Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

125cc yi 150 cc yapmak istiyorum??

    REKLAM ALANI
  1. #21
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    değmez hiiç uğraşma BENCE!!
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    Bursa
    değmez hiç uğraşma bence :D :D

  3. #23
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Motor 125cc olsun performans parçalarını getirtir
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  4. #24

    Üyelik
    27 Nisan 2009
    Şehir
    sakarya-adapazarı
    Motosikleti
    Cok Yakında
    motoru 125 cc'den birden 150cc'ye çıkarınca krank dayanmayabilir.zaten sonrada ardı çorap söküğü gibi gelir.bence de hiç uğraşma
    KASKSIZ SÜRÜŞ MÜ? EVİNE DÖN EVLAT:bounce:

  5. #25
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yukarıdaki konunun devamı



    bu tip hacim büyütme istekleri bütün sitelerde geçiyor amaç birşeyler öğrenmek motorun çalışan aksmını bir üst hacime yükseltince iş bitmiyor esas sonrası önemli bizim daha yüksek hızlara çıkmamız için tork lazım ilk önce bunu elde etmemiz gerek ben sadece bu konuya dehindim fazla detaya girmedim aslında böyle bir konu başlıhı açıp bu bilgileri daha detaylı bir şekilde yazmalı ben motordan çok anlarım ama bilgisayardan anlamam harfleri zor buluyorum o yüzden kısa yazıyorum fazla detaya inmiyorum motoru yapmakla iş bitmiyor motorda daha fazla tork aldıktan sonra dişli oranlarını dehiştiricen ki hızın artsın [şanzıman cıkışındaki dişliyi 2-3 diş büyütmek] yol tutuşunu artırmak adi lastikleri atıp yumuşak lastik takıcan lastik bence dubleks olmalı süspansiyon bazı motorlarda çok sert motor tümseklerde zıplıyor zıplamamalı amortisör darbeyi emmeli bu kendi motorumdaki incelemeler ilk önce bunlar yapılıp motorun o hıza hazırlanması lazım 140km hızlarda seyir yapan motor 130kg üstünde olması lazım ki yola otursun hafif motor yol tutuşu güzel olmaz size göre değmeyebilir bana göre deher bende birşeyler başarmış olurum

    melocan arkadaşım yukarıda yazdım satın alınan parcaların moturun üstündeki orjinal parcalar kadar kaliteli değil dedim bu modifiyeden orjinal motorun ömrü kadar randıman bekleme şansına nekadar giderse belki 10000km belki50000km şansına tekrar yazayım eski motordan herhangi bir parcayı yeni topladında kullanmayacan orjinal bir 150cc nin komple bütün parcalarını yeni alıcan komple silindir kapahı sübaptakımlarıyle beraber gömlek piston sekman biyel kolu grank ve bilyesi en önemlisi karbüratör pullar civatalar çünkü hepsi azda olsa farklı mutlaka dehişmeli








    evet ne demiştik ilk önce yol tutuşunu artıracaz ki yüksek hızda motara hakim olalım biz 97cc den 150 cc yapıcaz lastikle cantlar ve amortisörler dehişicek 20 05 2009 tarihinde tel cantları ve 250 17 latikleri atıp alaşım cant ve dubleks lastik arka90 90 17 ön 275 17 yaptık ön amortisörü söküp modifiye yaptık [ ön amortisörün hassasiyeti arttırıldı] 350tl harcadık şimdilik bu ay bukadar yeter bidaki aya arka amortisör aydınlatma sistemi (aydınlatma çok berbat)

    (bu 100cc cup ve 0 aldım 2006 yılında)

  6. #26

    Üyelik
    19 Eylül 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Cbr 600rr
    ilk göz agrın ise motor arkadaş olarak görüyosan motorunu...deger bir şeyler.aradaki 25cc anlıyamassın bile bence.ki..44bin..

  7. #27
    Rocknrolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW K100 rt Mondia Drift
    Götüm götüm ss yükseltmek (bknz 25 cc)

  8. #28
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Bizim duldulu malezyalilar daha buyuk pistonla 160 cc olarak kullaniyorlarmis, bu is ne kadara cikar sizce? Yapmaniz mumkun mu? Dohc motor...

