Subap Ayarını Adam Gibi Yapacak Bi Usta ..
Reklamlar
-
04 Aralık 2008, 12:59
#21
privateblue adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende de apache var motordam memnunum şu an 4300 km de ilk zamanlar daha iyidi 2000 küsürde kartal yolunda 140 ı gördüm hemde hiç zorlanmadan gideğim yere varmasam eminm 150 de olcaktı o derece daha sonra on dişliyi 14 yaptım vites geçişleri kısalsın seri olsun bi de vibrasayonu azalttığını solediler yaptırdım bunlar oldu fakat 3200 km de filan servis motoya sübap ayarı çekti şimdi motor zor zahmet 120 e geliyor işin tuhafı 4 le 5. vites aynı hız servise bi ayar daha yaptırdım durumu anlattım dişiliyi tekrar 13 yaptı bundan olabilir dedi fakat durum hala aynı zorla 120 km. bu neden olabilir??
subap ayarlarını çok sıkı yaptıkları için motorunun randımanı düştü
her motorun subap ayrını fabrikası belirler servis yanlış ayar yapmış katalogdan dogru ayarını bulup ona göre yapılması lazım
Reklamlar
-
04 Aralık 2008, 13:03
#22
Dr.Fatih adlı üyeden alıntı
subap ayarlarını çok sıkı yaptıkları için motorunun randımanı düştü
her motorun subap ayrını fabrikası belirler servis yanlış ayar yapmış katalogdan dogru ayarını bulup ona göre yapılması lazım
ilk msj ın hayırlı olsun
-
04 Aralık 2008, 18:56
#23
-
04 Aralık 2008, 19:00
#24
arkadaşlar bugün gidip tekrar söktürdüm ve hakikaten işini bilen bi usta geldi bi ayar çekti ve ekzantrik zincirini çok hafif sıktı olay bitti aklınızda bulunsun ekzantrik çok etkili şimdi ses soluk kesildi. sadece zinciri gerdikleri için sanki daha bi sertleşti motor. sizde de böyle oldumu zinciri gerdirdikten sonra. ayrıca yardımcı olan herkeze çok teşekkürler.
BİZ SİZİN SADRINIZI YARMADIK MI?!!
-
04 Aralık 2008, 19:44
#25
ee şıkır şıkır dediniz benım motorda şıkırdamaya başladı scooter ne edece bu durumda gaz verıyorum şıkır şıkır bilye gibi sesler gelıyor motorda zorlanıyor kalkarken eskısı gbı degıl.
[B][COLOR="DarkRed"]:queen:O Şimdi kütahya'Da:queen:[/COLOR][/B]
-
05 Aralık 2008, 03:32
#26
Dr.Fatih adlı üyeden alıntı
subap ayarlarını çok sıkı yaptıkları için motorunun randımanı düştü
her motorun subap ayrını fabrikası belirler servis yanlış ayar yapmış katalogdan dogru ayarını bulup ona göre yapılması lazım
tavsiyen için teşekkürler artık başka bi ustaya bakcam bundan hayır yok
sakinseytan adlı üyeden alıntı
ben 14 dişli kullanıyorum hala motorun devri tavan yapıyo herkez 15 tak yada arkayı kücült diyo motor cok fena ivmeleniyo 13 dişliyi ben hayatta takmam seninki sübob ayarından usta sibobları fazla sıktıysa motor devirlenince kasar pistonları saglam bi ustaya yaptır
teşekkürler dostum bende ole yapmayı düşünüyorum şimdiki servis işten anlamıyor mu ne bakıma giren motor nasıl girdiyse ole cıkıyor yani motor hiç servis görmeseydi daha iyidi
Motosiklet Pilotu:bounce:
-
06 Aralık 2008, 10:22
#27
arkadaşlar aklınızda bulunsun diye yazıyorum.bildiğiniz gibi spop ayarı çok önemli bir iş..fikirtepede RSV motor menderes usta var ihtisası bu yaptırıpta memnun kalmayan arkadaş görmedim..kadıköy tarafında oturan arkadaşlara belki bir faydası olur diye yazdım..hoşca kalın
2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
-
06 Aralık 2008, 11:37
#28
privateblue adlı üyeden alıntı
tavsiyen için teşekkürler artık başka bi ustaya bakcam bundan hayır yok
teşekkürler dostum bende ole yapmayı düşünüyorum şimdiki servis işten anlamıyor mu ne bakıma giren motor nasıl girdiyse ole cıkıyor yani motor hiç servis görmeseydi daha iyidi
ben o günden sonra zaten başlarım bakımına garantisine dedim kendi ustamı kendim seciyom artık.
birde arkadaşlar yagını castrol magnatec 10-40 koyun vitesler kız gibi gecer şaşarsınız
-
06 Aralık 2008, 23:46
#29
@hurricane_cbr
dostum h4 ,h1 falan bunlar ampul çeşidi sadece yuvaları farklı demek. senin sorunun bi-xenon olmayan bir balast kullanmış olman, yuzde 95 bu balastlar 55 watt oluyor. bu durumda senin sorunun yuzde 100 bu yuzdendir. fazladan 20 watt guc harcıyosun, alternator kimbilir ne kadar guc uretiyorki sen o kadar fazladan harcayacaksın. konjekterun sarj etmemesi -55 watt balastta- allahın emri. Hep cepten yersin,yersin sonra akun biten.
arkadaşlar motora kac km de bir subap ayarı yaptırıyorsunuz? benim motor 5 bin civarı oldu ses gelmiyo ama baktırmakta fayda varmıdır?
-
07 Aralık 2008, 00:06
#30
hegemonya adlı üyeden alıntı
@hurricane_cbr
dostum h4 ,h1 falan bunlar ampul çeşidi sadece yuvaları farklı demek. senin sorunun bi-xenon olmayan bir balast kullanmış olman, yuzde 95 bu balastlar 55 watt oluyor. bu durumda senin sorunun yuzde 100 bu yuzdendir. fazladan 20 watt guc harcıyosun, alternator kimbilir ne kadar guc uretiyorki sen o kadar fazladan harcayacaksın. konjekterun sarj etmemesi -55 watt balastta- allahın emri. Hep cepten yersin,yersin sonra akun biten.
arkadaşlar motora kac km de bir subap ayarı yaptırıyorsunuz? benim motor 5 bin civarı oldu ses gelmiyo ama baktırmakta fayda varmıdır?
sakın dostum elletme bi ses falan gelmiyorsa sonra hakikaten yapacak birini bulmakta epey zor.
BİZ SİZİN SADRINIZI YARMADIK MI?!!
-
07 Aralık 2008, 15:28
#31
enzo35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar biraz önce bi motor servisi isim vermek istemiyorum subapları şıkırtılı çalışan motorumun subap ayarını yaptı ve bilin ne oldu daha berbat oldu inanılmaz bir ses var sorduğumda da bu modeller böyle gibi şeyler saçmalaadı bende daha fazla kurcalamasını istemediğim için konuyu kapatıp motorumu hemen aldım ordan.izmirde bildiğiniz sağlam bi usta varsa yardımcı olursanız sevinirim motorum tvs apache. şimdiden teşekkürler.
kardeş çin malının subaplarını 1000 kerede sıktırsan yeniden gevşer boşa uğraşma motoru değiştirmeye bak
-
07 Aralık 2008, 19:15
#32
-
07 Aralık 2008, 19:18
#33
teamo adlı üyeden alıntı
kardeş çin malının subaplarını 1000 kerede sıktırsan yeniden gevşer boşa uğraşma motoru değiştirmeye bak
arkadaşım arızalımısın sen tvs ne zaman çin malı oldu benim mi haberim yok yaa hasta oluyorum böyle tiplere.
BİZ SİZİN SADRINIZI YARMADIK MI?!!
-
07 Aralık 2008, 20:37
#34
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)