Merhaba Arkadaşlar,
Scooter Kayışları Kaç KM de Değiştirmek Gerekiyor?
Merhaba Arkadaşlar,
Scooter Kayışları Kaç KM de Değiştirmek Gerekiyor?
tamirciye sorsana bıradır..
kawasaki er5 yamaha xjr 1300
hazır topic yeni açılmışken bi soru da ben soriim fuardan kayış alcam sizce hangisini aliim daha ii perf. hissettirir motoruma. motor aprilia sr150
normalde 4000 de değişmek gerekiyor fakat ben dün değiştirdim motorum 8000 de yeni taktıgım kayışın markası da bando
cerrahi sana teşekkür ederim bana hayatımın süprizini yaptın:
Çinli kalitesizler genelde 6000 km sonrası problem çıkarmaya yatkındır.
Risk almayıp 10000km beklenmeden değiştirilmeli.
Japon ve taiwan kaliteli scooterlarda 10000km garanti 15000km ye kadar yolu var.
Ama tabiki hor kullanımda bu ömür çok daha aşağılara inebilir.
Her scooterin bakım klavuzu vardır hangi km.de ne değişecek ne zaman kontrol edilecek vs.bilgileri mevcuttur.
benım 15.000de deıstırmedım o kullanmana baglı acıp baktıgımda bı yıpranma gozukmuyo
yamaha x-max250 nin kayış 20.000 de değişiyor,malumat...
binbasi nayman x-max ''06
Yamaha Touching Your Heart.
Safety First,then RIDE..!
çinliyse 5000 de kesin değiştir japonsa enaz 25000
hiç şık değildi
scoteerde kayış japon bando bana göre
son motorumdu benim kuşadasına sattım 36000 km idi değiştirmemiştim ama çatlamaya başlamıştı
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
4000 benim için cok olmustu suanda 4000 değil 2. kayışımla geziyorum
[COLOR="Blue"][b]Biz Gökyüzüne İnanırız Sun-roof'a Değil[/B][/COLOR]::puro::
yamaha cygnus x te 18000 km de bir degiştiriniz diyor...
katalog yada usta gibi usta(!) en net cevabı verecektir
Tüketici yaşamak iyi değildir. Üretici olalım Mustafa Kemal ATATÜRK
v kayışı varyatörden çıkartıp ters çevirdiğimde çentikler arası çatlaklar varsa ve yan cepheri aşınıp ipler çıkmaya başlamışsa değişmelidir.bunların oluşması için belli bir km dolması gerekmiyor.zamanlada sertleşip çatlıyor,ani kalkışlardan aşınabiliyor.
·sevgi eylem ister·
bende çinli 150hs var ve 12.000 de değiştim. eğer sorun yoksa değişmeye gerek yok. haa sorun derken, yürüyorsa sorun ne diye sorarsan eğer motor normalinden yüksek devir düşük hız gidiyor sa masura ağırlıkları da sağlamsa kayışın değişme vakti gelmiş demektir çünkü yanlardan yıpranıp 1-2mm incelince tam yukarı çıkamıyo kayış düşük vites gibi gidiyor. Değişmesen kopsa ne olur dersen hiç bişe olmaz sade yolda kalırsın ama elinden iş geliyorsa koy motora bi lokma takımı bi 15liralık kayış kopunca 15dk da değiş ben yolda subap kırdım onu bile yol üstünde hallettim subapın gittini anlayıp dolmuşa binipp parçacıya gidip inşallah pistona silindire zarar vermemiştir diye dua ederek gittim conta ve subap alıp gelip motorda devamlı olan lokma anahtar takımları yedek civatalar hatta masura bilye seti ve sentil bile hazır da var bunları kullanarak hallettim sende öyle yaparsın yürür aksamda arıza çıkıp kazaya sebep olmasın gerisi sorun değil benim için
Öncelikle varyötör açılır ön tarafı lokma takımı ile açtıktan sonra kayış zaten çıkar hem bu vesileyle bilyalarada bakarsın ve onun içine giren mil var onuda ince makina yağı yada motor yağı ile yağla bırak,kayışa geldiğimizde dişlerine,esnetilip aralıklarına bakılır.
Bravo abi benim motorda yer olsa bi tanede ben alcam lokma takımı ama yer yok
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
herkes düşüncelerini belirtmiş ben ümmet abiye katılıyorum çinliler 5000km de değişmeli motoru sağlıklı kullanmak adına gerekli.
10bin 15 bin de değiştirmessen riskli bir yoldasın demektir
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)