Land Cruiser 250,18bg...gv 250 28bg... ???
Reklamlar
-
şıkıştırma oranı arttığında beygir artıyor diyorsun da arkadaşım motor dediğin tork üreten bir gereç şimdi sen 16 bin çeviren bir 600 cc yi elektronik olarak 11 de kilitlersen beygir gücü mü düşer tork mu ? bir dizel motor maksimum torkunu 2000 devirde yakalıyorken neden beygir güçleri düşük çünkü çevirebildiği devir sayısı az bir atmosferik 1600 cc benzinli motor rahatça 110 120 hp üretebilirken bir 1600 cc turbodizel çok yüksek tork üretmesine rağmen benzinliden daha az bir beygir gücüne sahip bundaki asıl etken yani beygir gücünü etkileyen etken daha fazla sıkışan hava mı allah allah daha basınçlı sıkışan havaya ne kadar fazla yakıt püstürtürsen o kadar fazla beygir gücü üretirsin sıkışan hava yanlız başına tork üretir bu yüzden dizeller az yakar çünkü standart motorlara ufak oynamalarla turbo sistemi adapte edilerek sadece torkun yükselmesi sağlanır bu da demektir ki sıkışmış hava torku sağlar yakıtı arttırırsan beygir gücü.bu da daha şiddetli patlamayla doğal olarak devir sayısını yükseltecektir aynı kapıya çıkıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 AM ----------
unutmadan dediğin o çap strok olaylarıda bu tür değişiklikleri tamamlayabilmesi için yapılması gereken mekanik işlemlerdir ama sistemin temeli budur.kolay gelsin.
2. mesaj için özür
Reklamlar
-
kazamai...
meslek nedir acaba?
-
turizm ama her insanın gölünde bir aslan yatar babam sanayici idi çocukluğum yanında geçti ayriyetten çok fazla okumuşluğum var teknik ve modifiye hastasıyım bu hobilerin verdiği naçizane birikimlerim var işte ufak tefek
-
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
Motor teknoloji farkı var Gv250nin üstündeki cruiser motoru değil bu comette kullanılan motorun aynısı o yüzden performansı fazla
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
boşuna tartışıyorsunuz bence 2 milyara 10 beygir farkda olsun
hysoung ayrıca teknolojisi yüksek ve teknolojiyi yakından takip eden bir marka euro standartlarında motor üretiyor
keeway çin malı lifan bazlı bir marka çinin teknolojiside ortada eski bir teknolojisi var yani nerden baksanız japonun avrupalının 10 sene gerisinden geliyor zaten onların eski motor teknolojilerini alıp allayıp pullayıp kendi gene kopyaladıkları kasalara takıp ucuza satıyorlar..
ama v motorları çok iyi çinlilerin v motorları alıpda memnun olmayan yok gibi sıkıntısı az fiyatıda iyi 3 milyar ben tavsiye ederim kendimde düşünüyorum zaten şahsen bisan roadstar bulabilirsem tabi sıfırını ...
-
onu herkes biliyor logaritma abicim teknoloji farkı var tabi biz bunun teknik nedenine inmeye çalıştık rahatsız ettiysek şahsım adına özür dilerim iyi geceler
-
yok canım olurmu estafurullah tartışmaya değer değil ondan dedim hani fiyatları aynı olsa bende çok merak ederdim sizin bilgilerinizden faydalanırdım yada gv 250 500 milyon fazla olsa gene merak ederdim arada kalırdım çünkü ama arada uçurum bir fark var zaten 2 milyar gibi az değil ondan dedim.. 2 milyar arada kalmayı gerektirmiycek kadar büyük bir fark bence
-
BEN gv 250 DERİM BRİ HYO KULLANICISI OLARAK 10 BG LİK FARK FAZLA BİR FARK VE GV KULLANANLAR MEMNUN GENELİ..
[B][COLOR="Gray"]Hyosung [/COLOR][COLOR="DeepSkyBlue"]GT[/COLOR]250[COLOR="Red"]R[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Drift religion[/COLOR][/B]:cat:
-
şıkıştırma oranı arttığında beygir artıyor diyorsun da arkadaşım motor dediğin tork üreten bir gereç şimdi sen 16 bin çeviren bir 600 cc yi elektronik olarak 11 de kilitlersen beygir gücü mü düşer tork mu ? bir dizel motor maksimum torkunu 2000 devirde yakalıyorken neden beygir güçleri düşük çünkü çevirebildiği devir sayısı az bir atmosferik 1600 cc benzinli motor rahatça 110 120 hp üretebilirken bir 1600 cc turbodizel çok yüksek tork üretmesine rağmen benzinliden daha az bir beygir gücüne sahip bundaki asıl etken yani beygir gücünü etkileyen etken daha fazla sıkışan hava mı allah allah daha basınçlı sıkışan havaya ne kadar fazla yakıt püstürtürsen o kadar fazla beygir gücü üretirsin sıkışan hava yanlız başına tork üretir bu yüzden dizeller az yakar çünkü standart motorlara ufak oynamalarla turbo sistemi adapte edilerek sadece torkun yükselmesi sağlanır bu da demektir ki sıkışmış hava torku sağlar yakıtı arttırırsan beygir gücü.bu da daha şiddetli patlamayla doğal olarak devir sayısını yükseltecektir aynı kapıya çıkıyor.
Benzinlinin verimi ile dizelin verimini karıştırmayalım.dizel den teknoloji şu an tork olarak daha çok yararlanabiliyor.Nedeni yanmasının yavaş oluşu..Benzinlide daha yüksek sıkıştırma oranı=daha fazla ve hızlı verim.sıkıştırma oranı fazla verim fazla pistonda hız fazla stork ta kısa olunca bir sonraki patlamaya daha kısa sürede erişim ve bg denilen performans olayı ortaya çıkmış oluyor..Yani lastgin bir tur dönüşüne nekadar patlama(iş)şıkıştıra biliniyorsa bg o denli yükselebiliyor aslında gibi bir sonuç ortaya cıkıyor.Yanmanın hızı da bir nebze kadar mümkün daha hızlısı için(verimlisi)turbo ve aşırı beslemeli sistemler devreye giriyor... Hatta noossssMotor mühendisi elbetde degilim ,teknik detaylardan(rakamsal) anlamam ama biraz bu işlere bılaşmışlıgımız var.Sıkışan hava yalnızca tork üretirse neden o zaman pist motorlarında sıkıştırma oranı YZF R6 DA Sıkıştırma oranı 13.1:1 iken(Azami Güç 14.500 dev/dk. 94.9 kW (129 BG) Azami Tork 11.000 dev/dk. 65.8 Nm (6.7 kg-m) ------- MT-01 DE Sıkıştırma oranı 8.4:1 Azami Güç 4,750 dev/dk. @ 66.3 kW (90 BG) ( Azami Tork 3,750 dev/dk. @ 150.3 Nm (15.3 KG/M) dAHA DÜŞÜK SIKIŞTIRMA ORANI DEMEKKİ BG DE YÜKSELTİ SAGLAMIYORMUŞ HATTA CC Sİ BÜYÜK OLDUGU HALDE.......Dikkat edilecek olursa tork istenen motorlarda stork ile sıkıştırma oranı ters orantılı.yani UZUN STORK düşük SIKIŞTIRMA ORANI.Hadi bir soru sormuş olayım neden ???
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 PM ----------
Land Cruiser 250,18bg...gv 250 28bg... ???Denmiş konuya dönelim:Eklemek isterim hyo silindir başına 4 sübop,kewo zannedersem 2 sübop..Hyo daha rahat nefes alıyor.Kewo nun sıkıştırma oranı gibi degersiz bir bilgi distribütör sitede mevcut degil.Yani aslında pek de teknik bir satıcı degil firma.hatta üreticiside.Ama tabiki zevk meselesi,nakit meselesi.....
-
CBF600'le 600rr arasında neden beygir farkı varsa aynı sebepten dolayı bunlar arasında beygir farkı vardır
-
Keeway 250 Landcruiser çok yakışıklı.
Yollar size, sizler Allah'a emanet.....
-
İki motorda max. torku 7500 devirde veriyor.
Keeway 14 Nm Hyo 22 Nm
Torku sıkıştırma oranı ve toleranslar etkiler diye biliyorum.
Keeway 9.4:1 Hyo 10.2:1
Toleransların da daha dar olduğu hyo nun fiyatından belli oluyor.
Birde beygir gücünün farklı birimleri var.
kw olarak kıyaslamak daha sağlıklı olur. Keeway kw değeri vermiş, Hyo nun Hp değerinin cinsi de belli değil.
-
Ayberk abi Dilaver abilerde gv 250 aldılar bir onlara sorsan diyorum nasıl memnunlarmı diye.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
GV 250'nin deviri yuksek oldugu icin beygiri de daha yuksek. Benim fikrim, cruiser motoru devirli olmaz
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
-
Ayberk bence sana GV250 yakışır, 250cc cruiser klasmanındaki en kalıplı makina.
Altımda küçük kaldı demişsin ama, diğer Çinlilerinin hepsi bundan küçüktür; gerisini sen tahmin et artık.
Üstelik fiyat farkından da görüldüğü üzere bir gömlek üstte diğer modellerden; hem motor, hem de kullanılan tüm malzeme kalitesi, işçilik bakımından. Zaten beygir farkından da anlaşılıyor teknoloji-kalite farkı.
-
sanırım karar verdim gibi... bisan lifan-roadstar 250
bir çok kişi önerdi,birçok forum okudum ve şikayetlede karşılaşmadım... tabiki sorunlar var,ama o kadarda ciddi değil... virago'nun kopyası... amerikada tutulan bir model...
gv 250,altımda çok küçük kalıyordu,land cruiser'a hç binmedim ama ebatları hemen hemen aynı gibiydi...
ama logaritma roadstar'ı söyleyince araştırdım ve hoşuma da gitti aslında... tel jant vs....
bakalım kısmet artık... ama % 100 karar vermişte değilim hani
-
Sen bilirsin ama, bence Çin malı motor alacağına, eğer bütçen elveriyorsa daha kaliteli-teknolojik bir mal olan GV250'yi bir kere al, uzun vadede kullan derim. 2. el satış aşamasında da daha rahat edersin. Tercih senin.
-
işte her şey bütçede bitiyor... bana kalsa 8.000 TL verip drag star almak var...
ama; YOK
-
Öncelikle 6500 KM lik GV250 kullanıcısı olduğumu ve sadece 2 defa yağ+yağ filtresi değiştirdiğimi başka hiçbirşey yaptırmadığımı ve 2 gün sonra bu motosiklet ile 2500 km lik G.Doğu Anadolu gezisi yapacağımı ve bu sitede yayımlayacağımı duyuyrurum.
Öncelikle GV250 'nin Artıları;
1. Tok ve kaslı görünümü sayesinde kesinlikle bir üst sınıf görüntüsü vermekte.
2. Yağ soğutma uzun yolda su soğutmadan çok daha etkili bir soğutma sağlıyor. Bir bardak kaynar suyu bir bardakta; bir bardakta da kızgın yağı pencere önüne koyun yağın daha önce soğuduğunu görecekseniz.
3. GV titreşimsizdir. Hiç titreşim hissetmedim. V-Twin çift silindirli motoru bence çok başarılıdır.
4. GV 250cc 'de 28 HP güç verir. Sebebi yüksek devir çevirmesi ve her bir pistonu silindir içine daha seri kranka basmasıdır. Bu arada silindir başına tüm diğer motorlar gibi 2 sübab yerine 4 sübab takarak toplamda 8 sübab ile motorun daha rahat nefes almasını sağladığı için 28.6 HP gibi 400cc lik hacimli motosikletten beklenen kuvveti vermektedir.
5. 120 km lik bir hızda son derece stabil ve konforludur. Son hızı uygun hava koşullarında 140 km ye kadar çıkmaktadır.
6. Son derece dengeli bir motordur. Motor merkez ağırlığı son derece iyi hesaplanmış.
7. Artçı son derece konforlu ve rahattır.
8. Asfaltta uzun yolda kendisini unutturur.. Asfalt için bence 10 numara bir Cruıser (Mesafe) motosikletidir. Bir günde 450 km yol yaptım banamısın demedi.
9. Görünüt asla spor olmamakla motoru tam bir spor motordur. Tam klasik görüntüsü vardır.
10. Yakıt tüketimi en düşük 100 km'de 3.6lt ölçtüm. En fazla red lıne kullanımda 4.3 lt. ölçülmüştür.
GV'nin eksi yönleri
1. Frenleme orta düzeydedir. Ön fren disk arka fren kampanadır. Bence bu kadar kolay ivmelenen bir motor için arka fren tek disk ön fren çift disk olmalı idi. Kampana sadece yavaşlatıyor. Durdurmuyor.
2. 250 cc lik motor bloğundan 28 HP devasa bir gücü üretebilmek için fazla yüksek devir çevirip krank çeviren pistonlar bazen zamanında yağ püskirtme ile zamanında yağlanamadığından motor CDI ünitesi tarafından motora devir vermeyip motor silindirini koruması için kısa süreli 1 saniye kadar gaz kesmesi. Burada yüksek devirli büyük parçalar ve yüksek devirli küçük parçaların aynı anda yağlanması durumu vardır.
3. Lastikler yağmurda ve ısınana kadar kararlı değil.
4. Yağ soğutma şehir içi tam bir işkencedir. Radyatöre hava gelmediğinden ısınan yağ motoru ısıtıp ısınan motorda yağı daha fazla ısıtır. Uzun yoldaki olay tam tersine döner.
5. İthalatçı firma olayı...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler