Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Land Cruiser 250,18bg...gv 250 28bg... ???

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07
    şıkıştırma oranı arttığında beygir artıyor diyorsun da arkadaşım motor dediğin tork üreten bir gereç şimdi sen 16 bin çeviren bir 600 cc yi elektronik olarak 11 de kilitlersen beygir gücü mü düşer tork mu ? bir dizel motor maksimum torkunu 2000 devirde yakalıyorken neden beygir güçleri düşük çünkü çevirebildiği devir sayısı az bir atmosferik 1600 cc benzinli motor rahatça 110 120 hp üretebilirken bir 1600 cc turbodizel çok yüksek tork üretmesine rağmen benzinliden daha az bir beygir gücüne sahip bundaki asıl etken yani beygir gücünü etkileyen etken daha fazla sıkışan hava mı allah allah daha basınçlı sıkışan havaya ne kadar fazla yakıt püstürtürsen o kadar fazla beygir gücü üretirsin sıkışan hava yanlız başına tork üretir bu yüzden dizeller az yakar çünkü standart motorlara ufak oynamalarla turbo sistemi adapte edilerek sadece torkun yükselmesi sağlanır bu da demektir ki sıkışmış hava torku sağlar yakıtı arttırırsan beygir gücü.bu da daha şiddetli patlamayla doğal olarak devir sayısını yükseltecektir aynı kapıya çıkıyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 AM ----------

    unutmadan dediğin o çap strok olaylarıda bu tür değişiklikleri tamamlayabilmesi için yapılması gereken mekanik işlemlerdir ama sistemin temeli budur.kolay gelsin.

    2. mesaj için özür


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    kazamai...

    meslek nedir acaba?

  3. #23

    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07
    turizm ama her insanın gölünde bir aslan yatar babam sanayici idi çocukluğum yanında geçti ayriyetten çok fazla okumuşluğum var teknik ve modifiye hastasıyım bu hobilerin verdiği naçizane birikimlerim var işte ufak tefek

  4. #24
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende tam yazacaktım ki....

    keeway'de V motor diye biliyorum çünkü.... ama nasıl oluyorda 10 bg fark oluyor????
    ben biliyorummmm...
    aradaki o on beygir var ya arazi olmuşlar başka yerde otlanıyo,,,,,,,
    ondan eksik başka nedeni yok yanii
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR

  5. #25
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Motor teknoloji farkı var Gv250nin üstündeki cruiser motoru değil bu comette kullanılan motorun aynısı o yüzden performansı fazla
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  6. #26

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    boşuna tartışıyorsunuz bence 2 milyara 10 beygir farkda olsun

    hysoung ayrıca teknolojisi yüksek ve teknolojiyi yakından takip eden bir marka euro standartlarında motor üretiyor

    keeway çin malı lifan bazlı bir marka çinin teknolojiside ortada eski bir teknolojisi var yani nerden baksanız japonun avrupalının 10 sene gerisinden geliyor zaten onların eski motor teknolojilerini alıp allayıp pullayıp kendi gene kopyaladıkları kasalara takıp ucuza satıyorlar..

    ama v motorları çok iyi çinlilerin v motorları alıpda memnun olmayan yok gibi sıkıntısı az fiyatıda iyi 3 milyar ben tavsiye ederim kendimde düşünüyorum zaten şahsen bisan roadstar bulabilirsem tabi sıfırını ...

  7. #27

    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07
    onu herkes biliyor logaritma abicim teknoloji farkı var tabi biz bunun teknik nedenine inmeye çalıştık rahatsız ettiysek şahsım adına özür dilerim iyi geceler

  8. #28

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    yok canım olurmu estafurullah tartışmaya değer değil ondan dedim hani fiyatları aynı olsa bende çok merak ederdim sizin bilgilerinizden faydalanırdım yada gv 250 500 milyon fazla olsa gene merak ederdim arada kalırdım çünkü ama arada uçurum bir fark var zaten 2 milyar gibi az değil ondan dedim.. 2 milyar arada kalmayı gerektirmiycek kadar büyük bir fark bence

  9. #29

    Üyelik
    12 Mart 2009
    Şehir
    istanbul/avcılar
    Motosikleti
    Hyosung GT250R(Gri/siyah)
    BEN gv 250 DERİM BRİ HYO KULLANICISI OLARAK 10 BG LİK FARK FAZLA BİR FARK VE GV KULLANANLAR MEMNUN GENELİ..
    [B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:

  10. #30

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    şıkıştırma oranı arttığında beygir artıyor diyorsun da arkadaşım motor dediğin tork üreten bir gereç şimdi sen 16 bin çeviren bir 600 cc yi elektronik olarak 11 de kilitlersen beygir gücü mü düşer tork mu ? bir dizel motor maksimum torkunu 2000 devirde yakalıyorken neden beygir güçleri düşük çünkü çevirebildiği devir sayısı az bir atmosferik 1600 cc benzinli motor rahatça 110 120 hp üretebilirken bir 1600 cc turbodizel çok yüksek tork üretmesine rağmen benzinliden daha az bir beygir gücüne sahip bundaki asıl etken yani beygir gücünü etkileyen etken daha fazla sıkışan hava mı allah allah daha basınçlı sıkışan havaya ne kadar fazla yakıt püstürtürsen o kadar fazla beygir gücü üretirsin sıkışan hava yanlız başına tork üretir bu yüzden dizeller az yakar çünkü standart motorlara ufak oynamalarla turbo sistemi adapte edilerek sadece torkun yükselmesi sağlanır bu da demektir ki sıkışmış hava torku sağlar yakıtı arttırırsan beygir gücü.bu da daha şiddetli patlamayla doğal olarak devir sayısını yükseltecektir aynı kapıya çıkıyor.
    Benzinlinin verimi ile dizelin verimini karıştırmayalım.dizel den teknoloji şu an tork olarak daha çok yararlanabiliyor.Nedeni yanmasının yavaş oluşu..Benzinlide daha yüksek sıkıştırma oranı=daha fazla ve hızlı verim.sıkıştırma oranı fazla verim fazla pistonda hız fazla stork ta kısa olunca bir sonraki patlamaya daha kısa sürede erişim ve bg denilen performans olayı ortaya çıkmış oluyor..Yani lastgin bir tur dönüşüne nekadar patlama(iş)şıkıştıra biliniyorsa bg o denli yükselebiliyor aslında gibi bir sonuç ortaya cıkıyor.Yanmanın hızı da bir nebze kadar mümkün daha hızlısı için(verimlisi)turbo ve aşırı beslemeli sistemler devreye giriyor... Hatta noossssMotor mühendisi elbetde degilim ,teknik detaylardan(rakamsal) anlamam ama biraz bu işlere bılaşmışlıgımız var.Sıkışan hava yalnızca tork üretirse neden o zaman pist motorlarında sıkıştırma oranı YZF R6 DA Sıkıştırma oranı 13.1:1 iken(Azami Güç 14.500 dev/dk. 94.9 kW (129 BG) Azami Tork 11.000 dev/dk. 65.8 Nm (6.7 kg-m) ------- MT-01 DE Sıkıştırma oranı 8.4:1 Azami Güç 4,750 dev/dk. @ 66.3 kW (90 BG) ( Azami Tork 3,750 dev/dk. @ 150.3 Nm (15.3 KG/M) dAHA DÜŞÜK SIKIŞTIRMA ORANI DEMEKKİ BG DE YÜKSELTİ SAGLAMIYORMUŞ HATTA CC Sİ BÜYÜK OLDUGU HALDE.......Dikkat edilecek olursa tork istenen motorlarda stork ile sıkıştırma oranı ters orantılı.yani UZUN STORK düşük SIKIŞTIRMA ORANI.Hadi bir soru sormuş olayım neden ???

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 PM ----------

    Land Cruiser 250,18bg...gv 250 28bg... ???Denmiş konuya dönelim:Eklemek isterim hyo silindir başına 4 sübop,kewo zannedersem 2 sübop..Hyo daha rahat nefes alıyor.Kewo nun sıkıştırma oranı gibi degersiz bir bilgi distribütör sitede mevcut degil.Yani aslında pek de teknik bir satıcı degil firma.hatta üreticiside.Ama tabiki zevk meselesi,nakit meselesi.....

  11. #31
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    CBF600'le 600rr arasında neden beygir farkı varsa aynı sebepten dolayı bunlar arasında beygir farkı vardır

  12. #32
    siyahatmaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul-Üsküdar
    Motosikleti
    SYM HD 200 EVO
    Keeway 250 Landcruiser çok yakışıklı.
    Yollar size, sizler Allah'a emanet.....

  13. #33
    akiflaakifla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2009
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    '08 Suzuki GSR 600 - '89 MZ ETZ 251
    İki motorda max. torku 7500 devirde veriyor.
    Keeway 14 Nm Hyo 22 Nm
    Torku sıkıştırma oranı ve toleranslar etkiler diye biliyorum.
    Keeway 9.4:1 Hyo 10.2:1
    Toleransların da daha dar olduğu hyo nun fiyatından belli oluyor.

    Birde beygir gücünün farklı birimleri var.
    kw olarak kıyaslamak daha sağlıklı olur. Keeway kw değeri vermiş, Hyo nun Hp değerinin cinsi de belli değil.

  14. #34
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Ayberk abi Dilaver abilerde gv 250 aldılar bir onlara sorsan diyorum nasıl memnunlarmı diye.
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  15. #35
    _alp_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VTX 1300
    GV 250'nin deviri yuksek oldugu icin beygiri de daha yuksek. Benim fikrim, cruiser motoru devirli olmaz
    http://www.ataturkungencligehitabesi.com/

    Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...

  16. #36
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Ayberk bence sana GV250 yakışır, 250cc cruiser klasmanındaki en kalıplı makina.
    Altımda küçük kaldı demişsin ama, diğer Çinlilerinin hepsi bundan küçüktür; gerisini sen tahmin et artık.
    Üstelik fiyat farkından da görüldüğü üzere bir gömlek üstte diğer modellerden; hem motor, hem de kullanılan tüm malzeme kalitesi, işçilik bakımından. Zaten beygir farkından da anlaşılıyor teknoloji-kalite farkı.

  17. #37
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    sanırım karar verdim gibi... bisan lifan-roadstar 250

    bir çok kişi önerdi,birçok forum okudum ve şikayetlede karşılaşmadım... tabiki sorunlar var,ama o kadarda ciddi değil... virago'nun kopyası... amerikada tutulan bir model...

    gv 250,altımda çok küçük kalıyordu,land cruiser'a hç binmedim ama ebatları hemen hemen aynı gibiydi...

    ama logaritma roadstar'ı söyleyince araştırdım ve hoşuma da gitti aslında... tel jant vs....

    bakalım kısmet artık... ama % 100 karar vermişte değilim hani

  18. #38
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Sen bilirsin ama, bence Çin malı motor alacağına, eğer bütçen elveriyorsa daha kaliteli-teknolojik bir mal olan GV250'yi bir kere al, uzun vadede kullan derim. 2. el satış aşamasında da daha rahat edersin. Tercih senin.

  19. #39
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    işte her şey bütçede bitiyor... bana kalsa 8.000 TL verip drag star almak var...

    ama; YOK

  20. #40
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Öncelikle 6500 KM lik GV250 kullanıcısı olduğumu ve sadece 2 defa yağ+yağ filtresi değiştirdiğimi başka hiçbirşey yaptırmadığımı ve 2 gün sonra bu motosiklet ile 2500 km lik G.Doğu Anadolu gezisi yapacağımı ve bu sitede yayımlayacağımı duyuyrurum.

    Öncelikle GV250 'nin Artıları;

    1. Tok ve kaslı görünümü sayesinde kesinlikle bir üst sınıf görüntüsü vermekte.
    2. Yağ soğutma uzun yolda su soğutmadan çok daha etkili bir soğutma sağlıyor. Bir bardak kaynar suyu bir bardakta; bir bardakta da kızgın yağı pencere önüne koyun yağın daha önce soğuduğunu görecekseniz.
    3. GV titreşimsizdir. Hiç titreşim hissetmedim. V-Twin çift silindirli motoru bence çok başarılıdır.
    4. GV 250cc 'de 28 HP güç verir. Sebebi yüksek devir çevirmesi ve her bir pistonu silindir içine daha seri kranka basmasıdır. Bu arada silindir başına tüm diğer motorlar gibi 2 sübab yerine 4 sübab takarak toplamda 8 sübab ile motorun daha rahat nefes almasını sağladığı için 28.6 HP gibi 400cc lik hacimli motosikletten beklenen kuvveti vermektedir.
    5. 120 km lik bir hızda son derece stabil ve konforludur. Son hızı uygun hava koşullarında 140 km ye kadar çıkmaktadır.
    6. Son derece dengeli bir motordur. Motor merkez ağırlığı son derece iyi hesaplanmış.
    7. Artçı son derece konforlu ve rahattır.
    8. Asfaltta uzun yolda kendisini unutturur.. Asfalt için bence 10 numara bir Cruıser (Mesafe) motosikletidir. Bir günde 450 km yol yaptım banamısın demedi.
    9. Görünüt asla spor olmamakla motoru tam bir spor motordur. Tam klasik görüntüsü vardır.
    10. Yakıt tüketimi en düşük 100 km'de 3.6lt ölçtüm. En fazla red lıne kullanımda 4.3 lt. ölçülmüştür.

    GV'nin eksi yönleri

    1. Frenleme orta düzeydedir. Ön fren disk arka fren kampanadır. Bence bu kadar kolay ivmelenen bir motor için arka fren tek disk ön fren çift disk olmalı idi. Kampana sadece yavaşlatıyor. Durdurmuyor.
    2. 250 cc lik motor bloğundan 28 HP devasa bir gücü üretebilmek için fazla yüksek devir çevirip krank çeviren pistonlar bazen zamanında yağ püskirtme ile zamanında yağlanamadığından motor CDI ünitesi tarafından motora devir vermeyip motor silindirini koruması için kısa süreli 1 saniye kadar gaz kesmesi. Burada yüksek devirli büyük parçalar ve yüksek devirli küçük parçaların aynı anda yağlanması durumu vardır.
    3. Lastikler yağmurda ve ısınana kadar kararlı değil.
    4. Yağ soğutma şehir içi tam bir işkencedir. Radyatöre hava gelmediğinden ısınan yağ motoru ısıtıp ısınan motorda yağı daha fazla ısıtır. Uzun yoldaki olay tam tersine döner.
    5. İthalatçı firma olayı...
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler