ben o motoru alsam 100 geçmem. Sırf sesi için alırım.
ben o motoru alsam 100 geçmem. Sırf sesi için alırım.
bence bu motoru alan adam 200 den aşağı düşmez
Belliki iyi niyetli oldugun için bunu söylüyosun ama, bu iş tabki ne cok kolay nede cok zor ,verdigi tatmin duygusunu ve tehlikelerinide biliyoruz , banada her sohbette soruldugunda bu konu ikişey geliyo aklıma 1.si acaba yapabilirmi yani desteklersem ve bu işin altından kalkamazsa 2. si bunu gözönünde bulundurup desteklemezsem yaşayabilecegi bu muhteşem duyguyu elindenmi almış olurum ? Ben cbf 150 den sonra racing makine almak isteyen bi arkadaşa yardımcı oldum ve inanırmısınız 1. günde cocugun dikkati ve sezgisel olarak hareketleri beni şaşırttı yani bi bakıma zaten bu işe hazırdı ve 1000 rr a gecti direkt . Buda 1 örnek tabi . benimde ilk makinem 600 rr dı ve r6 ya gelince 600 cc sınıfında rakipsiz bi makine
naptın sen yaa biraz ağırdan başlamak lazım bence 600lük baştan kuvvetli gelir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:03 PM ----------
100 kms sınırını bu makinaya peygamber sabrın bile olsa koyamazsınama ses işine gelince baştan beni bitiren nokta
KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:
Kimse üzerine alınmasın fakat ciddi ön yargı içindeyiz hala bir çoğumuz nedense
SS Scooter Cruiser Enduro ve bazı klasmandaki makinalar hiç bir zaman ölüm makinası olmamıştır. Makina siz olmadan kenarında köşesinde sersefil yatıyor, onu uyandıran sizin ayaklarınız elleriniz beyniniz
R6 neye göre en iyi supersport bunun açıklamasını yapar mı bana birisi?
600 lük sınıfında her makinaya binipte sonunda R6 yı seçtim mi diyorsunuz?
Yoksa teknik verilere bakılarak üretilen hp tork oranlarına , kafadan atılan son hızlara bakarakmı tercihinizi kullanıyorsunuz...
Lütfen kendinize gelin herkesin kendi tarzına göre bir SS makinası vardır yada Endurosu ve yahut scooter ı cruiser ı
600 klasmanında bir çok makina kullandım FZ6 sından tutun 600 F ine kadar oradan ZX-6R a SRAD 600 üne stock makinaların yapacakları hız belli 0 dan 100 e belki 200 lere çok rahat çıkabiliyorlar fakat 220 gibi durumlar iyice karışıyor...(Konu SS makinadan açıldığı için SS örnekleri veriyorum)
Siz vites değiştirdiğinizde sanıyormusunuz ki her 600 lük SS makina saya saya 280 leri buluyor
En iyisimi kendinize göre kademe atlayarakmı yoksa kendini frenleyipmi bir makinaya binmelisiniz kendiniz karar verin ben sen o başka söyler
2008 Ağustos ayında kaza yaptım ve elimi kaybetmekten kurtuldum gerisini siz düşünün iyi günler...
kafam karıştı
:cat:hasanayes@hotmail.com
Slm bu motosıklerın japonyadıkı, fabrıklarını gezıp görmek ıstemısımdır.
Bir çuval vida,biraz tenike,iki lastik ve japon teknolojısyle uretılen bir çita her bır oraganını tek tek montajını yaparken ızlerken videoya çekıp fabrıkadan alıp çalıstıktan sonra ne gezmesı olur. Hayalı bıle ınsanı şimdiden heycanlandırıyor.
Arkadaslar R_1 in 0-dan 100 km hıza 2,4 sanıyede ulaştığı soylenıyor, sizce yaparmı
R_6 durusu yeter
bazı arkadaslar 5 litre demiş.km de eğer uygun devirde gidersen en iyi 30 kuruş yakar
Bende fz6 fazer var 98 hp 100 km de 8 litre yakıyor ortalama. r6 nın 0,30 kuruş yakması çok normaldir bana göre.
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
Bak dostum ybr ile kullanımı öğreniyorsun ardından bir adet hyosung gt250r aliyorsun hem ss kullanımına hemde gaz tepkisine biraz daha alışıyorsun ardından r6 aliyorsun tıpkı benim yaptığım gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
Yakıt konusuna gelecek olursak 30 kurusun altına düşmeyi unutun en sakin kullanımda 30 kuruş yakıyor r6 şehir icinde
Hahaha hic bakmamışım dostum ya kendime güldüm simdi
Adam muhtemelen ybr ile kaza yapıp motora tövbe etmiştir
125cc den sonra enaz 1200cc ye geçmek lazım 600olmas..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)