    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkez yorumunu yazmış, ben şahsen bikaç motorda deneyen gören biri olarak yazıyim..
    olur.. krankları aynıdır, sadece silindir piston farkı varıdır.. kumpasla gidip parçaclarda ölçebilirsin, motoruna son hız gelmez, sadece biraz daha toklu olur, yakıt tüketiminde çok bi fark hissetmessin, ömür olarak hiçbi farkıda yokdur, (24000 km dir kullanılıyor yaptıklarımızın bitanesi)

  9. #29
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Ben yaptım çok da güzel oldu 3 bin km'dir kullanıyorum

  10. #30
    deniz ci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2012
    Şehir
    güngören
    Motosikleti
    250 mct
    kardeşim hiç ugrasma 200 lük motor verim tak kullan bişeye yaramadı bende senin işini görsün..

  11. #31
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    motoru sat 150 cc motor al çok daha iyi

  12. #32
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yaptım çok da güzel oldu 3 bin km'dir kullanıyorum
    ne kadara mal oldu, neler değişti, bazı yapılanlardan verim alamadığını okuduk, sizin memnuniyetiniz cesaret verici oldu öncesi ve sonrası olarak neler değişti? yakıt, tork, son sürat gibi ...
    cenkito bunu beğendi.
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  13. #33
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne kadara mal oldu, neler değişti, bazı yapılanlardan verim alamadığını okuduk, sizin memnuniyetiniz cesaret verici oldu öncesi ve sonrası olarak neler değişti? yakıt, tork, son sürat gibi ...
    motorunuzun marka ve modelini söylerseniz daha cok yardımcı olabilirim
    bende çinli karakacanımı 150 cc den 200 cc ye yükselttim her seyiyle mükemmel oldu eskisinin kat kat üstü oldu

    evrim asaması ile ilgili paylastıklarım burada

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-85.html
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  14. #34
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    2008 hyosung rx 125 sm, dohc, üstten çift egzantrikli, 160 cc olarak sorunsuz sürenler yurt dışında varmış ama detayları yok, oversized piston yazmışlar, başkada bir şey yok ...

  15. #35
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2008 hyosung rx 125 sm, dohc, üstten çift egzantrikli, 160 cc olarak sorunsuz sürenler yurt dışında varmış ama detayları yok, oversized piston yazmışlar, başkada bir şey yok ...
    eger sadece oversized piston ile yapılacak işse kolay, sadece silindir piston değişimi ile yapılabilir,tabi karteldeki silindir gömlek deliğininde uygun olması lazım.
    yada sadece piston alınıp mevcut silindir alınan pistona göre genişletilebilir
    motorunuz egzantirikli değilde itecekli klasik cg tipi olsaydı çok daha kolaydı işinz

    karburatörünüzda basit modelmiş onada iğne hava ayarı yapılırsa ona da değişim gerekmez
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  16. #36
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    benim motora uygun oversized piston nereden bulunur, önce sökülmesi mi gerekiyor, söküldü diyelim, kapı kapı gezip arasak bulurmuyuz? bir tek pistonla işin bitebileceğini söken usta anlar mı?

  17. #37
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    anlar tabi, keske sizin elinizden gelseydi bu işler, çünkü diyelimki bulamadınız bosu bosuna işçilik ücretide ödemezdiniz

    alınan pistonun yada silindirin tornada işlem görmeside gerebilir, mm lik ayarlamalar için, üst kapaga carpmaması için, parca bulununca yapılamayacak iş değil yani.

  18. #38
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    peki, çok sağol, o işe kendim giremem, çok stresli ve yoğun zamanlar yaşıyorum, bir de o işi berbat etmeyeyim bana bu işin ustası biri lazım galiba ...
    cenkito bunu beğendi.

  19. #39
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    işten anlayan birisi eger torna filan işi olmazsa maximum 1 saate motorunuzu en cok kac cc olabilekse artık 160 mı olur 170 mi onu bilemem halledip size teslim eder

  20. #40
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    GKN'ye özel mesaj attım, umarım bu konuyu da görür

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

    adamın teki bizim motoru 225 cc yapmış
    This is great as an adventure bike. I just change with the bigger Honda piston oversize 0.75, take off the air cleaner, put the 29 mm Suzuki RG Carburetor (2 stroke carb) and put the full custom muffler, change the front/rear gear 14/53, use 428H rear chain. Change the front fork oil with silkolene. After that you can feel the power of this bike as an adventure bike. These all increase the torque and displacement till 225 cc
    http://www.ukbike.com/review/hyosung-rx-125cc-review/2680/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------

    burada honda piston oversize 0,75 demişler, silindirden bahsedilmemiş, karbüratör değişmiş, ön-arka dişliler, zincir, amortisör yağı değişmiş ...


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler