorum.Ama Land Cruiser on numara makine söyliyim.Yedek Parçasıda Hyosung tan ucuz diye biliyorum.
-
işçilik ve malzeme kalitesinden olabilir
-
gv 250 altımda ufak kaldı daha LC 250'ye binemedim...bakalım bana ufak gelecekmi? aslında venox istiyordum ama fiyatı aldı başını gitti....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 PM ----------
işçilik ve malzeme 10 bg fark yaratırmı ki???? yahu 10 bg,çok ciddi bir rakam!!! cc'ler aynı,bg'ler farklı..... daha %100 net bir cevap gelmedi gibi....
-
-
Sadece malzemeden kaynaklanmıyor tabiki anlattığım gibi motorun içindeki plandan kaynaklanıyor büyük ihtimalle.
-
bunu bilse bilse logaritma bilir....
-
ayberkcim gv250 ufak kaldıysa diğerleri daha fazla kalır senin altına enduro gider ikinci el bir tenere wildwind pegaso tarzı bir şeylere baksana ikinci elleri ucuzdur yada bmw f650 gerçi 98 den aşağı o fiyatlara bulamassın..
illa 250 cc v motor diyorsan en iyisi gv 250 o beygir farkıda normal arada 2 milyar fark var her bi bir milyara 5 beygir desen 2 milyara 10 beygir fazlan oluyor..
ama parada sorun varsa v motor al 250cc al bisan roadstar lara bak derim her kez çok memnun fiyatıda çok makul virago emitasyonu neticede keewayinde var super shadow u ama onlarda hafifi sorunlar oluyormuş sorunsuz binenlerde var tabi. fiyatlarıda 3 milyar civarı..
bu arada içinemi doğdu yazıcağım yazdıkdan sonra gördüm yazını :D :D
-
çevirdiği devir sayısıyla alakalı bence keeway kaçta kesiciye giriyor? hyosung gv250 gt250 ile aynı motoru kullanıyor bu motor 11 de kesiciye giriyor ayrıca klasik v motorlar bildiğiniz gibi yüksek tork az devir özelliklerine sahiptirler. benim bundan çıkardığım sonuç şu tamamen motorun teknik yapısıyla alakalı bir olay devir arttıkça hp yükselir ama bir motorun belli bir devirden sonra maksimum torkuna ulaştığı daha sonra torkun artmadığı da bilinir.maksimum torkun maksimum devirle çarpımının sonucu beygir gücü olduğuna göre bence etkin faktör bu olsa gerek ayriyetten sıkıştırma oranı vs. vs çap strok farkı da büyük rol oynar aydınlatabildiysem ne mutlu bunun üzerinden düşünür araştırırsak bence sonuca ulaşırız. çokmu bilimsel oldu
-
Keeway'in sıkıştırma oranı 9.4/1, öbürününki 11.2/1. Şimdi biraz desteksiz sallayacam ama sıkıştırma büyüdükçe silindirlerin içindeki patlama da kuvvetleniyordur herhalde. Ama motor ömrünün kısalması gibi bir yan etkisi olabilir.
Silindirlerin hacmi eşit olsa da hyosung aynı hacmi daha kısa ama çapı daha büyük bir silindirle elde ediyor. Yani strok mesafesi kısalıyor. Bunun da etkisi vardır herhalde.
-
sorunu çözmüş olacaz az kaldı şimdi bize keeway in çevirdiği maksimum devir lazım şıkıştırma oranının yükselmesi torkun artması demektir dikkat ederseniz benzinli ve dizel motorlar arasındaki tork farkı çok yüksektir neden? çünkü dizellerin sıkıştırma oranı çok yüksektir ve bujiye dahi ihtiyaç duymazlar çünkü sıkışan hava ısınır çok sesli çalışmalarının sebebi de bu yüksek sıkıştırma oranıdır.neyse konu dağılmasın sonuçta hyonun sıkıştırma oranının yüksek olması torkun artmasına neden olduğundan ayriyetten çevirdiği maksimum devir sayısı keewayden muhtemelen daha fazla olduğundan bu denklemin çarpımından çıkan sonuçta aradaki 10 beygirlik fark oluyor herkes ermiştir muradına umarım :D
-
maksimum devirle çarpımının sonucu beygir gücü olduğuna göre
Klasik hata.çap-Stork-sübop-sıkıştırma oranı biraz da zamanlamalarda oynama ve elektronik ile bu verileri almak imkansız degil.250 cc ler ile pistlerde düzlükler de 200 km aşılıyor.Aynı cc de stork uzunlugu tork u artırıyor.Cap büyüyüp stork düştügünde ve sıkıştırma oranı arttıgında bg artıyor.kolay gelsin.
-
arkadaşlar aradaki beygir farkı teknoloji farkıyla buna tekabülen fiyat farkıyla orantılıdır
gv 250 = 7.5 milyar
landcruiser = 4.5 milyar
arada koskocaman bir motor farkı fiyat var o kadar farka olsun o kadar bir beygir farkıda..
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler