erremarın dedii gibi jawa planet gibi 2 zamanlı 350cc lik makinelerde yakıt tüketimini nası düşürcez?_?_?_?_?_?_
erremarın dedii gibi jawa planet gibi 2 zamanlı 350cc lik makinelerde yakıt tüketimini nası düşürcez?_?_?_?_?_?_
one yaw 2 yıllık topic hortlamış
jawa ya mz e ne yapsan yakıtı düşmüyor en iyisi değiştirmek
bu yağmurda yürüyen mi yoksa koşan mı ıslanır gibi bir soru gazlamadan 10 dakikada gidiceğin yolu biraz gazı açıp 5 dakikada gidersen hem aynı yakıtı yakıp hemde daha zevkli bi sürüş yaparsın sanırım, yinede bence her motor için uygun devir ve vites aralığını bulmakla alakalı sanırım
HEMEN OLMUYCAK AMA BİGÜN MUTLAKA OLUCAK
MOTOR MÜKEMMEL VE DOĞRU ŞEYLER YAZMIŞSIN .....
ARKADAŞLAR EN DOĞRUSU KULLANMA VE DAHASI MEKANİK DESTEKLER...
BÜTÜN BUNLARA EK OLARAK TAVSİYEM;
1. MOTORUNUZU HAVA ATMAK İÇİN DİİL, BİR YERDEN BİR YERE GİTMEK İÇİN KULLANIN ...
2. YUKARIDAKİ ŞIKKA BAĞLI OLARAK ; FRENİNİZİ SADECE DURMAK İÇİN KULLANIN , YÜKSEK HIZLARINIZI YAVAŞLATMAK İÇİN DİİL...
3. BUJİNİZİ VE EN ÖNEMLİSİ HAVA FİLTRENİZİ KONTROL ETTİRİN...
innova tarzı motorlar için:
Aşırı yüklemeden kaçının.
Hava filtresi ve bujiyi temiz tutun.
Egzostun içini ve dışını temiz tutun.
Motorun dışını temizleyin.
(Toz-topraktan arınan soğutma sinkleri daha iyi hava alır)
Zincir gerginliğini prospektüste belirtilen değerlerde tutun.
Karbüratör ayarsızsa ayarlayın.
Rölanti ve avans ayarlarını kontrol edin.
Ateşleme sistemini, aküyü, bujiyi ve bunların kablolarını kontrol edin, temizleyin, sıkın.
Mümkünse düzgün buji ve akü kullanın. (ngk,bosch vb.)
40 km/s sürati geçmeyin. (1.vites 10, 2. vites. 20, 3. vites 30, 4. vites 40 km, zaten dişli oranları da bu hızlara göredir.)
Frenleri kontrol edin, balata/ kampana değişmesi gerekiyorsa imkan dahilinde hemen değiştirin çünkü zincir gerginliği ve arka fren ayarı hepsi birbirine bağlıdır.Bu, güvenlik açısından da önemli.
amma ahkam kestim ha
Don't speed, take helmet.
40 km sürat konusunda ciddi olduğunu düşünmüyorum
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
parça harici motoru zorlama yüksek devirde kullanma bunlr çok önemli özellikle yüksek devirde kullanmak artırır sarfiyatı motoru yormamak önemlidir
[url] www.myspace.com/kayku34 [url]
[url] www.herkesdinlesin.com/kayku34 [url]
bende kanuni caracal var bugun 5 ytl lık 95 oktan kursunsuz aldım 40. km de bitti 200 cc lık motor yorumlar sızın
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
arkadaşlar bu yazdıklarınız hava filitresi buşiler platin gibi parçaların konturolü ve bakımı her benzinli araba veya motorun olsun biraz az yakmasını sağlar ama önemli olan sizin nasıl kullandıgınız ve karbiratör ayarı motorun ilk alındıgında veya tamir (piston deyişimi ve reklefe) yapıldıktan sonra iyi açılması(paçaların birbirine uyum sağlaması) çok önemlidir bunlara dikkat edelirse işte o zaman az yakma gibi bir şansınız olabilir yoksa sdandatlar neyse o olur
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)