arkadaşlar motorum bozuldu lütfen yardım..?
Reklamlar
-
Reklamlar
-
yaw bu problem mi şimdi benmi yanliş anladim yoksa orta ayaktayken vitese takım debriyaji biraktiginda teker dönmeye başliyor bundan daha dogal ne olabilirki... motor yükte olmadigi için stop etmez birazda rölentin yüksekse aheste aheste döner kendi motorumdan biliyorum kafadan atma degil yinede siz servise götürün açıklayıcı olmasi için
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
sedat_57 adlı üyeden alıntı
yaw bu problem mi şimdi benmi yanliş anladim yoksa orta ayaktayken vitese takım debriyaji biraktiginda teker dönmeye başliyor bundan daha dogal ne olabilirki... motor yükte olmadigi için stop etmez birazda rölentin yüksekse aheste aheste döner kendi motorumdan biliyorum kafadan atma degil yinede siz servise götürün açıklayıcı olmasi için
devamı da var
sehpadan alınca 1 e takınca motor gitmiyormuş
@esprii kutusu
sen halatı gevşetememiş olabilirsin
halatın motorun üstüne geçen kısmını çıkar yani halatı iptal et bi de öyle dene diyeceğim ama
büyük ihtimal olmaz
-
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
devamı da var
sehpadan alınca 1 e takınca motor gitmiyormuş
@esprii kutusu
sen halatı gevşetememiş olabilirsin
halatın motorun üstüne geçen kısmını çıkar yani halatı iptal et bi de öyle dene diyeceğim ama
büyük ihtimal olmaz
abi ozaman balata bitmiş olmasin yaw gitmedigine göre ama balata btmiş olsa bile bagara bagara gider yine gider tahminimce
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
arkadaşlar sağolun yorumlar ve bilgiler için. dediğiniz gibi her halukarda motora kavrama yaptırmam lazım, yoksa 1km mesafeyi hele hele yokuş yukarı itmek biraz zor değil benim için imkazsız gibi bişey, ama dediğiniz ayarların hepsini pazar günü tekrar denicem olmadı motorcuyu eve kadar getirticem. başka yolu yok sanırım.
birde arkadaşlar sizlere birşey sorucam bu balata ile illgili. internette bir kaç siteye baktım balata fiyatı 3-6tl arası değişiyo, bu titan balataları dediğiniz balatalar. birde bunların 4 lü 5 lisi var, acaba bunlar tek takılıp diğerleri yedek olarak mı kullanılıyo, yoksa hepsi takım şeklinde mi takılıyor?
-
http://www.rialli.com/urunler/cin-gr...-parca-ms1024/
balata 5 tane olur ve 5 i birden takılır
(edit ybr de 4 müş)
motoru boşa al lastiklerinde de hava varsa çık rahat rahat itersin motorcu kolay kolay eve gelmez
değil 1 km 10 km bile itebilirsin aslında ama emek ister biraz
balata yı da ybr balatası olarak alabilirsin ben titan dedim ama onu dememin sebebi
ybr ne yazıkki çin de üretiliyor ve sen orjinal ybr balatası da alsan çin malı balata alacaksın yani
bu yüzden titanın baatası daha kaliteli olur diye dedim
benim motorum da çin malı her parçasını orjinal alıyorum ve çok ucuza
çünkü daha kötü parça yok benim motoya orijini çin
balata internette 5-8 lira ama motorcu 10 lira der ona
-
espri kutusu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar sağolun yorumlar ve bilgiler için. dediğiniz gibi her halukarda motora kavrama yaptırmam lazım, yoksa 1km mesafeyi hele hele yokuş yukarı itmek biraz zor değil benim için imkazsız gibi bişey, ama dediğiniz ayarların hepsini pazar günü tekrar denicem olmadı motorcuyu eve kadar getirticem. başka yolu yok sanırım.
birde arkadaşlar sizlere birşey sorucam bu balata ile illgili. internette bir kaç siteye baktım balata fiyatı 3-6tl arası değişiyo, bu titan balataları dediğiniz balatalar. birde bunların 4 lü 5 lisi var, acaba bunlar tek takılıp diğerleri yedek olarak mı kullanılıyo, yoksa hepsi takım şeklinde mi takılıyor?
http://www.motoliz.com/index.php?p=s...&k_id=71&kn=71
4 deb. balatası + 3 saç takılıyor
4 deb. 7*4=28 3*4=12 > 40 ytl tabii orijinal parça için
Bazı servisler de 20+20 fıyatını veriyor
-
arkadaşm allah sabır versin kaç gündür uğraşıyorsun en kısa zamanda düzelmesini diliyorum
-
debriyaj balatası bitmiş arkadaşım,
senin en kısa zaman da debriyaj balatası alman gerekiyor, sanırım acemisin, ondan olabilir, her acemi motorcunun kullanıdıgı gibi yani yolda giderken sol elin debriyaj kolunun üzerinde yarım kalıyorsa el alışkanlıgı olmuştur, en kısa zaman da bu alışkanlıktan vazgeçmelisin.
-
Komşum....
Hem hayırlı olsun... Hem de ilk sorunla için bunalmasın... Debriyaj balatanı değiştir. Tabelanın orada ki oto sanayinin içinde motosiklet tamircisi var...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
-
arkadaşlar hepinize vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim. bugün akşam işten gelirken motorcuya uğradım, eleman 25 yaşlarında, dükkanın önünde srad750,titan,ybr tarzı motorlar var. dedim belki gerçektende motor aksamından iyi anlıyordur diye daldım içeri, elemana sordum, ustalık+balata=50 tl dedi, birde sanırım bu balatalar iki çeşit oluyormuş elemanın dediğine göre. dediği tam olarak şu" elimde iki çeşit balata var, biri bakalit diğeride alüminyum dedi, bakalit normal bir balata dedi, alüminyum bakalite göre daha kaliteli ve dayanıklı dedi, bakalite ustalık ve balata 50tl dedi, alüminyuma ustalık ve balata 80tl dedi" acaba gerçekten de iki çeşit mi bu balatalar, bir de 50tl nasıl fiyat sizlere göre? birde arkadaşlar elemana dedimki "motoru vitese alıyorum ama motora gaz verince hareket etmiyor" dedim, adam da bana " debraj balatanda bitmiş olabilir dedi veya otomatiği de takılı kalmış olabilir " dedi, bu otomatik mevzunusu nedir, bilen bir arkadaş bana bunun açıklamasını yapabilirmi?
Kartal23 adlı üyeden alıntı
Komşum....
Hem hayırlı olsun... Hem de ilk sorunla için bunalmasın... Debriyaj balatanı değiştir. Tabelanın orada ki oto sanayinin içinde motosiklet tamircisi var...
sağolasın komşum, o dediğin tamirciiyi biliyorum, fatih sanayi sitesinin içinde değil mi, yarın öğlene doğru oraya da gidicem bakalım ne fiyat çekecek adamlar. orası uygun bişey derse olmadı ona götürücem..
-
baskı balatanlanla sacının degişmesi lazım
arkadaşım kusura bakma yazmışsın görmedim
-
teşekkürler hocam, bugün değiştirttim bugün motorcuya. bayağı bi bayıldım ama motor ilk aldığımkinden daha seri ve gaz kolu olsun, debriyaj ve fren kolları olsun yumuşacık oldu. sonunda binebiliyorum artık balata ve sacları herşey dahil 85 lira tuttu.
