Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

motorda yakıt tüketimi iç neler yapılmalı?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    ufuch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    manisa
    erremarın dedii gibi jawa planet gibi 2 zamanlı 350cc lik makinelerde yakıt tüketimini nası düşürcez?_?_?_?_?_?_


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı ufuch adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    erremarın dedii gibi jawa planet gibi 2 zamanlı 350cc lik makinelerde yakıt tüketimini nası düşürcez?_?_?_?_?_?_
    ALLAH kolaylık versın dostum servet yakıyor o makıne
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  3. #23
    ufuch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    manisa
    doru diyosun mterayes26 bnce bi çaresi varmı diom :d

  4. #24

    Üyelik
    07 Aralık 2007
    Şehir
    (46)кαняαмαηмαяαş
    Motosikleti
    мση∂ιαℓ 151яѕ
    one yaw 2 yıllık topic hortlamış

  5. #25

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    mz 251
    jawa ya mz e ne yapsan yakıtı düşmüyor en iyisi değiştirmek

  6. #26
    TUGİTURTLE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    AFYON
    bu yağmurda yürüyen mi yoksa koşan mı ıslanır gibi bir soru gazlamadan 10 dakikada gidiceğin yolu biraz gazı açıp 5 dakikada gidersen hem aynı yakıtı yakıp hemde daha zevkli bi sürüş yaparsın sanırım, yinede bence her motor için uygun devir ve vites aralığını bulmakla alakalı sanırım
    HEMEN OLMUYCAK AMA BİGÜN MUTLAKA OLUCAK

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    burgman 400
    Alıntı MoToR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastiğin havası az ise,sürekli ara gazı verirsen, kalkışlarda gaza çok yüklenirsen,uzun yolda kesik gaz kullanırsan(sabit hız yavaşlayıp vites küçültme tekrar hızlanma gibi)egzostu açtırırsan,gereksiz yere pati çektirirsen, motorun hacminden fazla yük atarsan bu kilolu insanda olabilir ve bujin iyi değilse bunların hepsi yakıt sarfiyatını arttırıcı etkenlerdir
    MOTOR MÜKEMMEL VE DOĞRU ŞEYLER YAZMIŞSIN .....
    ARKADAŞLAR EN DOĞRUSU KULLANMA VE DAHASI MEKANİK DESTEKLER...

    BÜTÜN BUNLARA EK OLARAK TAVSİYEM;


    1. MOTORUNUZU HAVA ATMAK İÇİN DİİL, BİR YERDEN BİR YERE GİTMEK İÇİN KULLANIN ...

    2. YUKARIDAKİ ŞIKKA BAĞLI OLARAK ; FRENİNİZİ SADECE DURMAK İÇİN KULLANIN , YÜKSEK HIZLARINIZI YAVAŞLATMAK İÇİN DİİL...

    3. BUJİNİZİ VE EN ÖNEMLİSİ HAVA FİLTRENİZİ KONTROL ETTİRİN...

  8. #28

    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Motosikleti
    Mondial 100KH
    innova tarzı motorlar için:

    Aşırı yüklemeden kaçının.
    Hava filtresi ve bujiyi temiz tutun.
    Egzostun içini ve dışını temiz tutun.
    Motorun dışını temizleyin.
    (Toz-topraktan arınan soğutma sinkleri daha iyi hava alır)
    Zincir gerginliğini prospektüste belirtilen değerlerde tutun.
    Karbüratör ayarsızsa ayarlayın.
    Rölanti ve avans ayarlarını kontrol edin.
    Ateşleme sistemini, aküyü, bujiyi ve bunların kablolarını kontrol edin, temizleyin, sıkın.
    Mümkünse düzgün buji ve akü kullanın. (ngk,bosch vb.)
    40 km/s sürati geçmeyin. (1.vites 10, 2. vites. 20, 3. vites 30, 4. vites 40 km, zaten dişli oranları da bu hızlara göredir.)
    Frenleri kontrol edin, balata/ kampana değişmesi gerekiyorsa imkan dahilinde hemen değiştirin çünkü zincir gerginliği ve arka fren ayarı hepsi birbirine bağlıdır.Bu, güvenlik açısından da önemli.

    amma ahkam kestim ha
    Don't speed, take helmet.

  9. #29
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    40 km sürat konusunda ciddi olduğunu düşünmüyorum
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  10. #30
    kayku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    istanbul-avrupa yakası
    Motosikleti
    hiç belli olmuyo :D
    parça harici motoru zorlama yüksek devirde kullanma bunlr çok önemli özellikle yüksek devirde kullanmak artırır sarfiyatı motoru yormamak önemlidir
    [url] www.myspace.com/kayku34 [url]
    [url] www.herkesdinlesin.com/kayku34 [url]

  11. #31

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    bende kanuni caracal var bugun 5 ytl lık 95 oktan kursunsuz aldım 40. km de bitti 200 cc lık motor yorumlar sızın
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  12. #32

    Üyelik
    27 Şubat 2008
    arkadaşlar bu yazdıklarınız hava filitresi buşiler platin gibi parçaların konturolü ve bakımı her benzinli araba veya motorun olsun biraz az yakmasını sağlar ama önemli olan sizin nasıl kullandıgınız ve karbiratör ayarı motorun ilk alındıgında veya tamir (piston deyişimi ve reklefe) yapıldıktan sonra iyi açılması(paçaların birbirine uyum sağlaması) çok önemlidir bunlara dikkat edelirse işte o zaman az yakma gibi bir şansınız olabilir yoksa sdandatlar neyse o olur


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler