sıfır 151rs aldım.motor 50 km de.2 defa oldu.Kontağı kapatıp anahtarı çıkartıyorum motor stop etmiyor neden olabilir? Birde seleyi kaldırıyom bagaj bölümü çok sıcak aşırı derece ısınmış bu neden olabilir yardımcı olursanız sevinirim.
sıfır 151rs aldım.motor 50 km de.2 defa oldu.Kontağı kapatıp anahtarı çıkartıyorum motor stop etmiyor neden olabilir? Birde seleyi kaldırıyom bagaj bölümü çok sıcak aşırı derece ısınmış bu neden olabilir yardımcı olursanız sevinirim.
Bagajın ısınması normal.Anladığım kadarıyla kontak elektiriği kesmiyor garantisine ver kontağı değiştirsinler
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
Teşekkür ederim.Motorla gezsem bi sorun çıkarırmı elektrik aksamı falan?
Birtek stop etme olayı zor olur.Bence hemen değiştir elektirik aksamı hiç birşeye benzemez motoru 5 dk da yakabilir...
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
O kadar büyük bişe gibi gözükmüyo 2 defa yaptı ama yinede fazla kullanmazsam iyi olur.
1 defa bile yapmış olsa, sorun sorundur. garantideki motor için boşuna çekme bu derdi hemşerim. hemen çaresine baktır...
milletin motoru çalışaz seninki stop etmiyo daha ne istiyon, durmadan gez dolaş
şaka bir yana kontak arızalı herhalde elektriği kesmiyor.ya bi kablosu falan kopmuştur yada kontak arızalıdır.Servisine git 5 dakkada halletsinler
Küçük insanlar kişilerle, Sıradan insanlar olaylarla, Büyük insanlar fikirlerle ilgilenir.
chatkut dediğiniz doğru millet motoru çalıştıramıyor benimki stop etmiyor.Olan benim pazar gününe oldu gezemicem:(
Bişey kafama takıldı bu sorun sadece kontağı değiştirmeyle çözülürmü?
Bu akşamda motoru stop ettim egzozun orda ufak bir koku var gibi geldi bana.Dayımdada aynı model var birde onda kontrol edeyim aynı koku varmı...
konjektör dıyorum benım racerda en cok basıma gelen konu bılmıorum scooterde konjektor warmı ama warsa konjektordendır
dizel araçlarda ekseriyetle bunun nedeni aşırı kurumlanmadır. akkor hale gelen kurumlar kontak kapandıktan sonra da bir sure ateşlemeye neden olurlar.
senin motosikletinde büyük ihtimalle kontak ile ilgili bir elektrik arızası nedeniyle bu oluyordur.
ama iki üç saniye çalışıp sonra stop ediyorsa belki ilginç bir kurumlanma olmuş oluabilir motorunda. yine de bu çok ekstrem bir durum, muhtemelen kontaktır.
Peki motorunu kontakla stop ettiremiyorsan nasıl stop ettiriyorsun?Çok ilginç gerçekten merak ettim.
kontağa bağlı olan şase (-) kablo beyine (CDI) iletilmiyor..
ya elektrik aksamı değişecek ya da kontak....
Ϝίάт dѳϐLѳ Ί.Ҙ мυLтίjέт || üstü kapalı hayabusa ||
3-4 sn sonra falan kendisi stop etti.Pazartesi götürelim bakalım ne çıkcak.Garanti karşılar büyük ihtimalle galiba.
motorunda alarm varsa ondanda yapabilir
benim başıma gelmişti
buji piposunu çıkararak stop ettiriyodum
Alarm yok.
Kontak anahtar tesisatında role kullanılıyorsa büyük ihtimalle sen kontağı kapatıp roleye giden tetikleyici akımı kessen bile rolenin çok fazla ısınmasından dolayı yüksek akımın geçtiği uçların yapışık kalmasından kaynaklanıyor olabilir. Kesinlikle servise git ve garanti haklarını kullan.
MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.
İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...
İlk defa duyuyorum. Sorunun kaynağını merak ettim.
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)