Trials Motor Yapımına Başlıyoruz,bakalım Ne çıkacak.
Reklamlar
-
Herşey bir gece ilyas abinin (ta5chf) özünü bu görüntülerin oluşturduğu videoyu izlemesiyle başladı... O gecenin sabahında ilyas abi telsizden çağrı yaptı, trials denilen bu aletlerden ve insanların bunlarla yaptıkları çılgınca şeylerden heyecanla bahsediyordu, akşam mesai çıkışı hemen soluğu ilyas abinin orada aldım, videoları birlikte izledik, gerçekten çok heyecan verici ve inanılmaz görüntülerdi. Ben sadece çok şaşırmış ve etkilenmiş ama böyle birşeyi deneme eğilimi olmadan, hatta böyle birşeyi aklımdan bile geçirmeden oradan ayrıldım. 2 gün sonra kros antreman parkuru olarak kullandığmız alana geldik, her zaman hoplayıp zıpladığımız yerlerde anteman yaparken İlyas abinin birazcık uzağımızıda parkurun diğer ucunda dönüp durduğunu farkettim, yanına vardım, "abi napyosun" dedim, bu güne kadar çıkmayı hiç aklımızın ucundan bile geçirmediğimiz bir yeri göstererek, "burdan çıkabilirmiyiz" dedi. Ben imkanı yok dedim, "en kötü ihtimalle düşeriz,ben denicem" dedi ve vurdu motoru, hiç zorlanmadan da çıktı. Bu olay TRİALS motor yapma fikrinin başlangıcını oluşturmuş oldu. İlyas abi izlediği videoları düşünerek, koltuğu sökmemiz lazım dedi ve hemen koltuğu söktü, koltuksuz deneme süper sonuçlar verdi, bir koltuğun sökülmesi bile DT yi çok değiştirdi, sonra ilyas abi "bu motora yeni, küçük ve hafif bir depo ile engin bir koltuk yapmakla başlayalım bu işe, madem Türkiyede yok, bide kendimiz yapalım" diyerek işe koyuldu. Bundan sonraki gelişmeler ilyas abide, buyur ilyas abi söz senin...
YuSuF - YuZuF - YZF:wiinkk:
Reklamlar
-
-
-
Güzel bir konu. Bu motorların şasileri, yapıları falan faklı mı? İlyas abi, yorumlarını bekliyoruz.
-
EXTREMA kardeşim mutlaka vardır fakat bizler hiçbiyerde rastlamadık
sizden mumkunse motoru nasıl temin ettiginizi ögrenebilirmiyiz veya TÜRKİYEDE satanlar varmı.
bide sizin motoru merak ettim resimlerini görmek isterim
-
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Kim demiş yok diye bizde var trial
Eski model bir honda hemde
Biz epeyce araştırma yaptık ama Türkiyede trial varlığına ilişkin resim ve videolara rastlamadık.Bilmiyorum belki de biz bulumadık. Trial ile ilgili bilgileri ve motorunuzun fotoğraflarını bizlerle paylaşırsınız çok seviniriz. Şimdiden teşekkürler.
YuSuF - YuZuF - YZF:wiinkk:
-
KHUTUCK kardeşim bu motorları sadece internetten inceledim. motorları sipesial 2 zamanlı motorlarla
aynı. tabiki şaseleri hafif bi malzemeden, gördügüm en önemli nokta lastiklerinin farlı ve özel olması
not:bu konuda daha ayrıntılı bilgiye sahip olan arkadaşlardan yardımlarını bekliyoruz.
-
-
abi çok güzel bir fikir umarım tamda istediğim oldu diyeceğiniz bir makina çıkar ortaya bizde alkışlarız
sağlığa en zararlı şeyse yaşamak
ApAcHe istemdışı teker yapan tek motor:queen:
bws aşkı bitmerz 16000 km mazii unutulmaz nazilli 09
-
helal olsun depoyu iyi yapmışsınız
trial'in üstüne ne motoru atacaksınız?
-
-
Tirials honda resimleri için teşekkürler
fakat düşündügümden agır bi makina tabi eskimodel olmasından kaynaklnıyor
Yapmayı düşündügümüz motor için 2 zamanlı 125cc bi spesiyal motoru düşünüyoruz. henuz motor bulamadık ama bulcaz.
-
-
ExTReMa adlı üyeden alıntı
Japon zamanında öyle yapmış
motorun heryeri orjinal biz oynama yapmak istemedik.
İsterseniz iki zamanlı motor bulurum size
Hatta şuan elimde yamaha rx115 motoru var ilgilenirseniz
neden olmasın elinizdeki motor hakkında gerekli bilgileri vasa resmimleri ve ücretini mail olarak yollarsanız düşünebilirim hatta elinizde gross şasesi varsa
onlarda olabilir. biçok malzeme lazım?
