MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.
İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...
Konuyu saptırmaya gerek yok. Ben diyeceğimi dedim.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
Tartışmanın bu derecelere gelmesindeki asıl neden şanzıman dişlileri ile diferansiyel dişlileri hiç bir zaman aynı devri yapmaz.... Diferansiyel şanzıman dişlilerine göre çok daha az döner... Üzerine binen yük aşağı yukarı aynıdır....
Ve ayrıca ısı faktörünü unutmamak lazım....
Yük altında çalışan ağır devirli dişlilerde her zaman kalın yağ kullanılır... Yaz kış farketmez....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
bpr7hs için de veya başka marka bujiler içinde geçerli olan ısıl kural kodlama tekniği evrenseldir. servis doğru söylüyor. ayrıca bakınız http://www.ngk.com.tr/Sicaklik_deger...du.1858.0.html
ayrıca teknik terimlerin tartışması yersiz. wikipedia tr kullanarak terimleri çok rahat türkçe olarak anlamlarını okuyabiliriz. http://tr.wikipedia.org/wiki/Diferansiyel
diferansiyel "kuvvet yönüne dikey duran paralel en az iki çekiş" sistemine sahip motorlu araçlarda bulunur. tek arkadan çekiş sistemine sahip bws100 gibi makinelerde difransiyel yoktur.
çekiş mi? itiş mi? tartışması çıkmaması dileğiyle ingilizce terim olarak "drive" "sürmek" olarak geçer literatürde.
Şimdi koskocaman burgmanın dişli sistemi 15w40 la çalısıyor bu niye çalısmasınBu motorlarda o dişlilere çok yük binmediği için sorun olmaz birde 10w30 yağı motosiklet şaznumanındada kullanıldığı için dişlileri koruyor.Tri zone teknolojisi olan yağlarda sorun olmaz
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)