Standart buji ile iridyum buji arasındaki farklar nelerdir ?
Reklamlar
-
Arkadaşlar bilenler varsa yazabilirmi =? motorum 5000 de. 8000 bakımında buji değişimi var. Bu bakımda iridyum buji temin etsem ve değiştirtsem. bana nasıl artılar sağlar. Performansmı-çekişmi-hızmı-yakıtta ekonomi mi-dahamı uzun ömürlümüdür standart bujiye göre ? veya daha farklı neledir ? Faydaları nelerdir ? cbf 150 ye uygulayabilirmiyiz ? veya uygulayan varmı =? Şimdiden teşk.
Reklamlar
-
cbf te fark göremezsin
gereksiz bence senin için
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
ExTReMa adlı üyeden alıntı
cbf te fark göremezsin
gereksiz bence senin için
Bu tip buji daha yüksek cc sınıflarda mı kullanılırsa faydalı olabiliyor ? Mesela 500-600 cc bir motorun standart bujisi ile değiştirilirse, motor ne gibi artılar kazanır ? 150 cc oldugundan mı bi faydasını göremeyeceğimi düşünüyorsunuz ? Standart bujiye nazaran çok daha fazla uzun ömürlü olduğunu duymuştum ama bu konuda bilginiz varmı =?
-
evet uzun ömürlü ama yakıt ver performans düşmesi için hem yüksek cc hemde enjektörlü bir motor kullanmanız gerekli
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
ExTReMa adlı üyeden alıntı
evet uzun ömürlü ama yakıt ver performans düşmesi için hem yüksek cc hemde enjektörlü bir motor kullanmanız gerekli
ok. teşekkür ederim. cevaplarınız oldukça açıklayıcı. Birde Cbf 150 kullanıcılarından cevaplar alabilirsem, kesin bi sonuca ulaşıcam.
-
her zaman en iyisi derim kardeş...parası neyse ver en iii sini al mesea kendimden örnek verim benm 50cc mobleytte var çin malı buji taktım kaç kere yolda kaldım söve söve bişe bırakmadım...orjinal BOSCH buji yaktırdım 2 yıldır bişiiiler olmadı çok şükür...HER ZAMAN EN İİİ Sİ OK Mİ KARDEŞİM.
orjinal OSCH buji taktım ok
-
ben çin malı motoruma ngk iridyum buji taktım 25 liraya büyük bir fark görmedim yada iyi analiz edemedim. ama tık demez hiç söküp temizlemedimde. 1-2 yılda değişen bir parça iyisini al bence. gerek yok derlerse ngk normal buji al.
-
sana şöyle anlatayım yıllar önce )) o zamanlar iridyum buji yok benim super 52 motosikletim vardı bir gün buji nin içindeki parça çatlamış ve silindirin içine düşmüş o parça pistonun kafasını deldi bi suru masraf etmiştim iridyum bujide bu olasılık en az ve diğer bujilere göre yani porselen olanlara göre ömrü daha uzun yani fazla bir para vermeyeceksin motosikletine zararıda olmayacak onun için iridyum al için rahat etsin topu topu 30 ytl vereceksin
-
performans almayı dusunuyorsan gereksiz masraf...
-
yüzde 5 performans alamazmıyız yüzde 3?
yüzde 1 e de razıyım
-
yorumlardan anladığım + performans sağlamayacağı fakat uzun ömürlü olduğundan dolayı uzun süre bakım temizlik ve değişim gerektirmeden kullanılabileceği yönünde. Neyse biz orjinal takılalım. Şu ankiş düşüncem bu. En azından bu cbf 150 için böyle. Zaten 4000 de bir bakıma giriyoruz. her 8000 de birde bujiyi değiştirtiveririz napalım.
-
su an ngk iridyum bujinin satıs fiyatı 120-150 tl arası..yani çokta gerekli değil diye dsünüorm dostum bu devirde böyle ufak ayrıntılara takılırsak(iridyum buji,hava filtresi,çelik fren hortumu vs..)bize bayaa bi masraf çıkar..
'
[COLOR="Blue"]
JustBe..[/COLOR]
-
Bu bujiyi degistirmesek ne olur birde orjineli ne kadar
Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...
-
aziqun adlı üyeden alıntı
su an ngk iridyum bujinin satıs fiyatı 120-150 tl arası..yani çokta gerekli değil diye dsünüorm dostum bu devirde böyle ufak ayrıntılara takılırsak(iridyum buji,hava filtresi,çelik fren hortumu vs..)bize bayaa bi masraf çıkar..
ben ngk iridyum bujiyi 25 liraya aldım. yamaha servisinden. senin dediğin büyük motorlar için olmasın.
-
kartalizma07 adlı üyeden alıntı
ben ngk iridyum bujiyi 25 liraya aldım. yamaha servisinden. senin dediğin büyük motorlar için olmasın.
o arkadaşın dediği 600 cc üstü takıyor ve lazer iridyum diye geciyor imrh9-e olması lazım fiyatı tane fiyatıdır
-
ss motorlarda etkisini gosteriyor iridyumlar...
-
Iridium Bujiyi sadece performanslı motorlar için düşünmemek gerekli. Iridium buji servis ömrü çok uzun olan bir üründür. Örneğin bujinizi 12000km de değiştiriyorsanız iridium buji de bu süre en az 2 katıdır. Çoğu zaman 3 katından bile fazla olabiliyor. Günümüzde üretilen bir çok otomobilin buji değişim süresi 100.000km'ye kadar çıkmıştır. Örneğin: Daihatsu Terios 1.5'in Iridium bujisi 90.000km'de bir değişmektedir.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
gecen hafta 4000 bakıma girdim ve 25 tl ye ngk nın orjinal bujisini aldım. bakımda yağ değişti hava fıltresı falan temızlendı.
önceleri titreme varken şimdi yok sıfır almama ragmen tekleme oluyordu kalmadı gazı bıranda bıraktıgımda yığılma oluyordu kalmadı 2015 ocak ayında 170 krs yakarken 125 krs a düştü.
iridyum bujıyı tavsıye ederım. oldukca tıtız bırısıyım hıssettırmez dedıler muthıs derecede hıssedıyorum farkı..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)