Acil Yardım!gt250r çalışmıyor
Reklamlar
-
ARKADAŞLAR MOTORUM YAKLAŞIK 1 AYDIR BOYATTIĞIMDAN DOLAYI DAĞINIK BİR VAZİYETTEYDİ.BUGÜN MOTORU DÜZDÜM VE MARŞA BASTIM MOTOR YAKLAŞIK 30 Saniye KADAR ÇALIŞTI VE SONRA HİÇ ÇALIŞMADI.VURDURMA FİLAN HERTÜRLÜ ŞEYİ YAPTIĞIMIZ HALDE ÇALIŞTIRAMADIK.ACİL YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.MOTOR;HYOSUNG GT250R
Reklamlar
-
belki benzin vanası kapalı kalmıştır, ona bir bak istersen
-
-
geçmiş olswun... servise götür derim.......
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
benzin varmı belki uçmuşdur hemşe veya buji kablolarını bi kontrol et belki ateşleme yapmıyodur
"Suskunluğum asaletimdendir / Her lafa verilecek bir cevabım var / Lakin; / Bir lafa bakarım laf mı diye, / Bir de söyleyene bakarım adam mı diye?"
-
depoda 10 liralık benzin var ve bujide sorun olamaz çünkü daha önce çalıştı hem de ilk marşta
-
bende gv250 vardı, depo altında yedek depoyu açmak için bir vana vardı ama gtr da yoksa bilemeyeceğim
-
buji kesmis olabilir 30 saniye calışmıs olması bujinin saglam oldugu anlamına gelmez
ayrıca depoda pislik varsa karburatore kacmıs olabilir şamandıradaki benzin 30 sn calıştırmıs snr benzini kesilmişte olabilir..
true love..
Drift Religion
-
mhrrmkpnr adlı üyeden alıntı
buji kesmis olabilir 30 saniye calışmıs olması bujinin saglam oldugu anlamına gelmez
ayrıca depoda pislik varsa karburatore kacmıs olabilir şamandıradaki benzin 30 sn calıştırmıs snr benzini kesilmişte olabilir..
yani ne yapmam lazım?
-
28 Aralık 2008, 19:39
#10
KEMALETTİN adlı üyeden alıntı
yani ne yapmam lazım?
once kolay olan bujiyi degiştirmekten baslıcaksn calışmazsa karboratorun içini acıp temizliceksin bunuda kendin yapmamanı tavsiye ederim hassas parcalar vardr bozarsan pek iyi olmaz..
tabi bunlar burdan yapabilecegim tahminler..
true love..
Drift Religion
-
28 Aralık 2008, 19:48
#11
Aniden stop etmesinin nedeni herşey olabilir yani komple yakıt ve elektrik sistemi, servisine götürmelisin.
-
28 Aralık 2008, 20:54
#12
Benzin hotumunu çıkart marşa bas benzin geliyormu diye geliyorsa ya karburatöre pislik geldi yada bujide bir sorun var.
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
28 Aralık 2008, 20:57
#13
Benzer bir durum geçen sene benim Hyo'da da oldu.
Bujileri temizledim ve motor rahatlıkla çalıştı.
Ama bu sorun tekrar nüksetti. Baktım bujiler bitik.
İridium buji aldım bu sebeple.
Sorunum çözüldü.
Durduğu yerde çalıştırılan motorun bujisi,ya da en azından bizim Hyo'ların bujisi yağ kaplanıyor galiba.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
28 Aralık 2008, 21:10
#14
büyük ihtimal yan ayaklık marş kesicisinin bir ağırzası soucu çalışmıyodur ilk aklıma gelen bu şimdi kontağı çevirdiğinde göstergeler geliyomu geldiği durumda marşa bastığında ilk cevirme oluyomu eğer hiçbir şekilde kontak tık ble yapmayıp hiç bir şekilde çalışmıyosa ayaklık sivicinde sorun olabilir şimdi durup dururken neden olsun deme biz hfc olarak yazın yaptığımız yalova gezimizde arkadaşımın başına geldi yol boyunca hiç sorun yaşamadık motorları park ettik eylendik denize girdim 6 7 saat sonra geri dönüş yoluna girdik bi baktık marş basmıyo tecrübeli bikaç arkadaş bu sorun ayalık sivicinden dir deyip onu iptal ettik ve çalıştırıp motoru yola devam ettik bi dene istersen ayaklığa giden kabloyu kesip iki ucunu birbirine bağla devreyi tamamla siviç kendini kapalı duruma getirmiş olucak sonra yine marşabas bakalım çalışacakmı.
ATATÜRK diyorki "Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."
-
28 Aralık 2008, 22:23
#15
cagatay ın dediğini bi yap bakalım eger sorun ondan değilse sibop veya karbüratör ayarlarındada olabilir..
evet asm dediği gibi motor cok yatarsa 1 ay kadar bujiler tanınmıycak hale geliyor onları ocakta bi güzel ısıt ve sil ama ucundaki iğnesine dikkat et ayarı bozulmasın..
-
30 Aralık 2008, 22:44
#16
Arkadaşlar hepinize ilgilerinizden dolayı teşekkür ederim.Motoru bugün nakliye ile tamirciye götürdüm.Motor uzun süre yattığından dolayı böyle olmuş.Ben de motoru vurdurarak çalıştırmaya çalıştığım için motoru boğmuşum.Bujiler değişti ve sorun halledildi.Motorumda iridyum buji vardı.Ve şua an normal buji takıldı.Nedeni ise iridyum bujiler karbüratörlü motorlarda randıman vermiyormuş.
-
30 Aralık 2008, 23:10
#17
Sorununun çözüldüğüne sevindim.
O da asi ruh yaşamla ölüm arasında.
En çok direnenler, en çok bilenenlerdir
-
30 Aralık 2008, 23:31
#18
KEMALETTİN adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize ilgilerinizden dolayı teşekkür ederim.Motoru bugün nakliye ile tamirciye götürdüm.Motor uzun süre yattığından dolayı böyle olmuş.Ben de motoru vurdurarak çalıştırmaya çalıştığım için motoru boğmuşum.Bujiler değişti ve sorun halledildi.Motorumda iridyum buji vardı.Ve şua an normal buji takıldı.Nedeni ise iridyum bujiler karbüratörlü motorlarda randıman vermiyormuş.
tek ya da çift silindirlilerde verim olmuyor evet yüksek cc ve 4 silindirli arkadaşlardan takanlar memnunlar.
-
31 Aralık 2008, 00:02
#19
KEMALETTİN adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize ilgilerinizden dolayı teşekkür ederim.Motoru bugün nakliye ile tamirciye götürdüm.Motor uzun süre yattığından dolayı böyle olmuş.Ben de motoru vurdurarak çalıştırmaya çalıştığım için motoru boğmuşum.Bujiler değişti ve sorun halledildi.Motorumda iridyum buji vardı.Ve şua an normal buji takıldı.Nedeni ise iridyum bujiler karbüratörlü motorlarda randıman vermiyormuş.
Benim motorda olduğu gibi bir sorun yaşamışsın.
İridium bujinin karbüratörlü motorlarda randıman vermemesi ile alakalı değil bu mesele muhtemelen. Usta elindeki bujiye göre bir yorumda bulunmuş galiba.
Şu an İridium buji kullanıyorum motorumda ve kendi bujilerine göre gayet iyi.
Yakıt tüketimi olarak da motorumdan memnunum. Diğer GT-R'lardan az yakıyor veya ben az yaktırmayı beceriyorum. Bunda İridium bujinin etkisi var gibi geliyor.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler