motor la virajlarda arkadasında dedıgı gıbı ne tarafa yatıcaksanız sızınde o yoe yatıp dızınızı dısa acmanız gerekıyor hos ben artıslık olsun dıe ayagımı yere surtuyorum ısın komık yanı kullandıgım motor 100 lük bisan yanı kücük motor
motor bu bunu ıntten buldum benım kı bıraz daha rahat aslında motorun dıslı ve grank sıstemı tamamen 125 lık motordan alınma
sımdı yatma ıle ılgılı bır kac sır verıyım veya bıldıklerımı yazıyım dıyım
vıraj a girerken ki bildiginiz bir viraj olmali ki cikabileceginiz hizi hsp layin
ben minimum sehir ici virajlara 70 80 km arası gırıyorum buyuk vırajlarda 60 a kadar duserım . arkadas demıs komperesore bırakırım bana gore cok yanlıs cunku vırajda kompresor sızı cok fazla rıske sokar agır motor sa fazla etkılemez kı kendısıde mz oldugunu solemıs oldukca agır motordur.. ben vırajda hızımı onceden kestırıp motoru fazlamıcak vıtesı tercıh ederım ve hızımı sabıt tutarım vırajdan cıkmadan oncede gaza yuklenır onun yukunu azaltırım donmeyı kolaylastırıyor bana gore. VE unutmayın ne olursa olsun motorla aynı tarafa yatın 1 2 kez dusucekmıs gıbı gelır dengenızı kaybedersınız ancak alıstıgınızda o keyfı baska turlu alamazsınız .