değmez hiiç uğraşma BENCE!!
değmez hiiç uğraşma BENCE!!
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
değmez hiç uğraşma bence :D :D
Motor 125cc olsun performans parçalarını getirtir
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
motoru 125 cc'den birden 150cc'ye çıkarınca krank dayanmayabilir.zaten sonrada ardı çorap söküğü gibi gelir.bence de hiç uğraşma
KASKSIZ SÜRÜŞ MÜ? EVİNE DÖN EVLAT:bounce:
evet ne demiştik ilk önce yol tutuşunu artıracaz ki yüksek hızda motara hakim olalım biz 97cc den 150 cc yapıcaz lastikle cantlar ve amortisörler dehişicek 20 05 2009 tarihinde tel cantları ve 250 17 latikleri atıp alaşım cant ve dubleks lastik arka90 90 17 ön 275 17 yaptık ön amortisörü söküp modifiye yaptık [ ön amortisörün hassasiyeti arttırıldı] 350tl harcadık şimdilik bu ay bukadar yeter bidaki aya arka amortisör aydınlatma sistemi (aydınlatma çok berbat)
(bu 100cc cup ve 0 aldım 2006 yılında)
ilk göz agrın ise motor arkadaş olarak görüyosan motorunu...deger bir şeyler.aradaki 25cc anlıyamassın bile bence.ki..44bin..
Götüm götüm ss yükseltmek (bknz 25 cc)
Ben yaptım çok da güzel oldu 3 bin km'dir kullanıyorum
kardeşim hiç ugrasma 200 lük motor verim tak kullan bişeye yaramadı bende senin işini görsün..
motoru sat 150 cc motor al çok daha iyi
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
motorunuzun marka ve modelini söylerseniz daha cok yardımcı olabilirim
bende çinli karakacanımı 150 cc den 200 cc ye yükselttim her seyiyle mükemmel oldu eskisinin kat kat üstü oldu
evrim asaması ile ilgili paylastıklarım burada
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-85.html
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
2008 hyosung rx 125 sm, dohc, üstten çift egzantrikli, 160 cc olarak sorunsuz sürenler yurt dışında varmış ama detayları yok, oversized piston yazmışlar, başkada bir şey yok ...
eger sadece oversized piston ile yapılacak işse kolay, sadece silindir piston değişimi ile yapılabilir,tabi karteldeki silindir gömlek deliğininde uygun olması lazım.
yada sadece piston alınıp mevcut silindir alınan pistona göre genişletilebilir
motorunuz egzantirikli değilde itecekli klasik cg tipi olsaydı çok daha kolaydı işinz
karburatörünüzda basit modelmiş onada iğne hava ayarı yapılırsa ona da değişim gerekmez
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
benim motora uygun oversized piston nereden bulunur, önce sökülmesi mi gerekiyor, söküldü diyelim, kapı kapı gezip arasak bulurmuyuz? bir tek pistonla işin bitebileceğini söken usta anlar mı?
anlar tabi, keske sizin elinizden gelseydi bu işler, çünkü diyelimki bulamadınız bosu bosuna işçilik ücretide ödemezdiniz
alınan pistonun yada silindirin tornada işlem görmeside gerebilir, mm lik ayarlamalar için, üst kapaga carpmaması için, parca bulununca yapılamayacak iş değil yani.
peki, çok sağol, o işe kendim giremem, çok stresli ve yoğun zamanlar yaşıyorum, bir de o işi berbat etmeyeyim bana bu işin ustası biri lazım galiba ...
işten anlayan birisi eger torna filan işi olmazsa maximum 1 saate motorunuzu en cok kac cc olabilekse artık 160 mı olur 170 mi onu bilemem halledip size teslim eder
GKN'ye özel mesaj attım, umarım bu konuyu da görür
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
adamın teki bizim motoru 225 cc yapmış
This is great as an adventure bike. I just change with the bigger Honda piston oversize 0.75, take off the air cleaner, put the 29 mm Suzuki RG Carburetor (2 stroke carb) and put the full custom muffler, change the front/rear gear 14/53, use 428H rear chain. Change the front fork oil with silkolene. After that you can feel the power of this bike as an adventure bike. These all increase the torque and displacement till 225 cc
http://www.ukbike.com/review/hyosung-rx-125cc-review/2680/
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
burada honda piston oversize 0,75 demişler, silindirden bahsedilmemiş, karbüratör değişmiş, ön-arka dişliler, zincir, amortisör yağı değişmiş ...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)