Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Çift silindirlerin çalışması?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Abi olay şudur tork falan artmıycak çalışma zorlaşcak marş koluna basamıycaksın
    Ve en önemlisi bu motoru hangi şaseye koyarsan o şase yavaş yavaş parçalanmaya başlıycak
    Her bindiğinde motorun bütün vidalarını sıkmak zorunda kalcaksın
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    yaptımmmm ama motor resmen kamyona döndühiç seri değil ama eskisinden çok güçlü ve vibrasyon eskisinden çok az daha fazla ama öyle vidaları gevşetecek gibilerinden değil.nerdeyse fark etmedi bile.
    buda videosu karla mücadele ederken.
    Google Video
    Hata: Eğer bu videoyu izleyemiyorsanız, Google Video sitesinde hata oluşmuş ya da flash programı bilgisayarınızda yüklü değildir. .
    MoToCroSS RuLeZZ

  3. #43
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    07 Şubat 2009
    selamun aleyküm
    Evvela biraz zaman geçmiş ama birçok yanlış örnekler verilmiş ve yanlış bilgiler verilmiş diye düşündüm.
    Evvela bizim milletimiz airbus yapardı gibi küçümseme ya da şaka ile alay etme tamamen dayanaksızdır ve de milletimize yöneltilmiş psikolojik baskının getirisidir Aslen bir delili dayanağı anlamı yoktur. Kurt köpeklerin maskarası olabilir belki ama bunu insana yöneltmek çok yanlış ve eğer bilerek yapılmışsa dengeszce bir hareket.
    Bir defa polisin çektiği motorların çoğunu tavsiye etmem Helal midir diye düşnmek gerekir. Herhangi bir sebeple helal para ile aldığınız bir mal ın elinizden alınması doğru mudur? Kanunlardaki vergiler kurallar ne kadar doğrudur ? Bunlar hep üzerimize sorumluluktur.
    İnsanların bu tip teknik-teorik konularla uğraşması çok güzeldir. Buralarda teorik de konuşulabilir Nihayetinde birisi diğerinin hayata geçirilmesidir. İkisinin de alakalı olduğu bir durum olsa gerek ki konuşulmalıdır.
    Sorun çıkableceği tahmin edilse dahideneyip öğrenmek sorunun nasıl çıktığını görmek lazım.
    Bisiklet pedalı örneği burada hata teşkil eder. Motor çalışması farklıdır. Sıkıştırma enerjisi dönme enerjisinden karşılanır. Torktan bahsetmek için bu şekilde değiil daha detaylı konuşmak gerekir. Verimsizlik ancak yanma verimsizliğinden ki geç ateşleme karışım durumu, vb durumlardan olur. Sıkıştırma oranı ise tamamen biyel uzunlığu ve piston uzunluğuna bağlıdır; motorun zorlanmasından etkilenmez.
    Düşük devirlerde istop etmesi de söz konusu olmazdı; birisinin destek olmamasından dolayı. Çünkü dediğimiz gibi sıkıştırma hareketten karşılandıktan snra iki piston aynı anda basarak yüksek enerji açığa çıkacaktır. Zaten motorun verdiği enerji sıkıştırma enerjisine yetmesinden ziyade size verebileceği enerji ile ölçülmelidir. Sıkıştırma için gerekli iş verebileceği işe öre küçük değilse zaten motorun verimliliği çok farklı olabilir veya yanması çok farklıdır(az yakıt giriyordur) ve de bu tip bir motor olmaz.
    Bu jawa lar tek piston çalışmasa bile diğer pistonun çalışması ile hem iki pistonun sıkıştırmasını hem de ek enerji üretimini sağlarlar. Ben bir kere tek pistonu çalışmayan jawa ile(350) yokuş çıkmıştım ki motorun durumu da pek iyi değildi.

    Yalnız ben acaba ikisi aynı anda emerken emme de problem olur mu diye düşünmüştüm . Ama yapılmış zaten.
    Bu arkadaştan rölanti çalışması durumunu dinlemek isterdim.
    Titreşimden bahsetmek gerekir. Titreşim de krankın ayarlanması ile giderilebilir belki. Krankın gerekli yönünden delerek malzeme çıkarıp dengeleme yaparak.
    Ve de ayak marşının sertleşmesi de çok mevzu olmasa gerek. Çünkü basarken çok zorlanmıyor insan ki iki katı da çok zorlamasa gerek.
    Hayırlı günler dilerim


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler