Kayışı değiştirdim, çok hata ettim, Acil yardım lazım.. 50 ccm lik motor.
Reklamlar
-
Herkese merhaba dostlar. internette sorunumla ilgili çözüm ararken sitenize rastladım, bilgili abilerimize sorayım dedim...İnşallah istediğim çözüme ulaşırım, para lazım, motoru satmak istiyorum
Benim 50cc lik 1 silindirli bir motorum var.. örnek resimlerde eklerim..
Herşey yolda motorumun kayışının kopmasıyla başladı. Gittim bi dükkandan yenisini aldım, Kendim değiştiririm ben bunu dedim.. Almanyada yaşıyorum, burada bu tür işler pahalı.. 100 lira isterlerdi en azından... gittim kayış aldım, kayışın bulunduğu yeri açtım, içinde iki tane dişli diye tabir edebileceğimiz yer var,motora bağlı olanını söktürüp kayışı taktım... tekrar monte ettirdim... Şimdi motor çalışıyor ama tekerlek havadayken çok hızlı şekilde dönüyor ama ne zaman yere temas ettirsem ya duruyo yada duracak gibi çalışıyor ve gitmiyor... acaba nerede yanlış yapmış olabilirim.. resimlerle nasıl gözüktüğünü anlatmaya çalışacağım, yardımlarınız için teşekkürler...
Reklamlar
-
hocam ben oluşan nedenleri söyliim,
1. kayışın dişlisi farklı gelmiş yada tam kavrayamamış olabilir. 1-2 defa çıkar tak.
2. hawa filtresini temizle.
büyük ihtimal bunlardır. yani kayışı götür eğer olmuyosa adam gibi bişi versin buyüzden ölçüler çok önemlidir kayışda..
-
resim orjinal değil, ama şekil olarak benimkiyle aynı... farkettiğim şu oldu.. 1 ile işaretlediğim bölümde galiba somunu çok sıktım, dibe kadar inmiyor... galiba sorun ordan kaynaklanıyor... siz nasıl düşünüyorsunuz.. kırmızıyla işaretlediğim şekil benim kayışın motordaki duruş şeklidir. ne yapmalıyım 1 numaradaki somunu biraz açıp kayışı serbest bırakırsam çekiş gücünü nasıl sağlayacak aklım almıyor...
-
kingsemo23 adlı üyeden alıntı
2. hawa filtresini temizle.
İnşallah w tuşun bozulur diyeceğim ama bu siteye giremezsin, vazgeçtim
Hava filtresi ile alakası varmıdır bilemedim...
-
kayışın gerginliğiyle alakalı mı ?diye düşünüyorum
kayış çokmu gergin bir kontrol et yada gerdirme mekanizması var ise biraz gevşet ve öyle dene,umarım faydası olur,fazla gergin olması motosikletine zarar verir.gevşet biraz dene bakalım,sorunun hallolacakmı
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
-
kadar1 ewt nooldu senin sorun. somonu gewşetip de denedin mi ha bu arada çok dah gewşetme bu sefer varyatör çıkmasın yerinden dikkat et. son durumu bildir bize merakla bekliorz.
-
''varyatör''üde ''waryatör'' olarak değiştir.Unutmuş olabileceğini düşündüm
-
ewt özr dilrm hocm yanlışlık oldu waryatör olcaktı :D alışın artık ben öle yazıorm sırf bi sitede yabncı harfler ve kısaltma kullandıım için takılanlar oluodu türkçemize sahip çklm fln diolrdı brktm o styi onn içn ben öle yazıorm anlayan anlıo ztn anlmynla işim olmz :D halilihsn sana bişi demiorm hee :D takılırz.
-
kingsemo23 adlı üyeden alıntı
ewt özr dilrm hocm yanlışlık oldu waryatör olcaktı :D alışın artık ben öle yazıorm sırf bi sitede yabncı harfler ve kısaltma kullandıım için takılanlar oluodu türkçemize sahip çklm fln diolrdı brktm o styi onn içn ben öle yazıorm anlayan anlıo ztn anlmynla işim olmz :D halilihsn sana bişi demiorm hee :D takılırz.
Türkçe:
Alışmıyoruz arkadaşım, kendi dilini konuşmayı ve yazmayı beceremeyene neden alışacakmışız? Adam gibi yazmayı öğren!
İngilizce:
We're not getting used to man, why should we get used to people who even can't write and speak their own language? Learn to write like a decent man!
Almanca:
Wir sind nicht immer für die Menschen, warum sollten wir uns für die Menschen, die noch nicht schreiben und sprechen ihre eigene Sprache? Erfahren Sie zu schreiben, wie ein anständiger Mensch!
İspanyolca:
No estamos acostumbrando al hombre, ¿por qué deberíamos acostumbrarnos a la gente que incluso no puede escribir y hablar su propio idioma? Aprender a escribir como un hombre decente!
Bu kadar dilde yazdım, anlarsın artık.
-
arapçayı unutmuşsun. onu da yaz ondan sora ben de türkçe konuşurum. hem sanane sana bişi dien oldu mu lafımıza giriosun hemen. konuyu saptırıosn. bn sadece el alşknlıından böle yzıorm.
-
Bu foruma yazdığın herşey bana da denmiştir. Arapça bilmiyorum, yukarıda az-çok bildiğim dillerde yazdım.
Düzelt o alışkanlığını, Türkçe'de q-x-w harfleri yok, olmayacak da. Eğer q-x-w kullanmaya çok meraklıysan İngilizce öğren, yabancı motosiklet forumlarına yaz.
-
Khutucarkadaş snn sorunun ön varyatörün içinde galet d,ye tabir etiğimiz bilyalar vardır onları temizleyip geri tak yüzde yüz düzelir motorun
Khutuc ayakta alkışlarım seni tebrikler
ÜNLÜ MOTOSİKLET 3S ANA BAYİİ (SATIŞ -SERVİS -SATIŞ SONRASI HİZMET)...''BAJAJ''MONDİAL''KYMCO''FALCON' 0352 320 6791
-
kingsemo23 adlı üyeden alıntı
ewt özr dilrm hocm yanlışlık oldu waryatör olcaktı :D alışın artık ben öle yazıorm sırf bi sitede yabncı harfler ve kısaltma kullandıım için takılanlar oluodu türkçemize sahip çklm fln diolrdı brktm o styi onn içn ben öle yazıorm anlayan anlıo ztn anlmynla işim olmz :D halilihsn sana bişi demiorm hee :D takılırz.
MT Site yönetimi uyarı mesajı. |
|
Uyarı Sebebi: 1.2.28. Konu başlık ve içeriğinin anlaşılabilir bir dille, imla kurallarına ve Türkçe karakterlere dikkat edilerek yazılması, yanlış anlaşılmalara mahal verilmesini engelleyeceği gibi, diğer üyeler tarafından da daha kolay anlaşılmasını sağlayacaktır |
|
|
-
-
beyler yanlız son 1 haftadır bana çok takılıyor burdaki üyeler onlara neden böyle bir uyarı yapılmıyor.
-
-
hadi ya sen ne hiperaktif bişeysin. sinirimi bozmayın ayıp beee
-
kingsemo23 adlı üyeden alıntı
hadi ya sen ne hiperaktif bişeysin. sinirimi bozmayın ayıp beee
bu forumda genel olarak herkes birbirine saygılıdır... diğer sitelerde,isteyen dilediği gibi yazıp,çizip,atıp,tutabilirler....
ancak;
kullandığın cümleler bu forum için çok uzak!!! saygı çerçevesinde hitap ederseniz herkes için iyi olur...
MOTOSİKLET.NET'te 63.000 küsür üye var!!! bunların çoğu yolcu,bazılarıda hancıdır...
Hancı olanlar siteyi benimsemiş ve kurallarına uyan,uymayanları uyaran,baktıki olmadı MODERATÖR'e bildirenlerdir... mesela ben!!!
türkçe yazım kuralları,hitap şekilleri çok önemlidir... burası çok büyük bir aile'dir!!! eğer sizde bu ailede kalıcı ve katılımcı olmak istiyorsanız; LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT!!!!
MESAJIMI YAZMIŞTIM;SON ANDA UZAKLAŞTIRILDĞINI GÖRDÜM.... YAZIK OLDU...
-
kadar1 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba dostlar. internette sorunumla ilgili çözüm ararken sitenize rastladım, bilgili abilerimize sorayım dedim...İnşallah istediğim çözüme ulaşırım, para lazım, motoru satmak istiyorum
Benim 50cc lik 1 silindirli bir motorum var.. örnek resimlerde eklerim..
Herşey yolda motorumun kayışının kopmasıyla başladı. Gittim bi dükkandan yenisini aldım, Kendim değiştiririm ben bunu dedim.. Almanyada yaşıyorum, burada bu tür işler pahalı.. 100 lira isterlerdi en azından... gittim kayış aldım, kayışın bulunduğu yeri açtım, içinde iki tane dişli diye tabir edebileceğimiz yer var,motora bağlı olanını söktürüp kayışı taktım... tekrar monte ettirdim... Şimdi motor çalışıyor ama tekerlek havadayken çok hızlı şekilde dönüyor ama ne zaman yere temas ettirsem ya duruyo yada duracak gibi çalışıyor ve gitmiyor... acaba nerede yanlış yapmış olabilirim.. resimlerle nasıl gözüktüğünü anlatmaya çalışacağım, yardımlarınız için teşekkürler...
Merhaba ve hoşgeldin..
Eğer yanlış anlamadıysam senin kayışın yerine tam oturmamış..aşağıdaki resimde ne yapman gerektiğini gösterdim.
-
Ne oluyo arkadaşlar olay çıkmış forumda
Cevaplariniz icin hepiniz sağolun, problem anlaşıldı.. bugün varyatörü söktüm.. İçinde motor hızla dönünce kayışı iterek açılmasını sağlayan bilyeler var bildiğiniz gibi.. (fatih_ogar kardeşim haklı çıktı bu konuda, saol) ben kayışı ilk monte ettiğimde onu yerine oturtturamamışım muhtemelen.. o yüzden o da araya sıkışıp kayışın dibe girmesini engelliyormuş... Yani bilyeler değişecek,( iki tanesi yamulmuştu) monte edilecek, o zaman herşey yoluna girecek inşallah... Herkese teşekkürler...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler