Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

sondan bir önceki konseptim stronger v2 sport cruiser

    REKLAM ALANI
  1. #21
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    teşekkür ederim yorumlarınız için.

    zaten yorumların geneli biraz daha bittiğinde revize etmeyi düşünüyorum.

    aslında evet. aynalar oldukça yukarda kalmış . zaten gidon da haddinden fazla yakın sürücüye. daha spor olması gerek diye düşündüm birden. pegler için de bir fikrim var artık zaten. bakalım. belki başka arkadaşların yakalayacağı güzel fikirler çıkabilir.

    tekrar teşekkürler yorumlarınız için
    !?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Kunteper156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2007
    oncelikle sunu belirtmeliyim ki tasarimlarin kesinlikle amator ruhun arkasina saklanmis profesyonellik iceriyor. Umarim istedigin sekilde tasarimlarini hayata gecirme firsati bulabilirsin. Burda herkes gibi ben de kendimce yorum yapmak isterim.

    Cogu insan cruiser olarak tasarladigin motorun on farina takmis durumda. Konsept karinca dizaynina sahip oldugu icin diyorsun.Ben Suzuki GSR-600 'e benzedigini dusunuyorum. Belki de esinlenmissindir ama yanlis anlama lutfen calmissin demiyorum kesinlikle. Cunku zaten cok ozel bir tasarima sahip. Benim anlatmak istedigim motora birazcik naked havasi katmis. Ikisini yan yana koyuyorum daha rahat kiyaslanabilsin diye.



    Bir de cruiser tipi motorlarin %99'unun fari yuvarlak ya da ovaldir. Ozelligi odur bence. Bu yuzden tasarim cruiser'dan uzaklasmis birazcik da. Gerci sen onu sport cruiser olarak tasarladigini soyluyorsun...

    Ayrica senin icin cok degerli tasarimlar olmadigini soyluyorsun ama bence ulkemizdeki bu custom chopper kıtlığında kesinlikle degerli bi tasarim bu. Avrupada ve (ozellikle) Amerika'da rastladim bir suru custom chopper modeline ama Turkiye'de ne yazik ki daha denk gelemedim. Ama yine de TTcustomchoppers'in hakkini yememek lazim tabi...

    Calismalarinda basarilar, umarim en kisa zamanda eksikleri tamamlayip bize sergilersin...

  3. #23
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    evet biraz gsr600'e benzemiş. sanırım 2 tekerleği olduğundan olsa gerek :D.

    ama benzetmek isterseniz kare farlı onlarca motora benzediğine de dikkatinizi çekmek isterim. farının yuvarlak olmayışına gelince. o zaman yuvarlak farlı oval depolu standart klasik tip göstergeleriolan birşey tasarlayayım.. yada tasarlamayayım siz google'a chopper yazın zaten bi sürü çıkar.

    zaten clasik cruiser'ların neredeyse tamamı boru şasidir. e bunda borudan şasi de yok. madem böyleyse sport roadster diyim ben bunun adına .

    bir de belirli açılardan sen de tom cruise'e benzeyebilirsin tabiki. eğer gsr 600'ün yandan resmi ile benimkine şöyle bir bakarsan anya ile konya havasını derinden sezinleyebileceğin kanaatindeyim .
    !?

  4. #24
    Gnusher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    06 Fz6 Fazer 98hp
    Merhabalar. Tasarıma ilgi duymanın yanında üretimi başarabilmiş birini bulabilmek çok güzel. Tasarımların ne kadar ayrıntılı oldugu guzel ya da cirkin olmasi(zaten subjektiftir), kaplamalara ne kadar özenildiği bence önemli değil. Önemli olan üretimin gerçekleştirilebilmesi. Karbon fiberi kendim döktüm diyorsunuz. Bu konuda ayrıntıları öğrenebilirmiyiz? Kalıbı nasıl hazırladığınız başta olmak üzere..

    Cnc tezgahtan kalıp üretimi yapılmasında, 3ds çıktısı kullanıldığında sorun oluşabiliyor(kenar yapısına bağlı olarak)bildiğim kadarıyla. Hangi format olduğunu hatırlamıyorum ama CATIA da daha sorunsuz olduğunu duydum. Böyle bir durumla karşılaşırsanız ve teknik resmini gönderme imkanınız olursa yardımcı olmaya çalışırım.

    Kalıp konusunu merakla bekliyorum

  5. #25
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    hyoda r6 çizgileri var biraz-ordan esinlendin mi biraz
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  6. #26
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Hocam çalışmalarında başarılar.

    Bir İişi tasarlamak o işi bitirme aşamasında katedilen önemli bir yol şüphesiz.

    Tasarlamak derken bunda bazı şeyleri göze almakta var tabi.



    Cruiser olan motor bana da GSR'ı anımsattı ama insan her zaman birşeylerden esinlenir tabi.

    Önemli olan bu esinlenmenin icraata dökülmesi.

    Kolay gelsin.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  7. #27
    CaBRioLeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R 1150 RT
    Bir endüstri ürünleri tasarımcısı olarak yaptıklarınla gurur duydum, o kadar çok hoşuma gittiki hep yapmak isteyipte zamansızlıktan ertelediğim düşüncelerimi uygulamışsın harika.. ellerine sağlık, tebrikler....
    O KASKI Hemen Kafana Geçir.......

  8. #28

    Üyelik
    24 Haziran 2008
    Motosikleti
    YZF-R1!!!
    calısmaların cok guzel devamını beklıyoruz

  9. #29
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı Gnusher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Tasarıma ilgi duymanın yanında üretimi başarabilmiş birini bulabilmek çok güzel. Tasarımların ne kadar ayrıntılı oldugu guzel ya da cirkin olmasi(zaten subjektiftir), kaplamalara ne kadar özenildiği bence önemli değil. Önemli olan üretimin gerçekleştirilebilmesi. Karbon fiberi kendim döktüm diyorsunuz. Bu konuda ayrıntıları öğrenebilirmiyiz? Kalıbı nasıl hazırladığınız başta olmak üzere..

    Cnc tezgahtan kalıp üretimi yapılmasında, 3ds çıktısı kullanıldığında sorun oluşabiliyor(kenar yapısına bağlı olarak)bildiğim kadarıyla. Hangi format olduğunu hatırlamıyorum ama CATIA da daha sorunsuz olduğunu duydum. Böyle bir durumla karşılaşırsanız ve teknik resmini gönderme imkanınız olursa yardımcı olmaya çalışırım.

    Kalıp konusunu merakla bekliyorum

    kalıp işini farklı şekillerde çözüyorum. birinci yöntem kendime has bir yöntem. detaylarından bi şekilde bahsetmek istemiyorum. 3ds max modelinden yararlanarak elle milimetrik hassasiyette kalıp oluşturmamı sağlıyor.


    ikincil olarak 3ds max modellerini kimin nasıl çizdiğine bağlı olarak cnc modelinin verimi değişir. 3ds max gibi yazılımlarda model çizmek sanılanın aksine cad cam'e gayet uygundur. ancak bunun için cad/cam alt yapısını iyi tanımak gerekir. çünkü 3ds max'de her model çizenin çizimi cad/cam'e uyumlu olmayabilir. eninde sonunda cad cam ortamlarında çizilen parçalar da 3ds max ortamlarının kullandığı mesh yapısına dönüşüyor hesaplarda. önemli olan alt yapının nasıl işlediğini bilmek. bir de, zaten cnc kullanıyorum. gerekirse çok hassas parçalara ihtiyacım olursa solidworks kullanıyorum desteğin için teşekkür ederim.

    modellerin ve tasarımların özenine gelince. tekrar belirtmek isterim ki, kendini bilir bilmez bir çok insana açılmış bir modelin ya telif hakkını almak gerekir yada özenmekle uğraşılmaz.

    bir de, bir tasarımcının ( kötü bir tasarımcı olsa bile ) tasarımını bir başka tasarıma benzetmek, çok aşağılayıcı bir küfürdür arkadaşlar. her insanın poposunda tüy var ama tavuğa benzemiyorlar yaklaşımı güdülür böyle durumlarda. insanları rencide etmek hoşunuza gidiyorsa devam edin tabi. fikrinizi belirtmekte özgürsünüz. he tabi bizimki eleştiri, eleştirileri kabul etmicektin niye buraya koydun derseniz, bir sayfa geri gidip bir iki eleştiri görebilirsiniz. mesela farı daha yukarıda olsa nasıl olurdu gibi. ama r6'ya benziyormuş. gsr'ye benziyormuş yorumlarını yapmadan önce aynaya bakın derim . insanın nelere benzediğinden yola çıkarak yorumlarınızın nerelere yorulabileceğini eminim çıkartabilirsiniz.
    !?


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler