Çift silindirlerin çalışması?
Reklamlar
-
Arkadaşlar formlarda arattırdım ama hep 4 zamanlı 2 silindirli motorlar üstüne yorum yapılmış.Bende 350 jawa motoru var ve pistonlar ters fazda çalışıyor,bende 2 pistonuda aynı yöde çalıştırmak istiyorum yani krankları aynı yöne çevirecem.
Bunun + ları ve - leri ne olur?(Cross Şasede kullanacam).(Motor 2 zamanlı)
Reklamlar
-
Bence hiç elleme bozarsın
Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
Drift Religion
-
-
Vibrasyon krankları kırmasa bile seni zıp zıp zıplatır....
Üç boyoz bir kola
-
ewet vibrasyon iyi artar gibi ama tork da iyi artar heralde.
-
tork artmaz (emme,yanma,sıkıştırma ve egzost)bu işlemi tek turda yapar motorun çekişi sürati düşer ve titreşimden böbreklerinde kum çakıl taş kalmaz.4 pervaneli vantilatörün kanatlarının ikisini kırmış oluyorsun hemde karşılıklı değil yan yana mantık olarak açıklaması bu
-
bu konuda fazla yorum yapmayacam ama bu düzende çalışan bir motor biliyorum bir incelemende fayda var fiyat 126 bis bunların motorlarında bistonlar birlikte hareket ediyorlar .
-
yaw kankı bozma guzelım jawayı...ne guzel gıdıo ıste...madem 4 zaman dıon get 4 zamanlı motor al. onu tak...polıslerın motor cektıgı yere gıt...al bıtene ordan elı ayagı duzgun bı motor sök ona tak
sana gs500 u verem
bozuk halıyle bıle jawadan hem az yakıo hemde ıı gıdioo...nası olu bende anlamadım ama....
-
killing_machine adlı üyeden alıntı
ewet vibrasyon iyi artar gibi ama tork da iyi artar heralde.
Nedense herkesin söylediği birşey bu ama nerden kaynaklanıyor ben anlamıyorum.
Endurocu01 adlı üyeden alıntı
4 pervaneli vantilatörün kanatlarının ikisini kırmış oluyorsun hemde karşılıklı değil yan yana
Çok iyi bir örnek
Bisikletin bir pedalını 180° çevir ve sür; hoşuna giderse motorda istediğini yap.
(Bunu yapınca tork işinide düşün)
-
13 Aralık 2008, 21:06
#10
-
13 Aralık 2008, 21:19
#11
kardeş tahminim şöyle java zaten titreşimli bir motor pistonlar ters çalışmasına rağmen bi de senin dediğini yaparsan motor öyle bir titrerki motoru süremezsin ayrıca motorun sesi çok değişir tın tın tın tın etmez TIINNNN.......TTIIINNNNN....TTIIIINNNNN eder benim tahminime göre gücü artar (ama artmaz diyenlerinde haklı bi yanı vardır elbette)
ben yinede çekişin artacağına inanıyorum
kros kövdeye takacaksan tek silindir düşünmelisin çünkü geniş ve çok agır olmamalı bence sen bi 301 mz al kendin sıvı soğutmalı yap biraz elden geçir onu tak
hem jawa çabuk şişen bi motor kros işine asla gelmez
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
-
13 Aralık 2008, 21:37
#12
Süvarİ adlı üyeden alıntı
kardeş tahminim şöyle java zaten titreşimli bir motor pistonlar ters çalışmasına rağmen bi de senin dediğini yaparsan motor öyle bir titrerki motoru süremezsin ayrıca motorun sesi çok değişir tın tın tın tın etmez TIINNNN.......TTIIINNNNN....TTIIIINNNNN eder benim tahminime göre gücü artar (ama artmaz diyenlerinde haklı bi yanı vardır elbette)
ben yinede çekişin artacağına inanıyorum
kros kövdeye takacaksan tek silindir düşünmelisin çünkü geniş ve çok agır olmamalı bence sen bi 301 mz al kendin sıvı soğutmalı yap biraz elden geçir onu tak
hem jawa çabuk şişen bi motor kros işine asla gelmez
arkadasım jawadan fazla anlamadıgın bellı oluo bence....mz jawadan daha tıtresımlı...nıye cunku mz tek sılındır...yaslı ınsanların cogu çift sılındırlı motor kullanır tıtresım az old ıcın..jawada öledır....
bıde adanada oturon benım jawada adanalı....ordakı mz jawa yarıslarından haberın var mı....
-
13 Aralık 2008, 22:35
#13
Yanlış yoldasın uraşmaya değmez, değil imkansızı istiyorsun. Motoru baştan tasarlayım diyosan yolun açık olsun . Tüm tanıdıklarının serveti yetmez.
-
13 Aralık 2008, 23:02
#14
Her zaman orjinalini kullanacaksın ; bozmamak lazım !
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
14 Aralık 2008, 00:22
#15
yaw bnm bildiğim javaların pistonları paralel çalışır ikiside aynı yöne
-
14 Aralık 2008, 00:45
#16
Endurocu01 adlı üyeden alıntı
tork artmaz (emme,yanma,sıkıştırma ve egzost)bu işlemi tek turda yapar motorun çekişi sürati düşer ve titreşimden böbreklerinde kum çakıl taş kalmaz.4 pervaneli vantilatörün kanatlarının ikisini kırmış oluyorsun hemde karşılıklı değil yan yana mantık olarak açıklaması bu
abicim 2 silindir aynı anda patlamayla aşağı doğru itilecek bana göre tork artması lazım.Bisikletlerde pedallar ters olmasa 2 ayakla birden çevirincede güç artar.benim mantığıma göre.
yamyamaha adlı üyeden alıntı
bu konuda fazla yorum yapmayacam ama bu düzende çalışan bir motor biliyorum bir incelemende fayda var fiyat 126 bis bunların motorlarında bistonlar birlikte hareket ediyorlar .
o 4 zamalıdır.
bahadinli adlı üyeden alıntı
yaw kankı bozma guzelım jawayı...ne guzel gıdıo ıste...madem 4 zaman dıon get 4 zamanlı motor al. onu tak...polıslerın motor cektıgı yere gıt...al bıtene ordan elı ayagı duzgun bı motor sök ona tak
sana gs500 u verem
bozuk halıyle bıle jawadan hem az yakıo hemde ıı gıdioo...nası olu bende anlamadım ama....
yok fıratcım bi bulsam 4 zamanlı 450cc den fazla atacam ama yok.
azgurbuz adlı üyeden alıntı
Nedense herkesin söylediği birşey bu ama nerden kaynaklanıyor ben anlamıyorum.
Bisikletin bir pedalını 180° çevir ve sür; hoşuna giderse motorda istediğini yap
(Bunu yapınca tork işinide düşün)
2 piston patlamayla beraber aşağıya iniyorya krank çok güçlü savrulur onun için tork artar diyom.
Süvarİ adlı üyeden alıntı
kardeş tahminim şöyle java zaten titreşimli bir motor pistonlar ters çalışmasına rağmen bi de senin dediğini yaparsan motor öyle bir titrerki motoru süremezsin ayrıca motorun sesi çok değişir tın tın tın tın etmez TIINNNN.......TTIIINNNNN....TTIIIINNNNN eder benim tahminime göre gücü artar (ama artmaz diyenlerinde haklı bi yanı vardır elbette)
ben yinede çekişin artacağına inanıyorum
kros kövdeye takacaksan tek silindir düşünmelisin çünkü geniş ve çok agır olmamalı bence sen bi 301 mz al kendin sıvı soğutmalı yap biraz elden geçir onu tak
hem jawa çabuk şişen bi motor kros işine asla gelmez
valla ben 251 mz'i taktım gevşemedik vida kalmadı.jawa daha az titriyor.
motorhocası adlı üyeden alıntı
Yanlış yoldasın uraşmaya değmez, değil imkansızı istiyorsun. Motoru baştan tasarlayım diyosan yolun açık olsun
. Tüm tanıdıklarının serveti yetmez.
niye imkansız olsun ki.
cakalaz adlı üyeden alıntı
Her zaman orjinalini kullanacaksın ; bozmamak lazım !
orası öyle ama denemek herzman yeni birşey öğretir.
sternboy adlı üyeden alıntı
yaw bnm bildiğim javaların pistonları paralel çalışır ikiside aynı yöne
-
14 Aralık 2008, 22:51
#17
-
14 Aralık 2008, 22:55
#18
muratgergerli adlı üyeden alıntı
Bilgi denizinde biraz serinlemek için
TIKLAYIN
bilgi için teşekkürler abicim ama konumuz 2 zamanlı 4 zamanlı değil.Bahsi geçen motor 2 zamanlı ve 2 silindirli ve pistonlar asenkron olarak çalışıyor bunu senkron hale getirirsek nolur? Aslında Soru bu.
-
14 Aralık 2008, 23:29
#19
-
14 Aralık 2008, 23:58
#20
yapmak istedigin işlem zor ama imkansız degil motoru yeni baştan yaratman gerek ayrıca ince hesap yapman gerek yapacagın en ufak hata motorun parçalanması demekayrıca takacagın ilave parçaların hem külfetli hemde motorun gücünü düşürür.....
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler