Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

F650 GS 15.000 km bakımı, resimli

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Evet sarı gs.

    Trafiktesin, gidiyorsun, kırmızı yanıyor, duracaksın, debriyaya basınca devir 1500'e rölanti seviyesine iniyor ve stop.
    Bazen de bu durumda sorunsuz çalışıyor, kalkmak için gaz vermeye niyetleniyorsun, elciği çevirmeye başladığın anda stop.

    Motor sıcakmış, soğukmuş farketmiyor.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet sarı gs.

    Trafiktesin, gidiyorsun, kırmızı yanıyor, duracaksın, debriyaya basınca devir 1500'e rölanti seviyesine iniyor ve stop.
    Bazen de bu durumda sorunsuz çalışıyor, kalkmak için gaz vermeye niyetleniyorsun, elciği çevirmeye başladığın anda stop.

    Motor sıcakmış, soğukmuş farketmiyor.
    Devir iğnesi nasıl hareket ediyor beki? Aşağı yukarı hızlıca mı mesela?

  3. #43
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Lambda sensörü değişti, rölanti regülatörü değişti, subap ayarı yapıldı, enjektör temizliği yapıldı.
    3 gündür sorun yoktu, fakat bugün tekrar nüksetti.



    Alıntı a vagrant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Devir iğnesi nasıl hareket ediyor beki? Aşağı yukarı hızlıca mı mesela?
    Normal. Sıradışı bir şey yok.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  4. #44
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lambda sensörü değişti, rölanti regülatörü değişti, subap ayarı yapıldı, enjektör temizliği yapıldı.
    3 gündür sorun yoktu, fakat bugün tekrar nüksetti.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 PM ----------



    Normal. Sıradışı bir şey yok.
    Gaz yiyip giden makinada enjektör sorunu olmaz. İğne hareketi?

  5. #45
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı a vagrant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gaz yiyip giden makinada enjektör sorunu olmaz. İğne hareketi?
    İğne hareketi normal. sıradışı birşey yok.

    Diyagnozla beyine girdiğimizde, rölanti regülatörü ve lambda sensör arıza kodlarını vermişti.
    o parçalar değişti ve arıza kodları da silindi.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  6. #46
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Alıntı a vagrant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gaz yiyip giden makinada enjektör sorunu olmaz. İğne hareketi?
    Sana tavsiyem şu; yan ayak switch i var. Bu switch bu motosikletlerde büyük sorun. Alt karter koruma ile motor arasında. Sağ tarafta. Yukarıda resimleri var. Bir bak yaptığım işe. Kesin çözümü iptal etmek. Ama en son çözüm. Bunu sana anlatmam gerek. Özelden bana msn'ini at.

  7. #47
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı a vagrant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sana tavsiyem şu; yan ayak switch i var. Bu switch bu motosikletlerde büyük sorun. Alt karter koruma ile motor arasında. Sağ tarafta. Yukarıda resimleri var. Bir bak yaptığım işe. Kesin çözümü iptal etmek. Ama en son çözüm. Bunu sana anlatmam gerek. Özelden bana msn'ini at.
    buna benzer bir sorunu fazerde yaşadık...engıne stop nedeniyle makina belli bir devirden sonra direkt susuyordu...öldük bittik derken siyah bir kablo bantıyla engıne stopu sıkınca sorun halledildi o an...sonra serviste 200 lira ödeyerek olayı çözümledik...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #48
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buna benzer bir sorunu fazerde yaşadık...engıne stop nedeniyle makina belli bir devirden sonra direkt susuyordu...öldük bittik derken siyah bir kablo bantıyla engıne stopu sıkınca sorun halledildi o an...sonra serviste 200 lira ödeyerek olayı çözümledik...
    Mantık aynı. ama sistem çok farklı GS'de.

  9. #49
    salih425 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    R1
    eline sağlık yetenekli kardeşim . çok güzel temiz motor

  10. #50
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Alıntı salih425 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eline sağlık yetenekli kardeşim . çok güzel temiz motor
    Teşekkür ederim.

  11. #51
    arslanfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    ktm 390 düke-kmcyo 250 xciting
    Güzel bir paylaşım olmuş ellerine saglık....

  12. #52
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet şimdi döndüler...daha doğrusu uyuyordum 2 den beri dönüp duruyorlarmış...sonunda uyandım...Bahar Hanım 1000.10000/20000 şeklinde dedi...tam bir bakım olması halinde 300 euro bakım ücreti varmış...iyi paran cebinde kaldı...
    yuhhh.300 £ mu
    Orgazma Dudak Büktürür

  13. #53
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    Ellerine sağlık. Ama kafama takıldı; 2004 model 15,000km, hiç yol yapmaz mı bu motor?

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet şimdi döndüler...daha doğrusu uyuyordum 2 den beri dönüp duruyorlarmış...sonunda uyandım...Bahar Hanım 1000.10000/20000 şeklinde dedi...tam bir bakım olması halinde 300 euro bakım ücreti varmış...iyi paran cebinde kaldı...
    10,000km bakımında toplam yaklaşık 240 TL ödedim diye hatırlıyorum. Bahar hanıma selamımı söyle

    Torx anahtar takımı bulundurmak lazım. 2-3,000 de bir motor civatalaranı sıkmak lazım. Hatta motorsiklette her gördüğün vidayı sıkmak lazım. Arka fren hidroliği kapağını ve yan çanta demirinin civatasını arada sırada sıkmadığım için kaybettim mesela.

  14. #54
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Alıntı arslanfb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bir paylaşım olmuş ellerine saglık....
    Rica ederim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 PM ----------

    Alıntı _PhOeNiX_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuzdan memnun musunuz?2004 ve üst model f650 düşünüyorum.Yakıt,yedek parça durumu nasıl?tavsiye eder misiniz?
    Çok memnunum. İyi bir tercih. Yakıt durumu kendi sınıfında en iyisi. Yedek parça durumuna gelince malum BORUsan. Ben sarf malzemelerini yıllık olarak Almanya'dan getirttim tanıdık vasıtasıyla. Borusan'a işim düşmedi şimdilik.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 PM ----------

    Alıntı azgurbuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ellerine sağlık. Ama kafama takıldı; 2004 model 15,000km, hiç yol yapmaz mı bu motor?



    10,000km bakımında toplam yaklaşık 240 TL ödedim diye hatırlıyorum. Bahar hanıma selamımı söyle

    Torx anahtar takımı bulundurmak lazım. 2-3,000 de bir motor civatalaranı sıkmak lazım. Hatta motorsiklette her gördüğün vidayı sıkmak lazım. Arka fren hidroliği kapağını ve yan çanta demirinin civatasını arada sırada sıkmadığım için kaybettim mesela.
    Bu motorun ilk sahibi hiç kullanmamış. Sadece 7000 km. Ben gidip gördüğümde brandanın üstünde tam bir karış toz vardı. Öylece yatıyordu garajında. Aldım ve tam bir yıl oldu. Ben de yaklaşık 8500 km yaptım bu bir yılda. Sadece haftasonları biniyorum. Üzerindeki lastikler ve akü dişliler hala orijinal. Öyle birşey yok. Her 3000 de bir civata filan sıkılmaz. Yanlış bir uygulama. eğer servise girip, motor açılırsa bir müddet sonra boşluğu alınır ve L'tite sürülür. Bir daha kurcalanırsa L'tite'ın hiçbir özelliği kalmaz ve o zaman düşmeye başlarlar. Arka fren hidrolik kapağına Loctite sürülmez. Yan çanta zaten aksesuardır. Yani bunların vidalarının düşme ihtimali vardır.

  15. #55
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    Motorsikletini güle güle kullan.

    Doğru söylüyorsun, 3000 de civata sıkılmaz ama ben motorda gevşeyen vidaları gördükten sonra çok korkmaya başladım. Artık aklıma her geldikçe gevşeyen birşeyler varmı diye kontrol ediyorum.

  16. #56
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Alıntı azgurbuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorsikletini güle güle kullan.

    Doğru söylüyorsun, 3000 de civata sıkılmaz ama ben motorda gevşeyen vidaları gördükten sonra çok korkmaya başladım. Artık aklıma her geldikçe gevşeyen birşeyler varmı diye kontrol ediyorum.
    Çok teşekkür ederim. Tedbir herzaman iyidir.

  17. #57
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Güncel!!!
    Motor sağ ve sol kapakları bayağı gevşemişti. Dün iyice sıktım. Sanırım yağ sızmasını sona erdirecek bu. Herkes kontrol etsin derim. Malum, yağ ısınıca inceliyor ve contalardan sızma yapabiliyor. Tehlike seviyesinde değildi ama yine de tedbir en iyisi.

  18. #58
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    GÜNCEL. Yağ sızması kesildi. Kapak vidalarını kontrol etmenizi tavsiye ederim. Karter artık kupkuru.

  19. #59
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Güncel!!!
    Hocamın özelden verdiği formülü motora uyguladım, aksırık-öksürük kalmadı.
    Kafa karışıklığım da sona erdi.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  20. #60
    a vagrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660 ZA
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güncel!!!
    Hocamın özelden verdiği formülü motora uyguladım, aksırık-öksürük kalmadı.
    Kafa karışıklığım da sona erdi.
    Güncel... Valla Tekirdağ rakısı ile filan yıkamadım konnektörü. Anlat gültekin. Millet birşey zannedecek


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler