mondial 110 ft stator değişimi
Reklamlar
-
mrb arkadaşlar yeni katıldım v ilk sorum epeydir üzerinde uğraşıyorum yapabilirsem detaylı olarak bilgi vereceğim .ama belki benden önce davranıp uğraşan olmuştur.
arkadaşlar nezamandan beri düşünüyorum.bildiğiniz üzere 110ft lerde far motor çalışınca yanıyor ve gaz bastıkça far şiddeti artıyor.farın voltajı direkt statordan verilmiş.ve yokuş aşağı inerken frenle beraber önümü göremiyordum.
bende buna istinaden farı direkt aküye bağladım şimdi direkt yanıyor fakat bu seferde aküyü çabuk bitiriyor ve şarj dinamosu aküyü doldurmak istiyor aynı anda farada enerji istiyor hepten sönük yanıyor .
bilindiği üzere 100 lük olanlarda böyle bir sorun yok.bende 100 lüklerin statoır ve rotorunu sipariş ettim taktım motor çalıştı fakat ateşleme bobini 2 km götürmeden yandı tekrar 110ft nin şarj bobinine göre elimle sardım motor çalıştı ama yine yandı.
dip not: 110ft de 5+1 yani 5 adet akü şarjı için bobin nüve var
100 lüktede 6+1 yani 6 adet şarj bobini var. +1 ateşleme bobinidir.
acaba diyorum beyinidemi değiştirmek gerekiyor
110 ft de ve 100 lüklewrde aynı beyinmi kullanılıyor.
varsa bilen yapan yaptıran 100 lük şarj ı 110 ft uyduran lütfen yazsın.
yoksa motorumdan çok memnunum.
ek olarak 110 ft bobininde şar kablosu 2 adetten biri direkt olarak dinamonun şasesine bağlı.
100 lük stator da şar kablosu 2 adet uç şase ile bağımsız bağlantısı yok.ama bu seferde konjektöre şase dolaşmadığından akü kutuplarına 12 v vermiyor ancak uçlardan birini şaseye bağlarsam 12 v geliyor.
mutlaka bu sorundan muzdarip olup modifiye yaptıran arkadaşlar vardır.
Reklamlar
-
Sadece statör değil ateşleme bobini ve beyinide değiştirmelisin.Olursa Böyle olur.Boşa Masraf etme derim.Gaz verince ışığın aydınlatması artıyor işte ne güsel motorun devirinide anlarsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)