Bıktım Ampul Almaya Yardım !!!...
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Arkadaşım insan vücudundaki yağ ampulun yanmasına sebep olur. Sanıyorum ki problem budur. Elinle taktıntan sonra alkollü bir peçeteyle iyice silersen sorun ortadan kalkacaktır.
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
-
konjektörden olabilir diye düşündüm...
Tüketici yaşamak iyi değildir. Üretici olalım Mustafa Kemal ATATÜRK
-
-
-
Sanırım şu tanesini 2.5 TL den satılan beyaz ampüllerden taktın?
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
-
benimde aynı arka stopun patlama sorunu vardı. söke taka laçkalaşınca göbeğini "duy" değiştirdim. Bir daha olmadı. 6 ay gibi bir de süre geçti sorun yok.
İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html
-
büyük ihtimal motor fazla elektrik üretiyoru ortalama gazı açtıgında 14volt a kadar çıkar ampul buna dayanır ama motor daha fazla voltaj üretiyorsa 20v gibi dayanmıyor olabilir statörde, bobinde bir sıkıntı olabilir..
-
SaXoFoN adlı üyeden alıntı
Sanırım şu tanesini 2.5 TL den satılan beyaz ampüllerden taktın?
wallah üzerinde ki ve kitapçıkta yazan orjinel ampulden takıyorum
RÜZGARLA YARIŞ HAYATIN TADINI YAŞA
No Matter What You Ride, It's All The Same Wind....
AKLINIZ ve KASKINIZ BAŞINIZAN EKSİK OLMASIN...
-
arkadaşlar motor ampulerı 10 lıradan aşağı değil,
araç aksesuarcılarında aynı ampul 3 lira,
aradaki fark ise,
araç ampullerınden alırda takarsanız kısalarda UZUN,uzunlarda ise KISA yanacaktır,
olurda motorcudan 10 lıra verıpte aldıgınız ampulde bunlar ile karşılaşırsanız bilinki,
takılan ampul 3 liradan fazla değildir...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
çekicez ona bi ayar
-
faruk59 adlı üyeden alıntı
çekicez ona bi ayar
Ona ayar çekicez die benim ayarım kaçtı...4 tane sıfır konjöktör denedik aku normalden fazla sarj ediyor ve ampulu patlatıyor ....sorun ne onuda bulamadık ...
RÜZGARLA YARIŞ HAYATIN TADINI YAŞA
No Matter What You Ride, It's All The Same Wind....
AKLINIZ ve KASKINIZ BAŞINIZAN EKSİK OLMASIN...
-
sorun tesisatın direk aküden değilde konjektörden alması diye düşünüyorum ama sen yarın göster yine olmazsa dediğim şeyi yaparız istersen pazar günü
draggy adlı üyeden alıntı
Sigortaya baktın mı?
sigortadan sorun olacağını sanmıyorum
-
draggy adlı üyeden alıntı
Sigortaya baktın mı?
Sigorta normal herhangi bi sorunu yok ....
RÜZGARLA YARIŞ HAYATIN TADINI YAŞA
No Matter What You Ride, It's All The Same Wind....
AKLINIZ ve KASKINIZ BAŞINIZAN EKSİK OLMASIN...
-
istersen pazar günü el atalım
-
faruk59 adlı üyeden alıntı
sorun tesisatın direk aküden değilde konjektörden alması diye düşünüyorum ama sen yarın göster yine olmazsa dediğim şeyi yaparız istersen pazar günü
sigortadan sorun olacağını sanmıyorum
motorun ilk elektirik ürettiği noltaya kadar baktırıcam yarın bu gece görevden çıkınca gittim sanayiye ve geç kaldım ama yarın vaktim bol ve sanayideyim butungun em uzun zamandır sanayiye uğramıyordum uramışken bi yaz bakımınıda aradan çıkartırım balatalar yağ falan ...
RÜZGARLA YARIŞ HAYATIN TADINI YAŞA
No Matter What You Ride, It's All The Same Wind....
AKLINIZ ve KASKINIZ BAŞINIZAN EKSİK OLMASIN...
-
yol yapıcaz iyi olur,bu şık kasap işi olmazsa bende motoru elden geçirebilirim
-
arkadaşım akü aşırı şarj edıyor ise,
sorun startörde olabılır,
servisine gittiğin zaman ölçsünler,
akü aşırı şarj ediyor dersın onlar zaten söyleyeceklerdir,
startör olabılır dıye...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
Sorunun sigorta değil,sigorta olsa bile ampul üzerinde ki W değeri lkadar akım çekecektir.Sigorta fazla akımın geçmemesi için var.
Problem farına enerjiyi veren üreteçle alakalı gibi görünüyor.Motor çalışırken ihtiyaç duyulan tüm enerji AKÜ değil Alternatör sayesinde sağlanır.Ama alternatör değişik devirlerde farklı gerilimler üreteceğinden bunu bir düzene sokmak ve devamlı sabit tutumak gerekir.Bunu sağlayan konjektör,bir nevi regülatör.Eğer konjektöründe sorun varsa ve enerjiyi sabitleyemiyorsa yada 12-13 V kalibrasyonundan biraz saptıysa bu ampülün başına kısa vadede gelen normal uzun vadede tüm tesisatın yanabilir.
Sigorta neden atmıyor?
Diyelimki devrede 5A lik sigorta var.Ama normal sartlarda o devreden geçen akım 3,5A(12VDC de).Ama konjetör devreye 16Vdc veriyorsa hala 1,5A toleransın var sigortada,sigorta attırmadan ampül yanar
-
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motor ampulerı 10 lıradan aşağı değil,
araç aksesuarcılarında aynı ampul 3 lira,
aradaki fark ise,
araç ampullerınden alırda takarsanız kısalarda UZUN,uzunlarda ise KISA yanacaktır,
olurda motorcudan 10 lıra verıpte aldıgınız ampulde bunlar ile karşılaşırsanız bilinki,
takılan ampul 3 liradan fazla değildir...
arkadaşım bellki ampullerden anlamıyorsun...
ampul ampuldur sadece 12v yada 24v olur tipi vee kalitesi değişir..
tip olarak çeşitli ampuller vardır
H1+H3+H4+H7+H8 benim bildiğim başlıca ampul tipleri
bu TİP ler standarttır tüm dünyada (tip olayı ampulün duy kısmının şeklidir)
fakat bunlarda kendi içinde farklılıklar gösterebiliyor
mesela H4 ampulun anlamı tek ampulde hem uzu hemde kısa hüzme olmasıdır
fakat bunun 2 değişik modeli vardır birine tırnaklı birine duylu denirki duylu olan ampulun kafası yuvarlakdır ve evdeki ampul duyu gibi dibi vardır,
diğerinde ise soketli arka duy vardır ve ampülün kafası oval değildir düzdür..
diğerlerinde ise duy farkı olduğunu görmedim tam olarak..
gelelim arkadaşın sorununa...
kesinlikle tamirciye gitmende fayda var kardeşim
konjektörde olma ihtimali %90 bir diğer arkadaşın yazdığı gibi duyda kısa devrede olabilir duyu değiştir gene devam ederse vay haline gitti konjektör :(
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler