Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
9. sayfa BirinciBirinci ... 78910 SonuncuSonuncu

yamaha ybr 250den anlayanlar

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    ybr de vites değişimi tam olarak nasıl bi açıklasanız
    KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
    BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı motor18 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr de vites değişimi tam olarak nasıl bi açıklasanız
    burda öğrenilirmi kardeş vites değiştirme?
    Orgazma Dudak Büktürür

  3. #163
    mkbk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2009
    Motosikleti
    tvs apeche rtr 150
    bu motor 140 yapmıyorsa yamahayı kınarım :D

  4. #164

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    Alıntı mkbk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motor 140 yapmıyorsa yamahayı kınarım :D
    yapıyor kardeş yapmazmı yaa 125liği bile 105-115 yapıyor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:04 PM ----------

    Alıntı huceyn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burda öğrenilirmi kardeş vites değiştirme?
    neden öğrenilmesin ki anlatılırsada teknik olarak öğrenilir mekanizmanın çalışmasını öğrenirim hiç yoktan
    KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
    BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:

  5. #165

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    3. sayfanın sonunda sana vitesli motosiklet kullanmayı öğrendinmi diye sormuşum 4. sayfanın 2.mesajında evet öğrendim çok kolay demişsin şimdide vites değişimi nasıl oluyor demişsin.

    Eğer öğrenmedi isen googlede veya forumda arat vitesli motosiklet diye birçok link bulursun ve öğrenirsin.

  6. #166

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    Alıntı G.BEREKET adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3. sayfanın sonunda sana vitesli motosiklet kullanmayı öğrendinmi diye sormuşum 4. sayfanın 2.mesajında evet öğrendim çok kolay demişsin şimdide vites değişimi nasıl oluyor demişsin.

    Eğer öğrenmedi isen googlede veya forumda arat vitesli motosiklet diye birçok link bulursun ve öğrenirsin.
    sağol
    KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
    BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:

  7. #167

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    öncelikle sol elde debriyaj, sağ elde ön fren, sol ayakta vites, sağ ayakta arkafren bulunur.. ve genelde motosikletlerde şanzıman 1. vites aşağı, 2,3,4,5 yukarıdır.. 1 in hemen üstü boştur.. hareket için motor çalışırken debriyaja basılıp vites kolu bir kere aşağıya itilir(1.vites) ve arabadaki gibi debriyaj yavaşca bırakılırken kavrama noktasına geldiğinde biraz gazla hareket ettirilir.. ve ardından vites kolu sırasıyla ve debriyaj yardımıyla yukarı çekilir.. devm edilirr. kısaca böyle.. ama vitesli motor kullanmayı uygulamalı ögrenmek daha iidir.. ve tecrüben yoksa biraz tehlikeli olabilir..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:14 AM ----------

    Basitçe anlatırsak, bisiklet kullanmışsındır büyük ihtimalle. Napardık kakıştan önce? Tek ayağımız pedalda öteki yerde olurdu ve güç verirken diğer ayağımızı da yerden kaldırıp pedala koyardık. Mantık o mantık ancak burda gücü "gaz" ile veriyoruz. Yani iki ayağımız da yerde olabilir ve bu da büyük avantaj.

    Araba kullanmışsın (B sınıfın olduğuna göre) o da büyük avantaj, debriyaj - gaz ilişkisini bilmen açısından. Tabi debriyaj burda farklı yerde. Bisikletlerde ön frenin olduğu yerde, motosikletlerde debriyaj var. Kalkışta hafif gaz verirken elini yavaşça debriyajdan çekersin, hareket edince de ayaklarını toplarsın. Bisikletlerde arka frenin olduğu yerde de motosikletlerde ön fren var. Bu ilk başlarda büyük karışıklık olmuştu benim için. Yani refleks olarak birden ön frene asılıyordum. Sonra kitliyordum ön freni (tabi çok düşük hızda). O da beni üstünden kaydırıyordu sonra motorun ağırlığını tutamazsan pat motosiklet yerde Şansın varsa sen ayaktasın (ve ben hep şanslı olandım)

    Vites olayı da şöyle, sol ayağının oluğu yerde motosiklete dik gelen bir çubuk var. O çubuğa bastırıyor ya da yukarı çekiyorsun ayağınla. İlk aşağı bastırmanda 1 oluyor, sonra yukarı yavaş çekersen boş hızlı çekersen 2. sonra her yukarı çekişinde 3 4 5, her aşağı itişinde de 5 4 3. Kabaca belirtirsek 1 N 2 3 4 5 şeklinde dizili.Birden 2 ye geçmek istersen sert çekiyorsun yukarı. Vitesler araba vitesi gibi değil, yani 3 ten 5 e geçemezsin.

    Neyse bu kadar teori yeter sanırım, gerisi sana kalmış
    KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
    BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:

  8. #168
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    Alıntı cometgt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyosung kullandın mı boşverdin dostum emin ol burada hyosung kullanan ve çok memnun olan arkadaşlar vardır ilk önce kullanın sonra yorum yapın motorlarla ilgili bütün yorumları okudum ybr 250 ye yorum yapanların çoğu motoru yakından bile görmemiştir herhalde



    arkadaşım ben hyosung kullanıcısıyım comet gt 250 hızı merak ediyosan düz yolda max 155 eğer performans egzos takarsan +10 gtr ler krank kırıyor normal çünkü kullanan arkadaşlar altında sanki 600 lük bi motor varmış gibi red line de gittikleri için krankda arada heder oluyo titreşime gelince her çift silindirli motorda olduğu kadar bi titreşim olur normaldir sağlamlık mı teknik özelliklerine bi bak kullanılan fren ve ön amörtüsör özelliklerini herhangi bi japonla kıyasla nasıl olduğunu göreceksin ayrıca bi hatırlatma hyosungların 250 lik ve 650 liklerinde kullanılan motorlar suzuki introdur 250 ve sv 650 de kullanılan motordur hyosungların motorunu yapan mühendisler suzukiye motor üreten ve geliştiren mühendislerdir hala dayanıklılık ile ilgili bi sıkıntın olursa sv 650 olarak arama yap motorundan şikayet eden birini görecekmisin üretilwn en sağlam ve dayanıklı motorlardan birini kullanıyo şu anda hyosung zaten tip olarakda yanından geçenlere kafasını döndürüp bi kere kendine baktırabiliyosun bu motorun tek suçu adının hyosung ve kore malı olmasıdır.
    yav allahaşkına hyosun g topiği mi burası+suzukinin eski lkalıplarını hyosung kullanıyor. şase mesela gs 500 ün kaza anındsa kıranı gördüm hyodan suzukide görmedim. arıza yapan hyosun 250 çok gördüm suzuki görmedim.+hyo 650 ile sv 650 yi yan yana koy ardaki farkı kendin gör. aralarındaki fark virago 250 ilşe çakması olan bisan roadster 250 arasındaki farktan misli misli fazla. yani suzuki nere hyosung nere.krank kırıyor diye ağlıyoruz burda millet yine alıyor
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  9. #169

    Üyelik
    27 Aralık 2008
    Güzel anlatılmış en sevmediğim olay hadi 3ten 5e, 5ten 3 e vites geçmiyor olmadı 1 harici viteste iken boşa geçmemesi eğer öyle olsa daha rahat olur kanısındayım.

  10. #170

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    Alıntı G.BEREKET adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel anlatılmış en sevmediğim olay hadi 3ten 5e, 5ten 3 e vites geçmiyor olmadı 1 harici viteste iken boşa geçmemesi eğer öyle olsa daha rahat olur kanısındayım.
    3ten 5şede geçer 1dende geçer debriyaja basılı tut sıradan geçer tabi ama araba gibi tek harekette geçmez 1 harici derken 2,3,4,5,6. vetesleri diosan boşa geçiyor kim demiş geçmez diye
    KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
    BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:

  11. #171

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Eğer üşenmez okursanız size neden YBR 250'nin "hayalinizdeki" süratlere çıkamadığını basitçe anlatayım :

    Şimdi, motor gücü motorun hareketi sırasında iki yere harcanır; rüzgar direnci ve yerle olan sürtünme. Konu son hız olduğu için ivmelenmeden bahsetmiyoruz.

    Yerle olan sürtünme sabit bir değerdir ve ağırlığa bağlıdır. Kafa karıştırmamak için şimdilik YBR 250 ile YBR 125'de bu değerin eşit olduğunu kabul ediyorum. (Gerçekte YBR 250 alehine bir durum var).

    Gelelim asıl farkı oluşturan rüzgar direncine. Rüzgarın motora harcattığı karşı güç hızın küpü ile doğru orantılı olarak artar. Ya da tersten söylersek, motor gücündeki oransal artışın hız üzerindeki etkisi artış oranının küp kökü kadar olacaktır. Basit hesaba geçelim :

    YBR 125 kaç BG gücünde : 10
    YBR 250 kaç BG gücünde : 21

    Oran kaç : 21/10=2.1

    Yani YBR 250 YBR 125'e göre 2.1 kat daha güçlü. Yukarda ne demiştik ? Hız güç oranının oranın küp kökü katı kadar artar, yani hızdaki artış :

    2.1'in küp kökü : 1.28 kat artacaktır.

    Yani YBR 250 teorik olarak YBR 125'in 1.28 katı daha hızlı gider ama gidemez neden ? Çünkü başta ihmal ettiğimiz yer sürtünmesinden dolayı bu oran daha da düşer. YBR 250'nin daha fazla olan ağırlığı son hızını biraz daha azaltır.

    Bu bilgiler ışığında tekrar bakarsak YBR 125 110 km maksimum hız yapıyorsa YBR 250 en fazla 110x1.28 = 140 km'nin altında bir sürate ulaşabilir.

    Hesap bu kadar basit, tartışacak bir şey yok. Asıl önemli olan ikisinin torkları arasındaki muazzam farktır. Hızlanma konusunda YBR 125 YBR 250'nin yanına bile yaklaşamaz.

    Yokuş aşağı şu kadar bastım demenin zerre kadar bir değeri yoktur, ancak konu hakkında ne kadar bilgisiz olunduğunun bir göstergesidir. Sonuçta bisikletler de yokuş aşağı 80 km'ye çıkarlar. Hatta üzerinde sürücü olmasa daha da hızlı gidebilirler.

    Bu arada YBR250'nin fiyatı 8750 TL olmuş, şimdi gelin de almayın bakalım.

  12. #172
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer üşenmez okursanız size neden YBR 250'nin "hayalinizdeki" süratlere çıkamadığını basitçe anlatayım :

    Şimdi, motor gücü motorun hareketi sırasında iki yere harcanır; rüzgar direnci ve yerle olan sürtünme. Konu son hız olduğu için ivmelenmeden bahsetmiyoruz.

    Yerle olan sürtünme sabit bir değerdir ve ağırlığa bağlıdır. Kafa karıştırmamak için şimdilik YBR 250 ile YBR 125'de bu değerin eşit olduğunu kabul ediyorum. (Gerçekte YBR 250 alehine bir durum var).

    Gelelim asıl farkı oluşturan rüzgar direncine. Rüzgarın motora harcattığı karşı güç hızın küpü ile doğru orantılı olarak artar. Ya da tersten söylersek, motor gücündeki oransal artışın hız üzerindeki etkisi artış oranının küp kökü kadar olacaktır. Basit hesaba geçelim :

    YBR 125 kaç BG gücünde : 10
    YBR 250 kaç BG gücünde : 21

    Oran kaç : 21/10=2.1

    Yani YBR 250 YBR 125'e göre 2.1 kat daha güçlü. Yukarda ne demiştik ? Hız güç oranının oranın küp kökü katı kadar artar, yani hızdaki artış :

    2.1'in küp kökü : 1.28 kat artacaktır.

    Yani YBR 250 teorik olarak YBR 125'in 1.28 katı daha hızlı gider ama gidemez neden ? Çünkü başta ihmal ettiğimiz yer sürtünmesinden dolayı bu oran daha da düşer. YBR 250'nin daha fazla olan ağırlığı son hızını biraz daha azaltır.

    Bu bilgiler ışığında tekrar bakarsak YBR 125 110 km maksimum hız yapıyorsa YBR 250 en fazla 110x1.28 = 140 km'nin altında bir sürate ulaşabilir.

    Hesap bu kadar basit, tartışacak bir şey yok. Asıl önemli olan ikisinin torkları arasındaki muazzam farktır. Hızlanma konusunda YBR 125 YBR 250'nin yanına bile yaklaşamaz.

    Yokuş aşağı şu kadar bastım demenin zerre kadar bir değeri yoktur, ancak konu hakkında ne kadar bilgisiz olunduğunun bir göstergesidir. Sonuçta bisikletler de yokuş aşağı 80 km'ye çıkarlar. Hatta üzerinde sürücü olmasa daha da hızlı gidebilirler.

    Bu arada YBR250'nin fiyatı 8750 TL olmuş, şimdi gelin de almayın bakalım.


    Helal olsun arkadaşım.Bu başlıkta hayal gücüyle değilde benim gibi bilimselliğn ışığında akıl gücüyle konuşan bir insanın olması çok güzel.

    Ben gittim cbf150'den sonra cbf250 aldım.Dedim ki biri 10 beygir diğeri 20 beygir.Ancak bilmiyodum ki beygir gücü oranının küp köküyle doğru orantılı olarak hız artışı olacağını.Ben zarar ederek tecrübe ettim.Ancak istiyorum ki diğer insanlar benim gibi zarar etmeden anlasın.Ancak bir türlü anlatamıyorum.Doğru söyleyen dokuz köyden kovuluyo.CBF150 den sonra cbf250'ye geçince sadece 15 km lik hız artışı olduğunu görünce şok oldum.Aynı şoku siz yaşamayın.Ancak bu kadar hesap yapmaya da gerek yok.Aşşağıdaki tablo ulaşacağınız hızlar için gerekli olan beygir gücünü göstermektedir.Ne kadar beygir o kadar hız.Beygirleriniz yetmiyosa boşa hayal kurmayın :

    100km için yaklaşık 10-15 hp

    150 km için yaklaşık 20-25 hp

    200 km için yaklaşık 40 - 50 hp

    250 km için yaklaşık 100 - 120 hp

    300 km için yaklaşık 150 - 200 hp

    Görüldüğü gibi 150 km hızı devirebilmek için 25 beygir bile yetersiz.20 beygirlik YBR250'nin yapacağı da düz yolda en son 130.

  13. #173

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer üşenmez okursanız size neden YBR 250'nin "hayalinizdeki" süratlere çıkamadığını basitçe anlatayım :

    Şimdi, motor gücü motorun hareketi sırasında iki yere harcanır; rüzgar direnci ve yerle olan sürtünme. Konu son hız olduğu için ivmelenmeden bahsetmiyoruz.

    Yerle olan sürtünme sabit bir değerdir ve ağırlığa bağlıdır. Kafa karıştırmamak için şimdilik YBR 250 ile YBR 125'de bu değerin eşit olduğunu kabul ediyorum. (Gerçekte YBR 250 alehine bir durum var).

    Gelelim asıl farkı oluşturan rüzgar direncine. Rüzgarın motora harcattığı karşı güç hızın küpü ile doğru orantılı olarak artar. Ya da tersten söylersek, motor gücündeki oransal artışın hız üzerindeki etkisi artış oranının küp kökü kadar olacaktır. Basit hesaba geçelim :

    YBR 125 kaç BG gücünde : 10
    YBR 250 kaç BG gücünde : 21

    Oran kaç : 21/10=2.1

    Yani YBR 250 YBR 125'e göre 2.1 kat daha güçlü. Yukarda ne demiştik ? Hız güç oranının oranın küp kökü katı kadar artar, yani hızdaki artış :

    2.1'in küp kökü : 1.28 kat artacaktır.

    Yani YBR 250 teorik olarak YBR 125'in 1.28 katı daha hızlı gider ama gidemez neden ? Çünkü başta ihmal ettiğimiz yer sürtünmesinden dolayı bu oran daha da düşer. YBR 250'nin daha fazla olan ağırlığı son hızını biraz daha azaltır.

    Bu bilgiler ışığında tekrar bakarsak YBR 125 110 km maksimum hız yapıyorsa YBR 250 en fazla 110x1.28 = 140 km'nin altında bir sürate ulaşabilir.

    Hesap bu kadar basit, tartışacak bir şey yok. Asıl önemli olan ikisinin torkları arasındaki muazzam farktır. Hızlanma konusunda YBR 125 YBR 250'nin yanına bile yaklaşamaz.

    Yokuş aşağı şu kadar bastım demenin zerre kadar bir değeri yoktur, ancak konu hakkında ne kadar bilgisiz olunduğunun bir göstergesidir. Sonuçta bisikletler de yokuş aşağı 80 km'ye çıkarlar. Hatta üzerinde sürücü olmasa daha da hızlı gidebilirler.

    Bu arada YBR250'nin fiyatı 8750 TL olmuş, şimdi gelin de almayın bakalım.
    fiyat düşmüş evet iyi olmuş çok güzel anlatmışsın saol
    KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
    BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:

  14. #174

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yanlış anlaşılmasın ben bunu bir dezavantaj olarak görmüyorum. Benim için 130 -140 km son hız son derece iyi bir değer. Motor da 100 - 110 gibi zorlanmadan gidebiliyorsa gayet yeterli benim için. Ben YBR 250'yi fiyatı yüksek omasına rağmen iyi bir tercih olarak görüyorum. Ha arada çıkan 12000 - 13000 TL arasına sıfır Er-6n ilanları insanın aklını çeliyor tabi ama onların da yakıtını ve bakım masraflarını düşünmek lazım. 8750 TL'ye süper alınası bir motor YBR 250. 250 cc düşünenler yarın gidip alsınlar.

    Aslında Hyosung (veya S&T kanuni) şöyle YBR 250 tipinde yani artçı konforunu biraz daha düşünen GT 250 ile aynı motorlu bir modeli piyasaya GT 250 comet fiyatından sürse tadından yenmez. Veya Kawasaki (bilmiyorum var mıdır) bu tip 250 cc bir motoru uygun fiyattan getirse çok iyi olur. Onların fiyatları nispeten daha iyi.

  15. #175

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlaşılmasın ben bunu bir dezavantaj olarak görmüyorum. Benim için 130 -140 km son hız son derece iyi bir değer. Motor da 100 - 110 gibi zorlanmadan gidebiliyorsa gayet yeterli benim için. Ben YBR 250'yi fiyatı yüksek omasına rağmen iyi bir tercih olarak görüyorum. Ha arada çıkan 12000 - 13000 TL arasına sıfır Er-6n ilanları insanın aklını çeliyor tabi ama onların da yakıtını ve bakım masraflarını düşünmek lazım. 8750 TL'ye süper alınası bir motor YBR 250. 250 cc düşünenler yarın gidip alsınlar.

    Aslında Hyosung (veya S&T kanuni) şöyle YBR 250 tipinde yani artçı konforunu biraz daha düşünen GT 250 ile aynı motorlu bir modeli piyasaya GT 250 comet fiyatından sürse tadından yenmez. Veya Kawasaki (bilmiyorum var mıdır) bu tip 250 cc bir motoru uygun fiyattan getirse çok iyi olur. Onların fiyatları nispeten daha iyi.
    evet ybr250 çok güzel sözüm yok herşeyi ile 4-4lük ama ybr 125 alacağım da bi sorum var.125 ccden sonra mesela yamaha r6 ya geçsem sorun yaşarmıyım
    KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
    BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:

  16. #176

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    kullanmakta sıkıntı yaşarmıyım acaba
    KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
    BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:

  17. #177

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    Tipi Sıvı-soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli sıralı 4 silindir, 4 supap, DOHC Hacim 599 cc Çap x strok 67.0 x 42.5 mm Sıkıştırma oranı 13.1:1 Azami Güç 14.500 dev/dk. 94.9 kW (129 BG) Azami Tork 11.000 dev/dk. 65.8 Nm (6.7 kg-m) Yağlama sistemi Yağ banyolu karter Yakıt besleme sistemi Yakıt enjeksiyonu Debriyaj tipi Yağlı, çok diskli helezon yay Ateşleme sistemi TCI Marş sistemi Elektrikli Şanzıman sistemi Sıralı, 6 vites Son aktarım sistemi Zincir tahrikli ŞASİ Şasi Alüminyum Deltabox Ön süspansiyon Teleskobik çatallar, Ø 41 mm Ön çatal esneme mesafesi 115 mm Arka süspansiyon Salıncak (bağlantılı süspansiyon) Arka çatal esneme mesafesi 120 mm Ön fren Çift disk, Ø 310 mm Arka fren Tek disk, Ø 220 mm Ön lastik 120/70 ZR17M/C (58W) Arka lastik 180/55 ZR17M/C (73W) BOYUTLAR Toplam uzunluk 2,040 mm Toplam genişlik 705 mm Toplam yükseklik 1,100 mm Sele yüksekliği 850 mm Tekerlekler arası mesafe 1,380 mm Minimum yerden yükseklik 130 mm Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 185 kg Yakıt kapasitesi 17.3 litre Yağ kapasitesi 3.4 litre----YAMAHA R6 ÖZELLİKLER

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:50 AM ----------

    Tipi Hava soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli tek silindir, SOHC Hacim 124.0 cc Çap x strok 54.0 x 54.0 mm Sıkıştırma oranı 10.00 : 1 Azami Güç 7,800 dev/dk. 7.36 kW (10.1 BG) Azami Tork 6,500 dev/dk 9.5 Nm ( 0.97 kg-m ) Yağlama sistemi Yağ banyolu karter Debriyaj tipi Yağlı, çok diskli Marş sistemi Elektrikli ve Ayak marşlı Şanzıman sistemi Sıralı, 5 vites ŞASİ Şasi Boru tipi Ön süspansiyon Teleskobik çatal Arka süspansiyon Salıncak Ön fren Tek disk 245 mm Arka fren Kampana 130 mm Ön lastik Tubeless 2.75-18 42P Arka lastik Tubeless 90/90-18 57P BOYUTLAR Toplam uzunluk 1,98 Toplam genişlik 745 Toplam yükseklik 1080 Sele yüksekliği 780 Tekerlekler arası mesafe 1290 Minimum yerden yükseklik 175 Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 123 Yakıt kapasitesi 12.0 litre----YAMAHA YBR 125 Sizce ybr125ten r6 ya geçmek nasıl olur???? özellikler ve farklar bunlar
    KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
    BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:

  18. #178
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı motor18 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tipi Sıvı-soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli sıralı 4 silindir, 4 supap, DOHC Hacim 599 cc Çap x strok 67.0 x 42.5 mm Sıkıştırma oranı 13.1:1 Azami Güç 14.500 dev/dk. 94.9 kW (129 BG) Azami Tork 11.000 dev/dk. 65.8 Nm (6.7 kg-m) Yağlama sistemi Yağ banyolu karter Yakıt besleme sistemi Yakıt enjeksiyonu Debriyaj tipi Yağlı, çok diskli helezon yay Ateşleme sistemi TCI Marş sistemi Elektrikli Şanzıman sistemi Sıralı, 6 vites Son aktarım sistemi Zincir tahrikli ŞASİ Şasi Alüminyum Deltabox Ön süspansiyon Teleskobik çatallar, Ø 41 mm Ön çatal esneme mesafesi 115 mm Arka süspansiyon Salıncak (bağlantılı süspansiyon) Arka çatal esneme mesafesi 120 mm Ön fren Çift disk, Ø 310 mm Arka fren Tek disk, Ø 220 mm Ön lastik 120/70 ZR17M/C (58W) Arka lastik 180/55 ZR17M/C (73W) BOYUTLAR Toplam uzunluk 2,040 mm Toplam genişlik 705 mm Toplam yükseklik 1,100 mm Sele yüksekliği 850 mm Tekerlekler arası mesafe 1,380 mm Minimum yerden yükseklik 130 mm Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 185 kg Yakıt kapasitesi 17.3 litre Yağ kapasitesi 3.4 litre----YAMAHA R6 ÖZELLİKLER

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:50 AM ----------

    Tipi Hava soğutmalı, 4 zamanlı, öne eğimli tek silindir, SOHC Hacim 124.0 cc Çap x strok 54.0 x 54.0 mm Sıkıştırma oranı 10.00 : 1 Azami Güç 7,800 dev/dk. 7.36 kW (10.1 BG) Azami Tork 6,500 dev/dk 9.5 Nm ( 0.97 kg-m ) Yağlama sistemi Yağ banyolu karter Debriyaj tipi Yağlı, çok diskli Marş sistemi Elektrikli ve Ayak marşlı Şanzıman sistemi Sıralı, 5 vites ŞASİ Şasi Boru tipi Ön süspansiyon Teleskobik çatal Arka süspansiyon Salıncak Ön fren Tek disk 245 mm Arka fren Kampana 130 mm Ön lastik Tubeless 2.75-18 42P Arka lastik Tubeless 90/90-18 57P BOYUTLAR Toplam uzunluk 1,98 Toplam genişlik 745 Toplam yükseklik 1080 Sele yüksekliği 780 Tekerlekler arası mesafe 1290 Minimum yerden yükseklik 175 Ağırlık (yağ ve dolu yakıt deposu dahil) 123 Yakıt kapasitesi 12.0 litre----YAMAHA YBR 125 Sizce ybr125ten r6 ya geçmek nasıl olur???? özellikler ve farklar bunlar
    emekliyoken ybr 125 e binmek gibi bişey olur heralde
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  19. #179
    eric_cartman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    bi gün benim de olacak
    @seko
    bu mantıkla hesaplarsak;
    29 bg hyosung / 10 bg ybr 125 = 2.9
    2.9 un küpkökü = 1.426
    110 x 1.426 = 156.86
    Forumda 160 170 km/h gördüğünü söyleyen bir çok arkadaşımız var. Fakat görüldüğü gibi bu mantıkla hyosung'ın max. hızı 156 km/h çıkıyor. Tabi 600 cc kalıplarında olan hyosung'ın rüzgar direncini ybr 125 gibi cılız bi motosikletle eşit kabul edersek

    Tabii ki motor gücü motosiklete hızını kazandıran en önemli faktördür. Fakat rüzgar direnci, motordan alınan gücün yola aktarılma oranı, hareketli parçaların iç sürtünme katsayıları, tekerlerin ağırlıkları gibi milyon tane değişken var motosiklet üzerinde. Buları es geçerek sadece bg den max. hız hesaplamaya kalkarsak istediğimiz gibi kesin bir sonuç alamayız

  20. #180
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF150'yi,CBF250'yi sattım...Şimdi 2009 GT250r
    Alıntı eric_cartman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @seko
    bu mantıkla hesaplarsak;
    29 bg hyosung / 10 bg ybr 125 = 2.9
    2.9 un küpkökü = 1.426
    110 x 1.426 = 156.86
    Forumda 160 170 km/h gördüğünü söyleyen bir çok arkadaşımız var. Fakat görüldüğü gibi bu mantıkla hyosung'ın max. hızı 156 km/h çıkıyor. Tabi 600 cc kalıplarında olan hyosung'ın rüzgar direncini ybr 125 gibi cılız bi motosikletle eşit kabul edersek

    Tabii ki motor gücü motosiklete hızını kazandıran en önemli faktördür. Fakat rüzgar direnci, motordan alınan gücün yola aktarılma oranı, hareketli parçaların iç sürtünme katsayıları, tekerlerin ağırlıkları gibi milyon tane değişken var motosiklet üzerinde. Buları es geçerek sadece bg den max. hız hesaplamaya kalkarsak istediğimiz gibi kesin bir sonuç alamayız
    Fazer 98 beygirdir ve max hızı 240 civarıdır.Aynı hesabı yaparsak.
    98 hp fazer / 10 hp ybr =10
    10'un küpkökü = 2.2
    110 x 2.2 = 240 km/h

    Formül doğru.Bi yanlışlık yok.Ancak biz düz yoldaki hızlardan bahsediyoruz.O yüzden gt250r ile 160-170'leri görenler rampa aşşağıya ya da rüzgar arkadan eserken görebiliyolar o hızları.Sonuçta önemli olan düz yoldaki hızdır.YBR250 gibi bir motorda rüzgar ve eğim gibi faktörlerin son hızı 10 km farkettirmesi normalse beygir gücü yükseldikçe bu farkın 20 km'ye kadar çıkması da normaldir.


    REKLAM ALANI
9. sayfa BirinciBirinci ... 78910 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)