sekman kapanma arasıdır o 0.75 mm, yani piston silindire takıldıgında sekmanın iki ucu arasında kalan acıklık degeri
sekman kapanma arasıdır o 0.75 mm, yani piston silindire takıldıgında sekmanın iki ucu arasında kalan acıklık degeri
125 ve 150 cc scooter krankları bir biri ile aynıdır,
silindir ve subap tablası yanı subaplar komple değişmeli,
sonrasında oldu bitti,
Sizin atolye mi var? Bu is benim hyosung 125 sm icin ne kadara mal olur? Siz yapabiliyormusunuz? Sorunsuz olacaginin garantisi var mi? Parca illa bulunur mu? Bir suru soru sordum
sılındır honlatılır ve buyutulur,
uygun pıston bulundugu taktırde gayet guzel olabılır.
subaplar yapılır,,,
ben yaptırdım arkadaşlar 125cc mi 200cc lik hemde orjinal krank motorumla 1000 km yaptım hiç bir sorun yaşamadım bence saçma o krank kırma soruları
motorunuzun markası nedir merak ettim ?
125 lik kranka 200 cc lik genişte silindir takılabilir ama 166 cc yi geçmez stroku azdır çünkü o krankın, aradaki cc farkıda kranka zararı olmaz
uzun süre bende o sekil kullanıp sonra komple 200 e cevirdim
soru fatih e mi bana mı ?
fatihin motor cg 125
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...nu-yardim.html
benimki mondial x treme max 150 idi 210cc oldu
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Birinci yazi Fatihe;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------
Benim 125 cc icin 200 luk silindir mi degisecek sadece? Gercekte dediginiz gibi 160 cc olsun istiyorum
eger biel kolu pernosu uygun ise evet sadece silindir piston değişimi yetecektir, subabların büyütülmeside performansa artı katar ama, 150 cc lik üst kapakla 200 lük seti topladım sorun olmadı, daha sonra onuda 200 lük üst kapak ile değişip motoru rahatlattım
bana istanbulda bu işlerin ehli biri lazım, tanıdık var mı acaba
serkanADH13 ustamız istanbulda sanırım , tanıdık yok baska da
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
sorunum hiç olmadı bugun 5500 km civarındayım
tork kayda deger bir şekilde arttı öyleki birinci vites cıkamadıgı stop ettiği yerlerde ikinci vites pati atarak cıkıyorum
500 de takmıstım 65.5 mm pistonu 5000 km olmus, segmanları değiştim dün, incelmişti cok az ama sorun yoktu keyfi değişim yaptım yani,yag eksiltme filan yoktu yani.
son sürattede 15- 20 km bir artıs oldu ama inan daha son gaz ölçümü yapmadım, dip gaz kullanıma göre cok yüksek bir motor, yan rüzgardan cok fazla etkileniyor.
yakıttada cok cüzi bir artıs oldu karburatör değişimi yapmadım zaten sadece ayarladım
Scooterlere yapılabiliyormu problem yaratmıyorsa muaynedede bisey olmassa yaptırabilirim motorum 125 zn
ben 200 lük balansörlü krankla topladım zaten , önce 150 ile baktım titrek oldu bayagı tekrar acıp 200 le geri kapattım
neredyse eskisi kadar diyebilirim fazla artmadı yani
scooter olayını bilmiyorum ama yapılamıyor diye duymustum. muayenede sorun teskil etmiyor sase ve motor numarasına müdahele etmiyorsunuz çünkü
adana camgöz den aldım ama krank motostar ın yani evet balansörlü 200
ürün bu zaten motostarında perakende satısı yokmus aramıstım ben zamanında birde adamlar sadece satıcı neye ne uyar bilmiyorlar sadece iste verelim muhabbeti yani
http://www.motostar.com.tr/CG200CCBA...RANK&urun&2775
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)