-
iyi hadi bakalım gözün aydın motora devam
olur böyle fiyatlar senede 200-300 harcasan dahi motoruna değer
ama sen takmaya başlarsan ileriki yıllarda 10-20 liraya kurtarırsın olayı
başka ustaya götürürsen de en az 40-50 lira alırdı 100 lira isteyenleri de duyuyoruz
artık ustanın dürüstlüğüne kalmış eğer kötü parça takmışsa ayıp o ustaya
neyse önemli olan senin motoruna şu anda binmen ve kafanın rahatlaması
-
osmaniyeli adlı üyeden alıntı
iyi hadi bakalım gözün aydın motora devam
olur böyle fiyatlar senede 200-300 harcasan dahi motoruna değer
ama sen takmaya başlarsan ileriki yıllarda 10-20 liraya kurtarırsın olayı
başka ustaya götürürsen de en az 40-50 lira alırdı 100 lira isteyenleri de duyuyoruz
artık ustanın dürüstlüğüne kalmış eğer kötü parça takmışsa ayıp o ustaya
neyse önemli olan senin motoruna şu anda binmen ve kafanın rahatlaması
teşekkürler hocam sağolasın... vallahi verdiğim para helal olsun, motor su gibi gidiyo yolda. ilk defa biraz önce trafiğe çıktım ve hiçbir sorun yaşamadım, 15dk kadar gezdim yollarda. artık kalkışıda, vitesleride, frenleride ekip şeklinde kullanabiliryorum.(arasıra vitesi kaça taktığımı farketmesemde) ve ilk defa biraz önce mont ve kaskımla kullandım motorumu, monta alıştımda kask olayına tam alışamadım, acemi olduğum için görüş alanımı kısıtlıyo, ama onunda üstünden gelirim... şuana kadar tek hatam, sinyal vermeyi unutuyorumonada zamanla alışırım heralde...
-
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
-
sağolasın hocammm
-
Sevgili espri kutusu kardeşim senin motosikletinde hiçbir sorun yok hiç kafan takılmasın.Motor mekanik bilgin biraz yetersiz sanırım,motosiklet orta sehpada iken ve herhangi viteste iken arka teker döner ,kesinlikle stop etmez buna adın gibi emin ol fakat motosikletin iki tekeide yere basar vaziyette iken boşta çalıştırdıktan sonra debriyaj ı sıkıp 1. vitese takıp daha sonra debriyajı yavaşçaserbest bırakırken aynı andada hafifçe gaz vererek kalkış yapamıyorsan işte o zaman bir sorun var demektir...
-
tekintekin adlı üyeden alıntı
Sevgili espri kutusu kardeşim senin motosikletinde hiçbir sorun yok hiç kafan takılmasın.Motor mekanik bilgin biraz yetersiz sanırım,motosiklet orta sehpada iken ve herhangi viteste iken arka teker döner ,kesinlikle stop etmez buna adın gibi emin ol fakat motosikletin iki tekeide yere basar vaziyette iken boşta çalıştırdıktan sonra debriyaj ı sıkıp 1. vitese takıp daha sonra debriyajı yavaşçaserbest bırakırken aynı andada hafifçe gaz vererek kalkış yapamıyorsan işte o zaman bir sorun var demektir...
hocam dediğin gibi sorun çıktı, o da debriyaj balatası, onuda hemen değiştirdim. şimdi canavar gibi oldu.:D ama sürekli motordan düşüyorum o ayrı bir olay... bu gidişle motoru perte çıkartıcam...
-
espri kutusu adlı üyeden alıntı
hocam dediğin gibi sorun çıktı, o da debriyaj balatası, onuda hemen değiştirdim. şimdi canavar gibi oldu.:D ama sürekli motordan düşüyorum o ayrı bir olay... bu gidişle motoru perte çıkartıcam...
ooo çok kötü düşmen ortak
şimdi sen de bisikletten el alışkanlığı ön frene basma refleksi de vardır
eğer gaza elin takılı kalıyorsa o da çok kötü
gaz halatını ayarlat
karbüratöre tam gaz verdirtme
motorsikletçi ayarlasın yarım gaz maksimum olacak şekilde en azından ani gaz vermeyi kesersin
hem motoruna yazık çizik çizik olur Allah korusun yaza kadar alışırsın ondan sonra normal ayarlarına getirirsin yazın
hem 70 i geçmesin motorun alışana kadar çok dikkat et kaza yapmamaya
zaten sık sık debriyaja basık tut elini yol ayrımlarına doğru gelirken filan biliyorsundur zaten ama aklında kalsın diye dikkatini çekeyim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)