sondan bir önceki konseptim stronger v2 sport cruiser
Reklamlar
-
Reklamlar
-
choperr pek tarzm değil ama sarı motora bittim ellerine sağlık
Drift Religion
fatih şubesi
-
Çalışmalarında başarılar diliyorum; tasarımlarında çok güzel.
Daha evvel açtığın konulara rastlamamıştım, o yüzden bahsettiğin konulardan haberim yok.
Elektronik valf kontrolü dediğin nedir? Eksantrik yerine elektromanyetik düzenek yaptığını hayal ediyorum. Denediğin birşey mi yoksa halen tasarım aşamasında mı?
Tasarımların katı modelleme mi, grafik mi? Katı model ise ve stres analizi konusunda sorunun varsa yardımcı olabilirim.
-
hyosung için tasarımını önceden biliyordum zaten.şansızlık bir olay sonucu faaliyete geçiremiştin..cruiser motorsikletde çok şık olmuş.özellikle kafa bölümünü çok beğendim.umarım projelerini hayata geçirirsin.başarıların devamını diliyorum
LasTiği YaK, RuhUnU deĞiL:cat:
-
Cruser modeli güzel olmuş. Ön far biraz daha yukarıda konumlanmış deneyebilirmisin. Emrah modeli gibi olmuş biraz (bkz. boynu bükükler ) Eğer farı biraz daha yukarı kaldırıp paylaşırsan karşılaştırma imkanımız olur. Sonuçta tasarım senin benimki bir görüş sadece.
-
azgurbuz adlı üyeden alıntı
Çalışmalarında başarılar diliyorum; tasarımlarında çok güzel.
Daha evvel açtığın konulara rastlamamıştım, o yüzden bahsettiğin konulardan haberim yok.
Elektronik valf kontrolü dediğin nedir? Eksantrik yerine elektromanyetik düzenek yaptığını hayal ediyorum. Denediğin birşey mi yoksa halen tasarım aşamasında mı?
Tasarımların katı modelleme mi, grafik mi? Katı model ise ve stres analizi konusunda sorunun varsa yardımcı olabilirim.
elektronik valf kontrolü tam olarak düşündüğün gibi. ancak yeterince verimli olabilmesi için çok kompleks bir düzenek gerekiyor. tek sarım bobin yeterli zamanda manyetiklik kazanıp kaybetmeden valfin açılıp kapanma süresi geçiyor. bu yüzden çok parçalı kademeli ve ardı arkasına kontrol gerektiren bir dizi bobin gerekiyor. ki yüksek manyetik güç elde edebilmek için sıradan bakır tel yetersiz kalıyor. altın alaşımlı özel tel gerekiyor ve maliyet uçtukça uçuyor sürekli şarj /deşarj karşısında şişmeyen bir elektronik devre yapmak için de parçaların en kalitelilerinden seçmek gerekiyor.
bunu egzost valfi egzantrik ile açılıp kapanan tek silindir bir motorda emme valfine uyguladım. sistemde bir de acil durum yay'ı bulunuyor. yani riskli bir durumda bobin görevini yerine getiremese bile valf açık kalmıyor ve pistona çarpmıyor.
zaten sıradan egzantrik sistemlerde açık olan valfi yukardan cam mili ittirdiği için piston çarptığında kaçınılmaz şekilde yamulup motoru pert ediyor. ama manyetik sistemde manyetiklik piston gücünün yanında solda sıfır kaldığından piston çarpsa bile motorun ciddi zarar görmesi söz konusu olmuyor. ve çarpmaları hisseden bir sensör durumu anladığında sürücüyü uyarıp kademeli olarak motoru durduruyor.
yine de üretmek için fazla karmaşık ve riskli bir sistem oldu. ben sıradan bobin sistemi kurtarırmı diye denemeler yaptım. ama altın alaşımlı bakır tel gibi özel teller kullanmadan verimli olmayan birşey.
daha fazla finans gücü gerektiren bir olay oldu çıktı. benim gibi nacizane bir tasarımcıyı aşar . halka bahşediyorum.
stres analiz konusunda bir süre sonra desteğe ihtiyacım olabilir. eğer analiz için stl formatlı dosyalar yeterli ise tabi . 3ds max kullanıyorum ve cad cam yazılımı kalitesinde model üretebilirim. tek problem ancak stl formatında export edebiliyor olmam. ileride bu konuda yardımcı olabilirsen minnettar kalırım
yucika adlı üyeden alıntı
Cruser modeli güzel olmuş. Ön far biraz daha yukarıda konumlanmış deneyebilirmisin. Emrah modeli gibi olmuş biraz (bkz. boynu bükükler
) Eğer farı biraz daha yukarı kaldırıp paylaşırsan karşılaştırma imkanımız olur. Sonuçta tasarım senin benimki bir görüş sadece.
bunu deneyip atabilirim. ancak o motosikletin tasarım temasının karınca olduğunu ve karıncaların kafalarının doğal olarak gövdelerinden aşağıda durduklarını belirtmekte fayda var
-
Herşeyi finanse etmen gerekmiyor. Tubitak projeni uygun bulursa bütçenin (400,000YTL ye kadar) 75%'ini alabilirsin.
Stl formatında açabilirim. Deneme için küçük bir parça yolla istersen.
Analiz için parçanın nasıl yüklenmesini istediğinide bildirmen lazım. İşin zor tarafıda bu olsa gerek; bir motosiklet hangi yüklere maruz kalır? Ne şidette ve ne yönde? Neye dayanması gerekir?
-
Tasarımların gerçekten harika, insana bu zaten böyle olmalıydı dedirtiyor. Bunların telif haklarını aldın mı? İleride inşallah tasarımların somutlaşmış halini görürüz. Motosiklete değişik bir boyut kazandıracak gibi bir his var içimde. Bu güzel düşüncelerinin devamını diliyorum
-
tasarımlar mükemmel.umarım sadece tasarım olarak kalmaz
::xrock::"No Matter What You Ride, it's All The Same Wind."::xrock::
-
tasarımların cok estetik ve cok iyi hatta super ufak, minik bir tavsiye olarak degerlendirirsen bence birazdaha agresif ve keskin hatlar cruizer temasına tam oturur basarılarının devamını dilerim
[COLOR="Red"][B]
Önce Topraktım Simdi Agaç OLdum.
Derya DenizLer Gibi DaLgaLandım Simdi DuruLdum.[/B][/COLOR]
-
teşekkür ederim arkadaşlar. tasarımları kısıtlayan inanılmaz etkenler var. özellikle motosiklet gibi araçlarda bu daha bir ön plana çıkıyor.
bir motosiklet tasarımı sıradan bir otomobile göre 10 kat daha zor gibi birşey. otomobilde teker mesafelerini motor gücüne ve kullanım amacına göre ayarlayıp bir de süspansiyonu doğru seçilirse çok ciddi sorun olmuyor gerisi. ancak motosiklette 100 gram ağırlığın bile farkı var. ve en önemlisi, dış tasarımın bağlı olmak zorunda olduğu ana şasi tasarımının çok iyi düşünülmesi gerekiyor. ön süspansiyon özellikle sinir bozucu şekilde tasarım kısıtlayıcı bir etken.
teleskopik ön çatal sistemini sevmediğimden ve çok yetersiz bulduğumdan asıl tasarımlarımda daha alternatif sistemler kullanıyorum. burada paylaşamayacağım asıl cruiser ve supersoprt tasarımlarımda zaten teleskopik ön çatal olmadığından o tasarımlar çok çok farklılar.
şahsen tasarımını sevmesem de, bana 1930lardan kalmış bir tasarımın azcık modernleştirilmiş hali gibi gelse de dodge tomahawk bence teknik açıdan en başarılı ön süspansiyona sahip.
-
hatlar gayet keskin ve heybetli bunu renkli yapma ımkanın varmı üstat ordan birazdaha iyi anlayabiliriz motoru ama harika bi çalışma hayli zor olmalı başarılar..
-
tebrik ederim güzel çalışmalar.
cruiser meraklısı biri olarak inceledim de ilk tasarımda detay olmadğı için bir değerlendirme yapmak zor. yani koltuk nasıl olacak, peglerin şekli önemli ve en önemlisi egzoslar. bir cruiserda görüntüyü en çok etkileyen bileşenlerden biri egzoslardır. şu görüntü içerisinde yukarıda bir arkadaşın değindiği gibi farı daha yukarı alma fikrine katılıyorum. bir diğer nokta da depoyu alta doğru kalınlaştırmak gibi olabilir. şimdilik aklıma gelen fikirler bunlar. tabi tasarım senin ve bizim fikirlerimiz oluşturmak istediğin, aklındaki havayı bozabilir.
umarım bunları gerçekleştirme fırsatin olur.
başarılar
-
Hocam tasarımlar güzel ama tasarım olarak kalması kötü
-
Basarili bir yoldasin , Chopper motorun arka tekerini uzatip buyutmelisin , yoksa heybetli goruntusunden odun vermis olacaksin. Karbon parcayi ozelmi yaptirdin? kendi motorumda da bazi eklemeler yapmak istiyorum cunku karbon parcalarina.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
-
Tebrik Ederim. Hayallerine ulaşman dileğiyle..
-
Sessizsakin çalışmalarında başarılar dilerim.
Sana tavsiyem, internette paylaştığın eserlerinde köşeye yerleştirmek yerine ismini ya da internet adresini resmin ortasına arkada fon oluşturacak şekilde yerleştirmendir. Art niyetli kişilerin resimleri kopyalayıp başka yerlerde kullanmasıne engel olmuş olursun.
= = = Be Aprilia racer! = = =
-
sessizsakin calısmalarından dolayı seni tebrik ederim.
Konsept olsa bile bu tur girisimlerde bulunman gercekten buyuk basarı.
Yabancı sitelerde abuk subuk tasarımlar yapılıp hemen motosiklet sitelerinde gunun haberi olmayı basarılırken biz neden kendi tasarımlarımızı yapmayalım.
Dusunmek yaratmanın temelidir... Umarım tasarımların hayata gecer.
Yurtdısında olmasaydım yardımcı olmak isterdim...
-
Yabancı sitelerde zaman zaman rastladığım türde kişisel bir tasarımın kendi ülkemden birisi tarafından da, üstelik göze çok hitab eden bir biçimde ortaya çıkarılmış olması gurur verici...
Elbette ki, böyle bir yeteneğe akıl vermek haddimi aşacak bir konu. Bu yüzden soru olarak iletmek istiyorum : Aynalar biraz yüksek değil mi ? Özelllikle selenin de alçak olduğu düşünülürse...
Yani hem görüntü estetiği hem de kullanım rahatlığı olarak daha kısa olması gerekmez mi ?
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler