Dostum herkes söyleyeceğini söylemiş.Bende farklı birşey söylemeyeceğim.BMW R26 m var,1 milyara yakın masrafı oldu,hala da beni süründürüyor.Sebebi harcamalarını yavaş yavaş ve eksik yapmam,ve iyi ustalara gitmemem.
+Teknik bilgisi çok ve mütevazi bir usta bulman lazım,ki ben bulamadım.
+Motor aksamı en önemli kısmı,diğer parçalarını salla(en azından başında);aksi halde sana maliyeti 2-2.5 den fazla olacaktır.
+Motor çift silindir,emek ve kaliteli parça ister.Tek başına uğraşma.
+Ben de öğrenciyim,okula bir kere BMW ile gelemedim.Motor tutkun varsa veya taşıt ihtiyacın varsa,bunun yanında sağlam başka bir motorun bulunsun.Motoru ucuz(buna çok ihtimal vermiyorum ama) ve sağlam birşekilde toplasan da bir kaç ay sürer,o sıralarda çok sinirleniyorsun,hay motoruna da bmw sine de diye.En kötüsü hiç olmayabilir,hayallerini çöpe atma o yüzden.Harcadığın para ve zaman ile ikinci el honda titan gibi sağlam bir motor alabilirsin,BMW duruyor kaçmıyor nasıl olsa,acele etme.
Bunları moralini bozmak için söylemiyorum;sadece kız arkadaşını arkaya atmış giderken patt!! diye sesler çıkartarak durduğunda,ortalığı dumana boğduğunda
sinir krizi geçirme diye söylüyorum.Türkiyede restorasyon kolay iş değil,en iyisi önce burdaki biz garibanlara değil de ustalara danış.