Bugün öğlen sularında Motorumda hoşuma gitmeyen ve içime sınmeyen bazı parcaları sokup yenılemek,elden geçebılecek gibi olanları da toparlayıp uğrasayım dedım..ılk adım olarak yıkadıgımda yada yıkattığımda sınyal ve stoplara giren su'ya bir çare bulmaktı...
Resimler ile ilk adım
Önce motorumun kuyruğunu komple söktüm yan grenajlar ıle bırlıkte...
Daha sonra stop grubunu söktüm ve kapaklarını komple cıkarttım...
Stop lambam ve sinyal grubunun kapaklarını söktükten sonra içlerini temizledim ve kapakları yıkayıp kuruttuktan sonra birbirine oturan yüzeylerine silikon çekerek bir nevi conta yaptım..kapakları kapattıktan sonra dış kısmınlarına da silikon uygulaması yaptım ve yan grenaja stop grubunu monte ettim...
Bu arada silikon'un tam olarak kurumasını beklerken gözüme benzin hortumlarının cok ince oldugu takıldı..Bende eski arabamdan kalan kalın ve üzeri örülü olan çok daha kaliteli ve dayanıklı olan benzin hortumunu bulup, motorun üzerinde olanlar ile ölçüp biçip kestim ve tüm benzin hortumlarını değiştirdim..
Bu işlemde bittikten sonra arka çamurluğun alt iç kısmına tekerin su ve çamuru stop grubuna atmaması için bir çözüm düşünürken plastik dondurma kutusunun kapagını kullanabileceğim geldi ve işe koyuldum. Önce ölçüsünü aldım ara kısmın ve plastik kapağı oraya göre kestim ve vidaların denk geldiği kısımları delerek mat siyah sprey boya ıle 2 kat boyadım...
Buda montajını yapıp bitmiş hali..
Ve sonunda tüm yapmam gerekenleri ve içime sinmeyen bazı ufak tefek aksaklıkları gidererek ( elektrik tesisatını da baştan sona elden geçirip elektrik bantı ile tüm açıkta kalan uçları bantlayıp sardım ) montajımı bitirdim...tüm bunları yapmak 4 saatimi alsa da değdi diye dusunuyorum.umarım sizlerinde hoşuna gider..
Şimdi sırada siparişini verdiğim Rialli 8,5 gr.varyatör ağırlıkları ve yayları,Bando varyatör kayışı var...bunları da resimli olarak sizlerle paylaşacagım..
Ve işte 4200 km deki 150 ZC 'm...