F650 GS 15.000 km bakımı, resimli
Reklamlar
-
Evet sarı gs.
Trafiktesin, gidiyorsun, kırmızı yanıyor, duracaksın, debriyaya basınca devir 1500'e rölanti seviyesine iniyor ve stop.
Bazen de bu durumda sorunsuz çalışıyor, kalkmak için gaz vermeye niyetleniyorsun, elciği çevirmeye başladığın anda stop.
Motor sıcakmış, soğukmuş farketmiyor.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Reklamlar
-
Gültekin adlı üyeden alıntı
Evet sarı gs.
Trafiktesin, gidiyorsun, kırmızı yanıyor, duracaksın, debriyaya basınca devir 1500'e rölanti seviyesine iniyor ve stop.
Bazen de bu durumda sorunsuz çalışıyor, kalkmak için gaz vermeye niyetleniyorsun, elciği çevirmeye başladığın anda stop.
Motor sıcakmış, soğukmuş farketmiyor.
Devir iğnesi nasıl hareket ediyor beki? Aşağı yukarı hızlıca mı mesela?
-
Lambda sensörü değişti, rölanti regülatörü değişti, subap ayarı yapıldı, enjektör temizliği yapıldı.
3 gündür sorun yoktu, fakat bugün tekrar nüksetti.
a vagrant adlı üyeden alıntı
Devir iğnesi nasıl hareket ediyor beki? Aşağı yukarı hızlıca mı mesela?
Normal. Sıradışı bir şey yok.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
Gültekin adlı üyeden alıntı
Lambda sensörü değişti, rölanti regülatörü değişti, subap ayarı yapıldı, enjektör temizliği yapıldı.
3 gündür sorun yoktu, fakat bugün tekrar nüksetti.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 PM ----------
Normal. Sıradışı bir şey yok.
Gaz yiyip giden makinada enjektör sorunu olmaz. İğne hareketi?
-
a vagrant adlı üyeden alıntı
Gaz yiyip giden makinada enjektör sorunu olmaz. İğne hareketi?
İğne hareketi normal. sıradışı birşey yok.
Diyagnozla beyine girdiğimizde, rölanti regülatörü ve lambda sensör arıza kodlarını vermişti.
o parçalar değişti ve arıza kodları da silindi.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
a vagrant adlı üyeden alıntı
Gaz yiyip giden makinada enjektör sorunu olmaz. İğne hareketi?
Sana tavsiyem şu; yan ayak switch i var. Bu switch bu motosikletlerde büyük sorun. Alt karter koruma ile motor arasında. Sağ tarafta. Yukarıda resimleri var. Bir bak yaptığım işe. Kesin çözümü iptal etmek. Ama en son çözüm. Bunu sana anlatmam gerek. Özelden bana msn'ini at.
-
a vagrant adlı üyeden alıntı
Sana tavsiyem şu; yan ayak switch i var. Bu switch bu motosikletlerde büyük sorun. Alt karter koruma ile motor arasında. Sağ tarafta. Yukarıda resimleri var. Bir bak yaptığım işe. Kesin çözümü iptal etmek. Ama en son çözüm. Bunu sana anlatmam gerek. Özelden bana msn'ini at.
buna benzer bir sorunu fazerde yaşadık...engıne stop nedeniyle makina belli bir devirden sonra direkt susuyordu...öldük bittik derken siyah bir kablo bantıyla engıne stopu sıkınca sorun halledildi o an...sonra serviste 200 lira ödeyerek olayı çözümledik...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
mete_han adlı üyeden alıntı
buna benzer bir sorunu fazerde yaşadık...engıne stop nedeniyle makina belli bir devirden sonra direkt susuyordu...öldük bittik derken siyah bir kablo bantıyla engıne stopu sıkınca sorun halledildi o an...sonra serviste 200 lira ödeyerek olayı çözümledik...
Mantık aynı. ama sistem çok farklı GS'de.
-
eline sağlık yetenekli kardeşim . çok güzel temiz motor
-
salih425 adlı üyeden alıntı
eline sağlık yetenekli kardeşim . çok güzel temiz motor
Teşekkür ederim.
-
Güzel bir paylaşım olmuş ellerine saglık....
-
Orgazma Dudak Büktürür
-
Ellerine sağlık. Ama kafama takıldı; 2004 model 15,000km, hiç yol yapmaz mı bu motor?
mete_han adlı üyeden alıntı
evet şimdi döndüler...daha doğrusu uyuyordum 2 den beri dönüp duruyorlarmış...
sonunda uyandım...Bahar Hanım 1000.10000/20000 şeklinde dedi...tam bir bakım olması halinde 300 euro bakım ücreti varmış...iyi paran cebinde kaldı...
10,000km bakımında toplam yaklaşık 240 TL ödedim diye hatırlıyorum. Bahar hanıma selamımı söyle
Torx anahtar takımı bulundurmak lazım. 2-3,000 de bir motor civatalaranı sıkmak lazım. Hatta motorsiklette her gördüğün vidayı sıkmak lazım. Arka fren hidroliği kapağını ve yan çanta demirinin civatasını arada sırada sıkmadığım için kaybettim mesela.
-
arslanfb adlı üyeden alıntı
Güzel bir paylaşım olmuş ellerine saglık....
Rica ederim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 PM ----------
_PhOeNiX_ adlı üyeden alıntı
Motorunuzdan memnun musunuz?2004 ve üst model f650 düşünüyorum.Yakıt,yedek parça durumu nasıl?tavsiye eder misiniz?
Çok memnunum. İyi bir tercih. Yakıt durumu kendi sınıfında en iyisi. Yedek parça durumuna gelince malum BORUsan. Ben sarf malzemelerini yıllık olarak Almanya'dan getirttim tanıdık vasıtasıyla. Borusan'a işim düşmedi şimdilik.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 PM ----------
azgurbuz adlı üyeden alıntı
Ellerine sağlık. Ama kafama takıldı; 2004 model 15,000km, hiç yol yapmaz mı bu motor?
10,000km bakımında toplam yaklaşık 240 TL ödedim diye hatırlıyorum. Bahar hanıma selamımı söyle
Torx anahtar takımı bulundurmak lazım. 2-3,000 de bir motor civatalaranı sıkmak lazım. Hatta motorsiklette her gördüğün vidayı sıkmak lazım. Arka fren hidroliği kapağını ve yan çanta demirinin civatasını arada sırada sıkmadığım için kaybettim mesela.
Bu motorun ilk sahibi hiç kullanmamış. Sadece 7000 km. Ben gidip gördüğümde brandanın üstünde tam bir karış toz vardı. Öylece yatıyordu garajında. Aldım ve tam bir yıl oldu. Ben de yaklaşık 8500 km yaptım bu bir yılda. Sadece haftasonları biniyorum. Üzerindeki lastikler ve akü dişliler hala orijinal. Öyle birşey yok. Her 3000 de bir civata filan sıkılmaz. Yanlış bir uygulama. eğer servise girip, motor açılırsa bir müddet sonra boşluğu alınır ve L'tite sürülür. Bir daha kurcalanırsa L'tite'ın hiçbir özelliği kalmaz ve o zaman düşmeye başlarlar. Arka fren hidrolik kapağına Loctite sürülmez. Yan çanta zaten aksesuardır. Yani bunların vidalarının düşme ihtimali vardır.
-
Motorsikletini güle güle kullan.
Doğru söylüyorsun, 3000 de civata sıkılmaz ama ben motorda gevşeyen vidaları gördükten sonra çok korkmaya başladım. Artık aklıma her geldikçe gevşeyen birşeyler varmı diye kontrol ediyorum.
-
azgurbuz adlı üyeden alıntı
Motorsikletini güle güle kullan.
Doğru söylüyorsun, 3000 de civata sıkılmaz ama ben motorda gevşeyen vidaları gördükten sonra çok korkmaya başladım. Artık aklıma her geldikçe gevşeyen birşeyler varmı diye kontrol ediyorum.
Çok teşekkür ederim. Tedbir herzaman iyidir.
-
Güncel!!!
Motor sağ ve sol kapakları bayağı gevşemişti. Dün iyice sıktım. Sanırım yağ sızmasını sona erdirecek bu. Herkes kontrol etsin derim. Malum, yağ ısınıca inceliyor ve contalardan sızma yapabiliyor. Tehlike seviyesinde değildi ama yine de tedbir en iyisi.
-
09 Haziran 2009, 16:11
#58
GÜNCEL. Yağ sızması kesildi. Kapak vidalarını kontrol etmenizi tavsiye ederim. Karter artık kupkuru.
-
09 Haziran 2009, 20:16
#59
-
09 Haziran 2009, 20:34
#60
Gültekin adlı üyeden alıntı
Güncel!!!
Hocamın özelden verdiği formülü motora uyguladım, aksırık-öksürük kalmadı.
Kafa karışıklığım da sona erdi.
Güncel... Valla Tekirdağ rakısı ile filan yıkamadım konnektörü. Anlat gültekin. Millet birşey zannedecek
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler