arkadaşlar 125 cc çin malı bi scooterım var.özellikle sabahları bir türlü marş basmıyor.bir ateşlese tamam ondan sonra problem çıkmıyor da.bi türlü ateşlemiyor.sizce problem nerden kaynaklanıyor olabilir?
arkadaşlar 125 cc çin malı bi scooterım var.özellikle sabahları bir türlü marş basmıyor.bir ateşlese tamam ondan sonra problem çıkmıyor da.bi türlü ateşlemiyor.sizce problem nerden kaynaklanıyor olabilir?
Jikle yokmu? yoksa otomatik jiklemi? jikle olayını bir araştır soğuk, karübatörlü bir motoru çalıştırabilmenin yolu jikleden geçer.
Görüşmek üzere.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
arn lerde jikle kırma sorunu vardı bence makine haklı
ayrıca benim uyguladığım yöntem şudur scooterda sabah atak marşı ile 2 tur çeviriyorum sonra kontağa basar basmaz alıyor
ayrıca alrm varsa elektriği tüketiyo olabilir
ERASER WİLL COME BACK
Arn 125 Çin malı mı ? Tamam, bir çok firma haklı olarak iş gücü maaliyetinin düşüklüğü nedeniyle ya parçalarını Çin'de yaptırıp kendi montajlıyor ya da tam tersini yapıyor, muhtemelen Keeway de, ama Keeway için Çin malı biraz ağır bir itham değil mi ?
Arn 125'lerin son serilerinde jikle kırma sorunu halledildi diye biliyorum, en azından bende öyle bir sorun yok. Ama sorun bence de jikledendir. 4-5 gün yatınca bende de benzer sorun oluyor ama aralıksız kullandığımda her sabah sorunsuz çalışıyor.
Benim ilk başlarda karşılaştığım sorun marştan sonra gaz verince motorun stop etmesiydi ama huyunu öğrenince sorun yok. Marştan sonra gaz verirken abartmayacaksın, stop ediyor. Bir kez verip bırakınca kendi kendine çalışıyor. Ama karbüratörlü her mototrda olduğu gibi motorun ısınmasını sağlamak önemli.
powerbyaydin, atak marşı nedir? ayak marşımı yoksa farklı bi şeymi?
ChatnoiR cidden mi soruon makara mı yapıyon?
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
atak marşı motosiklet çalışmıyo iken 2 kere gaz pompalanmasıdır
Aydının söylediği atak marşı harf hatasından kaynaklanıyor yani senin kastettiğin olay değil "ayak marşı" yani "iki kere çeviriyorum" diyor gaz açıp kapamakla çalışmayan motor devir yapmayacağına göre harf hatası sadeceegelim adlı üyeden alıntı
GÖZLERDE YAŞ YOKSA RUH GÖKKUŞAĞINA SAHİP OLAMAZ
Akü zayıf olabilir mi?
jikle maalesef otomatik bişey yapamıyorum.
ben de aküden şüpheleniyorum aslında,nerde test ettireyim,tavsiye edeceginiz bi usta,servis varmı?
iyiki klavye sürçtü ha AYAK marşı abiler
ayrıca bu olay bir nevi arabadaki gibi vurdurma yöntemidir bildiğim kadarı ile sistemi anlatayım hatam olabilir
*marş almayan motor yada fazla yüklenmekten oluşan yakıt hava karışımı yanmaması sonucu motor bunu ateşleyemez
*arabalarda itdirerek çalışma prensibi araba ilerlerken pistonlarda hareket halini alır ve fazla gelen karışım atılarak ateşleme sağlanır
*bu sistem motorlarda ayak marşı olarak sağlanmıştır
hatam olabilir ama benim bildğim kadarı ile budur
ERASER WİLL COME BACK
oleeey be bu mp3 ler süpermiş.
******************************************
+ Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
Geyik yapmak için Yol Üstü Lokantası'nı kullanabilirsin...
+ Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
+ Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
+ Foruma verilen ilanlarda üyeler Alım - Satım ilanlarıyla ilgili dikkat edilmesi gereken noktalara uymak zorundadır.
+ Şikâyetler için... info@motosiklet.net
***********X**********************X*********
ne diyon hacı,ne mp3 ü iyimisin.bi elini yüzünü yıka istersen.konu marş basmamaserhat_fb adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba, ben yaklaşık 2,5 aydır as125t kullanıyorum. Sabahları soğuk havada motorumu çalıştırırken çok zorluk yaşıyordum. Marşa basarken çok az da gaz vererek çalıştırmayı deniyordum ve motor çok zor çalışıyordu. Sonra bana soğuk havada hiç gaz vermeden çalıştırmam söylendi ve şu anda canavar gibi, tek marşta anında alıyor. Hatta sabahları aşağı inmeden motoru uzaktan kumandayla çalıştırıyorum, aşağı indiğimde ısınmış oluyor. Ancak motoru sıcakken çalıştırmak gerektiğinde hafif gaz vermek gerekiyor.
aküyü söktüm,evdeki voltmetre ile gerilim degerini ölçtüm.sabit 12.6 V degerinde.Akım degerini ölçmek istedigimde 10 A'dan fazla bi değer ve ampermetrenin kablolarını bile ısıtıyor.Yani benim bulgularım akünün canavar gibi olduğu ve marş basmamanın sebebinin akü olmadığıdır.
Bujidir bnimde başıma geldi.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
www.ataturk.com
Jikle var mı o motosiklette. Benim motor da oyle yapiyor jikle ile calistirinca oluyor. bence servisine gotur. Eger sorunun genelse servis haberdar olur. Biir hal çaresini bulur veya bildikleri bir yontem varsa yardımcı olur. Sanırım.
Perhaps Kardes:
Keeway Çin malı değil ise O zaman Jinlun da Turk malı demek lazım senin mantıgına gore. Onunda parcaları oradan geliyor. Bırakalım artık bu gereksiz konusmaları. A benim çin malı parçalarım Macaristan dan geliyor Motorum Çin malı değil mantığını anlamıyorum.
Bak bu linkteki yazıyı ve basliktaki yazıları okumanı tavsiye ederim.
http://www.motosiklet.net/modules.ph...ghlight=#85640
Avrupa birliginin Çin den gelen malları birlik dışındaki ulkelere kendi uzerinden pazarlama politikasına malzeme olmayalım. Çin malına Pislik atıp Dışlayalım diyen Avrupa Birliği. Daha gecen ay Blair' ı Çin'e gonderip. Anlaşmalar yapmadı mı? Anlaşmalardan biride aynen Keeway gibi Çin mallarını aracı olarak pazarlamak değil miydi? İsteyen arastırsın.
Sadobey
salihgureli,
buji motorsikletin neresinde? kendim söküp değiştirmek istiyorum çünkü servis bujide problem yok dedi.madem herşey normal o zaman ben neden her sabah motorum çalışacak mı diye endişe ediyorum.
Sadobey,
jikle otomatik maalesef.marştan önce gaz kolunu 1-2 dakika çevirsem faydası olurmu dersin?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)