Valla o makinaya bayır aşağı 170 180 yaptırırm benim apaci bayır aşağı 150 yaptı..
[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!
KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:
??????????????
KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:
Yamaha Ybr 250
KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:
C&C kuryesi bi arkadaşla tanıştım.Kuryeye 125i ile çıkıyor ama kendisinde ybr250 varmış 2 kişi ile hemde son hızı 180 olmuş
yaw arkadşlar ne 180 ne 170 i??
ya herşeyi bırakın bu makina hız için mi ?
aerodynamik yapısı buna göre mi yani?
Orgazma Dudak Büktürür
Bencede gereken cevaplar fazlası ile verildi halen 160 yaptırırım vs. deniyor hız istiyorsan aynı paraya git hyosung gt 250r al kardeş o daha hızlı.
hyosung kullandın mı boşverdin dostum emin ol burada hyosung kullanan ve çok memnun olan arkadaşlar vardır ilk önce kullanın sonra yorum yapın motorlarla ilgili bütün yorumları okudum ybr 250 ye yorum yapanların çoğu motoru yakından bile görmemiştir herhalde
arkadaşım ben hyosung kullanıcısıyım comet gt 250 hızı merak ediyosan düz yolda max 155 eğer performans egzos takarsan +10 gtr ler krank kırıyor normal çünkü kullanan arkadaşlar altında sanki 600 lük bi motor varmış gibi red line de gittikleri için krankda arada heder oluyo titreşime gelince her çift silindirli motorda olduğu kadar bi titreşim olur normaldir sağlamlık mı teknik özelliklerine bi bak kullanılan fren ve ön amörtüsör özelliklerini herhangi bi japonla kıyasla nasıl olduğunu göreceksin ayrıca bi hatırlatma hyosungların 250 lik ve 650 liklerinde kullanılan motorlar suzuki introdur 250 ve sv 650 de kullanılan motordur hyosungların motorunu yapan mühendisler suzukiye motor üreten ve geliştiren mühendislerdir hala dayanıklılık ile ilgili bi sıkıntın olursa sv 650 olarak arama yap motorundan şikayet eden birini görecekmisin üretilwn en sağlam ve dayanıklı motorlardan birini kullanıyo şu anda hyosung zaten tip olarakda yanından geçenlere kafasını döndürüp bi kere kendine baktırabiliyosun bu motorun tek suçu adının hyosung ve kore malı olmasıdır.
KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:
Selam resımdekı kırmızı ybrnın sahıbıyım. Ve 14 bın km yaptım. Tokata gıdıp geldım.Edırneye canakkaleye vs vs hep uzun yol. Bılenler bılmeyenler atmıs tutmus. Hele o motor gereksız dıyen arkadasa sadece guluyorum. 800 km yolu ramazan bayramında sadece 1 kere durarak yol aldım onda da yakıt aldım. Bır depo ıle 500 km yol alıyor ınanmayan olursa gelsın deneyelım. Kmde 10 krş yakıyor. Ivmelemesı harıka. Surat konusu ıse duz yolda 120 gecmezmıs benım gosterge arızalı o vakıt. 2 kısı o suratı gecıyorum dum duz yolda dum duzzzzz. Zorla yerıne egımıne gore max 150 km/h ben gordum tanrıda sahıdım. 14 bın km yag bujı fıltre baska bısey degısmedım. 10 bın km de bır bakım kıtapcıkda yazan ben ayıp olmasın dıye 5 bınde gıdıyorum. Durusu sorunsuz vıraj kabılıyetı vs vs hepsı cok cok ıyı. Tıtresım yok oyle bısey 800 km de uyusan bır yerım yok. Aldıgım gunden berı keske lafını hıc kullanmadım Allahda nasıp etmesın. Memnun olmayan elbette cıkacaktır ama benım ıcın gecerlı degıl. 14 bındeyım lastıklerı hala cok ıyı durumda. Sagından solundan yag damlamıyo. ayda bır calısıyo ornegın kısın kar yagdıgında donda tek marsda alıyo kımse alınmasın. 14 bın km boyunca Allah razı olsun hıc uzmedı hayallerım neyse nereyse oraya goturdu hıc bana tek basıma gıttıgım yollarda korku endıse yaratmadı.Redlıne se derdınız max 160 sa uzak durun yazık makınaya ama adam gıbı bınerım zorlamam redlınede kullanmam her 400 kmde zıncırını once temızler sonra yaglarım dersen kırlı bırakmam dersen arazıye cıkmamaya ozen gosterırım onu severım dersen o senı hıc bırakmaz. Sonra atıp tutanlarada aldırma yanlarından guvenle gec.Selamlar
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI:queen:
Motor18 bi soru sordun cevap verenlerin içinden sadece bi tanesi gerçek ybr250 sahibi.O da 140-145 yapıyo diyo.Ancak o hızda arada bir gördüğü yokuş aşşağıya ya da rüzgar arkasından eserken yaptığı hızdır.Diğerlerininki sallamasyondan ibaret.Yok 4.ncü viteste bilmem kaç saniyede 105'i görüyomuş da sonra 140'ı rahat görürmüş.Hondanın ibrelerinde kaç yazıyosa 20 aşşağısını görürmüş.Lütfen kafadan sallamaca bilgiler vermeyin.
Benim gibi cbf150 11 beygirken bunlar 22 beygir.140'ı rahat görür deyipte bir 250'lik alayım derseniz 1 hafta sonra satıp bir sürü zarar edersiniz.Malesef bunlar da 120'de tıkanıyo.Zaman zaman 115'i geçemiyo ve sürekli dip gaz benzini çok yakıyo.Bu 250'liklere o kadar para verene kadar üstüne 2-3 bin lira daha koy git 10.000 km civarı 2 yaşında ikinci el fazer al sonra bana dua et.Ben başka bişey demiyorum.
motor hakkında bildiğim tek şey ötv indiriminde bile ateş pahası
önceki fiyatı 10400 yuh ya, 250cc lik motor bu,4000 sonrasına 750cc honda var
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Mıllete akıl verecegıne her topıkte yok o motor boyle yok su motor boyle onu almam sende alma bunu almam sende alma. Bırader sen once kendıne bır motor al ondan sonra mıllete akıl ver. Endırekt serbest vurus. Alsın debrıyajı yada gaz kolunu kacırsın gorurum o akıl verenlerı. 4 sılındır 444444444. Neyden bahsedıyosunuz kıyaslamaya bak. tek sılındır ve 4 sılındır. 22 beygır nerde 98 beygır nerde. Beyler onu dınlemeyın R1 alın 190 kusur beygır. tavsıye ederım.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Yaw megan bu kadar atmak olmaz.Kilometrede 10 kuruş yakıyomuş.Evet benim cbf150'de 10 kuruş yakıyodu ancak dümdüz yolda 3.ncü vitese takıp satte 40 km hızla giderken.Sen nasıl 10 kuruş yaktırdın.Lütfen kafadan sallama.Bide redline'a girmek iyi bişey değilmiş.Bence redline'a giripte motoru zorlamak iyi değil diyosun.Senin motor son viteste redline'a girmiyo ki zaten.Kimbilir kaç kere gazı kökledin kaç yapıyo diye ancak motor redline'nın çok uzağındayken kösülüp kalıyo.En azından gt250 krank kırsa da redline'a giriyo.
Yuh yani motorunu övecen ya redline'a girmek iyi bişey değildir diyosun.Sanki motorun son viteste redline'a girecek kadar devir yükseltebiliyo da.Bazıları da yazmış tork varya yeter diye.Enduro mu kardeşim bu dağ bayır tırmanıcaksın da tork istiyosun.YBR250 saçma sapan fiyatıyla saçma sapan bi yerde.Ne amaca hizmet ettiği belli olmayan bi motor.Git yarı fiyatına cbf250 al.Şehirlerarası yolda 110-120 arası istediğin yere götürür seni.YBR'ye o kadar servet harcanır mı?Yazık günah?
180 adet mesajın var. Yazık hala bısey ogrenememıssın ve alıp keyfını surememıssın. Kactane YBR250 surdun gazladın redlıne yaptın. Sayın endustrı muhendısı tork sadece endurodamı vardır. Amac derken canım. Yazık kullanım ve tanıtım kıtapcıgında japon ne amacla urettıgını hangı amaca hızmet edecegını yazmamıs senın kadar dusunememıs be.
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)