-
Yamahanın statörü ve manyetosu yok suan diğer bütün parçaları mevcut
Kros şasesi içinde araştırma yapmam gerekir.
siz düşünün taşının birazda araştırma yapın bulamazsanız yardımcı olmaya çalışırım yine
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
Süper Moderatör (BBRR)
Kolay gelsin.. gayet güzel olmuş depo .. bende yeri geldikçe eurosportta bu trialslerin yarışlarını seyrederim .. Yanılmıyosam bu işin sofuoğlusu Adam RAGA isimli bir pilot .. kullandıkları motorların markalarıda gas gas .. yalnız bir yere daha dikkatinizi çekmek istiyorum bu yarışlarda ayağı yere basmak puan kaybettirdiği için genelde motoru alttan koruyan saçı yere değdirip oradan denge kuruyolar .. yani depodan hemen sonra daha kalın ve dayanıklı bir saçla motorun altına ciddi bir koruma yapmak lazım .. zaten ilk resimdeded dikkat ederseniz dediğim yeri görürsünüz .. tekrar kolay gelsin
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Resimdeki mekanda tamirciden çok ar-ge havası var, sanırım eski telsiz amatörüyüz.
Elektronikçi olunca da depoyu lehimle yapmak çok doğaldır heralde ama o lehimlerin motosiklet için pek doğal olduğunu düşünmüyorum.
Ufak bir kazada (ki kullanım amacına bakınca bolca ufak kaza geçireceğiniz aşikar) depo parçalanabilir ve sızan yakıt ciddi tehlike doğurabilir.
İçersine ayrı bir plastik depo ekliyecekseniz sorun yok tabi ama bu hali bana biraz sakat geldi.
Elinize sağlık.
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
-
BBRR adlı üyeden alıntı
Kolay gelsin.. gayet güzel olmuş depo .. bende yeri geldikçe eurosportta bu trialslerin yarışlarını seyrederim .. Yanılmıyosam bu işin sofuoğlusu Adam RAGA isimli bir pilot .. kullandıkları motorların markalarıda gas gas .. yalnız bir yere daha dikkatinizi çekmek istiyorum bu yarışlarda ayağı yere basmak puan kaybettirdiği için genelde motoru alttan koruyan saçı yere değdirip oradan denge kuruyolar .. yani depodan hemen sonra daha kalın ve dayanıklı bir saçla motorun altına ciddi bir koruma yapmak lazım .. zaten ilk resimdeded dikkat ederseniz dediğim yeri görürsünüz .. tekrar kolay gelsin
teşekkürler evet dikkat ettigimiz buna benzer biçok nokta var motorun alt kısmı, ayaklıgın geride olması, arka çamurlugun dayanıklılıgı gibi biçok önemli nokta var
aYe adlı üyeden alıntı
Resimdeki mekanda tamirciden çok ar-ge havası var, sanırım eski telsiz amatörüyüz.
Elektronikçi olunca da depoyu lehimle yapmak çok doğaldır heralde ama o lehimlerin motosiklet için pek doğal olduğunu düşünmüyorum.
Ufak bir kazada (ki kullanım amacına bakınca bolca ufak kaza geçireceğiniz aşikar) depo parçalanabilir ve sızan yakıt ciddi tehlike doğurabilir.
İçersine ayrı bir plastik depo ekliyecekseniz sorun yok tabi ama bu hali bana biraz sakat geldi.
Elinize sağlık.
Evet tesbit dogru, genelde arge çalışmaları yapıyorum,telsiz amatörü konusune gelince hala telsiz amatörüyüm.
gelelim depo konusuna resimlerdeki açıklamalarda mevcut, sac ve lehim sadece depoya kalıp olsun diye.
Deponun asıl dayanıklılıgını saglayan üzerine kaplamış oldugumuz fiber malzemedir. yeterince dayanıklıdır.
-
İlyas abi kolay gelsin, sanırım topic sayesinde ihtiyacımız olan bazı parçaları temin edebilcez. Arkadaşların gönderdiği Trial motorlara baktım, bende daha hafif birşeyler bekliyordum açıkcası, tahmin ediyorum bizimkisi de tam olarak öyle birşeyler olacak, bide dikkatimi çeken o fotoğraftaki motorların her ikisi de dört zamanlı sanırım.
YuSuF - YuZuF - YZF:wiinkk:
-
yusuf kardeşim evet malzeme konusunla arkadaşlarımızın yardımlarını bekliyoruz
tabiki ücreti mukabilinde motor, şase, ön ve arka maşa
resimdeki motor evet 4 zamanlı motor yapmak istedigim motor böyle deyil üst başlıktaki gibi bir motor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler