arkadaşlar....motorun yatırdığınız yönün tersine yatmak bence hatalı...motoru toplama olasılığınız çok az...benim yorumumu sorarsanız öncelikle virajı tespit yani ne kadar süratla girebileceginizi,hangi viteste girebileceginizi bilmeniz çok önemli..tabiki lastiklerin bu konumda çok önemi var..ben genelde yanaklı lastik kullanırım lastiklerin yanaklı olması ce çapının geniş olması çok önemli..genelde motoru yatırdığım yönden,yani saga yatırmışsam motordan önce yatarım..ayrıyaten bir vites düşüp kompresöre bırakıp viraja girdikten sonra tekrar gaza yüklenirim..yani demem şuki her zaman sürücü motordan önce yatmalı ve kalçasını motoru yatırdığı yöne doğru dışarı çekmeli motoru yatırdığınız yöne doğru bacağınızı açmak virajda kolaylık sağlıyacaktır...yolu görünmiyen virajlara ise çok dikkat edinmeli çünki viraja girince çıkamamasıda var....
arkadaşım önemli olan düşene kadar yatırmak değildir.yatıra bildiğin kadar yatırmak ve virajı çok rahat bir şekilde düşmeden almaktır.önemli olan iki teker üntünde girmektir.düştükten sonra ne anlamı kalırki kimse seni kutlamaz vayyyy motoru düşene kadar yatırdı diye ama yatıra bildiğin kadar yatırdığında vawww ne aldı virajı demeleri önemli....