Genel olarak şahsi sebebim (düşüncem), eski kara düşzen teknoloji, yeni nesil teknolojiden her zaman daha kolay tamir edilir.
Merak ettiğiniz başımıza geldi mi sorusunun cevabı, zamanında pompadan kaynaklanan bir problem yüzünden arkadaşın motor arazide kaldı, açtık yeni nesil teknoloji fazla karışık olduğu için içinden çıkamadık kafamız basmadı
kapatıp direkt pick-up'a attık ve gün bitti, hemde daha yeni başlamışken...
Yeni teknolojinin, sizin benim gibi usta tamirci olmayan, sadece eli anahtar tutan sürücüler olan kesim olarak altından kalkamayiz çünkü zor bir mühendisliğe sahipler.
Şöyle düşünün; Arazinin ortasında Enjeksiyon arıza verirse gününüz muhtemelen bitti demektir direkt olarak servise gitmek gerekecek, bunun yanında karbüratör arıza verirse(Kendi adıma konuşuyorum), eğer yanımda lokma seti anahtar takımı ve alyan varsa ki grup halinde gün boyu sürülecekse mutlaka taşırız, gerekirse blok açar çaresine bakarım.
Ama enjeksiyon arıza verirse ecu kaynaklı veya pompa kaynaklı bunun altından kalkamam...
Başka bir örnek olarak; Arazide su soğutmalı makinada radyatör bir yere vurup patlarsa geçmiş olsun gün finish demektir.
Ama hava soğutmalı makinada patlatacaginiz bir radyatör yok
Teknoloji her zaman avantaj değildir hocam.
Mesela zamanın 20 valf'li R1 thunderace modelleri...
Teknoloji sıfır, koskoca litrelik alet ama abs bile yok, çekiş kontrol, zart zurt kontrol hiç birşey yok, gazi çevir gitsin frene bas dursun kafasında, 17bin devir çeviren ruh hastası psikopat bir alet...
Sırf gücü engelleyen bir teknoloji olmadığı için 98 model bir thunderace zamanın 2017 model R1M'lerinden daha psikopat gidiyor
Umarım kendimi anlatabilmisimdir