ustam çok iyi yapmıssın tebrikler bendede hs 150 var pistonda in yazan yer yere dogrumu takılacak yoksa yukarı dogrumu takılacak sübabları ve zinciri takarkendikkat edilecek hususlar nelerdir bilgisi olan arkadasım anlata bilirmi?
ustam çok iyi yapmıssın tebrikler bendede hs 150 var pistonda in yazan yer yere dogrumu takılacak yoksa yukarı dogrumu takılacak sübabları ve zinciri takarkendikkat edilecek hususlar nelerdir bilgisi olan arkadasım anlata bilirmi?
konu hortlamıs
fotograflar ucmus
oldukca fayda saglayacak bır konu
baslıgı guncellemek lazım
acaba resimleri yenileme sansiniz varmi
welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/
piston kafasında işaret olur o öne bakıcak sekmanları dogru tak eskisine bakarak tak vala egzantrik zinciri olayı sakat öle sökmek takmak falan kolay mühim olan senteyi bulmak buldum sanıp patlamayı zayıf yapabilirsin işin püf noktası sübaplar kapalı konumda piston üst ölü noktada olcak şekilde topla emme(15-20) egsoz(20-25) arası bişiler yap bide piston üst patlama noktasına silikon deilde özel conta yaptırmak lazım bi ara gene sökersem vide fln cekip koycam yaparken
Motosiklet mucidi
hakan abicim su sente olayını bi anlat bize bak motor topladım hersey tamam dogrumu yaptım acaba die hc calıstırmayı denemedim bide subaplrı egmeyeym die bi anlat sunu be gozunu seveym dişlide 3 delik var onlarla hizalanıyo sanırım..
Çevir Gazı Yanlasın..:queen:[570][/570]
Sahi bu sente nedir nasıl yapılır, youtubeda cub motor söküp toplama izliyorum adam egzantrik parçalarına hiç bir işaretleme yapmadan söküp topladı motoru, nasıl sente kaçırmayacak anlamadım doğrusu
Hocam Eline Sağlık Banada Lazım Böyle Bişey Krank Değiştircem Faydalı Olur Bu aRada Resimlerinin Çoğu Forbidden Hatasi Verio Bilgie
tamam sizin icin bugün motorumu toplarken senteyi çalışma prensibini vs yi anlatıcam.internette pek anlaşılır dilde anlatan yok bende pek cok kez araştırdım.
rektefiyecide suan konple üst kapat taşlanıcak ki ateşleme odası daralıcak ki zaten bi kac işlem yüzünden daralmıştı.ateşleme odasının daralması tork veriyo dierleri 1. viteste kafaya gelemezken ben 2.de geliyorum ama yüksek devirlere sallıyamıyorum alt silindir contasını 2 ye cıkarıp cıkarmamak arasında gidip geliyorum ve düşük devirde vuruntu yapıyo tork alırken dezavantajıda var cok cok ince işler neyse konu başlıgımda acıklarım
Motosiklet mucidi
Şimdi Hakan Kardeşim Aynı Ses Benim Motordada var 3 Cevaptan 2si subap ayarı 1 İ Krank da Bnm Motor Pıonner 200 (qm-200 ) bn Bunun Fabrika değerini Nerden bulacam Bulsam Açıp Yapıcam Aynı Sesnin Dediğin Gibi
Bi Yerde Duymuştım 0.05-0.08 Diye Denesem mi Denemesem Mi Diye Şeytan Dürtüyo :
şimdi bende sentil var ama cogu zaman elimle ayarlıyorum sibopu ki 600 lük tek silindirde ciddi bi iş.
şimdi mesele egzantrik mili her dönüşünde subop kafalarına hoş dokunmalı ki ben hiç anlamadıgım halde arabamınkileri yapmıştım 4 silindir ki hala çalışıyo
sadece üst kapagı sök ve senteye getir motoru nasılmı senteye geldigini anlıcan piston en üst noktada olucak bujiyi söküp icinde tel sokup deniyebilirsin.
arka tekeri viteste ceviripte yapabilirsin zaten sente ayarı yapmıyacagın için piston üst noktaya sıfır gelmese bile sibop ayarını yapabilirsin cünkü
elinle siboplara bak acıldımı.egsoz ve emme sibopları yumusayıp acıldıgında sende ayarı yapabilirsin ben emme sibopunu mümkün oldugunca sıkı yapıyorum
sıkıdan kastım asla sibopun kafasını sıkıştırmıcan yoksa her turda azda olsa acar kapar düşük cc de cok sıkı yapılan sibop ayarı motoru kasabilir benim motorda hiç farketmio
gene aynı şakırtıyı kesiyorum bide 4 valf oldugundan aynı anda acıp kapatmalarını saglıyorum saglıklı calısması icin.
yani anlıcan kolay cok kolay bi iş sibop ayarı yapmak mesele senteye almak senteye aldın mı emmeyi 10 15 yani şakırdamıcak gibi ayarla egsozuda sıcaklıga cok maruz kaldıgı için
biraz daha acık yap emmeden 100/50 daha acık yap motorların manuellerinde degerleri yazıyo eger bi motora biniyosan ve ugrasıyosan kesin manuelini netten indiricen
ya ben bugun konu acıp resimli göstericem ordan daha net anlarsın
Motosiklet mucidi
Tamam kardeşim seni takip etcem ama şimdi diyelimki bn silindir kapağını söktüm subabı ayarladm kapak açıkken çalıstırıp ses geliyomu gelmiyomu deneyebilirim demi yani biraz yağ kaçar o kadar
sende naptın abi 4 silindir arabaya ayar yapma falan Maşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
mesela Hakan kardeşiminkide 200 ccymiş o 0,05-0,08 yapmış gene bi bakmak lazım değerlere
05-08 one ya nası yapmış onu sentilde bile 05-10-20 diye gidiyo :D 05 i anca ella yaparsın her motorun kendine has ayarı vardır onu bilmek lazım ama motor şakırtı yapmayıp rahat calıstıgı sürece benim için üdeal ayar odur.kapak acıkken nası calısıcak ben cözemedim bi vidayı takmasam bende 1 metre yag fırlatıyo calıstırmanada bi lüzüm yok sen güzelce ayarlayıp elinle bak zaten şakırdarsa ölede anlarsın parmagınla tut subapa vur devamlı öle yaparak ayar yapılıyo zaten bosluga bakcan.sökerken vidaların yuvasını yalama etme alüminyum alışım cabuk yalama oluyo bende torna malzemesi var ondan tort kullanmadan kasıyorum.üst kapagı sökmeden yapılmıyo sanırsam seninkinde bende ufak yerler var oraları acıp yapıyorum.sibop ayarı yapim derken yag kacagına fln sebeb olmada
Motosiklet mucidi
fotolarda sıkıntı var
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
kolay gelsin resimleri yenileme şansın varmı ?
konu çok güzel ama fooğraflar gitmiş
linkler kurbağa olmuş
Ben fotoları neden goremıyorum , click on ımage discover
Pehhhh Konuyu Açan Arkadaş Emekli Oldu Bu işlerden
Yerine Çırağı Bakıyor ODA OKUMA YAZMA BİLMİYOR
Fotoğraflar bir şekilde yeniden yüklenebilirse çok iyi olur gibi :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)