mondialcı arkadaşım olmamış be cıkart onu ben sana benim emekterın fotosunu atayım bak
mondialcı arkadaşım olmamış be cıkart onu ben sana benim emekterın fotosunu atayım bak
uzun şaseli scooter'larla ön kaldırmayı düşünmeyin bile , çünkü imkansız gibidir .(yani 150 cc çin malı olanlar hiç denemesin )
ama eğer 2 zamanlı italyan veya japın scooter'ının varsa arka çamurluğu çıkartarak denemeye başlayabilirsiniz .bütün iş gaz ve fren uyumudur .Ayrıca arka lastiğinizin havasını biraz düşürürseniz motorun dengesini daha iyi hale getirirsiniz ve giderken motorun sağa sola yatmasını azaltır
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
viteli motorda ön kaldırmaya ne var ki yaww önemli olan scooterlarda ön kaldırmak ben kalkışta kadırıyorum 2 -3 metre gidiyorum
Arkadaşım önemli olan uzun süreli ve istediğin hızda motoru tekere kaldırmaktır bunuda bütün herşeyi yapabilen bi YAMAHA BWS ile rahatlıkla yapabilirsin geriye hafif güç ver gaz kolunu çek ve gazı bırakma :D:D
Yamahaşk 😍
arkadaşlar güçle alakası yok sadece denge ve kabiliyet bide cesaret ama zat la tek teker biraz zor... ..
yeniden Burdayım :bounce::rendeer:
arkadaşlar scooterla tek teker imkansız değildir, tek teker arif abinin oğlu honda today ile yapıyor, gözlerimle gördüm
Ama yapmayın diyordu Tanrı, o daha bir çocuk...!!!
Nükleere H A Y I R!!!!!
**01 JJ 743**
İstanbul da modifiye yapan var mı diye sormuşlar...
Avrup Yakası : Zeytinburnu nda var... İsmini hatırlamıyorum. Fakat Yunanistan dan her tarz modifiye parçası getirilip montajı yapılıyor...
Özellikle gilera runner ların harika parçaları mevcut.
Adres tarifi : Sahil yolundan Zeytinbur nuna girdiğinizde tren yolunun altından geçip dümdüz cadde boyunca ilerliyorsunuz... Zaten o caddede 2 adet motorcu var... 1.si değil 2.si ne giriyorsunuz... Genelde kapı önünde bi çok motor olur. Sağlam bi abimizdir. Benden de selam iletirseniz sevinirim.
Shark , Polini , Malossi gibi bi çok aksesuar markası mevcut,karbon fiber kaplama yapıyorlar.Egsoz çeşitleri , değişik fren disk ve balataları , oldukça havalı far yuvaları , elcikler ve renkli vidalara kadar herşey mevcut.
Youtube : Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
arkadaslar ön kaldırmaya fln ne gerek war yaw miss gibi yapalım modifiyemizi binelim motorumuza
42 plakamız Biz Adama Dik Bakarız 16 Manitayla Cıkarız 18 Yasında Mekan Basarız Mekanımız Konyamız...:cat:
Arkadaşlar öncelikle 150cc gy6 tipi motoru güçlendirmenin veyahut performansını arttırmanın en efektif yolu supercharger veya turbo sistemi bağlamaktır,
Ancak scooterların egsoz basıncı turboyu cevirmeye yetmeyeceğinden yapılabilecek tek secenek kalıyor oda supercharger yani devamlı hava besleme bu sistem şöle çalışır bir kayışla tahrik alan hava türbünü (kompresör gibi minik) motora yüksek basınçlı havayı alıp basar turboya göre avantajı her devirde etkindir yüksek devirler gerektirmez , dezavantajı yakıt tüketimini arttırır kompresyon çok artar bazı durumlarda motorun kompresyon değerini düşürmek gerekebilir ,
Hali hazırda bu supercharger sistemini uygulanmış olan Peugeot Satelis 125 Compressor modelini inceleyebilirsiniz bu sistemde ön varyatör mili uzatılmış ve bir kayışla milden kompresöre tahrik verilmiştir , bu sayede 20 hp rahatlıkla 150 cc den elde edilebilir ,
Bunun dışında son hız arttırmak için ön varyatör kasnağınızı büyütmeniz de (çapını) mümkündür bunun için var olan varyatör metal muhafaza kısmını kesmeniz büyütmeniz gerekir ancak bu durumda performans değilde sadece son hız değişir, bunların dışında hava filtrenizi çok rahat hava alan bir geniş delikli bir süngerle değiştirmenizde motorun hem rahat hava almasına hemde yakıt ekonomisine neden olur,
Ek olarak bilinen performans kayışı , performans varyatörleri vs.. gibi tırı vırı parçalar tamamen faydasızdır sadece varyatör ağırlıklarının daha hafif olduğu kalkışı değerlerinin hızlanma noktasını değiştirir mesela varyatör ağırlıklarınızı hafifle değiştirirseniz atıyorum 20-50 ye 5 sn de çıkıyosanız 20-den 50 ye 4 sn de çıkabilirsiniz ama bunun sonuzunde 50 den 80 e çıkma süreniz uzar yani kısaca performan varyatör vsss.. işe yaramaz,
ekte superchargerın bir örnek resmini koydum ,
Bende Bi Aralar 151rs Vardı Onlada Tek Teker Dikiyordum motor Gücü Acayip güzeldi Durdugum yerden kalkalken ayaklarım yerde duruyor gazı verırken dıreksıyonu kendıme dogru cekıyorum sonra zaten tek tekere cıkıyosun ondan sonra gazı ıyı ayarlıcaksın gıdebıldıgın yere kadar gıdersın ama gazı ayarlıyamassan ıs kotu kendini yerde bulursun motorunda grenajlarına parcalarsın bence gereksız ben sucunun motoruyla bunları yapıyordum kendı motoruma kıyamıyorum motora zarar vermek ıstemıyosan tavsiye etmem
Bayrakları Bayrak Yapan Üstundeki Kandır,Toprak Eğer Uğrunda Ölen Varsa Vatandır.
seLamın aLeyküM arkadaşLaR_
Bnim-_ kangda 125 t-4 lük scooterİm var bn bunun egzos sesini nasıl çok cıkARTabiLiRim..
cewapLarınızı beklioRum ..!!!
kardeşim bence hiç uğraşma çok ses seni bi süre sonra rahtsız eder hele ki çin mallarında daha da çekilmez oluyor, boşver hiç uğraşma eğer çok istiyorsan egzosun içini boşalttır.
saOL kARdeşİm__!!
kon birazcık hortlicak 6 yıl kadar ama sormak istedigim birsey var b f arı biz istanbl veya trkiyede enrede blabilirz .
http://www.scooterdepot.us/150cc-200...led-p-439.html
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)