Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

teknik bir soru karbüratörle ilgili

    REKLAM ALANI
  1. #21
    osmanba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul /( Katkısız Laz )
    Motosikleti
    Honda şhadow VT 750 c 4 - Honda CBF 150
    Dostum motosikletinde şayet hissedilir bir tıkanma yanı çekiş kaybı varsa olabilir. Yoksa kesinlikle hiçbir aracın karbratörünün sökülmesinden yana değilim. Çünkü fabrikasyon ayarı yapabilen usta yok. Karburatör aracın akciğeri. Rahatsız olup nefes alamayan insanı düşünün. Fabrıkadan çıkarken en modern cıhazlarla benzin ve hava karışım ayarları yapılır. Hangi ustada karışım ayarı yapan cıhaz var. Veya bu cıhazı nekadar verimli kullanabiliyor. Zaten karburatörden önce depo çıkışında benzin filitresi vardir. Onu temizleyin yeterli. Bence mecbur kalmadıkça asla elletmeyin. Sonra göreceğiniz netice; Bol benzin tüketmek, git diyede motora yalvarmak...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    30 Ağustos 2006
    Hemen karbüratör pislenmesi ile ilgili bir noktayı belirteyim.Gaz telinizin dış kablosu ile arasında keçe-conta yoksa veya dış ortama açık-tozlugu yoksa( aynı şekilde karbüratöre girdigi kısımda incelenmeli)ve sık sık gaz teli yaglama takıntınız varsa karbüratörünüz devamlı pisleniniyorsa sorun aldığınız benzinde degil.yazdıklarımın içinde arkadaşlar.Gaz teliniz karbürotöre pislik taşıyor.

  3. #23
    reflexiv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2008
    Şehir
    Kayseri
    arkadaslar birde her benzinin temizliği aynı değil.ben benzinimi shell ya da bp dısında baska biryerden almam.nice tanınmıs markaların benzinlerini gördüm burda..dikkat edin..pisliğin çoğu benzinden geliyor..

  4. #24
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Alıntı osmanba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum motosikletinde şayet hissedilir bir tıkanma yanı çekiş kaybı varsa olabilir. Yoksa kesinlikle hiçbir aracın karbratörünün sökülmesinden yana değilim. Çünkü fabrikasyon ayarı yapabilen usta yok. Karburatör aracın akciğeri. Rahatsız olup nefes alamayan insanı düşünün. Fabrıkadan çıkarken en modern cıhazlarla benzin ve hava karışım ayarları yapılır. Hangi ustada karışım ayarı yapan cıhaz var. Veya bu cıhazı nekadar verimli kullanabiliyor. Zaten karburatörden önce depo çıkışında benzin filitresi vardir. Onu temizleyin yeterli. Bence mecbur kalmadıkça asla elletmeyin. Sonra göreceğiniz netice; Bol benzin tüketmek, git diyede motora yalvarmak...
    Katılıyorum98 yılında 76 Buick regal almıştık İstanbuldan.Antalyaya geldikten sonra egzoz kahve rengi idi(yakıtı temiz atıyordu)Antalyada bi temizlemeye verdik hem performans düştü hemde yakıt arttı düzeltebilende olmadı
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  5. #25
    mhrrmkpnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/maltepe
    karburatorun altında ufak bi tahliye vidası vardır ac onu samandıradaki benzin aksın eger içinde pislik su vs varsa bosalmıs olur ztn baska turlu hiç bozma karburatorunu..
    true love..

    Drift Religion


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)