Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

hyosung gv 650 aktarma kayışı koptu

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    04 Ekim 2009
    kardeşim geçmiş olsun.eski kayışı ılıp sanayide kayış satanlara bak derim ben.900 e 10 tane kayış değiştirirsin.çok abartılı bir fiyat söylemişler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Maltepe
    Motosikleti
    Honda CBF 150/ Honda Titan 125
    Ne kayışmış be..
    [B]Bir tutkudur içimizdeki özlemi yollara vuran..[/B]:bestmt:

  3. #43

    Üyelik
    25 Ekim 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gv 650
    arkadaşlar bu kayışa uyan başka yerli kayış yokmudur bu para verilmez yazık günahtır.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:33 ----------

    ben bir motorda gördüm youtube de sonradan vitez göstergesi taktırmış dijital bizimde böyle bir aparat bulup taktırma gibi şansımız yokmudur bu kanuyla ilgili bilgilendirirsrniz sevinirim.

  4. #44
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Öncelikle şunu belirtmek isterim arkadaşlar amaç konuyu hortlatmak değil , konu hakkında güncel bilgi vermek. Malum bu konu yüzünden hala sıkıntı yaşayan madur durumda olan arkadaşlar var. Aradan yıllar geçmiş , fakat bu konuda hem ekonomik açıdan hemde alternatif olmadığından kısır bir döngü haline gelmiş.

    Evet malesef bu kayışın alternatifi yok arkadaşlar. Ben bizzat numuneyi alıp istanbulda kayış ithalatçılarıda dahil bütün rulmancilari, hatta kayış üretimi yapan birkaç firmayla bile masaya oturdum.

    Fakat uzunluk tutsa , diş tutmuyor. Diş tutsa uzunluk tutmuyor. İkiside tutsa dişlerin uzunluk ölçüleri tutmuyor. Yani uzun lafın kısası alternatif yok yok yoook..

    Orjinal kayışa gelicek olursak; fiyat dolar'ın son dönemlerdeki dengesiz hareketleri yüzünden epey artmış. Şuan orjinal kayışın fiyatı 2.450 lira. Oda bayide varsa beklemezsiniz. Eğer elinde yoksa birde spariş edilip gelmesi bekleniyor, hem çok para hemde zaman kaybı.

    Peki çözüm ne diyorsanız, piyasadaki gv650 lerin çoğu zincire dönüştürüldü. Ben orjinalden yana çok direndim fakat bunca araştırma sonrası çaresiz kaldım ve bende kayışı zincire dönüştürdüm.

    Maliyet olarak aşağı yukarı 1.500 TL civarı bir paraya ön dişli arka dişli ve zincire dönüştürebilirsiniz. Tabi bunuda işi bilen birine yaptırırsanız , periyodik aralıklarla yağlama ve temizliğini yaptığınız sürece tahmini 30 bin kilometre kullanırsınız.

    Şimdilik bu konuda edindiğim bilgi ve aktarımlar bu şekildedir. Umarım ileride birilerine faydası dokunur. Kalın sağlıcakla 👍


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)