Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

20km gittim marş basmadı, akü zayıfladı. Neden olmuştur?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    pazartesi günü 20 km kadar uzun yol gittim parklarıda açtım, motoru park etmek için durdum kendiliğinden stop etti ve marş basmadı.
    ayakla çalıştırdım çalıştı sonra yine aynısı oldu.
    rolantide çalıştırıp stop ettim.
    sonraki denememde marş zayıda olsa bastı ve şimdi normal.
    sizce neden yapmış olabilir???


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Konjektörden büyuk ihimal şarj etmiyor alternatör.

  3. #3
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konjektörden büyuk ihimal şarj etmiyor alternatör.
    ilk defa yaptı ama ve şimdi normal.
    arıza çıkarırmı diyosun

  4. #4

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı kartalizma07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk defa yaptı ama ve şimdi normal.
    arıza çıkarırmı diyosun
    Akün zayıflamış o zaman yada şarj sisteminde temassızlık olabilir.

  5. #5
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    konjektörden olması en kötü senaryo,bence akün zayıflamıştır.Bi şarj et tekrar dene derim...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  6. #6

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    Akünü ölçtür
    Bide kondektörde bi temassızlık olmuş olabilir
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  7. #7
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    inş aküdendir.
    geçen sene yazın, antalya sıcağında marş basmamıştı bende aküyü saf su ile doldurdum sorun yoktu.
    şimdi yine olmazsa yenisini alırım 3 sene olmuş azda değil.
    kendim şarj edebilirmiyim diye düşündüm adaptörle ama zor gibi görünüyo.

  8. #8
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    3 sene motosiklet aküsü için yeterince uzun bir süre. Akünün değişme zamanı gelmiş bence. Motosikletin şarjını ölçtür problem yoksa aküyü değiştir.

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Temmuz 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Suzuki AN 125 HK
    Akü suyunuda kontrol et istersen,

  10. #10
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı yucika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 sene motosiklet aküsü için yeterince uzun bir süre. Akünün değişme zamanı gelmiş bence. Motosikletin şarjını ölçtür problem yoksa aküyü değiştir.
    ömrünü doldurmuş, motosikletin şarjı derken nasıl oluyo yani.

    Alıntı jose55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü suyunuda kontrol et istersen,
    geçen sene yazın doldurmuştum. aklıma geldi baktım suyu dolu gözüküyo.

    ama şimdi herşey normal farları yakıp gezeyim bidaha yapacakmı bakalım.

  11. #11
    ünlümotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2009
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    kayseri yamaha bayii
    akünün kutup başını sıkıla bi
    Yüksek Kalite Üstün Performans

  12. #12
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Alıntı ünlümotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akünün kutup başını sıkıla bi
    ondan olmamıştır ama bakarım yinede

    biraz önce motorumla dolaştım seyir halindeyken farlar kısıldı gösterge ışıklarıda azaldı akü bitti herhalde.
    rolantide çalışırken mobiletler gibi gaz verince ışık çoğalıyo tırstım walla bişey olcak diye.
    ben parkları yükset wattla değiştirdim 2x21w + 35 w + arka stop diğerleride var tabiki ondanmı oldu acaba.

  13. #13

    Üyelik
    13 Ocak 2009
    aynı sorun arn 125 dede var artk motoru çalıştırmak için arabadan aküyü şarj ediyorum 1 saat geziyorum stop ediyorum 10dk. sora gene marş basmıyor aküde yeni nerdeyse en fazla 6 aylık konjektordemi problem var acaba veya varsa naapmaliyim.Artk ayak marşıyla kavga ediioruz kan ter içinde kalıyorum anca çalışıo xD

  14. #14

    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    IsταηвuL Αv©ıLaя
    Motosikleti
    2007 Honda CBF 150
    akü ve konjektöre baktır..
    [B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]

  15. #15
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alternatörün arızalı, bir defa arıza yaptıysa yine yapar. Git yolda kalmadan tamit ettir.

  16. #16
    TOP SPEED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SYM JOYMAX 250 VESPA 125 3 V İE
    Konjektöründe arıza varsa illaki aynı model konjektör kullanmana gerek yok iyi bir elektrikçiyle bu sorunu çok kolay halledebilirsin,birçok konjektör birrçok modele uyum sağlar yeterki elektrikçin işten anlasın.
    İMPOSSİBLE İS NOTHİNG

  17. #17
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    benim mesajamı yazdınız yoksa bballa23 ün sorusunamı yazdınız.

  18. #18
    sebastian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Şişli/İST.
    Motosikleti
    nexus500'den gsr600'e terfi etmişti bws100'e düştü
    motoru stop ettikten 10 -15 dakka sonra eğer çalışmıyorsa. tesisatta kaçak olabilir, belki aküyü boşaltıyordur. yada akü bitmiştir, şarj tutmuyordur. akü kutup başı gevşek olsaydı eğer patlama yapardı.
    benim motorun da konjektörü arızalı. o da fazla şarj ediyor. giderken motor lambası yanıyor. ben de kısmen çözdüm sorunu uzun kısa hepsini yakıyorum ve öyle geziyorum. o şekilde dengeliyorum şimdi. ama sizin sorun tam tersi, şarj etmiyor.
    benim konjektör fazla şarj ediyor ya, ortadan bölüp yarısını size veriyim.

  19. #19
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    bugün aküyü söktüm kutup başının birisini sökemedim ama
    nasıl civata yapıyolarsa yıldız civata bozuldu gitti
    herneyse aküsüz motoru çalıştırdım farı yaktım motor elektrik üretiyo sorun yok.
    saf su aldım suyuda azalmış doldurdum ağzına kadar takıp çalıştırdım şimdi iyi.
    uzun yol yapınca arıza çıkarıyo. deneyip görcez, tahminim akü gitti gidiyo

  20. #20

    Üyelik
    12 Nisan 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    kanuni seyhan 250
    dostum elektrik anahtarından bu sorun bende de olmuştumotoru boşa al elektrik anahtarını alt kademeye getir sonra marşa basarak aynı anda orta kademeye getir öyle bi durum oldunda.Ama tabi deiştirmende fayda var
    [B][COLOR="Green"]SEDAT ŞENTÜRK[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Green"]16 BYL 02[/COLOR][/B]
    [B][COLOR="Green"]A RH +[/COLOR][/B]


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)